Riechedly Bazoer (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

dirkjan schreef: 18 jan 2024, 06:25 Dit is wat mij betreft reden tot ontslag op staande voet
Vanuit een sportief oogpunt heeft hij gewoon gelijk.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3162
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Wat denk je, welk topic zitten we in, en welke naam staat er in het stukje.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3162
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Antti Opdam schreef: 18 jan 2024, 07:32 Vanuit een sportief oogpunt heeft hij gewoon gelijk.
Niet tegen amateurs. Al zitten er 10000, daar moet je simpel van winnen.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

dirkjan schreef: 18 jan 2024, 08:10 Niet tegen amateurs. Al zitten er 10000, daar moet je simpel van winnen.
Het toenmalige AZ met de toenmalige trainer had letterlijk met elke tegenstander moeite.

Dan ga je de tegenstander ook niet nog eens kunstmatig versterken.
hihacorner
Supporter
Berichten: 220
Lid geworden op: 30 jun 2021, 07:04

Bazoer heeft gewoon gelijk. Hij gebruikt het verder niet als excuus, hij zegt dat hij het vreemd vond en het de tegenstander energie gaf. Dat is ook zo.

Als je als club zegt: amateurs of niet, wij spelen met onze beste beschikbare 11 en benaderen dit als elke andere wedstrijd, dan moet je wel een beetje consequent blijven.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

dirkjan schreef: 18 jan 2024, 08:09 Wat denk je, welk topic zitten we in, en welke naam staat er in het stukje.
Wat denk je: mijn vraag impliceert toch dat ik het er niet mee eens ben?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3162
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

salmonyappi schreef: 18 jan 2024, 08:41 Wat denk je: mijn vraag impliceert toch dat ik het er niet mee eens ben?
Dat heb ik niet zo gelezen.
hihacorner schreef: 18 jan 2024, 08:33 Bazoer heeft gewoon gelijk. Hij gebruikt het verder niet als excuus, hij zegt dat hij het vreemd vond en het de tegenstander energie gaf. Dat is ook zo.

Als je als club zegt: amateurs of niet, wij spelen met onze beste beschikbare 11 en benaderen dit als elke andere wedstrijd, dan moet je wel een beetje consequent blijven.
Hij irriteert zich er aan. Daarom veronderstel ik dat hij het wel als excuus gebruikt.
Je laatste zin ben ik het wel mee eens, maar dan zit je met een nog leger stadion, wat ook weer zonde en overbodig is.
Antti Opdam schreef: 18 jan 2024, 08:31 Het toenmalige AZ met de toenmalige trainer had letterlijk met elke tegenstander moeite.

Dan ga je de tegenstander ook niet nog eens kunstmatig versterken.
Hou op hoor.

Maar goed, mijn mening verschilt blijkbaar van anderen. Ik vind het gewoon belachelijk dat ie er over begint.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Mousa Sidi
Fanatic
Berichten: 500
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

Antti Opdam schreef: 17 jan 2024, 07:43 Het is ook geen verdediger.

Mist daarvoor snelheid en kopkracht.

Hij vergeet ook elke keer dat hij het duel niet mag verliezen omdat het anders achter hem open ligt (Indi kan immers ook niet rennen).

Moet gewoon op de plek van Clasie spelen.
Dat lijkt mij ook de moeite waard om eens te proberen. Belic ervoor. Is het middenveld iig fysiek een stuk sterker.
Laatst gewijzigd door Mousa Sidi op 18 jan 2024, 10:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2016
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

dirkjan schreef: 18 jan 2024, 10:02

Maar goed, mijn mening verschilt blijkbaar van anderen. Ik vind het gewoon belachelijk dat ie er over begint.
Ik ben Team Dirkjan in deze. Al zitten er 20.000 blauwe mannetjes op de tribune, je moet Quick Boys gewoon met minstens 5-0 naar huis sturen. Het klinkt nu alsof hij op zoek is naar onzinnige excuses.
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2016
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Mousa Sidi schreef: 18 jan 2024, 10:31 Dat lijkt mij ook de moeite waard om eens te proberen. Medic ervoor. Is het middenveld iig fysiek een stuk sterker.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Perry schreef: 18 jan 2024, 10:35 Ik ben Team Dirkjan in deze. Al zitten er 20.000 blauwe mannetjes op de tribune, je moet Quick Boys gewoon met minstens 5-0 naar huis sturen. Het klinkt nu alsof hij op zoek is naar onzinnige excuses.
Dat kan jij vinden. Maar dit AZ heeft - overigens het hele seizoen al - het tegen elke amateurclub gewoon heel moeilijk.

Ik zou het ook graag anders zien, maar dat was wel de realiteit waar we voor staan of stonden.

Ik vind dat je tegen Legia, PSV, Twente of Feijenoord ook wel eens zelf een knappe kans of twee mag creëren.

