Vangelis Pavlidis (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

De Rode Baron schreef: 16 aug 2023, 12:16 2- Zirkzee heeft toch niet meer te bieden dan Meerdink (wordt hier een beetje onderschat als talent, die heeft zich het afgelopen seizoen razend snel ontwikkeld) en Odgaard als eventuele alternatieven voor het centrum. Wil je met zwaarder kaliber komen, zit je toch, lijkt me, aan een andere orde dan Zirkzee te denken.
:oops:
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Antti Opdam schreef: 17 aug 2023, 06:04 Ze hebben alledrie juist nog helemaal niets laten zien dat duidt op een stabiele nummer 9.

Poku en Meerdink hebben leuk lopen meehobbelen in de KKD en Youth League. En Odgaard is nooit verder gekomen dan 9 goals en wordt niet voor niets voornamelijk op de vleugels gebruikt. Vanaf daar opereert hij doorgaans ook.

Zirkzee heeft twee jaar geleden er - in 32 wedstrijden - al 15 ingelegd en 8 assists geven bij Anderlecht. Wat toch ook geen totale gehaktballen - club is. Eigenlijk is hij dus de enige met wie van je enige (van deze vier) waarvan je met enige zekerheid zou kunnen zeggen dat hij het vereiste niveau op de nummer 9 zou moeten aankunnen.

Bij de bestaande AZ-spelers is dat allemaal afwachten.

Behalve Pavlidis: mooi on topic.
Zoals jullie weten houd ik er niet van om mezelf te quoten, maar deze post is zo mooi gaan rijpen dat ik 'm op maandagochtend uit de wijnkast trek. Je wilt de week immers leuk beginnen.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Luuk de Jong is Pavlidis voorbijgestreefd qua goals in de eredivisie dit seizoen.
Werk aan de winkel voor Pavli en AZ!
we can come an end
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

differentcook schreef: 24 feb 2024, 21:09 Luuk de Jong is Pavlidis voorbijgestreefd qua goals in de eredivisie dit seizoen.
Werk aan de winkel voor Pavli en AZ!
Omdat hij ze op een presenteerblaadje krijgt. Met name van Veerman.

Maar AZ kocht liever Witry en Wolfe voor dat geld.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16256
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 24 feb 2024, 22:08 Omdat hij ze op een presenteerblaadje krijgt. Met name van Veerman.

Maar AZ kocht liever Witry en Wolfe voor dat geld.
En jij weet dat Veerman voor AZ had gekozen?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 24 feb 2024, 23:35 En jij weet dat Veerman voor AZ had gekozen?
Natuurlijk. Maar door die krenterigheid duurde het te lang en speelde Veerman zich ook in de kijker van PSV.

De Jong kan assists krijgen van 6 of 7 verschillende mensen. Pavlidis heeft louter kneuzen om zich heen. Die gaat echt geen topscorer meer worden.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
MB80
Invaller
Berichten: 2251
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Langedijk schreef: 25 feb 2024, 09:10 Natuurlijk. Maar door die krenterigheid duurde het te lang en speelde Veerman zich ook in de kijker van PSV.

De Jong kan assists krijgen van 6 of 7 verschillende mensen. Pavlidis heeft louter kneuzen om zich heen. Die gaat echt geen topscorer meer worden.
En van de zomer nog maar 1-jarig contract dus voor een relatief goedkoop sommetje weg als niet topscoorder.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

salmonyappi schreef: 24 feb 2024, 23:35 En jij weet dat Veerman voor AZ had gekozen?
Er zit behoorlijk wat tijd tussen de aankopen die Langedijk opnoemt overigens :lol:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

En weer 1 miljoen eraf
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Antti Opdam schreef: 09 feb 2024, 15:19 Dat zijn geen feiten.

Ik beperk me tot de feiten. Dat vind ik niet zo flauw, maar realistisch.

Verder ga ik geen semantische discussies houden over fit of blessures. Hij stond heel veel in het veld en heeft heel weinig gescoord.

Als ik al ga insinueren dan is dat voornamelijk de reden geweest dat hij daarom geen transfer heeft gemaakt.

Dat is dus de volgorde: fit blijven, in vorm blijven, transfer maken, verder doorgroeien.

