Vangelis Pavlidis (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

AZ 4 Life schreef: 28 mar 2024, 10:08 Ja dat is leuk, maar de competitie an sich is natuurlijk vele malen sterker. Plus de fantastische stadions en een hoger salaris.
Maar in Duitsland hebben ze dan weer amper humor
we can come an end
vriend
Basisspeler
Berichten: 2609
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

differentcook schreef: 28 mar 2024, 11:51 Maar in Duitsland hebben ze dan weer amper humor
Wel meer humor dan hier op het forum.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

vriend schreef: 28 mar 2024, 13:49 Wel meer humor dan hier op het forum.
Hahahahaha :lol:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6571
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Bologna haalt hem straks gewoon weer op als vervanger van Zirkzee.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3247
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

SimonPoulsen schreef: 29 mar 2024, 13:34 Bologna haalt hem straks gewoon weer op als vervanger van Zirkzee.
Voor een megabedrag (18M voor een contract wat nog slechts 1 seizoen door loopt) en bankzitter Karlsson in de deal betrekken heb ik er vrede mee.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1347
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

De Rode Baron schreef: 29 mar 2024, 15:16 Voor een megabedrag (18M voor een contract wat nog slechts 1 seizoen door loopt) en bankzitter Karlsson in de deal betrekken heb ik er vrede mee.
Het gaat mis bij je uitspraak. Het is niet achttien, maar acht a tien. En geen Karlsson. (Veel) meer gaat geen club betalen voor een speler met een contract van 1 jaar
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2254
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

DonnyDelano schreef: 29 mar 2024, 18:48 Het gaat mis bij je uitspraak. Het is niet achttien, maar acht a tien. En geen Karlsson. (Veel) meer gaat geen club betalen voor een speler met een contract van 1 jaar
Wat denk je zelf? Dat AZ hem laat gaan voor 8/10 miljoen?
Kan je hem beter hier houden.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6549
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

SchoorlAZ schreef: 30 mar 2024, 01:26 Kan je hem beter hier houden.
Dat gaat ook niet werken. Speler zal weg willen.

Ik verbaas me er eigenlijk over dat deze speler nog maar een 1 jarig contract heeft.
Maar de transfersom zal ook niet al te hoog zijn (10-12 MIO) - dat ben ik wel met Donny eens.
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1240
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Mooi stuk in de Gazzetta dello sport over AZ als leverancier van opmerkelijke spelers in de serie A. Maar nu: Zeefuik langdurig geblesseerd, Meerdink, Odgaard ,verhuurd. Van Bommel presteert niet, Lahdo veel, ook nu weer, geblesseerd. Wij hebben een groot spitsen probleem. Als Pavlidis wegvalt...... Ik vraag mij af of AZ hem wel voor 10 mio moet laten gaan. Om nu alles op de schouders van Poku
te leggen? Feijenoord schakelt ook alweer met Moussa
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1240
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Mooi stuk in de Gazzetta dello sport over AZ als leverancier van opmerkelijke spelers in de serie A. Maar nu: Zeefuik langdurig geblesseerd, Meerdink, Odgaard ,verhuurd. Van Bommel presteert niet, Lahdo veel, ook nu weer, geblesseerd. Wij hebben een groot spitsen probleem. Als Pavlidis wegvalt...... Ik vraag mij af of AZ hem wel voor 10 mio moet laten gaan.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1824
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Het is allemaal terug te brengen naar het wanbeleid van Huiberts.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Ferry schreef: 30 mar 2024, 07:39
Maar de transfersom zal ook niet al te hoog zijn (10-12 MIO) - dat ben ik wel met Donny eens.
Dat kan niet. Want iemand hier heeft gezegd dat we 30 miljoen gaan vangen voor Pavlidis + Sugawara
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
vriend
Basisspeler
Berichten: 2609
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef: 30 mar 2024, 08:37 Dat kan niet. Want iemand hier heeft gezegd dat we 30 miljoen gaan vangen voor Pavlidis + Sugawara
10 miljoen voor Paffi en 20 voor Yuki. Ik zie het wel zitten.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Mousa Sidi
Fanatic
Berichten: 500
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

AlkmaarForever schreef: 30 mar 2024, 08:18 Het is allemaal terug te brengen naar het wanbeleid van Huiberts.
Wat een prutser hebben wij als TD. Begrijpt er niets van. Wij weten het hier allemaal veel beter...... Misschien even luisteren naar de podcast van ( AD van NEC) v Schaik met van Seumeren. Man heeft al €45mln uitgegeven aan vv Utrecht. Stad is drie keer Alkmaar, maar wat is die van Seumeren jaloers op AZ. Heerlijk om te horen. Wie is daar voor een groot deel verantwoordelijk voor?! Tja. Stukje uit AD:

In de zeven jaar dat hij nu de technische leiding heeft is Max Huiberts uitgegroeid tot een van de slimste dealmakers van in elk geval Nederland. En misschien wel van Europa. Het totaal dat Huiberts binnenbracht bij AZ sinds zijn aanstelling in 2016 staat op ongeveer 222 miljoen euro.

