Peter Vindahl Jensen (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2256
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Elke wedstrijd die we van hem zien blundert hij gewoon, deze keer zelfs meermaals. Zoals terecht ook aangehaald door meerderen hier (waaronder ik ook al terwijl hij bij ons keepte), hij duikt niet. Hij valt.
Te zien bij de 3-1 (geweldige goal trouwens van Nunez), hij valt gewoon, maar gaat geen centimeter naar de hoek. De 1-1 tegen Gakpo valt ie gewoon om, en Gakpo schiet de bal voor een open doel recht op hem af.

De 2e goal was echt drama, hij had gewoon kunnen blijven staan, aangezien de bal recht op hem af kwam. Bij de afgekeurde goal van Salah zag hij er ook niet goed uit en de laatste goal was ook weer een drama.

Waardeloze keeper nog steeds. Hoop dat zijn koopoptie gelicht wordt door Sparta, dan is het verlies niet zo heel groot.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

SimonPoulsen schreef: 07 mar 2024, 23:17 Petertje speelt toch maar wel mooi op Anfield volgende week. Best een prestatie met dergelijke keeperskwaliteiten.
Dat valt nog te bezien. Als trainer zou ik nu de tweede keeper een kans geven. En ze zijn toch al uitgeschakeld.

Dani de Wit heeft trouwens op Old Trafford gespeeld. Ook dat kon gewoon.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

salmonyappi schreef: 07 mar 2024, 22:49 waardoor hij redelijk houdbare ballen dus niet houdt. Eerlijkheidshalve moet gezegd worden dat hij óók een paar reddingen had :wink:
Eens met deze analyse.

Als een commentator - een aantal keer - zegt dat Clasie het niet meer kan belopen, dan wordt het genegeerd. Ik negeer de commentator dus nu ook.

:wink:

Haters gonna hate.

Sec genomen best presterende AZ'er dit seizoen.

Ok. Na Pavlidis misschien.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

vriend schreef: 08 mar 2024, 00:18 Antti is er ingetrapt.
En toch is het een betere keeper dan Verhulst.

En inmiddels ongeveer 3/4 keer meer waard.
vriend
Basisspeler
Berichten: 2612
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 08 mar 2024, 07:55 En toch is het een betere keeper dan Verhulst.
En dat is relevant omdat?

Ze gaan allebei geen enkele rol meer spelen bij AZ.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

vriend schreef: 08 mar 2024, 10:10 En dat is relevant omdat?

Ze gaan allebei geen enkele rol meer spelen bij AZ.
Dat laatste kunnen we niet met zekerheid zeggen.

Zolang Verhulst onder contract staat loop je immer het risico dat hij ook weer onder de lat komt te staan.

Erger: hij heeft dit jaar reeds vier keer onder de lat gestaan. Een meer zuivere vorm van kapitaalvernietiging is bijna niet te vinden.

Over het verhuur - traject van de Witte (heden ten dage: de roze - paarse) Poema ben ik overigens wel tevreden.

Is toch lekker aan het leren en minuten aan het pakken. En op dit forum hebben we er een hoop lol van.

Of hij een toekomst heeft bij AZ zal de tijd uitwijzen.

(On a side note is het natuurlijk ook nog relevant voor alle Hobie - fanboys die ooit dit forum vulden.)
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 634
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Elmpie. schreef: 08 mar 2024, 12:16 https://twitter.com/AZAlkmaar/status/17 ... 0636330448

De Witte Puma is vertrokken.
Was natuurlijk ook onhoudbaar geworden.

Ondanks alle haters hier.

8)

In het kader van gezamenlijke emotionele afwikkeling doe ik een verzoek om een vertraagd Slotje.

Bij Pascal Jansen beviel dat ook wel.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Antti Opdam schreef: 19 feb 2024, 09:03 Optie tot koop zal waarschijnlijk wel gelicht worden ja.

Weet iemand het exacte bedrag?
UP!

Haters in de berichten daaronder krijgen - weer eens - ongelijk.
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 634
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

Met zijn bijzondere kwaliteiten heeft hij een voor sommige blijvende indruk achter gelaten.

Wel fijn dat de transfersom eruit is gehaald.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6580
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Na gisteren waren ze overtuigd. Die moeten we hebben!

Aderlating voor AZ, maar we gunnen hem deze mooie stap allemaal.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2256
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Antti Opdam schreef: 08 mar 2024, 12:28 UP!

Haters in de berichten daaronder krijgen - weer eens - ongelijk.
Je bent echt (al maanden) niet serieus te nemen :lol: :lol:
De beste man blundert in elke wedstrijd die we van hem zien.
Niet zuinig ook.

Opgeruimd staat netjes.

Ik stel overigens ook voor dat dit topic open blijft. Heerlijke reacties gelezen in het hele topic, waarin ik vanaf pagina 3 al heb aangegeven dat deze gozer helemaal niet kan keepen.

