Technisch beleid van andere clubs

Over andere (buitenlandse) clubs dan AZ, en Oranje
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16330
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Dario Hubner schreef: 17 jul 2023, 11:15 Als hij zo geil op geld was, was hij vorig jaar wel bij PSG gebleven.
Hij was daar gewoon nog onder contract hoor.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

salmonyappi schreef: 16 jul 2023, 22:14 Misschien wel snugger (hoewel….) maar geil op geld. En daar draait het allemaal om uiteindelijk.
Vanaf het moment dat Simons een andere zaakwaarnemer heeft genomen kon je dit aan zien komen.
Die wilde meteen cashen.
Jammer voor de eredivisie (hoewel ik me ook aan zijn vallende ziekte en gezeur heb geërgerd)
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12697
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Als je PSV sympathieën en persoonlijke fobieën ter zijde schuift, kun je zien dat Simons op verschillende manieren beter af is. Iedereen moet gewoon kiezen wat het beste voor hem/haar is; het is zijn carriere en leven.
we can come an end
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

salmonyappi schreef: 17 jul 2023, 11:44 Hij was daar gewoon nog onder contract hoor.
En toch moesten ze hem terugkopen
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1375
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

ajax geeft 10m uit aan een Duitse reservekeeper met 2 wedstrijden Bundesliga, Feyenoord breekt transferrecord voor een nieuwe reservespits. Mensen zijn aardig ze weg kwijt volgens mij
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12697
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

ajax heeft een soortgelijke vleugelspeler van Manchester City gekocht als waar AZ eerder interesse in had (en die naar Westerlo ging).
Ik denk dat AZ uiteindelijk zal zijn afgeknapt op de voorwaarden, mogelijk een terugkoopclausule waar City altijd mee schijnt te werken.
Ben benieuwd of bij die speler van ajax, Forbs/Borgos, ook zo'n clausule overeengekomen is (hij was wel erg duur) en hoe dan uiteindelijk de balans uitpakt (en dus of AZ er slim aan gedaan heeft niet te happen, mochten ze daarom afgehaakt zijn).
we can come an end
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1375
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

differentcook schreef: 04 aug 2023, 02:21 ajax heeft een soortgelijke vleugelspeler van Manchester City gekocht als waar AZ eerder interesse in had (en die naar Westerlo ging).
Ik denk dat AZ uiteindelijk zal zijn afgeknapt op de voorwaarden, mogelijk een terugkoopclausule waar City altijd mee schijnt te werken.
Ben benieuwd of bij die speler van ajax, Forbs/Borgos, ook zo'n clausule overeengekomen is (hij was wel erg duur) en hoe dan uiteindelijk de balans uitpakt (en dus of AZ er slim aan gedaan heeft niet te happen, mochten ze daarom afgehaakt zijn).
Ik heb ergens gelezen dat er inderdaad een terugkoopoptie en een doorverkooppercentage zijn afgesproken
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9234
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

DonnyDelano schreef: 03 aug 2023, 15:10 ajax geeft 10m uit aan een Duitse reservekeeper met 2 wedstrijden Bundesliga, Feyenoord breekt transferrecord voor een nieuwe reservespits. Mensen zijn aardig ze weg kwijt volgens mij
Die spits van Feyenoord is wel van een ander kaliber. Kan ook gewoon eerste spits worden daar.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1375
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

DeZuivelDuivel schreef: 04 aug 2023, 14:59 Die spits van Feyenoord is wel van een ander kaliber. Kan ook gewoon eerste spits worden daar.
Ik ken die jongen niet, dus ik heb geen idee. Maar ze gaan Gimenez niet op de bank zetten lijkt me, dat zou echt kapitaalvernietiging zijn.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12697
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DonnyDelano schreef: 04 aug 2023, 15:15 Ik ken die jongen niet, dus ik heb geen idee. Maar ze gaan Gimenez niet op de bank zetten lijkt me, dat zou echt kapitaalvernietiging zijn.
Zelfde geldt dus voor die Japanner. Zo gaat het nu eenmaal bij topclubs.
we can come an end
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9234
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