Wanbeleid🤣
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Mousa Sidi schreef: 30 mar 2024, 10:58 Wat een prutser hebben wij als TD. Begrijpt er niets van. Wij weten het hier allemaal veel beter...... Misschien even luisteren naar de podcast van ( AD van NEC) v Schaik met van Seumeren. Man heeft al €45mln uitgegeven aan vv Utrecht. Stad is drie keer Alkmaar, maar wat is die van Seumeren jaloers op AZ. Heerlijk om te horen. Wie is daar voor een groot deel verantwoordelijk voor?! Tja. Stukje uit AD:

In de zeven jaar dat hij nu de technische leiding heeft is Max Huiberts uitgegroeid tot een van de slimste dealmakers van in elk geval Nederland. En misschien wel van Europa. Het totaal dat Huiberts binnenbracht bij AZ sinds zijn aanstelling in 2016 staat op ongeveer 222 miljoen euro.

Wanbeleid🤣
Je weet dat velen hier (waar ik ook nu en dan schuldig aan ben) erg naar het momentum kijken. Over een lange termijn heeft ie het natúúrlijk heel goed gedaan. Nu zit het een beetje tegen in de zin van dat we meer uit dit seizoen hadden moeten en kunnen halen met wat gerichtere aankopen (en niet alleen maar jonkies), desondanks staan we nog 4e, met dan nu niet ajax maar twente boven ons. Echt niet heel slecht.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Mousa Sidi
Fanatic
Berichten: 500
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

salmonyappi schreef: 30 mar 2024, 11:07 Je weet dat velen hier (waar ik ook nu en dan schuldig aan ben) erg naar het momentum kijken. Over een lange termijn heeft ie het natúúrlijk heel goed gedaan. Nu zit het een beetje tegen in de zin van dat we meer uit dit seizoen hadden moeten en kunnen halen met wat gerichtere aankopen (en niet alleen maar jonkies), desondanks staan we nog 4e, met dan nu niet ajax maar twente boven ons. Echt niet heel slecht.
Dat we meer uit dit seizoen hadden moeten halen vinden we allemaal. Ook de directie van AZ. Heb al eerder opgemerkt dat het ook ligt, naast het aankopen van te weinig versterking, dat ze zijn overvallen door de interesse in Beukema en Reijnders en het aanhouden van een zwakke trainer. Geen schoonheidsprijs inderdaad, maar wanbeleid?! Tuurlijk niet. Heel Nederland, inclusief Ajakkes, is jaloers op AZ. Heerlijk! Denk dat Huijberts en de RvC wel voelen dat volgend seizoen beter moet. Dus grotere vissen hoop ik en verwacht ik ook. Ik droom ook stiekum van het terughalen van Karlsson, zoals de Baron zegt.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6571
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Mousa Sidi schreef: 30 mar 2024, 10:58 Wat een prutser hebben wij als TD. Begrijpt er niets van. Wij weten het hier allemaal veel beter...... Misschien even luisteren naar de podcast van ( AD van NEC) v Schaik met van Seumeren. Man heeft al €45mln uitgegeven aan vv Utrecht. Stad is drie keer Alkmaar, maar wat is die van Seumeren jaloers op AZ. Heerlijk om te horen. Wie is daar voor een groot deel verantwoordelijk voor?! Tja. Stukje uit AD:

In de zeven jaar dat hij nu de technische leiding heeft is Max Huiberts uitgegroeid tot een van de slimste dealmakers van in elk geval Nederland. En misschien wel van Europa. Het totaal dat Huiberts binnenbracht bij AZ sinds zijn aanstelling in 2016 staat op ongeveer 222 miljoen euro.

