Mayckel Lahdo (2027)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
SjaakTrekhaak
Seizoenkaarthouder
Berichten: 375
Lid geworden op: 24 mei 2022, 18:39

DeZuivelDuivel schreef: 25 aug 2023, 10:07 Verdient een kans op basis van de voorbereiding en verdient ook een kans op basis van het falen van Odgaard.
=D>
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DeZuivelDuivel schreef: 25 aug 2023, 10:07 Verdient een kans op basis van de voorbereiding en verdient ook een kans op basis van het falen van Odgaard.
Hoe staat het nu met zijn bankrekening bij Pascal en zijn plek in de hierarchie?
we can come an end
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

differentcook schreef: 27 aug 2023, 07:44 Hoe staat het nu met zijn bankrekening bij Pascal en zijn plek in de hierarchie?
Dat is het mysterie van de saldoverwerking van Jansen en zal duiden of een deel van de kritiek al dan niet terecht is.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Echt mooi voor deze jongen en ook knap. Gehaald 'on the cheap', eerste basisplaats (?) en dan twee assists en een goal!
Vooruit nu!
we can come an end
GlennHoddle
Glory-hunter
Berichten: 91
Lid geworden op: 17 aug 2023, 20:35

differentcook schreef: 31 aug 2023, 20:49 Echt mooi voor deze jongen en ook knap. Gehaald 'on the cheap', eerste basisplaats (?) en dan twee assists en een goal!
Vooruit nu!
dat had vorig jaar toch ook al duidelijk mogen zijn. Zo veel dreiging constant.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2337
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Weer rendement, goal + assist. Laat deze gozer een tijdje staan en hij scoort er ook gewoon 12 tot 15.
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1192
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

Wildcat schreef: 31 aug 2023, 20:52 Weer rendement, goal + assist. Laat deze gozer een tijdje staan en hij scoort er ook gewoon 12 tot 15.
Kan niet want straks hebben we Sadiq
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DeTorenburch schreef: 31 aug 2023, 20:53 Kan niet want straks hebben we Sadiq
Ik weet niet met welke bankrekening Sadiq begint
we can come an end
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1192
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

differentcook schreef: 31 aug 2023, 20:55 Ik weet niet met welke bankrekening Sadiq begint
Misschien heeft ie een constructie via Guernsey?
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 553
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

differentcook schreef: 31 aug 2023, 20:55 Ik weet niet met welke bankrekening Sadiq begint
2 goals en pingel versierd vanavond. Man in vorm dus, goed om erbij te hebben!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Love AZ Til I Die! schreef: 31 aug 2023, 21:04 2 goals en pingel versierd vanavond. Man in vorm dus, goed om erbij te hebben!
hmm, 2 goals en een pingel versierd > 1 goal en 2 assists
we can come an end
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 634
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

Top prestatie geleverd vanavond lekker laten staan aan de bal bijna altijd dreigend en vooral zeer vermakelijk om naar te kijken.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Elmpie. schreef: 31 aug 2023, 23:03 Top prestatie geleverd vanavond lekker laten staan aan de bal bijna altijd dreigend en vooral zeer vermakelijk om naar te kijken.
Mee eens.

Fantastisch gespeeld.
AnthonisZ
Supporter
Berichten: 135
Lid geworden op: 16 jul 2013, 20:41

Dit is toch wel een ruwe diamant hoor; wat een potentieel! Krijg op een of andere manier qua dribbel en passeer techniek een Moussa Dembele gevoel.

Ik hoop dat de komst van Sadiq niet ten kost gaat van zijn ontwikkeling, al ben ik bang van wel met Jansen aan het stuur. En dat we einde seizoen ons afvragen waarom het niet is gelukt met Lahdo, iets met kansen..
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2016
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

AnthonisZ schreef: 01 sep 2023, 09:00 Dit is toch wel een ruwe diamant hoor; wat een potentieel! Krijg op een of andere manier qua dribbel en passeer techniek een Moussa Dembele gevoel.

Ik hoop dat de komst van Sadiq niet ten kost gaat van zijn ontwikkeling, al ben ik bang van wel met Jansen aan het stuur. En dat we einde seizoen ons afvragen waarom het niet is gelukt met Lahdo, iets met kansen..
Als ik het mij goed herinner kon Moussa de bal véél dichter bij zich houden bij z'n dribbel. Bij Lahdo springt ie nog wel eens van zijn voet. Lahdo is dan weer een stuk explosiever en sneller. Wellicht kan Martens hem nog wat functionele tips geven; als zijn balbehandeling beter wordt hebben we een potentiële topper.
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 634
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

AnthonisZ schreef: 01 sep 2023, 09:00 Dit is toch wel een ruwe diamant hoor; wat een potentieel! Krijg op een of andere manier qua dribbel en passeer techniek een Moussa Dembele gevoel.

Ik hoop dat de komst van Sadiq niet ten kost gaat van zijn ontwikkeling, al ben ik bang van wel met Jansen aan het stuur. En dat we einde seizoen ons afvragen waarom het niet is gelukt met Lahdo, iets met kansen..
Het is wel vrij opeens dat het er uit komt.
Vorig seizoen kon je met vlagen wel zien dat hij echt wel wat kon, maar kwam het er niet op deze manier uit.
Kan dus ook wel begrijpen dat ze iemand hebben gehaald het seizoen is lang en niet iedereen blijft altijd fit.

Met deze bezetting hoop ik eigenlijk dat Odgaard of de Wit nog vertrekt en dat de rest behouden blijft, als 1 van die twee blijft wordt het te druk.
Lahdo in eerste instantie gewoon op rechtsbuiten houden.
Beetje luxe in de selectie is ook niet erg meestal win je daar prijzen mee.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Perry schreef: 01 sep 2023, 09:04 Als ik het mij goed herinner kon Moussa de bal véél dichter bij zich houden bij z'n dribbel. Bij Lahdo springt ie nog wel eens van zijn voet. Lahdo is dan weer een stuk explosiever en sneller.
Bovendien had Dembele een verwaarloosbaar rendement en kwam hij - relatief gezien - amper tot goals en assists. Niet voor niets werd hij door de kenner(s) een blinde draafbeer genoemd.

Het was dan ook logisch dat Dembele uiteindelijk naar het middenveld verdween.

Dat zie ik bij Lahdo niet gebeuren.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3162
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Antti Opdam schreef: 01 sep 2023, 09:24Niet voor niets werd hij door de kenner(s) een blinde draafbeer genoemd.
:lol:
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6571
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Meest opvallende vind ik zijn schot. Geen bombardement op de supporters achter het doel zoals Odgaard, maar telkens een beheerste harde knal in de hoek. Stuk voor stuk gevaarlijk.
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1650
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

SimonPoulsen schreef: 01 sep 2023, 09:29 Meest opvallende vind ik zijn schot. Geen bombardement op de supporters achter het doel zoals Odgaard, maar telkens een beheerste harde knal in de hoek. Stuk voor stuk gevaarlijk.
Inderdaad. Altijd tussen de palen. Viel mij vorige weel ook al op.
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Plaats reactie