AZ-SSC Napoli (do 3 dec, 21.00u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11233
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

multatuli schreef: 03 dec 2020, 20:44 Goed idee, laten we weer eens een onzinnige rode kaart pakken om onze kansen met 10 man te vergroten ](*,)
Dat bedoel ik niet. Laat je tanden eens zien, deel eens een tikkie uit, ga eens op een voet staan. Een VAR is er toch niet.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
leszz
Reservespeler
Berichten: 1707
Lid geworden op: 10 aug 2015, 09:28

Waar ik mij heel erg aan erger is dat men vrijetraplen op de helft van Napoli kort gaat nemen en vervolgens weer helemaal terug bij Bizot uit komt.

Gooi die bal gewoon in de 16!!!!!

Midtsjo loopt ook zo te kloten, man man man
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Gudmundsson ziet er messcherp uit.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Langedijk schreef: 03 dec 2020, 20:46 Dat bedoel ik niet. Laat je tanden eens zien, deel eens een tikkie uit, ga eens op een voet staan. Een VAR is er toch niet.
Vind ik ook. Schiet die Mertens voor z'n flikker !!
Laatst gewijzigd door Jack op 03 dec 2020, 20:49, 2 keer totaal gewijzigd.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11233
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 03 dec 2020, 20:40 Wat heeft de voorhoede van Napoli dan laten zien behalve die snelle goal?
Weinig, maar dat hoeven ze ook niet. Ze staan voor en wachten rustig af. Maar het zijn goede voetballers terwijl wij het met Aboukhlal moeten doen. Nu speelt budget natuurlijk een klein rolletje maar het verschil in kwaliteit is wel erg groot.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

leszz schreef: 03 dec 2020, 20:47 Waar ik mij heel erg aan erger is dat men vrijetraplen op de helft van Napoli kort gaat nemen en vervolgens weer helemaal terug bij Bizot uit komt.

Gooi die bal gewoon in de 16!!!!!
Daar erger ik mij al jaren aan bij AZ. Kiezen voor kortstondig balbezit ipv kansen creëren.
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Is het nu echt de bedoeling om de bal eindeloos achterin breed te spelen, en daardoor
de tegenstander te lokken, om er vervolgens niet meer uit te kunnen komen ?
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1651
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

Allemaal de schuld van Aboukhlal. En van Rutte
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Gebruikersavatar
leszz
Reservespeler
Berichten: 1707
Lid geworden op: 10 aug 2015, 09:28

FugAZi schreef: 03 dec 2020, 20:19 BMI schuldig aan doelpunt en aan grootste kans, begin me zeer zorgen te maken over zijn niveau.
Iedereen hier zag dat het Hatzidiakos zijn man was, zie je dat werkelijk niet?

Deze wedstrijd hoef je echt niet te verliezen, maarja wat mag je verwachten met Abouhklal en Hatzidiakos tegen zo een tegenstander
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1651
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

leszz schreef: 03 dec 2020, 20:50 Iedereen hier zag dat het Hatzidiakos zijn man was, zie je dat werkelijk niet?

Deze wedstrijd hoef je echt niet te verliezen, maarja wat mag je verwachten met Abouhklal en Hatzidiakos tegen zo een tegenstander
Misschien die zoon van Ruud Dil inzetten?
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2275
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Technisch is Napoli gewoon 3 klassen beter. Ze tikken je gewoon weg in hun eigen strafschopgebied vlak voor hun eigen goal. Dan moet je als AZ echt top zijn. BMI is wel weer de zwakke schakel. Die kwam even buitenspel opheffen bij die goal, heeft daarna nog een paar shitpasses gegeven, is opbouwend zwak en pakt dan ook nog een totaal onnodige gele kaart. Zou me niets verbazen als Druijf nog een belangrijke rol gaat spelen vanavond.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3396
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Zit ik naar een andere wedstrijd te kijken of zoiets? AZ speelt tegen een Europese topploeg en is op z'n minst gelijkwaardig. Koopmeiners en Stengs doen het prima. Er worden kansen gecreëerd. Natuurlijk kan AZ verliezen, maar AZ is zeker niet kansloos.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

leszz schreef: 03 dec 2020, 20:14 Hatzidiakos zijn man weer helemaal kwijt. Hij durft dan nog BMI aan te kijken alsof het zijn man was ook.
Ik denk dat zijn verwijt was dat BMI buitenspel ophief. Vind ook wel dat hij daar te diep staat, neemt niet weg dat Hatzidiakos bal en Mertens moet zien.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1651
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

DiepeMast schreef: 03 dec 2020, 20:54 Zit ik naar een andere wedstrijd te kijken of zoiets? AZ speelt tegen een Europese topploeg en is op z'n minst gelijkwaardig. Koopmeiners en Stengs doen het prima. Er worden kansen gecreëerd. Natuurlijk kan AZ verliezen, maar AZ is zeker niet kansloos.
Volgens mij kijk je naar een andere wedstrijd
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

DiepeMast schreef: 03 dec 2020, 20:54 Zit ik naar een andere wedstrijd te kijken of zoiets? AZ speelt tegen een Europese topploeg en is op z'n minst gelijkwaardig. Koopmeiners en Stengs doen het prima. Er worden kansen gecreëerd. Natuurlijk kan AZ verliezen, maar AZ is zeker niet kansloos.
AZ staat wel met 0-1 achter. Daar heb je niks aan. AZ is te slap .. waarin dan ook. De beuk moet erin.
Glory Hunter
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6677
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

DiepeMast schreef: 03 dec 2020, 20:54 Zit ik naar een andere wedstrijd te kijken of zoiets? AZ speelt tegen een Europese topploeg en is op z'n minst gelijkwaardig. Koopmeiners en Stengs doen het prima. Er worden kansen gecreëerd. Natuurlijk kan AZ verliezen, maar AZ is zeker niet kansloos.
Dit ja. Er wordt voor de derde keer uitstekend partij geboden tegen een topploeg. Natuurlijk is het soms wat sloom achterin, en kunnen dingen beter. Maar er wordt met vlagen gewoon goed gevoetbald en op eigen kracht mooie aanvallen neergezet. Flinke stap vooruit als je dat vergelijkt met afgelopen jaren. Slotoffensief (pun intended) straks met Karlsson, Druijf en Boadu. Het kan zeker nog.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3396
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Ronald de Boer zegt 'Koopmeiners naar achteren halen'. Dat lijkt me geen goed idee. Je hebt Koopmeiners heel hard nodig op het middenveld als verbindingsspeler. Als je hem naar achter haalt, komt er niets meer uit ben ik bang.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2263
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Het is positief dat AZ kansen en mogelijkheden creëert, nu afmaken in de tweede helft.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2263
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Langedijk schreef: 03 dec 2020, 20:46 Dat bedoel ik niet. Laat je tanden eens zien, deel eens een tikkie uit, ga eens op een voet staan. Een VAR is er toch niet.
Zoiets als Aboukhlal net deed dus?
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Heel goed. Een doelpunt van AZ !!! POWERRRRRR
Glory Hunter
Plaats reactie