Pascal Jansen (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.

Hoe blij ben je met Pascal Jansen? (Gezien alle prestaties van AZ onder zijn trainerschap)

1
29
31%
2
2
2%
3
10
11%
4
7
8%
5
6
6%
6
11
12%
7
10
11%
8
10
11%
9
2
2%
10
6
6%
 
Totaal aantal stemmen: 93
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2286
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

DeZuivelDuivel schreef: 20 jan 2024, 18:13 Nee dat was vanaf het begin al mijn punt, ik heb vandaag toevallig wat kritieken op van Wonderen én de club gelezen van supporters en daar komt het toch wel een beetje op neer. Dat ze die positie al een aantal jaar flink hebben vergooit. Een club die dus weer wil opbouwen en daarin strijd nodig heeft vind ik derhalve dus niks voor Jansen. Ik denk echter dat als je Jansen voor een club met middelen neerzet. een Anderlecht bijvoorbeeld, dat hij ze nog best naar die middelen kan laten presteren (wat voor Anderlecht momenteel een verbetering zou zijn). Maar goed ik heb dan ook altijd wel parellellen tussen Jansen en van den Brom gezien :wink:
Nu heb jij het nog een keer over Heerenveen (toegegeven: ook Anderlecht), maar ik heb het over de kwaliteiten van Jansen die er goed zouden uitkomen bij elke ploeg van onder de statuur van Utrecht. Dat Heerenveen strijd nodig heeft, vind ik ook maar een erg subjectief 'gebrabbel.' Wedstrijden winnen doe je nooit op 80%.

Ik geloof dus niet erin dat hij een goede coach is voor een Anderlecht, aangezien ze daar ook dominant voetbal op de mat moeten leggen.
Dat is niet helemaal volgens zijn filosofie.

Maar dan zijn we het niet met elkaar eens. Dat is ook prima.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9201
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

SchoorlAZ schreef: 20 jan 2024, 18:19 Nu heb jij het nog een keer over Heerenveen (toegegeven: ook Anderlecht), maar ik heb het over de kwaliteiten van Jansen die er goed zouden uitkomen bij elke ploeg van onder de statuur van Utrecht. Dat Heerenveen strijd nodig heeft, vind ik ook maar een erg subjectief 'gebrabbel.' Wedstrijden winnen doe je nooit op 80%.

Ik geloof dus niet erin dat hij een goede coach is voor een Anderlecht, aangezien ze daar ook dominant voetbal op de mat moeten leggen.
Dat is niet helemaal volgens zijn filosofie.

Maar dan zijn we het niet met elkaar eens. Dat is ook prima.
Maar mijn punt is dat ze bij Anderlecht de middelen kunnen aanwenden om problemen op te lossen waarbij Jansen naar mijn opvatting tekortschiet. Precies wat mensen hier bij AZ bij Jansen voorstelden (en waarom het probleem ook naar Max wordt doorgeschoven). Er zit een verschil tussen een team goed bij elkaar kunnen houden en de sfeer goed houden ten opzichte van een team smeden en doorontwikkelen. Daarin ligt voor mij het punt, maar daar kunnen we dan over verschillen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13944
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 18 jan 2024, 14:54 Helder.

heb jij - nu je dichter op het vuur zit - enig idee waarom dat vertrouwen zoveel minder werd?
Dat hebt zelf ook gevoetbald, dan kan je dat zelf ook wel invullen. Als de resultaten tegenvallen dan gaat dat op een gegeven moment van kwaad tot erger. Dan heb je weer een prikkel of resultaat nodig om dat om te draaien. Zo'n prikkel kan een trainerswissel zijn en Feyenoord thuis zou ook zomaar weer zo'n wedstrijd kunnen zijn. Zie PSV-thuis in het kampioensjaar.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10241
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZ 4 Life schreef: 22 jan 2024, 14:12 Dat hebt zelf ook gevoetbald, dan kan je dat zelf ook wel invullen. Als de resultaten tegenvallen dan gaat dat op een gegeven moment van kwaad tot erger. Dan heb je weer een prikkel of resultaat nodig om dat om te draaien. Zo'n prikkel kan een trainerswissel zijn en Feyenoord thuis zou ook zomaar weer zo'n wedstrijd kunnen zijn. Zie PSV-thuis in het kampioensjaar.
Ook helder.

Ik dacht dat er misschien nog een speciale aanleiding was.