Wanbeleid🤣
Ik denk dat we vooral moeten waken voor het feit dat het allemaal wel goed komt op basis van prestaties in het verleden. De laatste paar jaar verloopt het (inkomende) technisch beleid gewoon matig tot slecht. Tevens zijn er enorm veel belangrijke pionnen uit de organisatie vertrokken. Kopiëren (psv/ajax feyenoord en ook Utrecht) is altijd makkelijker dan vooroplopen (wat AZ probeert).

Zon penaltyserie tegen Brann alleen al dit seizoen, loopt dat verkeerd af kost dat je minstens 10-20 miljoen. En niet voor het eerst dat Europees voetbal op de wip stond in de laatste jaren. Prima om de succesvolle jaren van Huiberts te blijven benoemen, en ze zijn elders terecht jaloers. Maar AZ zal toch ook zeer kritisch moeten zijn op de eigen gang van zaken de laatste pak en beet 3 jaar. En koesteren dat het vooralsnog in de cruciale Europese wedstrijden onze kant op is gevallen.
MB80
Invaller
Berichten: 2252
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

SimonPoulsen schreef: 30 mar 2024, 12:07 Ik denk dat we vooral moeten waken voor het feit dat het allemaal wel goed komt op basis van prestaties in het verleden. De laatste paar jaar verloopt het (inkomende) technisch beleid gewoon matig tot slecht. Tevens zijn er enorm veel belangrijke pionnen uit de organisatie vertrokken. Kopiëren (psv/ajax feyenoord en ook Utrecht) is altijd makkelijker dan vooroplopen (wat AZ probeert).

Zon penaltyserie tegen Brann alleen al dit seizoen, loopt dat verkeerd af kost dat je minstens 10-20 miljoen. En niet voor het eerst dat Europees voetbal op de wip stond in de laatste jaren. Prima om de succesvolle jaren van Huiberts te blijven benoemen, en ze zijn elders terecht jaloers. Maar AZ zal toch ook zeer kritisch moeten zijn op de eigen gang van zaken de laatste pak en beet 3 jaar. En koesteren dat het vooralsnog in de cruciale Europese wedstrijden onze kant op is gevallen.
Het grootste risico voor AZ is zelfgenoegzaamheid, denken dat het allemaal wel goed komt. Het aankoop trackrecord van Max is bijvoorbeeld regelmatig zeer twijfelachtig. Dat is ondanks de positieve transferbalans jaar op jaar. Daar mag iedereen, inclusief Max, best kritisch op zijn.

De jeugd is bijvoorbeeld erg talentvol maar de jeugd heeft ook behoefte aan een sterk AZ1. Boadu, Stengs, Koopmeiners en Wijndal konden in een warm bad aan AZ1 wennen met Bizot, Vlaar, Wuytens, Svensson en Mistsjo om hen heen.

Een Van Bommel, Goes of Poku spelen (noodgedwongen, gebrek aan selectie kwaliteit) veel als basis .. maar dat komt ook grotendeels door het falen van op papier sterkhouders… Clasie is dan nog stabiel maar een BMI, Odgaard (qua aankoopwaarde zou een directe impuls moeten zijn) laten het afweten.

Achter Pavlidis zit ook niets van serieuze concurrentie.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2254
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Ik mag toch hopen dat het minimale wat we voor Pavlidis vangen wel 15/20 miljoen is.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3247
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Mousa Sidi schreef: 30 mar 2024, 10:58 Wat een prutser hebben wij als TD. Begrijpt er niets van. Wij weten het hier allemaal veel beter...... Misschien even luisteren naar de podcast van ( AD van NEC) v Schaik met van Seumeren. Man heeft al €45mln uitgegeven aan vv Utrecht. Stad is drie keer Alkmaar, maar wat is die van Seumeren jaloers op AZ. Heerlijk om te horen. Wie is daar voor een groot deel verantwoordelijk voor?! Tja. Stukje uit AD:

In de zeven jaar dat hij nu de technische leiding heeft is Max Huiberts uitgegroeid tot een van de slimste dealmakers van in elk geval Nederland. En misschien wel van Europa. Het totaal dat Huiberts binnenbracht bij AZ sinds zijn aanstelling in 2016 staat op ongeveer 222 miljoen euro.

Wanbeleid🤣
Eens, maar de laatste twee seizoenen lijkt Max de boel af te breken van wat hij daarvoor heeft opgebouwd.
Misschien is het steeds herhaalde trucje zowat uitgewerkt zoals een grote krant enkele maanden geleden ook al eens heeft beschreven.
Plaats reactie