Mees de Wit (2027)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1390
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Bombaman schreef: 16 sep 2023, 13:28 Maximus!

Zijn er niet ergens statisitieken te vinden van aantal blessures per seizoen per club en de gemiddelde duur? Ik heb namelijk ook het idee dat bij AZ spelers bovengemiddeld lang en vaak geblesseerd zijn.
Hebben we het nu over Maxim Dekker (dus niet Dekkers) wat een linksbenige centrale verdediger is, of over Sem DekkerS, wat een linksback van Jong AZ is?
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6712
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Ik begrijp dat Mees de Wit weer op het trainingsveld staat.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5517
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Mooi mooi.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2343
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Grappig dat men nou ineens gaat doen alsof Mees een nodige versterking is, waar hij altijd het mikpunt van alle kritiek was rondom hoe slecht het aankoopbeleid van AZ de laatste jaren is en er niks van kon.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6712
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Wildcat schreef: 19 nov 2023, 10:14 Grappig dat men nou ineens gaat doen alsof Mees een nodige versterking is
Wie is 'men' in deze?

Ik denk (nog steeds) dat er veel te veel geld is betaald voor deze speler. En gezien het feit dat hij in 2 jaar tijd nooit onomstreden is geweest, lijkt me dat nog steeds een gerechtvaardigd statement.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5517
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Ik ben blij dat er straks weer 2 linksbenige opties zijn voor linksback. De kans dat Kasius speelt op rechtsback wordt daardoor groter.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9276
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Wildcat schreef: 19 nov 2023, 10:14 Grappig dat men nou ineens gaat doen alsof Mees een nodige versterking is, waar hij altijd het mikpunt van alle kritiek was rondom hoe slecht het aankoopbeleid van AZ de laatste jaren is en er niks van kon.
Ik blijf nog altijd bij dit punt.
Ik daag hem uit het tegendeel te bewijzen, dan kan het alleen maar meevallen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6718
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Wildcat schreef: 19 nov 2023, 10:14 Grappig dat men nou ineens gaat doen alsof Mees een nodige versterking is, waar hij altijd het mikpunt van alle kritiek was rondom hoe slecht het aankoopbeleid van AZ de laatste jaren is en er niks van kon.
Speelde goed in de voorbereiding, zeker aanvallend. Wolfe heeft nog 0.0 inbreng gehad aanvallend gezien, dat is gewoon ondermaats voor een AZ back. Dan krijg je het bekende effect dat men hunkert naar een alternatief.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2343
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

SimonPoulsen schreef: 19 nov 2023, 11:51 Speelde goed in de voorbereiding, zeker aanvallend. Wolfe heeft nog 0.0 inbreng gehad aanvallend gezien, dat is gewoon ondermaats voor een AZ back. Dan krijg je het bekende effect dat men hunkert naar een alternatief.
Naar een alternatief ja, in dit geval wel heel specifiek naar dit alternatief terwijl er amper iemand een positieve zin over hem heeft uitgesproken in zijn eerste twee jaar.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2343
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Ferry schreef: 19 nov 2023, 10:18 Wie is 'men' in deze?

Ik denk (nog steeds) dat er veel te veel geld is betaald voor deze speler. En gezien het feit dat hij in 2 jaar tijd nooit onomstreden is geweest, lijkt me dat nog steeds een gerechtvaardigd statement.
Wie “men” is weet “men” zelf wel, ik onthoud gelukkig niet altijd wie wat zegt op dit forum. Ging al snel de 70% op.

Gezien Kerkez er was is het ook niet gek dat hij nooit onomstreden is geweest hea.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13947
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Ferry schreef: 19 nov 2023, 10:18 Wie is 'men' in deze?

Ik denk (nog steeds) dat er veel te veel geld is betaald voor deze speler. En gezien het feit dat hij in 2 jaar tijd nooit onomstreden is geweest, lijkt me dat nog steeds een gerechtvaardigd statement.
Dat hij vorig jaar niet onomstreden was is logisch gezien de aanwezigheid van Kerkez. Dit seizoen hadden we hem kunnen beoordelen, alleen is hij vanaf de voorbereiding geblesseerd geweest. Mits hij fit blijft kunnen we pas aan het einde van het seizoen zeggen of de transfersom gerechtvaardigd was.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6712
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

