Yusuf Barasi (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1122
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

Haha, mooi om te zien aan deze discussie is dat nu Pavlidis geblesseerd is, we meerdere opties hebben om het op te lossen. Luxeprobleem :-)
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12560
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De Rode Baron schreef: 31 aug 2022, 13:31 Toch prima, die zet je dan ook op de links want daar loopt nu een speler die de bal altijd terug speelt als hij in kansrijke positie beland.
Waardoor je vervolgens weer opnieuw moet bouwen om tot een kansrijke positie te komen. Dat schiet natuurlijk niet op.
Waarom Odgaard dan niet gewoon zo dicht mogelijk bij de goal zetten? Lijkt me logischer (ja ik ken jouw gedroomde voorhoede, maar we moeten nu roeien met andere riemen)
we can come an end
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3251
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

differentcook schreef: 31 aug 2022, 14:05 Waarom Odgaard dan niet gewoon zo dicht mogelijk bij de goal zetten? Lijkt me logischer (ja ik ken jouw gedroomde voorhoede, maar we moeten nu roeien met andere riemen)
Dat kan ook, maar ik zie hem liever in de 16 komen dan er al staan.
Bovendien beschikt hij over een behoorlijk poeier om vanuit rand 16 flink uit te halen en heeft hij op de flanken of achter de diepe spits meer wapens dan hem vast te zetten in de 16.
AZ is nu qua doelgerichtheid op links geheel afhankelijk van de opkomende Kerkez die voor alle voorzetten of schoten moet zorgen. Ik zie dan ook liever Jens op dit moment de positie van Karlsson innemen en Barasi in de punt. Jongen kan, dat heeft hij laten zien bij jong, behoorlijk goed met de kansen overweg.
Het gaat mij meer in de keuze van Brederode op links of Barasi in de punt en dan kies ik liever voor die laatste omdat het op links gewoon stokt.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12560
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De Rode Baron schreef: 31 aug 2022, 14:51 Dat kan ook, maar ik zie hem liever in de 16 komen dan er al staan.
Bovendien beschikt hij over een behoorlijk poeier om vanuit rand 16 flink uit te halen en heeft hij op de flanken of achter de diepe spits meer wapens dan hem vast te zetten in de 16.
AZ is nu qua doelgerichtheid op links geheel afhankelijk van de opkomende Kerkez die voor alle voorzetten of schoten moet zorgen. Ik zie dan ook liever Jens op dit moment de positie van Karlsson innemen en Barasi in de punt. Jongen kan, dat heeft hij laten zien bij jong, behoorlijk goed met de kansen overweg.
Het gaat mij meer in de keuze van Brederode op links of Barasi in de punt en dan kies ik liever voor die laatste omdat het op links gewoon stokt.
Odgaard moet ook niet vaststaan, maar rond de goal zwerven, net als Dani de Wit (samen in het gebied dat de spits en aanvallende middenvelder bestrijkt
we can come an end
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5441
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Wat had deze jongen pech in de afronding zeg.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10221
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

pAZcal schreef: 16 sep 2022, 08:13 Wat had deze jongen pech in de afronding zeg.
Ik zou eerder spreken van geluk bij de goal en verder wat - voorlopige - onkunde.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2337
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

pAZcal schreef: 16 sep 2022, 08:13 Wat had deze jongen pech in de afronding zeg.
Welk moment was pech?
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5441
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

In minuut 15 en minuut 65. En volgens mij was er nog 1 waar hij voorlangs schoot.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2254
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Wat hij nodig heeft om los te komen in 1 zijn een paar goals, bij voorkeur mooie.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

pAZcal schreef: 16 sep 2022, 09:43 In minuut 15 en minuut 65. En volgens mij was er nog 1 waar hij voorlangs schoot.
Een bal voorlangs schieten is natuurlijk geen pech. Dat is jammer, matig of zwak, afhankelijk van de situatie.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5441
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Oké oké. Point taken. Maar dat geblokt schot in minuut 15 was sowieso pech!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

pAZcal schreef: 16 sep 2022, 12:12 Oké oké. Point taken. Maar dat geblokt schot in minuut 15 was sowieso pech!
Nou, niet echt. Ten eerste was het minuut 16 :P En hij had natuurlijk ook de keuze om meteen te schieten of na het passeren van de keeper juist niet meteen te schieten. Keuzes, keuzes, keuzes. Maar pech?
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2337
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Langedijk schreef: 16 sep 2022, 12:53 Nou, niet echt. Ten eerste was het minuut 16 :P En hij had natuurlijk ook de keuze om meteen te schieten of na het passeren van de keeper juist niet meteen te schieten. Keuzes, keuzes, keuzes. Maar pech?
Volgens mij had hij hem scherper in kunnen schieten richting de eerste paal zeg maar, dan had die verdediger hem denk ik niet gehad. Leek nu wat meer richting de tweede te gaan,