DonnyDelano schreef: 04 aug 2023, 15:15 Ik ken die jongen niet, dus ik heb geen idee. Maar ze gaan Gimenez niet op de bank zetten lijkt me, dat zou echt kapitaalvernietiging zijn.
Niet op de bank zetten, maar mogelijk wel alsnog verkopen.
Hij stond op 18 doelpunten in de competitie en 4 in de playoffs in België

Dan kun je wel iets denk ik.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1651
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

DeZuivelDuivel schreef: 04 aug 2023, 16:08 Niet op de bank zetten, maar mogelijk wel alsnog verkopen.
Hij stond op 18 doelpunten in de competitie en 4 in de playoffs in België

Dan kun je wel iets denk ik.
Zeker. Bijna net zulke mooie statistieken als Björn Johnson
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9234
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Voltreffer Vick schreef: 04 aug 2023, 18:03 Zeker. Bijna net zulke mooie statistieken als Björn Johnson
Die kwam niet uit belgië 8)
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9234
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Utrecht is geen lichtend voorbeeld.
Maar voor referentie in de toekomst:
Ook in Nederland kun je als trainer na 3 wedstrijden in een seizoen het zakje krijgen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10262
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Goede aanstelling van die Peter Bosz.

Gisteren genoten van PSV.

Ik zag gisteren centrumverdedigers die de bal vrij snel, vaak en straks een bal naar voren speelden. Linies overslaan ... Hoge druk ...

Ik wist helemaal niet meer dat dit mocht.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3312
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

PSV financieel gegokt door alles met haar aankoop beleid op het miljardenbal te zetten en het heeft geloond.
Vorig seizoen was die club nog voetballend en ook qua samenstelling erg pover.
Om stappen te kunnen zetten moet je nu eenmaal risico's niet uit de weg gaan, een aankoop als Lozano is nu ineens wil verantwoord voor ze..
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

De Rode Baron schreef: 31 aug 2023, 06:57 PSV financieel gegokt door alles met haar aankoop beleid op het miljardenbal te zetten en het heeft geloond.
Vorig seizoen was die club nog voetballend en ook qua samenstelling erg pover.
Om stappen te kunnen zetten moet je nu eenmaal risico's niet uit de weg gaan, een aankoop als Lozano is nu ineens wil verantwoord voor ze..
Is wel een gok die 5 jaar geduurd heeft, maar goed ze hebben het gehaald.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10262
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

De Rode Baron schreef: 31 aug 2023, 06:57 PSV financieel gegokt door alles met haar aankoop beleid op het miljardenbal te zetten en het heeft geloond.
Vorig seizoen was die club nog voetballend en ook qua samenstelling erg pover.
Om stappen te kunnen zetten moet je nu eenmaal risico's niet uit de weg gaan, een aankoop als Lozano is nu ineens wil verantwoord voor ze..
Sowieso was investeren wel handig. Als je ver komt in de EL "loont" zoiets ook wel.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12697
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De Rode Baron schreef: 31 aug 2023, 06:57 PSV financieel gegokt door alles met haar aankoop beleid op het miljardenbal te zetten en het heeft geloond.
Vorig seizoen was die club nog voetballend en ook qua samenstelling erg pover.
Om stappen te kunnen zetten moet je nu eenmaal risico's niet uit de weg gaan, een aankoop als Lozano is nu ineens wil verantwoord voor ze..
Ik kan jouw posts nu niet meer loszien van je werkterrein :)
we can come an end
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12697
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Antti Opdam schreef: 31 aug 2023, 06:40 Goede aanstelling van die Peter Bosz.

Gisteren genoten van PSV.

Ik zag gisteren centrumverdedigers die de bal vrij snel, vaak en straks een bal naar voren speelden. Linies overslaan ... Hoge druk ...

Ik wist helemaal niet meer dat dit mocht.
:D
Ik moet zeggen dat ik erg sceptisch was over Peter Bosz. Tot dusver werkt het, maar het is uiteraard de vraag of het werkt over een heel seizoen.
we can come an end
Plaats reactie