Bruno Martins Indi (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
SchoorlAZ
Invaller

Ferry schreef: 04 nov 2023, 07:19 BMI is ambitieus en wil naar het EK: https://www.vi.nl/nieuws/martins-indi-s ... oning-zijn
Bizar
salmonyappi
Harde Kern

SchoorlAZ schreef: 04 nov 2023, 07:48Bizar
Gespeend van elke vorm van zelfkennis……..
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Langedijk
Gewoon Dirk

Ferry schreef: 04 nov 2023, 07:19 BMI is ambitieus en wil naar het EK: https://www.vi.nl/nieuws/martins-indi-s ... oning-zijn
Er staat gelukkig niet dat hij als voetballer naar het EK wil

Dat zou wat zijn zeg
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
pAZcal
Kristen

Meneer mag blij zijn als hij bij AZ überhaupt speelt. Wat een clown.
Langedijk
Gewoon Dirk

pAZcal schreef: 04 nov 2023, 10:40 Meneer mag blij zijn als hij bij AZ überhaupt speelt. Wat een clown.
Dat gaat wel lukken. De emotionele bankrekening is goed en Penetra heeft 2 zwakke potjes gespeeld. Dat anderen dit jaar al 20 zwakke potjes hebben gespeeld is niet relevant.
salmonyappi
Harde Kern

Langedijk schreef: 04 nov 2023, 12:39 Dat gaat wel lukken. De emotionele bankrekening is goed en Penetra heeft 2 zwakke potjes gespeeld. Dat anderen dit jaar al 20 zwakke potjes hebben gespeeld is niet relevant.
Trsjonge wat wordt die term veel gebezigd alhier…….Koop eens een CD, die blijft tenminste niet hangen als een LP.
pAZcal
Kristen

Yappi zit eens niet in elk topic te zeiken over hetzelfde.

BMI in de basis. Russisch roulette. Spannend.
salmonyappi
Harde Kern

pAZcal schreef: 04 nov 2023, 17:42 Yappi zit eens niet in elk topic te zeiken over hetzelfde.
Wel, met de hoop dat er af en toe weer eens wat nieuws bedacht wordt.
AZ 4 Life
Harde Kern

salmonyappi schreef: 04 nov 2023, 07:51 Gespeend van elke vorm van zelfkennis……..
Omdat? Als hij niet geblesseerd was geraakt was hij meegegaan naar het WK.
salmonyappi
Harde Kern

pAZcal schreef: 04 nov 2023, 17:42 Yappi zit eens niet in elk topic te zeiken over hetzelfde.
Moet je eens kijken in hoeveel topics die “emotionele bankrekening’ gretig wordt gebruikt………dat lult elkaar maar na overal…….
salmonyappi
Harde Kern

AZ 4 Life schreef: 07 nov 2023, 15:59 Omdat? Als hij niet geblesseerd was geraakt was hij meegegaan naar het WK.
Deze jongen is toch niet in de Oranje-vorm na die paar minuutjes meedoen. Kom op.
Langedijk
Gewoon Dirk

salmonyappi schreef: 07 nov 2023, 17:02 Moet je eens kijken in hoeveel topics die “emotionele bankrekening’ gretig wordt gebruikt………dat lult elkaar maar na overal…….
Misschien omdat het de belachelijkste opmerking is die een ‘voetbaltrainer’ ooit gemaakt heeft?

Ik denk niet dat Guardiola dit gaat invoeren. Die stelt gewoon spelers op die in vorm zijn. Net als elke andere trainer overigens.
pAZcal
Kristen

Inderdaad. Het is misschien leuk voor op een sociale werkplaats, maar niet voor een voetbalclub met (potentiële) miljonairs op het veld.
salmonyappi
Harde Kern

pAZcal schreef: 07 nov 2023, 18:14 Inderdaad. Het is misschien leuk voor op een sociale werkplaats……
…..en op een fanpage…..
dirkjan
Goalscorer
Contacteer:

salmonyappi schreef: 07 nov 2023, 23:28 …..en op een fanpage…..
We hebben het toevallig over de fanpage van een voetbalclub waar er over uitgesproken is. Niet de fanpage van een sociale werkplaats.
Zolang Janssen het niet terugneemt of sterk ontkracht vind ik dat men volledig in zijn recht staat om dit tot in den treure te herhalen. Zie opmerking Langedijk.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
AZ 4 Life
Harde Kern

salmonyappi schreef: 07 nov 2023, 17:03 Deze jongen is toch niet in de Oranje-vorm na die paar minuutjes meedoen. Kom op.
Vond hem de laatste twee keer anders erg sterk invallen. Excelsior heb ik onvoldoende gezien om daar een oordeel over te hebben. Het EK is echter pas komende zomer. De laatste keer dat hij een serie wedstrijden fit was, dat was dus voor zijn blessure, zat hij 'gewoon' bij Oranje. Dat hij niet de status van Van Dijk heeft snap ik, maar die reflex van een aantal mensen hier dat het belachelijk is dat hij daar uberhaupt over nadenkt slaat nergens op. Anderhalf jaar geleden zei hij namelijk iets soortgelijks en ook toen werd hij weggehoond. Drie maanden later werd hij opgeroepen. Het is dus logisch dat hij dat doel heeft. In hoeverre dat gaat gebeuren hangt van hem af, maar ook van de ontwikkeling en fitheid van jongens als Van de Ven en Botman.
SchoorlAZ
Invaller

Ik zit nu al sinds zijn terugkomst met open mond te kijken naar BMI. Hoeveel anabolen heeft hij gespoten of welke zwarte magie heeft hij uitgevoerd dat hij ineens zo goed speelt?

Ik heb hem in twee jaar nauwelijks een bal voorwaarts zien spelen, en nu strooit die elke wedstrijd met passjes.
salmonyappi
Harde Kern

SchoorlAZ schreef: 26 nov 2023, 17:09 Ik zit nu al sinds zijn terugkomst met open mond te kijken naar BMI. Hoeveel anabolen heeft hij gespoten of welke zwarte magie heeft hij uitgevoerd dat hij ineens zo goed speelt?

Ik heb hem in twee jaar nauwelijks een bal voorwaarts zien spelen, en nu strooit die elke wedstrijd met passjes.
Verwar je hem nu niet met Bazoer?
SchoorlAZ
Invaller

salmonyappi schreef: 26 nov 2023, 19:16 Verwar je hem nu niet met Bazoer?
Nee, het is hem toch écht :lol:
Passje vandaag tussen de verdediging door naar Moller Wolfe was ook weer uitstekend.
mArcoZ
Supporter

SchoorlAZ schreef: 26 nov 2023, 17:09 Ik zit nu al sinds zijn terugkomst met open mond te kijken naar BMI. Hoeveel anabolen heeft hij gespoten of welke zwarte magie heeft hij uitgevoerd dat hij ineens zo goed speelt?

Precies wat ik ook dacht de afgelopen weken.
De 1e invalbeurt nog niet, toen was het de oude BMI met ballen breed en naar achter.
Maar de wedstrijden erná.. =D>
Plaats reactie