Vangelis Pavlidis (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16350
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

DiepeMast schreef: 16 aug 2022, 20:02 Als ze 30M€ bieden, praten we verder.
Hoezo? Je verkoopt je meestscorende speler in een al lopend seizoen, moet dan een vervanger zoeken die er meteen staat (wat bij AZ nooit lijkt te luklen); waar zit (behalve meer geld) je winst? Je denkt dat we dan opeens een spits van 15 miljoen gaan kopen?

Absoluut tegen op dít moment.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3396
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

salmonyappi schreef: 16 aug 2022, 20:33 Hoezo? Je verkoopt je meestscorende speler in een al lopend seizoen, moet dan een vervanger zoeken die er meteen staat (wat bij AZ nooit lijkt te luklen); waar zit (behalve meer geld) je winst? Je denkt dat we dan opeens een spits van 15 miljoen gaan kopen?

Absoluut tegen op dít moment.
Punt was vooral dat als clubs geïnteresseerd zijn in bepalende spelers van AZ, ze op dit moment exorbitante bedragen moeten neerleggen. Laten we eerlijk zijn: stel een club komt met 50M€ of wat mij betreft 100M€ voor een speler. Op een gegeven moment kun je dan als AZ eigenlijk geen nee meer zeggen.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1147
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

DiepeMast schreef: 16 aug 2022, 21:01 Punt was vooral dat als clubs geïnteresseerd zijn in bepalende spelers van AZ, ze op dit moment exorbitante bedragen moeten neerleggen. Laten we eerlijk zijn: stel een club komt met 50M€ of wat mij betreft 100M€ voor een speler. Op een gegeven moment kun je dan als AZ eigenlijk geen nee meer zeggen.
Ik zou er van dromen om zulke bedragen te krijgen voor spelers van AZ. Hoeven we ook geen Championsleague meer te gaan spelen :mrgreen:
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1147
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

Vangelis Pavlidis is op de radar verschenen van Club Brugge. De spits van AZ werd tijdens het duel met Dundee United bekeken door scouts van de Belgische kampioen, melden Griekse media.

Sport24 weet dat afgelopen donderdag een delegatie van Club Brugge de prestaties van Pavlidis uitvoerig aan het bekijken was. De 23-jarige aanvaller blonk uit met twee doelpunten en twee assists tijdens de 7-0 overwinning op de Schotten.

Club Brugge is nog op zoek naar een aanvaller en het is niet ondenkbaar dat de club een poging waagt voor Pavlidis. Volgens het Griekse medium wordt dat wel een moeilijk verhaal voor Blauw-Zwart. AZ is namelijk niet van plan om de Griek te laten gaan.

Pavlidis werd in de zomer van 2021 overgenomen van Willem II en hij groeide al snel uit tot belangrijke pion in de ploeg van coach Pascal Jansen. Hij kwam tot dusver 57 keer in actie voor AZ en was daarin goed voor dertig doelpunten en elf assists.
Bron: Voetbalprimeur

Gaat hij er niet echt op voorruit om naar Belgie te gaan. Ben benieuwd of ze ook 15-20+ miljoen willen betalen. Denken zeker voor een dubbeltje op de eerste rij te kunnen zitten #-o
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9247
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AZ 4 Life schreef: 16 aug 2022, 10:27 Dat gaat met nog wat ver. Het meest compleet was Janssen. Die kon voetballen, had een redelijke individuele actie en scorendvermogen. Altidore was ook beter. Daarachter heb je jongens gehad die allemaal wel wat misten. Weghorst kan niet voetballen, maar is vreselijk om tegen te voetballen (in de goede zin van het woord). Boadu had ook een beperkte techniek, maar wel zijn snelheid en scorendvermogen als wapen. Johannsson was eigenlijk de minste van het stel, als je kijkt naar spitsen die ook daarwerkelijk een basisplaats hadden.