De realiteit is wat weerbarstiger.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6548
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Perry schreef: 18 jan 2024, 10:35 Ik ben Team Dirkjan in deze. Al zitten er 20.000 blauwe mannetjes op de tribune, je moet Quick Boys gewoon met minstens 5-0 naar huis sturen. Het klinkt nu alsof hij op zoek is naar onzinnige excuses.
Ik begrijp het gelijke spel tegen Quick Boys inmiddels beter:
- Quick Boys speelt in een ruit
- Supporters zitten op niet vooraf gedefinieerde plaatsen

Hoe kun je hier in hemelsnaam van winnen?
hihacorner
Supporter
Berichten: 220
Lid geworden op: 30 jun 2021, 07:04

Hij geeft zelf aan dat dit hem pas na zijn wissel is opgevallen, dus hij maakt er geen excuus van. Hij deelt een observatie en zegt dat hij een andere keuze zou hebben gemaakt. Net als forummers hier de hele dag doen. Wat is het probleem?
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Bazoer heeft weer eens een waardeloze wedstrijd gespeeld zoals we dat vorig seizoen te vaak zagen bij zijn invalbeurten. Veel te nonchalant en ongeïnspireerd. Dan komen zijn tekortkomingen als CV nog duidelijker boven drijven.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

ForzAZ schreef: 18 jan 2024, 12:55 Bazoer heeft weer eens een waardeloze wedstrijd gespeeld zoals we dat vorig seizoen te vaak zagen bij zijn invalbeurten. Veel te nonchalant en ongeïnspireerd. Dan komen zijn tekortkomingen als CV nog duidelijker boven drijven.
Bazoer moet gewoon 100% geconcentreerd zijn.

En dan is het ook meteen een geweldenaar.

In alle andere gevallen wordt het overigens ook al heel snel heel slecht.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13944
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Joostess schreef: 17 jan 2024, 07:47 Heeft het tot gisteren toch altijd heel goed gedaan?
Precies dat. Clowns die dan na een slechte wedstrijd tegen amateurs het tegendeel willen bewijzen neem ik niet serieus. Als je een half seizoen teniet wil doen door een bekerpotje waarin iedereen faalde (behalve Owusu, Esteves en Poku), dan slaat dat nergens op.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13944
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

ForzAZ schreef: 17 jan 2024, 08:57 Twee CV's met grote verdedigende mankementen. Dus gaan ze zogenaamd op safe spelen. Naast elkaar en niet doordekken. Zoneverdediging passen ze toe en dan kijken ze naar elkaar wie de spits moet afstoppen. Snel zijn ze niet. De wendbaarheid en draaicirkel van sowieso BMI is beperkt. Met ruimte in hun rug zijn ze beiden kwetsbaar. En dan staan zij in de basis.
Nee, Penetra was lekker. Door die gozer moesten we nog penalty's gaan nemen. Het is stuitend dat beide niet hetzelfde beoordeeld worden. Als Penetra staat te schutteren hoor je niemand, dan zijn ze zelfs verbaasd dat hij op de bank komt. Speelt Bazoer een goede eerste seizoenshelft, hoor je die leden ook niet. Om vervolgens wel vooraan te staan na een slechte pot tegen Quick Boys. Op basis van die wedstrijd tegen Quick Boys kan je de hele basis wel afschrijven. Zelfs Pavlidis was om te janken. Wat Kasius deed weet ook helemaal niemand.

Bazoer heeft het voor de winterstop uitstekend gedaan, ook in de duels. Won juist verrassend veel duels en voegde voetballend ook het nodige toe (blijkt uit de cijfers). Heeft ook vaak genoeg aanvallers teruggehaald. Dat je er een keertje wordt uitgesprint door iemand die zwaar op de brommer is maakt iemand nog niet per definitie traag. Of denk je dat Penetra, Goes en Dekker sneller zijn dan Bazoer? Ik denk het niet.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6571
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

AZ 4 Life schreef: 18 jan 2024, 13:35 Nee, Penetra was lekker. Door die gozer moesten we nog penalty's gaan nemen. Het is stuitend dat beide niet hetzelfde beoordeeld worden. Als Penetra staat te schutteren hoor je niemand, dan zijn ze zelfs verbaasd dat hij op de bank komt. Speelt Bazoer een goede eerste seizoenshelft, hoor je die leden ook niet. Om vervolgens wel vooraan te staan na een slechte pot tegen Quick Boys. Op basis van die wedstrijd tegen Quick Boys kan je de hele basis wel afschrijven. Zelfs Pavlidis was om te janken. Wat Kasius deed weet ook helemaal niemand.

Bazoer heeft het voor de winterstop uitstekend gedaan, ook in de duels. Won juist verrassend veel duels en voegde voetballend ook het nodige toe (blijkt uit de cijfers). Heeft ook vaak genoeg aanvallers teruggehaald. Dat je er een keertje wordt uitgesprint door iemand die zwaar op de brommer is maakt iemand nog niet per definitie traag. Of denk je dat Penetra, Goes en Dekker sneller zijn dan Bazoer? Ik denk het niet.

Bazoer heeft een prima eerste seizoenhelft gespeeld inderdaad


Maar zoals Kasius en Penetra tegen Quickboys leek me vooral pure onkunde, maar wat Bazoer af en toe aan het doen was leek meer op nonchelance/sabotage. Dat vond ik toch wel zorgwekkend.
hihacorner
Supporter
Berichten: 220
Lid geworden op: 30 jun 2021, 07:04

Vind Kasius eerder nonchalant overkomen, met z'n lichte tred.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZ 4 Life schreef: 18 jan 2024, 13:35 Nee, Penetra was lekker. Door die gozer moesten we nog penalty's gaan nemen. Het is stuitend dat beide niet hetzelfde beoordeeld worden.
Dat vind ik ergens wel terecht.

Op basis van hun ervaring (en bijbehorend topsalaris) dat zij hebben, de status die daarbij komt kijken en krediet wat zij daardoor krijgen mag en kan je anders naar hen kijken.

Van spelers als Ryan, Indi, Bazoer, De Wit, Clasie en - inmiddels misschien ook wel - Sugawara, Pavlidis en Odgaard mag je meer verwachten dan van jonge spelers die hier pas een half jaar zijn.
Plaats reactie