Vangelis Pavlidis (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 634
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

Langedijk schreef: 20 jan 2024, 23:10 Ryan
Estevez - Goes/Bazoer - Penetra - Mees de Wit
Belic - Clasie/Dantas
Odgaard
Addai - Pavlidis - Lahdo

Bij gebrek aan beter. Waarbij Mijnans en Van Bommel verder de eerste vervangers zijn. Aankopen laat ik even in het midden, want die komen toch niet.
Klinkt op zich best logisch zou Dantas alleen niet opstellen als je Odgaard ervoor hebt zou Mijnans heeft dan mijn voorkeur.
Odgaard of Mijnans is bij mij stuivertje wisselen als Clasie en Belic er achterstaan.

Gezien je Pavlidis wou verkopen wie zou jij ervoor terughalen?
Mousa Sidi
Fanatic
Berichten: 500
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

Toch even iets positiefs:

Only two players have scored 20+ goals in Europe's top seven leagues so far this season:

◎ Harry Kane (23 )
◉ Vangelis Pavlidis

The AZ Alkmaar forward reaches the milestone for the first time in his career. 💪
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Verdient bijna een standbeeld voor hoe hij AZ in leven weet te houden dit seizoen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6570
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Het is ongelofelijk wat deze man doet te midden van een stelletje kneuzen. Hij is de spelverdeler, de afjager en de afmaker in 1. De frustratie druipt voortdurend van zijn gezicht.

"weer een kutbal"
"oh die verspeelt de bal weer"
"godver komen er weer 2 in waar ik geen enkele fatsoenlijke bal van krijg"

je ziet het hem gewoon denken
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Mousa Sidi schreef: 28 jan 2024, 16:32 Toch even iets positiefs:

Only two players have scored 20+ goals in Europe's top seven leagues so far this season:

◎ Harry Kane (23 )
◉ Vangelis Pavlidis

The AZ Alkmaar forward reaches the milestone for the first time in his career. 💪
Jaja. Applaus voor deze man. Zou leuk zijn als hij topscorer Eredivisie wordt. Duurt echter nog even. In ieder geval heel blijven. [-o<
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SimonPoulsen schreef: 28 jan 2024, 20:03 Het is ongelofelijk wat deze man doet te midden van een stelletje kneuzen. Hij is de spelverdeler, de afjager en de afmaker in 1. De frustratie druipt voortdurend van zijn gezicht.

"weer een kutbal"
"oh die verspeelt de bal weer"
"godver komen er weer 2 in waar ik geen enkele fatsoenlijke bal van krijg"

je ziet het hem gewoon denken
=D> =D> =D>

Eens.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

SimonPoulsen schreef: 28 jan 2024, 20:03 Het is ongelofelijk wat deze man doet te midden van een stelletje kneuzen. Hij is de spelverdeler, de afjager en de afmaker in 1. De frustratie druipt voortdurend van zijn gezicht.

"weer een kutbal"
"oh die verspeelt de bal weer"
"godver komen er weer 2 in waar ik geen enkele fatsoenlijke bal van krijg"

je ziet het hem gewoon denken
Zo zie ik het al maanden. De moedeloosheid druipt er van af. Toch blijft ie zich voor 110% inzetten over het hele veld. Bewonderingswaardig, maar of het slim voor hem persoonlijk is betwijfel ik.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Brobbey kan het weten. De topspitsen volgens hem:
Haaland
Mbappé
Pavlidis

https://www.voetbalprimeur.nl/videos/11 ... mbapp.html
we can come an end
Jop van der Linden
Steward
Berichten: 23
Lid geworden op: 17 jan 2023, 20:52

Ik weet niet of het al vermeld is, maar Pavlidis doet woensdag in de kuip niet mee.

https://www.fr-fans.nl/nieuws/65286/pav ... -feyenoord
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Borussia Mönchengladbach zou geïnteresseerd zijn in Pavlidis:
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... sliga.html

Vraagprijs rond 25 M
we can come an end
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6570
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

differentcook schreef: 06 feb 2024, 15:41 Borussia Mönchengladbach zou geïnteresseerd zijn in Pavlidis:
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... sliga.html

Vraagprijs rond 25 M
Zou de perfecte stap zijn voor hem.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

SimonPoulsen schreef: 06 feb 2024, 15:53 Zou de perfecte stap zijn voor hem.
Die zijn al jaren een middenmoter, nu op plaats 13 zelfs.
AZ zou ze kunnen verslaan.
Niet echt een droomclub om een stap naar te maken
we can come an end
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6570
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

differentcook schreef: 06 feb 2024, 16:03 Die zijn al jaren een middenmoter, nu op plaats 13 zelfs.
AZ zou ze kunnen verslaan.
Niet echt een droomclub om een stap naar te maken
Veel hoger moet Pavlidis denk ik ook (nog) niet willen gaan. Voor AZ is hij fantastisch, maar ik denk niet klaar voor een stap naar de échte top. Als je bij Gladbach een belangrijke speler kan zijn, kan je zo alsnog naar een top5 ploeg in Duitsland.

