SSC Napoli-AZ (do 22 okt, 18.55u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Ik verwacht dat AZ wint.
Glory Hunter
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Jack schreef: 20 okt 2020, 19:07 Ik verwacht dat AZ wint.
Ik verwacht dat de wedstrijd alsnog niet doorgaat.
- of donderdag blijken er weer 5 of meer besmet te zijn (dus te weinig mensen over om te spelen)
- of de italiaanse GGD in samenwerking met de gemeente laat de wedstrijd niet doorgaan.

Competitiewedstrijd komend weekend zal ook wel niet doorgaan.

Als de wedstrijd wel door gaat, heeft AZ best mazzel gehad dat er zo weinig basisspelers besmet zijn, waardoor er toch nog een waardig elftal kan worden opgesteld. Het had ook zomaar andersom kunnen zijn dat de meeste basisspelers besmet waren en alle reserves hadden moeten spelen.
schoorl
Fanatic
Berichten: 523
Lid geworden op: 26 jul 2004, 17:39

Het is al bijna code Rood in Napels
Ziekenhuis bijna vol het zou zeer ongeloofwaardig zijn als ze AZ alsnog laten komen
ALKMAAR CITY OF DREAMS
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6530
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Langedijk schreef: 20 okt 2020, 18:27 Ik vind het gewoon terecht dat je bij minimaal 13 man moet spelen. Als de helft van je selectie besmet is heb je intern gewoon je zaakjes niet op orde. En dat in de regio met de minste besmettingen van heel Nederland.
Veel spelers wonen wel in Amsterdam e.o. volgens mij.
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1378
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Reijnders kan dus ook op het lijstje met coronagevallen.
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

Wel benieuwd hoe we morgen gaan spelen. Vast houden aan de 1-4-3-3 of komt Slot met een ander tactisch plan?

Mijn keuze:

Bizot

Svensson
Leeuwin
Hatzidiakos
BMI
Wijndal

Sugawara
De Wit
Midsjo
Koopmeiners

Karlsson
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6673
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Bijna iedereen die positief is getest, zijn spelers die thuis bleven tijdens de interlands. Best opvallend aangezien je zou denken dat je daar minder risico loopt, dan al die internationals die in alle uithoeken van Europa zijn geweest. 'Gelukkig' heeft Boadu niet gescoord zaterdag, want dat had iedereen hem geknuffeld.

Zo heel erg gaan we Boadu niet missen in zn huidige vorm, alleen jammer dat er geen alternatief is. Die luie ijslander wordt je ook niet blij van. Wisselen houdt Slot toch niet zo van, dus of er nou 4 of 10 op de bank zitten maakt dan ook weer weinig uit.

Hopelijk voert Napels wat wissels door en kunnen we net als in de eredivisie verrassen met een spectaculaire uitslag. Ik zag dat die pipo die Partizan-AZ floot de scheidsrechter is. Niet al te beste herinneringen aan.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6530
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

AZ fanatic 4-life schreef: 21 okt 2020, 10:13 BMI
Body Mass Index?
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2021
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Qua opstelling begint Slot ook langzaam Brommiaanse trekjes te krijgen, want normaal gesproken kun je de opstelling wel invullen. Nu zijn er uiteraard wel een paar vraagtekens, maar het zal wel gewoon zo worden:

Bizot
Svensson - Leeuwin - Body Mass Index - Wijndal
Midtsjo - de Wit - Koopmeiners
Stengs - Karlsson - Gudmundsson

Met als enige verschil dat evt. Hatzidiakos nog kan starten ipv Leeuwin, en dat Gudmundsson en Karlsson andersom staan.



Of zal Slot toch gaan schuiven? De Wit in de spits, Sugawara rechtsbuiten en Stengs op 10 lijkt mij namelijk ook niet ondenkbaar.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6530
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

SimonPoulsen schreef: 21 okt 2020, 10:23 Ik zag dat die pipo die Partizan-AZ floot de scheidsrechter is. Niet al te beste herinneringen aan.
Het was thuis tegen Partizan dat hij floot. Dat was niet al te best inderdaad.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3165
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Forza AZ schreef: 21 okt 2020, 10:24
Body Mass Index?
Vast!
Perry schreef: 21 okt 2020, 10:26 Bizot
Svensson - Leeuwin - Body Mass Index - Wijndal
Midtsjo - de Wit - Koopmeiners
Stengs - Karlsson - Gudmundsson
:lol:
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

Perry schreef: 21 okt 2020, 10:26 Qua opstelling begint Slot ook langzaam Brommiaanse trekjes te krijgen, want normaal gesproken kun je de opstelling wel invullen. Nu zijn er uiteraard wel een paar vraagtekens, maar het zal wel gewoon zo worden:

Bizot
Svensson - Leeuwin - Body Mass Index - Wijndal
Midtsjo - de Wit - Koopmeiners
Stengs - Karlsson - Gudmundsson

Met als enige verschil dat evt. Hatzidiakos nog kan starten ipv Leeuwin, en dat Gudmundsson en Karlsson andersom staan.



