Fortuna Sittard-AZ (zo 16 jan, 16.45u)

Eredivisie, bekerduel of oefenpotje: bespreek hier alle wedstrijden van het vlaggenschip
Gebruikersavatar
The Friar
Invaller
Berichten: 2309
Lid geworden op: 24 jan 2008, 20:17
Locatie: Alkmaar

differentcook schreef: 16 jan 2022, 17:11 Mager en gezond
Maar niet vertrouwen wekkend.
Had ook zomaar 1-1 kunnen worden.
Bij het voetbal heb je doelen nodig.
Op het veld en daarbuiten.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

SchoorlAZ schreef: 16 jan 2022, 17:11 Ik trek het graag breder: wat doet hij dan goed dit seizoen?
Ik trek het nog breder. Wie vind jij goed vandaag op de keeper na?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Hoppa 0-2 en wedstrijd binnen. Gaan met die zegekar! Spelen ook al een stuk meer vrijuit nu.

Als Evjen even goed invalt, en daar lijkt het op, staat het op rechts ook weer beter.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12552
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Bob Ross schreef: 16 jan 2022, 17:16 Hoppa 0-2 en wedstrijd binnen. Gaan met die zegekar! Spelen ook al een stuk meer vrijuit nu.

Als Evjen even goed invalt, en daar lijkt het op, staat het op rechts ook weer beter.
Ja, ook na de 0-1 speelde AZ vrijer.
we can come an end
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6560
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Corners en AZ...
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2256
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

salmonyappi schreef: 16 jan 2022, 17:14 Ik trek het nog breder. Wie vind jij goed vandaag op de keeper na?
Deze wedstrijd is niet breder dan het hele seizoen. Dus snap niet waarom je zoiets zou zeggen.
Daarbij beantwoord je mijn vraag ook niet.

Om niet flauw te doen: ik vind IEDEREEN vandaag beter dan Witry en ik vind Wijndal, Yuki en Beukema goed spelen.

Ik hoor nog graag al de goede dingen die Witry ons allemaal gebracht heeft dit seizoen.
Laatst gewijzigd door SchoorlAZ op 16 jan 2022, 17:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12552
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Zou dat een inventieve manier zijn om je mandekking te frustreren bij een corner, elkaar vasthouden in de 16? Grappig.
we can come an end
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1827
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Beukema heeft bij aanvallende corners van AZ al meer dreiging dan Hatzidiakos en Martins Indi bij elkaar dit seizoen.
MB80
Invaller
Berichten: 2285
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Hopelijk laat Max zich niet verblinden door de resultaten, die natuurlijk degelijk zijn vooralsnog maar ook in deze wedstrijd had het niet vreemd geweest als je achter stond na deze eerste helft. Gezien er geen spits op de bank zit en de bank verder ook vrij pover is ben je dan vrijwel ten doden opgeschreven.

Misschien Druijff terughalen als storm ram voor de tweede seizoenshelft? Niet dat Druijff er veel van bakt bij Mechelen met 3 uit 13 en dit jaar en 6 uit 20 vorig jaar maar het is allicht beter dan alleen Barasi als spits achter de hand te hebben.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Ferry schreef: 16 jan 2022, 17:18Corners en AZ...
Voor het eerst sinds tijden niet volledig nutteloos omdat Beukema aanvallend kan koppen. Ook leuk na 5 jaar wachten...
Hup AZ.
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

Al 6 jaar komt Hatsidiakos mee naar voren met corners. Hij trekt hierbij ook altijd een serieus gezicht. Nooit raakte hij een bal, laat staan scoren. Beukema gaat 1 keer mee naar voren…. :lol:
Laatst gewijzigd door Denniz op 16 jan 2022, 17:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6560
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Je hebt het gevoel dat als AZ drie tandjes meer geconcentreerd voetbalt dat het 0-5 wordt...
Maar ja...
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2337
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

salmonyappi schreef: 16 jan 2022, 17:08 Man, man wat ben jij negatief. Neem een borrel of zo…….
Ik heb net PSV met kutvoetbal de winst zien pakken. Drie punten zijn nog altijd het belangrijkst.
Het voetbal is niet best maar we zijn 11 potjes op rij ongeslagen……..
Ik word heel vrolijk van Beukema die net bijna zijn tweede kopgoal maakt. Dat is een kwaliteit die we bij AZ missen, gevaarlijk zijn uit corners.

Daarnaast staat hij als CV erg goed. En heel fijn dat Evjen bijna een half uur speeltijd krijgt, hopelijk betekend dit dat hij als basisspeler voor rechtsbuiten wordt gezien en dat is het einde voor Witry dan.

Dat gezegd te hebben; mindere zaken mogen zeker worden aangekaart meneertje met zijn roze bril. Er zijn nou eenmaal heel veel dingen te te wensen overlaten, alleen hebbeb we het geluk momenteel aan onze zijde.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

SchoorlAZ schreef: 16 jan 2022, 17:19 Deze wedstrijd is niet breder dan het hele seizoen. Dus snap niet waarom je zoiets zou zeggen.
Daarbij beantwoord je mijn vraag ook niet.

Om niet flauw te doen: ik vind IEDEREEN vandaag beter dan Witry en ik vind Wijndal, Yuki en Beukema goed spelen.

Ik hoor nog graag al de goede dingen die Witry ons allemaal gebracht heeft dit seizoen.
Ik heb al gezegd dat ik het geen geweldige speler vind. Dus dat is mijn antwoord.
Ik heb alleen geen behoefte steeds een pispaal te zoeken.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6560
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Opvallend dat Gudmundsson mag invallen. Max vertelde toch dat hij niet meer zou worden opgesteld?
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6560
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Sjezis keeper...
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2256
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

salmonyappi schreef: 16 jan 2022, 17:27 Ik heb al gezegd dat ik het geen geweldige speler vind. Dus dat is mijn antwoord.
Ik heb alleen geen behoefte steeds een pispaal te zoeken.
Oké. Dat is fair.
Ik ben het er ook niet mee eens dat hij beroerdste aankoop ooit werd genoemd. Maar ik vind wel dat we kritisch mogen kijken naar aankopen van 2 miljoen die niet meer een grote potentie hebben en er dus direct moeten staan.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1827
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Nog even standaard billenknijpen. :lol:
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2337
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Wie is trouwens die iets vollere getinte man die bij AZ op de bank zit? Ik zie hem altijd wel zitten maar ik heb geen idee wat zijn functie is maar hij zit volgens mij niet in zijn trainingskleding maar in zijn normale kleding.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

oh. een tegengoal.
Glory Hunter
Plaats reactie