Maar je kunt ook gwn cashen en naar de PL verkassen. Zou erg benieuwd zien of hij daar kan aanhaken.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

SimonPoulsen schreef: 06 feb 2024, 16:07 Veel hoger moet Pavlidis denk ik ook (nog) niet willen gaan. Voor AZ is hij fantastisch, maar ik denk niet klaar voor een stap naar de échte top. Als je bij Gladbach een belangrijke speler kan zijn, kan je zo alsnog naar een top5 ploeg in Duitsland.

Maar je kunt ook gwn cashen en naar de PL verkassen. Zou erg benieuwd zien of hij daar kan aanhaken.
Volgens Brobbey zit hij in het rijtje met Haaland en Mbappé :)
we can come an end
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

differentcook schreef: 06 feb 2024, 16:03 Die zijn al jaren een middenmoter, nu op plaats 13 zelfs.
AZ zou ze kunnen verslaan.
Niet echt een droomclub om een stap naar te maken
AZ moet dat eerst maar eens aantonen hoor.
In de laatste wedstrijden kwamen we met moeite maar een amateurclub voorbij.

Ietsjes overtrokken natuurlijk, maar BMG is echt wel een naam in het voetbal en het zou een goede volgende stap zijn. Door eerst naar Wolfsburg te gaan is Weghorst ook uiteindelijk nog bij Manchester United uitgekomen.

Twee goede seizoenen in de Bundesliga draaien en ook Pavlidis kan dan nog een keer ergens als ervaren spits nog eens doorstoten. Het zal geen lange periode in de (sub) top worden, maar het is hem gegund, ook op die manier.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DeZuivelDuivel schreef: 06 feb 2024, 18:52 Twee goede seizoenen in de Bundesliga draaien en ook Pavlidis kan dan nog een keer ergens als ervaren spits nog eens doorstoten. Het zal geen lange periode in de (sub) top worden, maar het is hem gegund, ook op die manier.
Laat hem eerst maar zijn goede vorm behouden.

Tegen Feyenoord mist hij toch twee uitgelezen kansen (op een doelpunt en een assist).
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Antti Opdam schreef: 07 feb 2024, 08:11 Laat hem eerst maar zijn goede vorm behouden.

Tegen Feyenoord mist hij toch twee uitgelezen kansen (op een doelpunt en een assist).
Inderdaad, vorig seizoen had hij een zwakke tweede helft. Dat kan hij dit jaar beter doen
we can come an end
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1359
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Met zicht op de topscorerstitel moet hij alleen zorgen dat hij ook oog voor zijn medespelers blijft houden. Tegen Feyenoord moest die bal vanaf rechts uiteraard naar van Bommel. Ik zie nu iets te vaak zelfzuchtigheid bij pogingen uit onmogelijke hoeken.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Metalingus schreef: 07 feb 2024, 12:07 Met zicht op de topscorerstitel moet hij alleen zorgen dat hij ook oog voor zijn medespelers blijft houden. Tegen Feyenoord moest die bal vanaf rechts uiteraard naar van Bommel. Ik zie nu iets te vaak zelfzuchtigheid bij pogingen uit onmogelijke hoeken.
Is moeilijk. Iedereen weet dat hij de beste afmaker in de selectie is (al is Van Bommel ook niet slecht) en je moet als spits ook een focus hebben om te scoren; scannen van de omgeving en afwegen om al dan niet af te spelen verstoort die focus. Aan de andere kant loont het soms om af te geven. Tegen Feyenoord had dat doorslaggevend kunnen zijn.
we can come an end
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Antti Opdam schreef: 07 feb 2024, 08:11 Laat hem eerst maar zijn goede vorm behouden.

Tegen Feyenoord mist hij toch twee uitgelezen kansen (op een doelpunt en een assist).
:lol: :lol: :lol:

Tuurlijk heeft hij mindere dagen maareh...

20 wedstrijden in de Eredivisie, 20 doelpunten, record gebroken/evenaart in een team dat niet draait.
Dat volgend op twee seizoen waarin hij ook steeds beter ging presteren.

Misschien tijd om een andere club te gaan supporten of naar specsavers te gaan.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Plaats reactie