Waar ik Pavlidis zou scharen in dit lijstje vind ik moeilijk. Pavlidis is nog wat wisselvallig, maar toont zeker progressie. Als hij die lijn doortrekt eindigt hij 'gewoon' op 25 goals in de eredivisie en dat zou onwijs knap zijn. Qua type zou ik hem op dit moment het meest vergelijken met Janssen denk ik.
Nu snap ik waarom wij het zo vaak oneens zijn. Los van zijn blessuregevoeligheid was Aron Jóhansson als afmaker mogelijk de meest begaafde uit het rijtje dat je opsomt. Waar Janssen en Weghorst sleuren, Altidore een combinatie van sleuren en fysiek had en Boadu het van diepgang en snelheid moest hebben. Was Aron Jóhansson een afmaker pur sang, maar zeker fysiek een stuk lichter dan zijn collega's (en heeft het mede door blessureleed daarom niet gehaald).
Laatst gewijzigd door DeZuivelDuivel op 17 aug 2022, 07:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12760
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DeZuivelDuivel schreef: 17 aug 2022, 07:38 Nu snap ik waarom wij het zo vaak oneens zijn. Los van zijn blessuregevoeligheid was Aron Jóhansson op technisch en functionee vlak mogelijk de meest begaafde uit het rijtje dat je opsomt. Waar Janssen en Weghorst sleuren, Altidore een combinatie van sleuren en fysiek had en Boadu het van diepgang en snelheid moest hebben. Was Aron Jóhansson een afmaker, maar zeker fysiek een stuk lichter dan zijn collega's (en heeft het mede door blessureleed daarom niet gehaald).
Het gaat uiteindelijk om het totaalpakket en hoe dat in functie van je team tot resultaat leidt en dat was bij Aron Johansson van alle genoemde spelers het magerste.
we can come an end
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9247
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

differentcook schreef: 17 aug 2022, 07:47 Het gaat uiteindelijk om het totaalpakket en hoe dat in functie van je team tot resultaat leidt en dat was bij Aron Johansson van alle genoemde spelers het magerste.
Dat is jouw bescheiden mening en daar ben ik het mee oneens.
Grappig genoeg liggen de statistieken van Boadu en Aron Johansson nog niet eens zo heel veel uit elkaar.
Die van Weghorst zijn beduidend beter
Die van Janssen zijn moeilijker te vergelijken, de vorige 3 spelers hebben ieder 80+ wedstrijden voor AZ gespeeld, maar er zat een hogere stijgende lijn in.
Die van Altidore idem aan die van Janssen.

Uiteraard moet een speler een totaalplaatje zijn, maar misschien met uitzondering van Janssen in zijn AZ periode hadden alle bovengenoemde spelers wel de ene of de andere kwaal, maar ook een aspect waar ze zeker in uitblonken.
Dan wordt het meer een kwestie van smaak.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Jossiek
Seizoenkaarthouder
Berichten: 255
Lid geworden op: 08 mei 2006, 16:45
Locatie: Broek op Langedijk

Voetbalprimeur:

Sport24 weet dat afgelopen donderdag een delegatie van Club Brugge de prestaties van Pavlidis uitvoerig aan het bekijken was. De 23-jarige aanvaller blonk uit met twee doelpunten en twee assists tijdens de 7-0 overwinning op de Schotten.

Club Brugge is nog op zoek naar een aanvaller en het is niet ondenkbaar dat de club een poging waagt voor Pavlidis. Volgens het Griekse medium wordt dat wel een moeilijk verhaal voor Blauw-Zwart. AZ is namelijk niet van plan om de Griek te laten gaan.

Pavlidis werd in de zomer van 2021 overgenomen van Willem II en hij groeide al snel uit tot belangrijke pion in de ploeg van coach Pascal Jansen. Hij kwam tot dusver 57 keer in actie voor AZ en was daarin goed voor dertig doelpunten en elf assists.
Meer dan 35 jaar hondstrouwe bezoeker.
Vakkie Q
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16350
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Jossiek schreef: 17 aug 2022, 08:47 Voetbalprimeur:

Sport24 weet dat afgelopen donderdag een delegatie van Club Brugge de prestaties van Pavlidis uitvoerig aan het bekijken was. De 23-jarige aanvaller blonk uit met twee doelpunten en twee assists tijdens de 7-0 overwinning op de Schotten.

Club Brugge is nog op zoek naar een aanvaller en het is niet ondenkbaar dat de club een poging waagt voor Pavlidis. Volgens het Griekse medium wordt dat wel een moeilijk verhaal voor Blauw-Zwart. AZ is namelijk niet van plan om de Griek te laten gaan.

