Dundee United FC-AZ (do 4 aug, 20.00u (Sch)/21.00u (Ned))

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Niemand enthousiast over de entourage, de sfeer, de beelden?
we can come an end
lowietje
Fanatic
Berichten: 514
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

pAZcal schreef: 04 aug 2022, 21:00 Gedraag je he. [-X
Grappig zo’n moraalridder met een vingertje. Alsof ik serieus ben 😂
Seizoenkaarthouder
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

differentcook schreef: 04 aug 2022, 21:39 Niemand enthousiast over de entourage, de sfeer, de beelden?
Wel leuk die nostalgische overlay, tof ook dat de stagiaire het beeld mocht doen
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

072 schreef: 04 aug 2022, 21:41 Wel leuk die nostalgische overlay, tof ook dat de stagiaire het beeld mocht doen
De camera werd hier op de schouder gedragen denk ik
we can come an end
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

differentcook schreef: 04 aug 2022, 21:39 Niemand enthousiast over de entourage, de sfeer, de beelden?
Ja leuk, voor een andere keer haha.

Man man wat matig. Goed, we missen ook veel spelers, maar er zijn er ook weinig die hun kans pakken. En de beoogde basisspelers laten het ook gewoon afweten. Middelmaat, meer is het helaas niet. Toch, alle kans om alles recht te zetten volgende week.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5437
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

lowietje schreef: 04 aug 2022, 21:40 Grappig zo’n moraalridder met een vingertje. Alsof ik serieus ben 😂
Ik was ook niet serieus. :D
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Wildcat schreef: 04 aug 2022, 21:07 Laat je lekker kennen.

Ik ben de leider van de anti Dani de Wit beweging hier.
Hoho, dat ben ik. Je bent een goede 2de.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Wie was het die bij de achterlijn apathisch toekeek hoe de keeper ver uit zijn doel ervoor zorgde dat de bal over de achterlijn rolde? Lahdo? Hatzidiakos? Pavlidis?
Dit en het niet erin trappen van die vroege scoringskans door Pavlidis ... :|
we can come an end
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

De belachelijkste Europese nederlaag sinds het Schandaal van Almaty?
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1122
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

Waar Max een nieuwe weg in lijkt geslagen, gebeurt op het veld nog weinig. Waarom hebben we een trainer als die niks doet? We laten ons 70 minuten lang piepelen om dan met 1 schamele wissel aan te komen zetten. Een linkeraanvaller voor een linkeraanvaller. Zag Jansen daar nu echt de sleutel.voor deze wedstrijd? En waarom zo lang wachten. Het lijkt wel of Jansen in de koplampen van een aanstormende auto staat te kijken. Hij weet totaal niet wat hij moet doen. Als je je wissels niet goed genoeg vindt probeer dan iig iets. Zet Reijnders op de plek van De Wit en De Wit wat mij betreft naast Verhulst op doel. Maar hij doet he-le-maal niks. Zorgwekkend.

En dan na afloop aangeven dat we het thuis wel rechtzetten. Waar komt die arrogantie vandaan? Met die instelling en slappe trainer hoeven wij ons volgende week niet meer druk te maken over 'de weg naar Praag' #-o
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1122
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

Schitterende foto's trouwens van Ed van de Pol op AZ.nl. Wat mij betreft spelen we volgende week weer een uitwedstrijd!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

differentcook schreef: 04 aug 2022, 21:39 Niemand enthousiast over de entourage, de sfeer, de beelden?
Jazeker. Ook best jaloers op dat publiek. Zou het enthousiasme vanaf de tribunes ook over kunnen slaan op een team? :wink:
En zo ja, wat voor sfeer kunnen we in eigen stadion volgende week creëren, of horen we dan weer grotendeels het uitvak?
vriend
Basisspeler
Berichten: 2609
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Ach, er stond een verzwakte versie van het zwakke team van vorig seizoen in het veld. Typisch AZ, drie aankopen die ziek, zwak of misselijk zijn.
En Verhulst deed een "Vindahltje" bij de goal. Een houdbare bal er onhoudbaar uit laten zien.