AZ 4 Life schreef: 20 nov 2023, 13:48 Mits hij fit blijft kunnen we pas aan het einde van het seizoen zeggen of de transfersom gerechtvaardigd was.
Niet helemaal waar. Het wordt een moeilijk verhaal voor Mees. Je hebt immers al een miljoen moeten afschrijven op deze transfer.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9276
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AZ 4 Life schreef: 20 nov 2023, 13:48 Dat hij vorig jaar niet onomstreden was is logisch gezien de aanwezigheid van Kerkez. Dit seizoen hadden we hem kunnen beoordelen, alleen is hij vanaf de voorbereiding geblesseerd geweest. Mits hij fit blijft kunnen we pas aan het einde van het seizoen zeggen of de transfersom gerechtvaardigd was.
Hij kan natuurlijk in een gekke wending nog altijd opbloeien, maar dat gold ook voor spelers die (on)terecht de deur zijn gewezen. Kijk maar naar hoe het er nu voor staat met Albert Gudmundsson (overigens grappig genoeg kende Johan Berg Gudmundsson ook wel een loopbaan na AZ om over naar huis te schrijven).
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6718
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Mag ik even constateren dat deze gozer werkelijk altijd iets heeft. Verschrikkelijk.

De laatste oefenwedstrijd voor het seizoen begint ineens een voetblessure
45 minuten na rentree een hamstringblessure van maanden
Nu kom je terug van trainingskamp is meneer ineens weer een hele week ziek (was hij vorig seizoen ook al meermaals)

We geven gewoon meer dan 10miljoen uit aan Kasius + Wolfe + Witry + Mees de wit. Laat dat even bezinken
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6712
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

SimonPoulsen schreef: 15 jan 2024, 19:38 Mag ik even constateren dat deze gozer werkelijk altijd iets heeft. Verschrikkelijk.
Mag ik nog even opmerken dat er veel te veel betaald is voor Mees de Wit?

'Er zijn geen goedkope spelers meer in de Eredivisie!'
:lol:
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2347
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

SimonPoulsen schreef: 15 jan 2024, 19:38 Mag ik even constateren dat deze gozer werkelijk altijd iets heeft. Verschrikkelijk.

De laatste oefenwedstrijd voor het seizoen begint ineens een voetblessure
45 minuten na rentree een hamstringblessure van maanden
Nu kom je terug van trainingskamp is meneer ineens weer een hele week ziek (was hij vorig seizoen ook al meermaals)

We geven gewoon meer dan 10miljoen uit aan Kasius + Wolfe + Witry + Mees de wit. Laat dat even bezinken
100% eens.

En ja, het laatste is echt heel schokkend.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11273
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

SimonPoulsen schreef: 15 jan 2024, 19:38
We geven gewoon meer dan 10miljoen uit aan Kasius + Wolfe + Witry + Mees de wit. Laat dat even bezinken
Afbeelding

Voor de goede orde: dit is een boer met kiespijn
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2031
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Langedijk schreef: 16 jan 2024, 08:05 Afbeelding

Voor de goede orde: dit is een boer met kiespijn
Langedijk schreef: 15 jan 2024, 16:27 Probeer eens een inhoudelijke bijdrage in plaats van smileys en domme plaatjes
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1254
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

SimonPoulsen schreef: 15 jan 2024, 19:38 Mag ik even constateren dat deze gozer werkelijk altijd iets heeft. Verschrikkelijk.

De laatste oefenwedstrijd voor het seizoen begint ineens een voetblessure
45 minuten na rentree een hamstringblessure van maanden
Nu kom je terug van trainingskamp is meneer ineens weer een hele week ziek (was hij vorig seizoen ook al meermaals)

We geven gewoon meer dan 10miljoen uit aan Kasius + Wolfe + Witry + Mees de wit. Laat dat even bezinken
Ja het is afschuwelijk en ik ben inmiddels wel zover dat Mees ook mag uitkijken naar een nieuwe werkgever. Hij heeft behoudens die ene wedstrijd tegen ajax niets bijgedragen aan AZ.

Dat lijstje wat je schets is inderdaad absurd. Ik snap de keuze voor Kasius en Wolfe ook niet zo goed. Ik ben inderdaad van de exotische scouting, maar zijn Kasius en Wolfe nou echt veel beter dan El Karouani en Bart van Rooij? Wolfe is nu Noors international El Karouani is dat ook bij Marokko.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11273
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Perry schreef: 16 jan 2024, 08:24
Niet zo kinderachtig

Ik moest helemaal uitvogelen hoe je een plaatje deelt
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Plaats reactie