Of zal Slot toch gaan schuiven? De Wit in de spits, Sugawara rechtsbuiten en Stengs op 10 lijkt mij namelijk ook niet ondenkbaar.
Waarschijnlijk heb je gelijk, helaas. Ik denk dat het nogal naïef is om morgen zo te gaan starten. Het krachtsverschil is dusdanig groot dat een andere tactiek nodig zal zijn.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

AZ fanatic 4-life schreef: 21 okt 2020, 12:23 Waarschijnlijk heb je gelijk, helaas. Ik denk dat het nogal naïef is om morgen zo te gaan starten. Het krachtsverschil is dusdanig groot dat een andere tactiek nodig zal zijn.
Hoe wil jij dan starten?
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

https://www.football-italia.net/160874/ ... li-changes

Gattuso: 'Will make Napoli changes'
By Football Italia staff

Gennaro Gattuso reveals he will make three or four changes in Napoli’s XI against AZ Alkmaar and admits the Covid situation is concerning.

"We know the sacrifices we made last year to qualify for Europa League. It’s an important competition for me, for the staff and for the club. We have to qualify for the next stage,” Gattuso said in a press conference at the eve of the game, also attended by the Partenopei star Dries Mertens.

“I will make three or four changes. When I was the Milan coach I used to change 7-8 players and now I have an idea [about turnover].

“You have to make right choices and not change 9-10 players. We won’t do a lot of turnover in every game".

“We do not choose our targets,” he continued.

“I will always use the same line-up, we have already lost two players and when they return they will have to recover their best shape.”

AZ Alkmaar have 13 players who are positive for Covid but the game will still go ahead.

“Fear is there, as there was with Genoa,” said Gattuso.

“At this moment there is fear even if you go out but football is a great business that is losing so much money between tickets and sponsors.

“We have to continue. There is fear and those who govern us will make their own decisions.”

Lorenzo Insigne is getting back from a muscular injury but is not fit to play yet.

“He spent 20 days on the sidelines, he must put gasoline in the legs training with continuity. I hope to always have these difficulties of choice, I am aware of coaching a strong team.

“Our group stage is difficult," Gattuso warned.

"Last year AZ were the best team in Holland together with ajax and they only sold one player in the summer. They have problems with Covid but only one regular starter in attack will miss the game.

“At the moment the team is training with enthusiasm and with serenity. That’s the great thing about coaching this group".

Watch Serie A live in the UK on Premier Sports for just £9.99 per month including live LaLiga, Eredivisie, Scottish Cup Football and more. Visit: https://www.premiersports.com/subscribenow
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

kuifje schreef: 21 okt 2020, 13:09 Hoe wil jij dan starten?
Zo:
AZ fanatic 4-life schreef: 21 okt 2020, 10:13 Wel benieuwd hoe we morgen gaan spelen. Vast houden aan de 1-4-3-3 of komt Slot met een ander tactisch plan?

Mijn keuze:

Bizot

Svensson
Leeuwin
Hatzidiakos
BMI
Wijndal

Sugawara
De Wit
Midsjo
Koopmeiners

Karlsson
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Lekker gek, maar serieus hoeven we je hopelijk verder niet meer te nemen?
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

AZ fanatic 4-life schreef: 21 okt 2020, 10:13 Wel benieuwd hoe we morgen gaan spelen. Vast houden aan de 1-4-3-3 of komt Slot met een ander tactisch plan?

Mijn keuze:

Bizot

Svensson
Leeuwin
Hatzidiakos
BMI
Wijndal

Sugawara
De Wit
Midsjo
Koopmeiners

Karlsson
Ik zat ook te denken aan een 1-5-3-2-opstelling nu Boadu en Druijf er niet zijn en we dus een spits missen. Voorin dan met Stengs en Karlsson in vrije rollen. Hoeven geen verdedigend werk te doen. Die 8 er achter moeten dat maar redden. Sugawara banken, maar verder hetzelfde. Dezellfde taktiek als het Nederlands elftal waar de Italianen het lastig mee houden. Achterin blijven sowieso de drie CV's. De flankverdedigers mogen, misschien zelfs moeten, als er ruimte ligt opstomen.
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Gewoon 4-3-3 aldus Arne:
https://www.AZ.nl/nl/nieuws/koopmeiners ... ig-affiche

Verdediging met Panta en BMI centraal
Midden Teun, Mids en Dani
Benieuwd hoe de aanval wordt ingevuld. Karlsson spits of toch Calvin?
Of wordt het een valse spits (Calvin afwisselen met Dani) + Yuuki
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZ-073 schreef: 21 okt 2020, 17:46 Gewoon 4-3-3 aldus Arne:
https://www.AZ.nl/nl/nieuws/koopmeiners ... ig-affiche

Verdediging met Panta en BMI centraal
Midden Teun, Mids en Dani
Benieuwd hoe de aanval wordt ingevuld. Karlsson spits of toch Calvin?
Of wordt het een valse spits (Calvin afwisselen met Dani) + Yuuki
Meest logische is Stengs op rechts, Karlsson op links en Gudmundsson in de spits. Hij heeft bij Jong PSV ook wel als spits gespeeld.
Maxhuijp
Seizoenkaarthouder
Berichten: 457
Lid geworden op: 30 jul 2019, 09:09

Ik verwacht Stengs op 10 zoals er ook vorig jaar is gespeeld tegen de topclubs in NL. Dat zou namelijk wel logischer zijn omdat ik denk dat er meer gecountert gaat worden door AZ dan balbezit voetbal zoals normaal.
Plaats reactie