Nu zaten mensen al bij de laatste stap ...
UP!
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... ssing.html

De eerste lijntjes worden alweer gedropt. O.a. deze van Stuttgart. Volgens het bericht vraagt AZ 15M€ voor de spits. Nu begrijp ik dat hij nog een contract heeft t/m 2025, maar 15M€ lijkt me toch aan de lage kant, niet?

Ter indicatie: z'n huidige marktwaarde wordt ergens tussen de 25 en de 30M€ geschat.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 553
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

DiepeMast schreef: 14 mar 2024, 08:05 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... ssing.html

De eerste lijntjes worden alweer gedropt. O.a. deze van Stuttgart. Volgens het bericht vraagt AZ 15M€ voor de spits. Nu begrijp ik dat hij nog een contract heeft t/m 2025, maar 15M€ lijkt me toch aan de lage kant, niet?

Ter indicatie: z'n huidige marktwaarde wordt ergens tussen de 25 en de 30M€ geschat.
Dit is een gerucht wat ieder jaar gerecycled wordt. Dezelfde clubs zelfde bericht al 2/3 jaar.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Pavlidis zal wel lekker uitgerust zijn, weer geen minuut gespeeld met Griekenland. Dan staan ze gelijk tegen 10 man en wordt hij nog niet ingebracht. Wat een bondscoach.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1192
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

Pavlidis maar verlengen geen EK en speelt ook geen rol bij het Griekse elftal. AZ is z’n plafond :wink: :wink:


[-o< [-o<
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16256
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

DeTorenburch schreef: 27 mar 2024, 11:24 Pavlidis maar verlengen geen EK en speelt ook geen rol bij het Griekse elftal. AZ is z’n plafond :wink: :wink:


[-o< [-o<
Ik denk overigens dat dat ook echt zo is. Prima voor AZ, maar hogerop (denk aan bijv. Janssen) net niet goed genoeg.

Ik ga dit hericht vast op z’n Antti’s wel eens keertje uppen.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6570
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

salmonyappi schreef: 27 mar 2024, 12:15 Ik denk overigens dat dat ook echt zo is. Prima voor AZ, maar hogerop (denk aan bijv. Janssen) net niet goed genoeg.

Ik ga dit hericht vast op z’n Antti’s wel eens keertje uppen.
Leuke Bundesliga ploeg moet best kunnen voor ons Pavli.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SimonPoulsen schreef: 27 mar 2024, 12:36 Leuke Bundesliga ploeg moet best kunnen voor ons Pavli.
Tja. Het is maar net wat je daaronder verstaat.

AZ heeft immers ook al het niveau van een leuke Bundesliga ploeg.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13944
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 28 mar 2024, 07:36 Tja. Het is maar net wat je daaronder verstaat.

AZ heeft immers ook al het niveau van een leuke Bundesliga ploeg.
Ja dat is leuk, maar de competitie an sich is natuurlijk vele malen sterker. Plus de fantastische stadions en een hoger salaris. Ik denk dat hij liever in volle stadions in de middenmoot van Duitsland speelt bij Werder Bremen of Hoffenheim, voor 1,5 miljoen euro, tegen clubs als Dortmund, Leverkusen, Frankfurt en Bayern, dan weer voor de zoveelste keer uit naar FC Utrecht te moeten.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16256
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZ 4 Life schreef: 28 mar 2024, 10:08 Ja dat is leuk, maar de competitie an sich is natuurlijk vele malen sterker.
Is dat nou echt zo? Ook daar heb je 3 a 4 clubs die ver boven de rest uitsteken. En van de rest hoor je weinig, ook in Europa.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZ 4 Life schreef: 28 mar 2024, 10:08 Ja dat is leuk, maar de competitie an sich is natuurlijk vele malen sterker. Plus de fantastische stadions en een hoger salaris. Ik denk dat hij liever in volle stadions in de middenmoot van Duitsland speelt bij Werder Bremen of Hoffenheim, voor 1,5 miljoen euro, tegen clubs als Dortmund, Leverkusen, Frankfurt en Bayern, dan weer voor de zoveelste keer uit naar FC Utrecht te moeten.
Mee eens.

Maar ik bedoel meer aan te geven dat hij dat niveau (Heidenheim) waarschijnlijk sowieso wel aan kan, omdat hij daar nu al op speelt ...
Plaats reactie