Pascal Jansen (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.

Hoe blij ben je met Pascal Jansen? (Gezien alle prestaties van AZ onder zijn trainerschap)

1
29
31%
2
2
2%
3
10
11%
4
7
8%
5
6
6%
6
11
12%
7
10
11%
8
10
11%
9
2
2%
10
6
6%

Totaal aantal stemmen: 93
De Rode Baron
Goalscorer

Drommedaris schreef: 24 nov 2023, 17:01 Odgaard komt er in als rechtsbuiten.
Pascal gaf toch ook aan na die 5 treffers van Odgaard dat centraal zijn beste positie is.
Nu Addai erbij is gehaald, zou ik het getuige van lef dat hij het grootste talent gewoon op rechts zet, Lahdo op links en d'n Od achter Pavlidis inplaats van de Wit.
Dan hebben we een leuk elftal kan ik je garanderen. Met alle respect voor v brederode, v Bommel, de Wit, Sadiq en consorten, maar daar even geen gebruik van maken.
Metalingus
Oude garde

Ehm Baron, Lahdo ligt er nog even uit met een blessure.
SchoorlAZ
Invaller

De Rode Baron schreef: 25 nov 2023, 09:45 Pascal gaf toch ook aan na die 5 treffers van Odgaard dat centraal zijn beste positie is.
Nu Addai erbij is gehaald, zou ik het getuige van lef dat hij het grootste talent gewoon op rechts zet, Lahdo op links en d'n Od achter Pavlidis inplaats van de Wit.
Dan hebben we een leuk elftal kan ik je garanderen. Met alle respect voor v brederode, v Bommel, de Wit, Sadiq en consorten, maar daar even geen gebruik van maken.
Odgaard speelt gewoon slechter dan Dani en is echt ook waardeloos in het drukzetten. Laat hem eerst maar eens wat zien in een invalbeurt o.i.d.

Mijnans, Mihaljovic of Dantas op 10 lijkt me voorlopig beter.
Ferry
Co

Schuifie Schuifie met Pascalbal:
Desondanks vindt Dijkhuizen het team van collega Arne Slot 'echt van een ander niveau'. "Misschien wel vier klassen beter dan ajax en AZ, waar we al tegen hebben gespeeld", stelt hij in het Algemeen Dagblad. "Ze spelen zo snel, ik heb echt genoten van de wedstrijd."
Langedijk
Gewoon Dirk

Ferry schreef: 26 nov 2023, 07:55 Schuifie Schuifie met Pascalbal:
Gimenez gaat ook veel meer goals maken dan Pavlidis. Die man wordt elke wedstrijd zo vaak in stelling gebracht. Pavlidis is afhankelijk van een stukadoor, die slapjanus Mijnans en vleugelspitsen die er niks van kunnen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
salmonyappi
Harde Kern

Kees Kist: “Heel veel respect voor Pascal; heel knap wat hij op dit moment doet; mensen mogen pas over hem oordelen als ze er dichtbij zitten”.

Hans Kraaij: “Handen af van Pascal Jansen”.

Dus mannen: monden dicht. 8)
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Langedijk
Gewoon Dirk

salmonyappi schreef: 26 nov 2023, 10:54 Kees Kist: “Heel veel respect voor Pascal; heel knap wat hij op dit moment doet; mensen mogen pas over hem oordelen als ze er dichtbij zitten”.

Hans Kraaij: “Handen af van Pascal Jansen”.

Dus mannen: monden dicht. 8)
Kees is natuurlijk dolblij dat Pavlidis zijn record onder deze trainer nooit gaat verbreken. En geestelijk takelt hij ook een beetje af.

Kraaij is een gestoorde lul
salmonyappi
Harde Kern

Langedijk schreef: 26 nov 2023, 11:10 Kees is natuurlijk dolblij dat Pavlidis zijn record onder deze trainer nooit gaat verbreken. En geestelijk takelt hij ook een beetje af.

Kraaij is een gestoorde lul
Gelukkig hebben we Langedijk voor de milde nuance……..
Waarom nou altijd die schreeuwerige retoriek “geestelijke aftakeling” en “lul” en zo kan ik nog honderden reacties terughalen.
Je gaat er van uit dat het beter overkomt op deze manier?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Ferry
Co

salmonyappi schreef: 26 nov 2023, 10:54 Hans Kraaij: “Handen af van Pascal Jansen”.
Hoevaak zal Hans Kraaij al 90 minuten van AZ hebben gezien dit seizoen?
Bombaman
Oude garde

Ferry schreef: 26 nov 2023, 12:00 Hoevaak zal Hans Kraaij al 90 minuten van AZ hebben gezien dit seizoen?
Die heeft nog helemaal niks van AZ gezien dit seizoen.