Daarnaast zijn er inderdaad een aantal dingen die je anders had kunnen doen wat de kans van een goal groter had gemaakt. Een daarvan is de bal iets minder ver voor zich uit te spelen
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

Veel minuten gemaakt en helemaal niks toegevoegd. Kaatst prima, maar komt handelingssnelheid en finesse voor de goal te kort voor het grote werk. In de winterstop graag verhuren en hopen dat ie zich nog ontwikkelt.
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3251
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Grifo schreef: 23 okt 2022, 13:41 Veel minuten gemaakt en helemaal niks toegevoegd. Kaatst prima, maar komt handelingssnelheid en finesse voor de goal te kort voor het grote werk. In de winterstop graag verhuren en hopen dat ie zich nog ontwikkelt.
Dit geeft ook het probleem aan wat Jansen heeft: Van Brederode geldt feitelijk het zelfde als Barasi (en Koopmeiners), brengt het niet en Odgaard is feitelijk nodig als centrumpits/rechter aanvaller en aanvallende middenvelder omdat Pavlidis en Evjen geblesseerd zijn en de Wit schijnbaar storing heeft aan zijn nieuwe Duracell batterijen die een tijd prima hebben gewerkt en zijn vervanger nog steeds MLS speelt.
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 634
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

De Rode Baron schreef: 23 okt 2022, 13:51 Dit geeft ook het probleem aan wat Jansen heeft: Van Brederode geldt feitelijk het zelfde als Barasi (en Koopmeiners), brengt het niet en Odgaard is feitelijk nodig als centrumpits/rechter aanvaller en aanvallende middenvelder omdat Pavlidis en Evjen geblesseerd zijn en de Wit schijnbaar storing heeft aan zijn nieuwe Duracell batterijen die een tijd prima hebben gewerkt en zijn vervanger nog steeds MLS speelt.
Ben het over van brederode en barasi eens

Koopmeiners vzou van mij part zelfs op het moment voor reijnders mogen spelen(bazoer weer liever als koopmeiners) die verdedigend op het moment te kort komt als controlerende middenvelder.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Klei. schreef: 23 okt 2022, 15:53 Ben het over van brederode en barasi eens

Koopmeiners vzou van mij part zelfs op het moment voor reijnders mogen spelen(bazoer weer liever als koopmeiners) die verdedigend op het moment te kort komt als controlerende middenvelder.
Zou graag Koopmeiners de zelfde tijd zien maken als Bazoer. Bazoer valt tot nu toe echt een beetje tegen..
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

FugAZi schreef: 23 okt 2022, 23:30 Zou graag Koopmeiners de zelfde tijd zien maken als Bazoer. Bazoer valt tot nu toe echt een beetje tegen..
Eens, maar uitgerekend vandaag vond ik hem best wat extra's brengen in die slotminuten. Hij staat trouwens wel vaak op een voor hem niet fijne positie. Clasie heeft ie nog maar weinig keer vervangen, toch veel meer zijn plek.
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Grifo schreef: 23 okt 2022, 23:57 Eens, maar uitgerekend vandaag vond ik hem best wat extra's brengen in die slotminuten. Hij staat trouwens wel vaak op een voor hem niet fijne positie. Clasie heeft ie nog maar weinig keer vervangen, toch veel meer zijn plek.
Hij ging toch naast Clasie spelen, dat is toch ongeveer zijn positie?
Sinds hij er in kwam daalde de doelkansen enorm (cijfers had in ik wedstrijdtopic geschreven). Ik dacht echt dat AZ tenminste langszij zou komen, maar AZ kwam alleen tot wat vage voorzetten en konden de power in de aanval niet hoog houden. Of dit helemaal aan Bazoer lag weet ik niet maar de cijfers qua kansen daalden enorm sinds de Wit er uit ging.
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

FugAZi schreef: 24 okt 2022, 00:03 Hij ging toch naast Clasie spelen, dat is toch ongeveer zijn positie?
Sinds hij er in kwam daalde de doelkansen enorm (cijfers had in ik wedstrijdtopic geschreven). Ik dacht echt dat AZ tenminste langszij zou komen, maar AZ kwam alleen tot wat vage voorzetten en konden de power in de aanval niet hoog houden. Of dit helemaal aan Bazoer lag weet ik niet maar de cijfers qua kansen daalden enorm sinds de Wit er uit ging.
Ik vermoed dat dat vooral kwam door hun defensieve omzetting, nog even voordat Bazoer erin kwam. Dat knappe schot uit het niets van Bazoer vanuit de 16 met rug naar de goal, dat was een soort gevaar dat we eigenlijk de hele wedstrijd niet of nauwelijks gezien hadden. Ook zag ik 'm een paar keer goed het spel verplaatsen, wat ik juist erg matig vond in de andere wedstrijden van hem. Alleen, het was niet genoeg. Het verschil maakt Bazoer iig (nog) niet.
____________
Hoc est nihil
Plaats reactie