Milos Kerkez (2026)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3248
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

differentcook schreef: 17 jul 2023, 16:52 Er circuleren ook bedragen van 14 miljoen pond (+1.5 aan bonussen), 17 miljoen euro (+ 2 miljoen aan bonussen) en 15 miljoen euro ...
Bij Kerkez is het wel reeel dat de bonussen ook worden uitgekeerd
Volgens transferexpert Fabrizio Romano ontvangt AZ achttien miljoen euro voor de Hongaarse linksback, inclusief bonussen.
Had gedacht dat Huiberts er meer van ging maken.
Laatst gewijzigd door De Rode Baron op 17 jul 2023, 19:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Langedijk schreef: 17 jul 2023, 18:00 Jammer. Kleurloze club dat Bournemouth. Verkopen aan Benfica of Lazio klinkt toch net wat lekkerder. Kan me niet voorstellen dat Kerkez hier op hoopte.

Hij wilde naar Benfica > te weinig salaris
Lazio dan maar > te laag bod
Bounemouth kan met die bodemloze put in Engeland aan beide eisen voldoen
Ja. Je had hem een betere voetballende club gegund.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1347
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

De Rode Baron schreef: 17 jul 2023, 19:15 Volgens transferexpert Fabrizio Romano ontvangt AZ achttien miljoen euro voor de Hongaarse linksback, inclusief bonussen.
Had gedacht dat Huiberts er meer van ging maken.
Ik ben te lui om het te checken, maar ik dacht gelezen te hebben dat het 18m £ is, dus ongeveer 21m €
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6571
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Er gaat weer van alles rond. En onder de streep weet je het toch nooit. De hoeveelheid fees, percsnteges, bonussen en comissies vliegen je om de oren. En niemand die het echt weet.

Bournemouth wel een kleurloze bestemming, toch jammer.
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 788
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

Antti Opdam schreef: 17 jul 2023, 19:16 Ja. Je had hem een betere voetballende club gegund.
Hij ( of zijn vader) kiest helemaal uit vrije wil hiervoor. Wat maakt het dan uit ?
Hij is weg en een ander neemt zijn plaats in. De rest is historie vwb deze speler
fcvictorie
Fanatic
Berichten: 651
Lid geworden op: 06 feb 2019, 11:01

Jammer dat die jongen naar zo’n niks zeggende club gaat. Sowieso, anderhalf seizoen uiteindelijk maar hier gespeeld, dat is wel erg kort. Maar wel weer een flinke financiële klapper. Toch knap dat de scouting Kerkez heeft gespot bij de Milan jeugd, wat een voltreffer is dat geworden.
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

fcvictorie schreef: 17 jul 2023, 19:34 Jammer dat die jongen naar zo’n niks zeggende club gaat. Sowieso, anderhalf seizoen uiteindelijk maar hier gespeeld, dat is wel erg kort. Maar wel weer een flinke financiële klapper. Toch knap dat de scouting Kerkez heeft gespot bij de Milan jeugd, wat een voltreffer is dat geworden.
Inderdaad een klapper van jewelste. Ben eigenlijk zeer benieuwd wie AZ getipt heeft. Zijn er nog Nederlanders actief in de trainersstaf daar? Van Basten met connecties?
Volgend jaar april weten we meer
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

galblazer schreef: 17 jul 2023, 19:49 Inderdaad een klapper van jewelste. Ben eigenlijk zeer benieuwd wie AZ getipt heeft. Zijn er nog Nederlanders actief in de trainersstaf daar? Van Basten met connecties?
Het kan natuurlijk toeval zijn, maar na de transfer van Teun naar Italië is er wel het e.e.a. los gekomen in de connectie met italië.
Kerkez, Odgaard, Kasius zijn er nu opgehaald, terwijl we Reijnders er ook nog afleveren en er voor Kerkez ook zat italiaanse interesse was (en Karlsson is nog niet weg).
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

DonnyDelano schreef: 17 jul 2023, 19:20 Ik ben te lui om het te checken, maar ik dacht gelezen te hebben dat het 18m £ is, dus ongeveer 21m €
Dat zei ik dus al :wink:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
De Hoer van vak G
Supporter
Berichten: 136
Lid geworden op: 05 jan 2004, 11:10
Locatie: Highlow

