Lees mijn post nog een keer. Misschien begint het dan te dagen.
Myron van Brederode (2027)
Ik heb dyslexie -voor degene die dat nog niet door hadden- maar gelukkig kan (i.t.t.) jou wel over de inhoud praten, in plaats van spellingsfouten zoeken en niet reageren op wat er daadwerkelijk gezegd wordt.
Dus ik hoor nog heel graag over de harde data die ik gemist heb in het artikel.
-
- Gewoon Dirk
Toch blijf ik erbij dat we die jongen niet zo persoonlijk moeten aanvallen. Hij is puur het slachtoffer van het achterlijke transferbeleid van Huiberts. Daar moeten we kritiek op hebben.
Gozer is pas 20 en simpelweg niet goed genoeg voor az1. Laat hem een jaartje meehobbelen in het rechterrijtje en hij kan best mee in de eredivisie. Dan is het onder de streep gewoon een succesverhaal voor de opleiding.
Hahaha, ik was zelfs een pagina eerder begonnen voor de suspense opbouw.
Iedereen is voor AZ en AZ is voor iedereen.
En ik hef het glas op jouw gezondheid, want jij staat niet alleen.
En ik hef het glas op jouw gezondheid, want jij staat niet alleen.
Hij kan wel iets doen aan zijn houding, en dat vingertje voor de mond na een sporadische goede actie.SimonPoulsen schreef: ↑18 jun 2024, 14:20 Toch blijf ik erbij dat we die jongen niet zo persoonlijk moeten aanvallen. Hij is puur het slachtoffer van het achterlijke transferbeleid van Huiberts. Daar moeten we kritiek op hebben.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
- differentcook
- Harde Kern
Ik denk dat je deze kritiek op zo'n reactie pas kan hebben als je zelf niet eerst een speler op een foute manier afkraakt (wat mede bijdraagt aan die vinger voor de mond).
Je moet niet klagen dat iemand 'au' roept als je die persoon pijnigt.
In Voltreffer Vick, Leeuwenhart and FugAZi we trust
we can come an end
we can come an end
Prima, zolang hij elders eerst maar leert voetballen.SimonPoulsen schreef: ↑18 jun 2024, 14:20 Gozer is pas 20 en simpelweg niet goed genoeg voor az1. Laat hem een jaartje meehobbelen in het rechterrijtje en hij kan best mee in de eredivisie. Dan is het onder de streep gewoon een succesverhaal voor de opleiding.
Een verhuur deed Reijnders, Lens, Haps en Overeem ook goed. Maar zie het niet bij deze speler gebeuren zelfs bij een verhuur… met zijn 0 diepgang, 0 lef (veelal balletjes terug of breed)..maar de arrogantie die zelfs een vedette niet zou staan. Qua niveau een beetje net als Meerdink, vast leuk in de jeugd maar komt veel tekort.
-
- Gewoon Dirk
Prima die knul heeft n x wat doms gedaan. Punt blijft staan.
Als we dit seizoen ineens Finn Stam in de basis zetten, kunnen we ook wel blijven afgeven op die jongen dat ie niet goed genoeg is.
Maar het is en blijft Huiberts die daar een bezopen beslissing maakt.
- differentcook
- Harde Kern
Ik vind hem best dicht bij Van Bommel in de buurt zitten
In Voltreffer Vick, Leeuwenhart and FugAZi we trust
we can come an end
we can come an end
Inhoud kan je mij niet ontzeggen. En als je de harde data wil: lees mijn post nogmaals. Misschien begint het dan te dagen.SchoorlAZ schreef: ↑18 jun 2024, 09:36 Ik heb dyslexie -voor degene die dat nog niet door hadden- maar gelukkig kan (i.t.t.) jou wel over de inhoud praten, in plaats van spellingsfouten zoeken en niet reageren op wat er daadwerkelijk gezegd wordt.
Dus ik hoor nog heel graag over de harde data die ik gemist heb in het artikel.
Vind het verschil erg groot juist:
Brederode 2 goals in 29 wedstrijden, dat na drie seizoenen / 100 wedstrijden in AZ1
Bommel 6 uit 29 in eerste seizoen
Overigens vind ik geen van beide basismateriaal, een top aankoop op links is nodig, Bommel als doelgerichte aanvaller ipv balletjebrederode.
- SjaakTrekhaak
- Invaller
Lijkt wel een kleuterschool hier.
Ik zal jullie helpen: het artikel maakt niet duidelijk welke onderliggende datapunten gebruikt worden om tot een similarity-, skill- of potential-score te komen.
Weer lief spelen nu, goed?
Het zou wat zijn…Maar hoeveel zal deze investering moeten kosten? Van Brederode ligt in principe nog tot medio 2027 vast bij AZ, wat hierdoor de hoofdprijs kan vragen. Op dit moment vertegenwoordigt de linksbuiten een Estimated Transfer Value van 6,7 miljoen euro en valt hij vermoedelijk binnen het prijskaartje dat Feyenoord voor een opvolger van Paixão wil uitgeven.
The future is on sale
-
- Dagjesmens
Enthousiasme bij Ipswich Town fans. Voor je het weet zien we onze Myron in de PL
- SjaakTrekhaak
- Invaller
Als je op YT kijkt ziet het er ook best aardig uit eigenlijk. Hij is nog altijd pas 20.Reservoir Dog schreef: ↑18 jun 2024, 21:52 Enthousiasme bij Ipswich Town fans. Voor je het weet zien we onze Myron in de PL
Myron.png
The future is on sale
-
- Invaller
Ok, eerlijk zeggen. Wie hier is Pedro T?Reservoir Dog schreef: ↑18 jun 2024, 21:52 Enthousiasme bij Ipswich Town fans. Voor je het weet zien we onze Myron in de PL
Myron.png