Pavlidis werd in de zomer van 2021 overgenomen van Willem II en hij groeide al snel uit tot belangrijke pion in de ploeg van coach Pascal Jansen. Hij kwam tot dusver 57 keer in actie voor AZ en was daarin goed voor dertig doelpunten en elf assists.
Wordt er nog wel eens teruggelezen in een topic? Zo vaak worden dezelfde berichten als een “primeur” gecopy-pasted terwijl die er vier, vijf berichten boven staat 😯
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1835
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 17 aug 2022, 08:56Wordt er nog wel eens teruggelezen in een topic?
Dat noemen we een retorische vraag yappi. :lol:
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16350
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AlkmaarForever schreef: 17 aug 2022, 08:58 Dat noemen we een retorische vraag yappi. :lol:
Klopt. Maar toch een manier om er even op te wijzen 😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9247
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Laten we gewoon Karlsson en Pavlidis allebei verkopen en de opbrengsten in vastgoed investeren ofzo want voor het voetbal hoef je dan voorlopig even niet in Alkmaar te zijn. :lol:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Roadman
Ben-Sider
Berichten: 788
Lid geworden op: 23 mar 2017, 16:53

salmonyappi schreef: 17 aug 2022, 08:56 Wordt er nog wel eens teruggelezen in een topic? Zo vaak worden dezelfde berichten als een “primeur” gecopy-pasted terwijl die er vier, vijf berichten boven staat 😯
Precies. En dan vooral van die site waarvan de quote is gemaakt ( VP). Dat geldt hetzelfde voor die ouwe berichten die die site overneemt van de televaag over Karlsson ed. Als je het nu over nieuws wilt hebben en betrouwbaar moet je zeker niet bij deze 2 pulpmedia zijn.
Gebruikersavatar
Kass
Seizoenkaarthouder
Berichten: 344
Lid geworden op: 12 feb 2005, 07:49
Locatie: Rotterdam

DeZuivelDuivel schreef: 17 aug 2022, 09:15 Laten we gewoon Karlsson en Pavlidis allebei verkopen en de opbrengsten in vastgoed investeren ofzo want voor het voetbal hoef je dan voorlopig even niet in Alkmaar te zijn. :lol:
Goed idee. Daarmee aandeeltjes van die club uit 020 kopen en er daarna ons reserve elftal van maken. Pavlidis moet je nu niet meer laten gaan. Als je hem nu verkoopt dan kan je een top 4 klassering wel op je buik schrijven. Buiten dat ik geen zin heb in weer zo'n seizoen als vorig jaar, is het ook niet goed voor de waarde van de spelers. 2 jaar terug was het onmogelijk dat Wijndal voor slechts 10 miljoen zou vertrekken. Nu denken clubs dat het weer sale is in Alkmaar.
Jossiek
Seizoenkaarthouder
Berichten: 255
Lid geworden op: 08 mei 2006, 16:45
Locatie: Broek op Langedijk

salmonyappi schreef: 17 aug 2022, 08:56 Wordt er nog wel eens teruggelezen in een topic? Zo vaak worden dezelfde berichten als een “primeur” gecopy-pasted terwijl die er vier, vijf berichten boven staat 😯
Ik lees zeker terug maar denk dat er soms vertraging zit in het versturen en wanneer een bericht te zien is. Dus vanmorgen keek ik uiteraard eerst of dit al te zien was, op dat moment dus niet en daarom heb ik het gepost. Ik ben natuurlijk niet zo’n domme loempia die exact hetzelfde bericht post precies onder hetzelfde bericht. Zou zomaar kunnen dat de anderen dat ook hebben gedaan.
Meer dan 35 jaar hondstrouwe bezoeker.
Vakkie Q
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3166
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Je bericht doet er anderhalf uur over om aan te komen op de servers van de fanpage?
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

dirkjan schreef: 17 aug 2022, 11:33 Je bericht doet er anderhalf uur over om aan te komen op de servers van de fanpage?
:lol:

Ik moest trouwens in Duitsland bij 1 camping een half uur een berg op lopen om 2 streepjes 4G te krijgen om niet steeds een stilstaand beeld te hebben. Camping wifi is meestal al helemaal niet te doen. Toch dik 40 GB verbruikt aan voetbal kijken 8)
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3396
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

FugAZi schreef: 17 aug 2022, 11:41 :lol:

Ik moest trouwens in Duitsland bij 1 camping een half uur een berg op lopen om 2 streepjes 4G te krijgen om niet steeds een stilstaand beeld te hebben. Camping wifi is meestal al helemaal niet te doen. Toch dik 40 GB verbruikt aan voetbal kijken 8)
Wow, dan ben je wel dedicated. Als je een half uur een berg oploopt, om zo berichten te kunnen plaatsen op AZfanpage. :wink: Nice. =D>
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

DiepeMast schreef: 17 aug 2022, 18:43 Wow, dan ben je wel dedicated. Als je een half uur een berg oploopt, om zo berichten te kunnen plaatsen op AZfanpage. :wink: Nice. =D>
:lol:

Eigenlijk om de wedstrijd te kunnen kijken, maar dedicated absoluut zeker thx :)
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1520
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Geweldige spits jongens, geniet er nou gewoon van.
Plaats reactie