Mees de Wit (2027)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6570
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

GlennHoddle schreef: 31 aug 2023, 21:38 Ik vind dat Möller Wolfe vandaag eigenlijk zijn slechtste wedstrijd heeft gespeeld, in elke vorige pot vond ik hem defensief betrouwbaar en aanvallend degelijk genoeg. Vandaag leek hij zich te veel zichzelf te willen bewijzen tegen zijn oude club, maar als ik goed geteld heb ook maar 3 overtredingen, waaronder degene waaruit de 2-3 viel, wat ik persoonlijk niet eens een overtreding vond.
Dat hij defensief nauwelijks getest is, is in die zin waar dat RKC, GAE en teams uit Andorra en Noorwegen natuurlijk niet veel zeggen.

Mees de Wit vond ik vandaag dan weer gewoon zwak, ongecontroleerd, tegen de nummer 5 van Noorwegen, tegen spelers die op dat moment al 70 minuten in de benen hadden. Het beste dat ik vooralsnog over hem kan zeggen is dat hij nooit iets echt geks doet en een degelijke verdediger is, maar dan wel voor het niveau Fortuna, niet voor ons.
We gaan het zien. Mees was erg sterk in de voorbereiding naar mijn mening. Meerdere goals/assists ook. Die gaat aanvallend veel meer gevaar stichten dan Moller Wolfe schat ik in. Maar laat ze het maar lekker uitvechten.
GlennHoddle
Glory-hunter
Berichten: 91
Lid geworden op: 17 aug 2023, 20:35

SimonPoulsen schreef: 31 aug 2023, 21:43 We gaan het zien. Mees was erg sterk in de voorbereiding naar mijn mening. Meerdere goals/assists ook. Die gaat aanvallend veel meer gevaar stichten dan Moller Wolfe schat ik in. Maar laat ze het maar lekker uitvechten.
ik hoop echt op mijn ongelijk, maar ja.
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2016
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Ik erger mij wel aan zijn onvermogen om een bal knap in te gooien. Maar ik zou hem op dit moment boven Wolfe verkiezen.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1823
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Perry schreef: 01 sep 2023, 05:47Ik erger mij wel aan zijn onvermogen om een bal knap in te gooien.
Met die kutboogjes.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6570
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Niet gespeeld gisteren.

Weer geblesseerd?
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6570
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

SimonPoulsen schreef: 08 sep 2023, 08:49 Niet gespeeld gisteren.

Weer geblesseerd?
Ja dus, mogelijk maanden eruit.....

En zo wordt het ijs achterin alweer flinterdun.
lowietje
Fanatic
Berichten: 514
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

Ligt het nou aan mij of hebben wij inderdaad een abnormaal hoog blessure-verzuim?
Seizoenkaarthouder
Gebruikersavatar
Bertje
Reservespeler
Berichten: 1624
Lid geworden op: 15 aug 2009, 16:35
Locatie: Sint Pancras

Domme pech.
3 tot 4 maanden uitgeschakeld.
Zo goed is de Wit niet, maar de spoeling wordt wel erg dun nu.
Misschien loopt er ergens nog een transfervrije speler rond voor de linksback positie.
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 788
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

lowietje schreef: 15 sep 2023, 09:36 Ligt het nou aan mij of hebben wij inderdaad een abnormaal hoog blessure-verzuim?
Ligt aan jou.
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 788
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

Bertje schreef: 15 sep 2023, 09:44 Domme pech.
3 tot 4 maanden uitgeschakeld.
Zo goed is de Wit niet, maar de spoeling wordt wel erg dun nu.
Misschien loopt er ergens nog een transfervrije speler rond voor de linksback positie.
Gewoon een speler van Jong doorschuiven. Zoals vorig seizoen met bv. Goes ed.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16256
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

lowietje schreef: 15 sep 2023, 09:36 Ligt het nou aan mij of hebben wij inderdaad een abnormaal hoog blessure-verzuim?
Wat we hebben is niet zozeer véél spelers met blessures maar spelers die steeds langdurig geblesseerd zijn. Erg vervelend.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6570
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Roadman schreef: 15 sep 2023, 10:28 Gewoon een speler van Jong doorschuiven. Zoals vorig seizoen met bv. Goes ed.
Zoals? We hebben in jong ook nauwelijks een echte linksback.

Kasius zal de backup optie zijn.
Van Binsbergen
Steward
Berichten: 20
Lid geworden op: 26 aug 2017, 09:33

Bertje schreef: 15 sep 2023, 09:44 Domme pech.
3 tot 4 maanden uitgeschakeld.
Zo goed is de Wit niet, maar de spoeling wordt wel erg dun nu.
Misschien loopt er ergens nog een transfervrije speler rond voor de linksback positie.
Kostas Stafylidis
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1192
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

Van Binsbergen schreef: 15 sep 2023, 11:37 Kostas Stafylidis
Goede optie word je niet minder van. Oud Fortuna speler Cox is ook vrij. Is hier ook regelmatig genoemd in het schaduw elftal topic. Als je Stafylidis zou halen, dan kies je er denk ik ook voor dat Mees na de wintersport bij PEC mag revalideren.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SimonPoulsen schreef: 15 sep 2023, 11:00 Zoals? We hebben in jong ook nauwelijks een echte linksback.

Kasius zal de backup optie zijn.
Dat laatste zie je inderdaad al gebeuren.

Misschien kunnen ze die Beukers van Groningen halen.

:wink:
elmo
Seizoenkaarthouder
Berichten: 311
Lid geworden op: 06 jun 2007, 18:33

SimonPoulsen schreef: 15 sep 2023, 11:00 We hebben in jong ook nauwelijks een echte linksback.
Dekkers komt er hopelijk snel aan. Net terug van een blessure en ook al mee naar Argentinië vorige week.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3245
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Bertje schreef: 15 sep 2023, 09:44 Zo goed is de Wit niet
Wellicht niet geweldig, maar nog altijd de speler die het meest in aanmerking kwam om de vaste linksback te worden.
Wolfe oogt niet echt solide, maar als die nu weg valt zal er een beroep gedaan moeten worden op Kasius en dan zit je helemaal niet meer lekker op je stoel.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16256
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

De Rode Baron schreef: 15 sep 2023, 16:12 Wellicht niet geweldig, maar nog altijd de speler die het meest in aanmerking kwam om de vaste linksback te worden.
Wolfe oogt niet echt solide, maar als die nu weg valt zal er een beroep gedaan moeten worden op Kasius en dan zit je helemaal niet meer lekker op je stoel.
Want die kan er helemaal niks van? We hebben hem toch nog nauwelijks kunnen beoordelen?

En jij zit niet rustig op je stoel als Wolfe speelt? Ik heb dat helemaal niet. Je moet niet met Kerkez vergelijken, en dan valt het heus mee, vind ik.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1299
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

elmo schreef: 15 sep 2023, 14:34 Dekkers komt er hopelijk snel aan. Net terug van een blessure en ook al mee naar Argentinië vorige week.
Maximus!

Zijn er niet ergens statisitieken te vinden van aantal blessures per seizoen per club en de gemiddelde duur? Ik heb namelijk ook het idee dat bij AZ spelers bovengemiddeld lang en vaak geblesseerd zijn.
Cetero censeo birrum bibendum esse
Plaats reactie