Gil Vicente FC-AZ (do 25 aug, 20.00u (Por)/21.00u (Ned))

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

RoycosoepieAZ schreef: 25 aug 2022, 19:38 Haal Hadzi er maar uit, die staat weer te slapen.
Hayzidiakos laat nog niet heel veel zien, maar doet vooralsnog ook niet heel veel fout. Althans, niet meer dan zijn teamgenoten. Hij doet het in ieder geval beter dan Beukema. Die heeft al enkele peren naar voren gegooid in nergensland.

Wat mij betreft Yuki naar rechtsback en Pantelis terug naar het centrum.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Ze hebben duidelijk geen zin in bovenmatige inspanning. Laat dan anderen spelen. Wat een tijdverspilling dit.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2337
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

salmonyappi schreef: 25 aug 2022, 19:40 Wat heb je toch tegen die jongen…….
Blijft gewoon een matige verdediger, dat mag hij best zeggen mr positivo. Als je 4-0 hebt gewonnen in de heen wedstrijd moeten we alles maar goed vinden?
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 25 aug 2022, 19:46 Ze hebben duidelijk geen zin in bovenmatige inspanning. Laat dan anderen spelen. Wat een tijdverspilling dit.
Had je wat anders verwacht? Waarom zo inspannen als het helemaal niet nodig is? Enne: je hóéft niet te kijken. Beschouw het als een doordeweekse oefenpot, want meer dan dat ismjet nu niet.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1120
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

salmonyappi schreef: 25 aug 2022, 19:40 Wat heb je toch tegen die jongen…….
Sorry liet me gaan :oops:
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Wildcat schreef: 25 aug 2022, 19:47 Blijft gewoon een matige verdediger, dat mag hij best zeggen mr positivo. Als je 4-0 hebt gewonnen in de heen wedstrijd moeten we alles maar goed vinden?
Heel AZ speelt afwachtend, slapjes, de ene foute pass na de andere, o.a. van Reijnders die een tegenstander vrij op de rand van het strafschopgebied zet en Clasie en dan Hatzidiakos er weer uit pikken die bijna niks te doen heeft gehad.

Dat proberen positief te doen zou je ook eens kunnen proberen 😉.
Laatst gewijzigd door salmonyappi op 25 aug 2022, 19:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2337
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

DiepeMast schreef: 25 aug 2022, 19:46 Hayzidiakos laat nog niet heel veel zien, maar doet vooralsnog ook niet heel veel fout. Althans, niet meer dan zijn teamgenoten. Hij doet het in ieder geval beter dan Beukema. Die heeft al enkele peren naar voren gegooid in nergensland.

Wat mij betreft Yuki naar rechtsback en Pantelis terug naar het centrum.
Dan vraag ik me af waar jij naar kijkt. Die peren naar voren zijn veel minder kwalijk dan twee keer binnen vijjf minuten door je tegenstander met bal aan de voet gepasseerd worden en joggend terug wandelen a la Daley Blind terwijl je directe tegenstander vol op sprint en een crosspass in de diepte krijgt en vervolgens vrij kan aannemen.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2337
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

salmonyappi schreef: 25 aug 2022, 19:51 Heel AZ speelt afwachtend, slapjes, de ene foute pass na de andere, o.a. van Reijnders die een tegenstander vrij op de rand van het strafschopgebied zet en Clasie en dan Hatzidiakos er weer uit pikken die bijna niks te doen heeft gehad.
Nope, drie grote faalacties gemaakt al, in de laatste linie is dat gewoon kwalijker en valt meer op. Clasie, Reijnders en Beukema spelen ook gewoon matig.. mag iedereen ook alles over zeggen
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Wildcat schreef: 25 aug 2022, 19:51 Dan vraag ik me af waar jij naar kijkt. Die peren naar voren zijn veel minder kwalijk dan twee keer binnen vijjf minuten door je tegenstander met bal aan de voet gepasseerd worden en joggend terug wandelen a la Daley Blind terwijl je directe tegenstander vol op sprint en een crosspass in de diepte krijgt en vervolgens vrij kan aannemen.
Nogmaals: kijk ook eens naar fouten van anderen.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Wildcat schreef: 25 aug 2022, 19:53 Nope, drie grote faalacties gemaakt al, in de laatste linie is dat gewoon kwalijker en valt meer op. Clasie, Reijnders en Beukema spelen ook gewoon matig.. mag iedereen ook alles over zeggen
😳
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 25 aug 2022, 19:48 Had je wat anders verwacht?
Ik hoopte andere jongens (lees: jeugd) te zien.

Over 67 uur moeten ze weer
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6571
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Gooi die brede bank eens in de strijd Jansen. Of moet de klok weer eerst met een 6 beginnen
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ben het met Yappie eens. Iets anders verwachten dan een slap semi oefenduel is gewoon een fout van jezelf en fitten op Panta heeft minder met de wedstrijd of Panta te maken, maar meer met iets persoonlijks.
we can come an end
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Langedijk schreef: 25 aug 2022, 20:00 Ik hoopte andere jongens (lees: jeugd) te zien.

Over 67 uur moeten ze weer
Janssen wisselt niet zoveel in de rust. Wacht maar tot 60e - 70e minuut.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Die wissels komen heus wel. De poulefase is bereikt; best verstandig om dat met dit team te doen. Stel Gil scoort 2x in de eerste helft tegen een AZ met louter jeugd dan weet ik ook te voorspellen wat hier allemaal gezegd wordt. Nu zijn we er en mag de speeltuin open.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

Prik er in ieder geval 1tje in, dan verdien ik er tenminste nog wat aan
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1122
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

differentcook schreef: 25 aug 2022, 20:02 Ben het met Yappie eens. Iets anders verwachten dan een slap semi oefenduel is gewoon een fout van jezelf en fitten op Panta heeft minder met de wedstrijd of Panta te maken, maar meer met iets persoonlijks.
Een slap semi oefenduel gaat heel goed samen met een paar nieuwe spelers die zich willen bewijzen. Echt zonde dat Jansen dit anders ziet
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

072 schreef: 25 aug 2022, 20:04 Prik er in ieder geval 1tje in, dan verdien ik er tenminste nog wat aan
Die goal gaat er komen hoor!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

salmonyappi schreef: 25 aug 2022, 20:06 Die goal gaat er komen hoor!
Ik hoop op een mooie voorzet van Magische Milos 8)
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Potje zomeravondvoetbal.
Plaats reactie