Hij was namelijk ook lyrisch over Van Bommel. Er werden wat doelpunten uitgelicht die hij in Jong Oranje heeft gemaakt. Van AZ konden ze niks vinden omdat daar alleen maar achteruit gedacht wordt. Van Bommel gaat hier onder Jansen nooit goed tot zijn recht komen. Maar daar wordt natuurlijk niet over doorgevraagd.

Nu is Kraaij natuurlijk ook wel 1 van de meest achterlijke analisten die er rondloopt, dus sowieso alles wat die man uitslaat moet je met een grote berg zout nemen.
Cetero censeo birrum bibendum esse
pAZcal
Kristen

Volgens mij is meneer ziek. 😛
Drommedaris
Supporter

Compliment aan Jansen dat hij eindelijk iets anders probeert qua opstelling. Nu hopelijk ook qua speelwijze. Hij benadrukte voor de wedstrijd dat er aanvallend gespeeld moet gaan worden. Vraag me dan wel af hoe dit zo ineens, eigen keuze of dwang van bovenaf?
DeTorenburch
Oude garde

Drommedaris schreef: 26 nov 2023, 13:23 Compliment aan Jansen dat hij eindelijk iets anders probeert qua opstelling. Nu hopelijk ook qua speelwijze. Hij benadrukte voor de wedstrijd dat er aanvallend gespeeld moet gaan worden. Vraag me dan wel af hoe dit zo ineens, eigen keuze of dwang van bovenaf?

Wat wordt er heerlijk gespeeld zeg en een voetballende opstelling en instelling.
SimonPoulsen
Co

Vaker op het forum kijken Jansen.
Drommedaris
Supporter

DeTorenburch schreef: 26 nov 2023, 13:38 Wat wordt er heerlijk gespeeld zeg en een voetballende opstelling en instelling.
Eens, er zit echt wel voetbal in deze selectie (zoals hier al zo vaak gemeld). Je moet het alleen willen benutten.
Langedijk
Gewoon Dirk

salmonyappi schreef: 26 nov 2023, 11:53 Gelukkig hebben we Langedijk voor de milde nuance……..
Waarom nou altijd die schreeuwerige retoriek “geestelijke aftakeling” en “lul” en zo kan ik nog honderden reacties terughalen.
Je gaat er van uit dat het beter overkomt op deze manier?
Nee hoor, het is gewoon mijn mening dat Kraaij een lul is. Ik kan ook ‘minder leuk persoon’ zeggen, maar dat dekt de lading niet. Het is een lul

En Kees, ach ja. Slap gelul dat je niet mag oordelen als je er niet dichtbij staat. We kunnen allemaal constateren dat hij er niks van bakt.
Langedijk
Gewoon Dirk

Drommedaris schreef: 26 nov 2023, 13:23 Vraag me dan wel af hoe dit zo ineens, eigen keuze of dwang van bovenaf?
Ik vermoed dat er iemand in de directie geroepen heeft ‘vandaag niet winnen en je ligt eruit’. En dat hij toen eieren voor zijn geld gekozen heeft, volledig tegen zijn natuur in.

Hij krijgt van mij geen compliment omdat hij 1 keer zijn werk goed doet.
Ferry
Co

Deze wedstrijd bewijst eigenlijk het ongelijk van Jansen in de afgelopen maanden. Maar nog geen garantie dat De Wit er midweeks niet weer in staat.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur

Het tragische van Jansen is dat dit weer eens een opstelling is waartoe hij gedwongen wordt.
Komen bepaalde pionnen weer terug dan zal hij ze gewoon weer terug zetten.

Het doet me een beetje denken aan toen we Zonder Karlsson én Pavlidis een goede serie neerzette.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Drommedaris
Supporter

Langedijk schreef: 26 nov 2023, 15:44 Ik vermoed dat er iemand in de directie geroepen heeft ‘vandaag niet winnen en je ligt eruit’. En dat hij toen eieren voor zijn geld gekozen heeft, volledig tegen zijn natuur in.
Zoiets. Het blijft opmerkelijk. 2,5 seizoen doet de man eindeloos hetzelfde en nu ineens wordt er voor voetbal gekozen in de opstelling. Ineens wordt er wel aanvallend gespeeld/naar voren gedacht. Ineens krijgen jeugdspelers wel minuten. Zelfs Odgaard mocht niet invallen.
Gesloten