Dat was het wel zo ongeveer.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1824
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Het schijnt dat onze centrale verdedigers ingeschreven gaan worden voor het WK "Doelloos balletje overtikken" en hebben daar een goede kans op de eindzege.
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1122
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

vriend schreef: 05 aug 2022, 09:03
En Verhulst deed een "Vindahltje" bij de goal. Een houdbare bal er onhoudbaar uit laten zien.
Twee spelers van Dundee die 5 verdedigers van AZ zoek spelen... Nee, dit was niet de fout van Verhulst
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AlkmaarForever schreef: 05 aug 2022, 09:05 Het schijnt dat onze centrale verdedigers ingeschreven gaan worden voor het WK "Doelloos balletje overtikken" en hebben daar een goede kans op de eindzege.
Meestal tik je heen en weer om ruimte te creëren, alles weer neer te zetten voor de volgende aanval, maar dit tikt maar door, niet alleen doelloos maar ook ideeënloos; ze weten gewoon níet wat met de bal te doen. Er lijkt wel geen vertrouwen te zijn in de voorste 6/7 spelers als je de bal maar niet een linie wil doorschuiven.
Hulde voor degenen die het maar blijven opnemen voor Jansen, maar het moet nu toch weleens duidelijk zijn dat er geen creatieve trainer voor de groep staat, en daarbij ook nog eens het lef onbeert om eens een poppetje om te zetten. Er wordt gezegd dat het zelfmoord zou zijn in dit soort wedstrijden niet voor de zekerheid van de routine te kiezen, maar mijn mening is dat je als het niet loopt je juíst het gogme moet hebben eens flink aan de boom te schudden.
Echt hoor: ik zie dit niet veranderen in de komende tijd.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Joostess schreef: 05 aug 2022, 09:09 Twee spelers van Dundee die 5 verdedigers van AZ zoek spelen... Nee, dit was niet de fout van Verhulst
Zoek spelen is een groot woord.
In de samenvatting zie je alleen het moment dat de speler van Dundee op de helft van AZ de bal mooi meepakt.
Als het mij goed bijstaat begint het met de goede actie van Kerkez die in de overlap de 16 inkomt, maar die helaas geen resultaat, maar balverlies opleverde, vervolgens schakelt Dundee snel om en staan ze binnen een paar tikken halverwege de helft van AZ.
Het was gewoon een counter uit het boekje en daar moet zo'n ploeg het nu eenmaal van hebben tegen een club als AZ.

Bij AZ zijn ze snel omschakelen overigens zo slecht gewend dat ze het moment waar het écht begint uit de samenvatting snijden.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2016
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

vriend schreef: 05 aug 2022, 09:03 Ach, er stond een verzwakte versie van het zwakke team van vorig seizoen in het veld. Typisch AZ, drie aankopen die ziek, zwak of misselijk zijn.
En Verhulst deed een "Vindahltje" bij de goal. Een houdbare bal er onhoudbaar uit laten zien.

Dat was het wel zo ongeveer.
Ik heb het niet geanalyseerd of überhaupt terug gezien, maar ik had juist het idee dat Verhulst het er uit leek zien alsof hij een onhoudbare bal er houdbaar uit liet zien.
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1122
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

DeZuivelDuivel schreef: 05 aug 2022, 09:22 Zoek spelen is een groot woord.
In de samenvatting zie je alleen het moment dat de speler van Dundee op de helft van AZ de bal mooi meepakt.
Die vervolgens 2 spelers van AZ kinderlijk eenvoudig voorbij loopt, en met een 1-2 tje drie andere spelers van AZ uitschakelt. Het was een prima counter van Dundee maar 1 van die 5 AZ-ers had die Middleton al tegen het gras moeten leggen.

Jansen zegt vervolgens dat Dundee maar 2 kansen heeft gehad. Maar als je die zo makkelijk weggeeft dan gaan ze de kansen volgende week in Alkmaar ook weer krijgen en maak je het Dundee erg makkelijk om er nog 1 te scoren.
vriend
Basisspeler
Berichten: 2609
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Joostess schreef: 05 aug 2022, 09:09 Twee spelers van Dundee die 5 verdedigers van AZ zoek spelen... Nee, dit was niet de fout van Verhulst
Het één sluit het ander niet uit. De taak van een keeper is om het gepruts voor hem op te lossen.
Bij de goal ergerde ik me ook aan Beukema die zich van de bal afdraaide. Angsthaas.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Plaats reactie