Differentcook die hem vergelijkt met Neuer en Anti die keer op keer onderuit gaat: dit topic is genieten! 8) =D>
Drommedaris
Seizoenkaarthouder
Berichten: 265
Lid geworden op: 24 aug 2023, 10:13

Elmpie. schreef: 08 mar 2024, 12:16 https://twitter.com/AZAlkmaar/status/17 ... 0636330448

De Witte Puma is vertrokken.
Beste oplossing voor beide partijen. Wel een aderlating voor het forum. Gelukkig hebben we Clasie nog.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SchoorlAZ schreef: 08 mar 2024, 12:43 Je bent echt (al maanden) niet serieus te nemen :lol: :lol:
De beste man blundert in elke wedstrijd die we van hem zien.
Niet zuinig ook.
Hoe verhoudt dit zich in jouw wereld tot het lichten van een hoge optie door een team dat heeft overwinterd in de Europa League (niet zijnde AZ)?

Ontstaat er nu nergens cognitieve dissonantie?

Door sommige mensen wens ik ook niet serieus genomen te worden. Dan zou ik mij pas echt zorgen maken.

Vaarwel Witte Poema. :cry:

De scouting van AZ had het toch best aardig gezien.

Helaas zagen wat volksmenners meer in Hobie de Benside Boy.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Drommedaris schreef: 08 mar 2024, 12:45 Beste oplossing voor beide partijen. Wel een aderlating voor het forum. Gelukkig hebben we Clasie nog.
:lol: !!!

Hebben we eigenlijk al iemand op de nominatie voor als de hele Zwakke As vetrokken is?

Van Brederode zal ook binnenkort wel zijn conclusies trekken ...
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6580
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Antti Opdam schreef: 08 mar 2024, 12:47 Hoe verhoudt dit zich in jouw wereld tot het lichten van een hoge optie door een team dat heeft overwinterd in de Europa League (niet zijnde AZ)?

Ontstaat er nu nergens cognitieve dissonantie?

Door sommige mensen wens ik ook niet serieus genomen te worden. Dan zou ik mij pas echt zorgen maken.

Vaarwel Witte Poema. :cry:

De scouting van AZ had het toch best aardig gezien.

Helaas zagen wat volksmenners meer in Hobie de Benside Boy.
Afbeelding

Voor altijd de witte Poema.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Hahahahahahaha.

Op insta gaan ze ook helemaal los (ondanks de wat mindere wedstrijd van gisteren):

https://www.instagram.com/p/C4QKTcpMGsn/

het is een geweldige timing, zo'n publieke uiting van vertrouwen in het bijzijn van de fans
44 m.28 vind-ik-leuks


Goede doelman, maar gisteren hield hij niet bij met een boven de standaard interventie😢
44 m.50 vind-ik-leuks

edereen heeft recht op af en toe een match falen, anders is het geweldig en is dit een logische stap.

Praagse SchoorlAZ meldt zich echter ook:

Ik weet het niet, hij is niet te vertrouwen 😵 💫
50 m.56 vind-ik-leuks
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Elmpie. schreef: 08 mar 2024, 12:30 Wel fijn dat de transfersom eruit is gehaald.
Is dit trouwens zeker?
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2256
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Antti Opdam schreef: 08 mar 2024, 12:47 Hoe verhoudt dit zich in jouw wereld tot het lichten van een hoge optie door een team dat heeft overwinterd in de Europa League (niet zijnde AZ)?

Ontstaat er nu nergens cognitieve dissonantie?

Door sommige mensen wens ik ook niet serieus genomen te worden. Dan zou ik mij pas echt zorgen maken.

Vaarwel Witte Poema. :cry:

De scouting van AZ had het toch best aardig gezien.

Helaas zagen wat volksmenners meer in Hobie de Benside Boy.
Wat jij opnoemt heeft uiteraard (zoals gewoonlijk) niks te maken met hetgene wat ik zeg.

De scouting heeft flater op flater gemaakt afgelopen jaren en Vindalh is er daar één van. Heeft het bij ons onwijs slecht gedaan. Op het 2e niveau van Duitsland ook. En nu alle wedstrijden die we kunnen zien bij Sparta Praag, zien we hem ook bijna elke wedstrijd een mega blunder maken. :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Antti Opdam schreef: 08 mar 2024, 12:48 :lol: !!!

Hebben we eigenlijk al iemand op de nominatie voor als de hele Zwakke As vetrokken is?

Van Brederode zal ook binnenkort wel zijn conclusies trekken ...
Maak je geen zorgen. Bij AZ staan er altijd wel 2 of 3 structurele dissonanten in de basis.

En soms een stuk of 6, zoals dit jaar.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Plaats reactie