sc Heerenveen-AZ (do 19 mei, 18.45u, play-offs)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2345
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Maxhuijp schreef: 19 mei 2022, 17:12 Valt me op dat Karlsson aantal keer kiest om niet Kerkez in stelling te brengen. Doet hij soms ook met Wijndal maar nu kon Kerkez zo een paar keer doorlopen. Zonde
Ja dit begint mij te irriteren want die acties van hem floppen telkens omdat hij niet vastberaden is in de vervolgactie of een kutbal geeft.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2345
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

De wil is er een stuk meer dan in de laatste twee wedstrijden maar de scherpte op belangrijke momenten is er steeds niet.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

hey, allemaal Nazi's op de tribune.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12856
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Zouden de AZ spelers jaloers naar het Heerenveen publiek kijken?
we can come an end
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6724
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

differentcook schreef: 19 mei 2022, 17:18 Zouden de AZ spelers jaloers naar het Heerenveen publiek kijken?
Die fans die na de winterstop ook massaal Janssen rot op en gefluit lieten horen?
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12856
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Pavlidis is de Mol, die speelt continu naar Heerenveen spelers
we can come an end
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12856
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Meeste balverlies door Pavlidis, Evjen en Kerkez.
Maar AZ lijkt redelijk wakker aan de wedstrijd te zijn begonnen
Laatst gewijzigd door differentcook op 19 mei 2022, 17:35, 1 keer totaal gewijzigd.
we can come an end
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2287
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Eerste helft was wel zo'n beetje wat ik er van verwachtte: zwak AZ, veel inleveren, verschillende spelers die door het ijs zakken maar gelukkig weinig tegenstand.
Evjen mag wel gewisseld worden maar niet door Aboukhlal graag.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2345
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Opzich valt het me niet tegen maar het is te veel tikkies terug en de bal in de ploeg houden op momenten dat je door kan stoten.

Kerkez die wil vaak juist lekker aanvallen en wordt dan weer teruggefloten door die conservatieve zak van een Janssen die “posession” schreeuwt. Die jongen wil gewoon graag dat de bal in het mandje komt en wij gaan telkens als we op 30m van de H’veen goal staan lekker op balbezit spelen en weer helemaal terug naar ons centrale duo. Best treurig om te zien.

Clasie is ook nog maar 50% de speler die hij twee maanden terug was. Midtsjo lijkt weer aardig op de oude tot nu toe.

Karlsson is als hij niet scoort eigenlijk gewoon voor 70% kut om in je team te hebben. Pavlidis heeft zijn dag niet en dat kan ik hem prima vergeven.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6724
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Doet verder niks af aan die knullige acties van Evjen hoor. Maar als rechstbuiten in dit elftal speel je ook wel echt in niemandsland, zeker als je in n tandem met Hatzidiakos speelt. Linkerflank heeft veel meer samenwerking/ondersteuning.

Ojah kleine + voor die steekpass van deWit, dan heb ik hem echt nog nooit zien doen.
En ook gefeliciteerd met het behalen vaan 100+ overtredingen in één seizoen, dat moet een clubrecord zijn.
Laatst gewijzigd door SimonPoulsen op 19 mei 2022, 17:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1428
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

Gaap. Gelukkig nog geen tegen goal. Goed dat Jansen tegen een wereldelftal het team aanpast aan de tegenstander #-o
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1385
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Je zou toch verwachten dat spelers op dit niveau enigszins zuiver kunnen passen. Wat een hopeloos zooitje. Positiespel aanvallend is ruk, geen variatie, nauwelijks beweging zonder bal. Zo speel je die defensie natuurlijk nooit stuk.
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1385
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Ikkyu-San schreef: 19 mei 2022, 16:32 Wat heeft Yuki eigenlijk misdaan? Tegen RKC mocht hij ook niet meedoen? Te laat op de training gekomen, omdat zijn elektrische step stuk is :?:
Yuki was afgelopen weekend nog licht geblesseerd, ik vermoed dat hij nog steeds niet helemaal 100% fit is.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12856
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Laat AZ aub niet het ideee krijgen dat ze moeten domineren, dan gaat het fout denk ik. Zorgen voor geen tegengoal en zelf wat proberen af en toe
we can come an end
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2348
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Metalingus schreef: 19 mei 2022, 17:44 Je zou toch verwachten dat spelers op dit niveau enigszins zuiver kunnen passen. Wat een hopeloos zooitje. Positiespel aanvallend is ruk, geen variatie, nauwelijks beweging zonder bal. Zo speel je die defensie natuurlijk nooit stuk.
De passzuiverheid van Evjen en Kerkez baren me zorgen in het algemeen.
Vandaag doen Pavlidis en Karlsson ook lekker mee.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12856
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Altijd leuk, Fresia
we can come an end
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2345
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Nou de gelatenheid en gebrek aan gretigheid waar we zo bekend mee zijn lijkt er weer in te sluipen
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1385
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Hatzidiakos weer lekker comfortabel aan de bal, pfffff
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11282
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Metalingus schreef: 19 mei 2022, 17:57 Hatzidiakos weer lekker comfortabel aan de bal, pfffff
Alleen achterin schade aanrichten is blijkbaar niet voldoende
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

Tot de goal hadden we het overwicht. Het is jammer dat de extra zekerheid door 1 van onachtzaamheid doorbroken werd. #-o

#pascalmodus#
Plaats reactie