18 miljoen euro lijkt mij een waanzinnig hoog bedrag. Goed gedaan door Max. Al zal er misschien ook nog wel wat naar Milan vloeien.
Ookal zing je niet, ga je een kwartier voor tijd naar huis en zet je 10x de wave in. Als AZ in je hart zit, zit jij in die van mij!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De Hoer van vak G schreef: 18 jul 2023, 10:43 18 miljoen euro lijkt mij een waanzinnig hoog bedrag. Goed gedaan door Max. Al zal er misschien ook nog wel wat naar Milan vloeien.
Maar misschien een klein bedrag vergeleken bij de volgende transfer die hij gaat maken
we can come an end
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

galblazer schreef: 17 jul 2023, 19:49 Inderdaad een klapper van jewelste. Ben eigenlijk zeer benieuwd wie AZ getipt heeft. Zijn er nog Nederlanders actief in de trainersstaf daar? Van Basten met connecties?
De scouting van AZ volgt (via data) niet alleen alle Europese competities, maar ook de jeugd heb ik begrepen.
Ook speelde Milos in de jeugdteams van zijn land en die jeugdteams worden ook allemaal gescout, sowieso met data
Vervolgens als er dan via data analyses spelers uitspringen en matchen met de profielen die AZ heeft over spelers en posities dan wordt de scouting geïntensiveerd

Daarnaast had / heeft Raiola (+ Fortes Rodriguez)ook een heel goed netwerk in Italië
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6571
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

De Hoer van vak G schreef: 18 jul 2023, 10:43 18 miljoen euro lijkt mij een waanzinnig hoog bedrag. Goed gedaan door Max. Al zal er misschien ook nog wel wat naar Milan vloeien.
Nope milan heeft geen aandeel.

Alleen de gebruikelijke opleidings vergoeding wordt verdeeld over zijn voorgaande clubs. Hij is pas 19, dus dat bedragt nog niet eens de volle 5%.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2252
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

SimonPoulsen schreef: 18 jul 2023, 11:30 Nope milan heeft geen aandeel.

Alleen de gebruikelijke opleidings vergoeding wordt verdeeld over zijn voorgaande clubs. Hij is pas 19, dus dat bedragt nog niet eens de volle 5%.
Nee, dat las ik ook op een Italiaanse Twitter account van Milansupporters: Milan krijgt geen percentage van de transfersom.
Gebruikersavatar
Bertje
Reservespeler
Berichten: 1624
Lid geworden op: 15 aug 2009, 16:35
Locatie: Sint Pancras

Roadman
Ben-Sider
Berichten: 788
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

Onderweg naar het VK. Met een privé jet vanavond vertrokken. Morgen keuring.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3248
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

AZ zette aanvankelijk in op een transfersom tussen de vijftien en twintig miljoen euro. Uiteindelijk zal de nummer vier van de Eredivisie - inclusief bonussen - achttien miljoen ontvangen.
Toch wel lager dan we eigenlijk aanvankelijk dachten. De bonussen moeten ook nog behaald worden.
Ga er maar vanuit dat AZ dus 15 miljoen ontvangt en de rest met bonussen nog maar eens bij zo'n laagvlieger behaald moet worden.
Zo zou Jahanbaksh naar Brighton & Hove Albion, eigenlijk de duurste uitgaande transfer worden maar heeft nimmer aan die bonussen voldaan waardoor zijn transfer op 19 miljoen bleef steken.
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2016
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

De Rode Baron schreef: 20 jul 2023, 07:08 Toch wel lager dan we eigenlijk aanvankelijk dachten. De bonussen moeten ook nog behaald worden.
Ga er maar vanuit dat AZ dus 15 miljoen ontvangt en de rest met bonussen nog maar eens bij zo'n laagvlieger behaald moet worden.
Zo zou Jahanbaksh naar Brighton & Hove Albion, eigenlijk de duurste uitgaande transfer worden maar heeft nimmer aan die bonussen voldaan waardoor zijn transfer op 19 miljoen bleef steken.
Nu heb ik meer vertrouwen in Kerkez om te voldoen aan de (persoonlijke) voorwaarden voor de bonussen dan destijds bij Jahanbaksh.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Zag het bericht net op de socials, die doet toch even pijn.

Tot ziens Milos, dat je een grote mag worden :D
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Perry schreef: 20 jul 2023, 07:22 Nu heb ik meer vertrouwen in Kerkez om te voldoen aan de (persoonlijke) voorwaarden voor de bonussen dan destijds bij Jahanbaksh.
De bonus zal wel iets met handhaving, ontlopen van play offs (als ze die al hebben) speeltijd, doelpunten etc te maken hebben. Misschien een dikke bonus voor het halen van Europees.
Plaats reactie