Dank.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12616
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

we can come an end
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1365
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Die heeft gewoon een deal gemaakt met Alex Kroes. We zien elkaar weer in Amsterdam, verzwak jij in de tussentijd AZ zo veel mogelijk. Aardig gelukt, moet ik toegeven
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6606
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Slotje!
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1832
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Ferry schreef: 25 jan 2024, 17:00Slotje!
Die zit toch in kakkerlakkenstad ??
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6606
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

SimonPoulsen
Co
Berichten: 6627
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Ferry schreef: 28 jan 2024, 19:58
Er is altijd weer een andere club die erin trapt. zo werkt deze domme voetbalwereld nou eenmaal.

Niemand heeft oog voor wereldprestaties die trainers als Oosting (rkc/twente) Jans (pec/Utrect/Twente) Stein (Sparta) Pastoor (Almere) Hake (eagles) neerzetten. Het gaat allemaal om beeldvorming. En Jansen kwam sympathiek over bij studio sport om 7 uur, dus is de media op je hand. 4e en 5e worden met AZ, "uitstekende prestaties". Dat bullshit riedeltje over die statistieken kan ik ook wel dromen. Ach ik (en ik neem aan de rest hier ook) gunnen de beste man het beste in zijn carrière. Ben benieuwd waar hij terecht komt. In Schotland kan iedereen in de top 2 eindigen met Ranger/Celtic.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12616
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

SimonPoulsen schreef: 28 jan 2024, 20:09 Er is altijd weer een andere club die erin trapt. zo werkt deze domme voetbalwereld nou eenmaal.

Het gaat allemaal om beeldvorming.
Vertel mij wat. Veel posts hier gaan over de uitstraling van een trainer die men graag ziet
we can come an end
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5446
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

SimonPoulsen schreef: 28 jan 2024, 20:09 Er is altijd weer een andere club die erin trapt. zo werkt deze domme voetbalwereld nou eenmaal.

Niemand heeft oog voor wereldprestaties die trainers als Oosting (rkc/twente) Jans (pec/Utrect/Twente) Stein (Sparta) Pastoor (Almere) Hake (eagles) neerzetten. Het gaat allemaal om beeldvorming. En Jansen kwam sympathiek over bij studio sport om 7 uur, dus is de media op je hand. 4e en 5e worden met AZ, "uitstekende prestaties". Dat bullshit riedeltje over die statistieken kan ik ook wel dromen. Ach ik (en ik neem aan de rest hier ook) gunnen de beste man het beste in zijn carrière. Ben benieuwd waar hij terecht komt. In Schotland kan iedereen in de top 2 eindigen met Ranger/Celtic.
Ik niet. Ik hoop dat hij overal flopt.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2286
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

pAZcal schreef: 28 jan 2024, 22:30 Ik niet. Ik hoop dat hij overal flopt.
Omdat?
Zo ongelofelijk respectloos dit.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Dit draadje kan inmiddels wel dicht. Verder lullen in topic oudspelers / -coaches.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11194
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

pAZcal schreef: 28 jan 2024, 22:30 Ik niet. Ik hoop dat hij overal flopt.
Ik ook

Als hij elders succesvol is dan krijg je die verhalen weer

Laat hem maar falen en het gelijk van AZ bewijzen
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16283
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 29 jan 2024, 06:46 Ik ook

Als hij elders succesvol is dan krijg je die verhalen weer

Laat hem maar falen en het gelijk van AZ bewijzen
Dat heet dus rancune. Kinderachtig.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10241
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SimonPoulsen schreef: 28 jan 2024, 20:09 Niemand heeft oog voor wereldprestaties die trainers als Oosting (rkc/twente) Jans (pec/Utrect/Twente) Stein (Sparta) Pastoor (Almere) Hake (eagles) neerzetten. Het gaat allemaal om beeldvorming. En Jansen kwam sympathiek over bij studio sport om 7 uur, dus is de media op je hand.
Zie ook de beeldvorming rond Arne Slot.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1832
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Deze man is inmiddels een ex-trainer hier, kan wel op slot dit draadje.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11194
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 29 jan 2024, 07:57 Dat heet dus rancune. Kinderachtig.
Die man heeft ons 3 jaar voetbalplezier ontnomen. Ik gun hem gerust een mooie club, maar dan wel op een beduidend lager niveau. Als hij trainer wordt van pak 'm beet Utrecht, ajax of Rangers, dan hoop ik dat zijn afbraakvoetbal geen resultaten oplevert.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5446
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

SchoorlAZ schreef: 29 jan 2024, 02:10 Omdat?
Zo ongelofelijk respectloos dit.
Omdat deze klootviool ervoor gezorgd heeft dat ik nu overweeg om te stoppen met voetbal kijken.
Gesloten