Peer Koopmeiners (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

DeZuivelDuivel schreef: 18 jul 2023, 11:38 Bij Almere zal hij wel aan spelen toekomen zou je denken.
Vind het alleen nog niet écht een spraakmakende stap.
Wel een goede stap voor zijn ontwikkeling, veel spelen in de eredivisie
Of die ontwikkeling hem alsnog basisspeler van AZ gaat maken verwacht ik alleen niet
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9161
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AZ-073 schreef: 18 jul 2023, 17:30 Wel een goede stap voor zijn ontwikkeling, veel spelen in de eredivisie
Of die ontwikkeling hem alsnog basisspeler van AZ gaat maken verwacht ik alleen niet
Hij speelde afgelopen jaar voor excelsior. Dit vind ik dan niet een stap voorwaarts.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

DeZuivelDuivel schreef: 18 jul 2023, 18:46 Hij speelde afgelopen jaar voor excelsior. Dit vind ik dan niet een stap voorwaarts.
Ik noem een jaar eredivisie een goede stap voor zijn ontwikkeling, zeg nergens voorwaarts, hoewel ervaring opdoen ook een stap voorwaarts is
Hoe zou jij deze stap willen noemen, een stap achteruit voor zijn ontwikkeling?
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9161
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AZ-073 schreef: 19 jul 2023, 07:11 Ik noem een jaar eredivisie een goede stap voor zijn ontwikkeling, zeg nergens voorwaarts, hoewel ervaring opdoen ook een stap voorwaarts is
Hoe zou jij deze stap willen noemen, een stap achteruit voor zijn ontwikkeling?
Nee klopt, daar had ik het zelf over :wink:

Je zou het stabilisatie kunnen noemen, maar ik zie het meer als stagnatie.
Binnen de eredivisie is het momenteel moeilijk om een club aan te wijzen omdat er zoveel wisselingen zijn geweest de afgelopen jaren, maar je zou hem in ieder geval meer bij een middenmotor verwachten inmiddels, hij is toch al 23.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
MB80
Invaller
Berichten: 2266
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Haal Peer maar terug in de winter, speelt top bij Almere. Beter Peer dan goudmijn…. Goede corners en vrije trappen in ieder geval dan… Mocht je Dani verkopen van de winter kan je Clasie&koopmeiners met dan Mijnans diep.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2250
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Hij speelde vandaag inderdaad een prima pot.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2255
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

MB80 schreef: 12 nov 2023, 15:03 Haal Peer maar terug in de winter, speelt top bij Almere. Beter Peer dan goudmijn…. Goede corners en vrije trappen in ieder geval dan… Mocht je Dani verkopen van de winter kan je Clasie&koopmeiners met dan Mijnans diep.
Echt opportunisme pur sang. Goudmijn was ook uitblinker bij Excelsior. Zo makkelijk is die overstap niet.

Dit is echt zo korte termijn gedacht. We hebben allemaal Peer zien spelen bij AZ, die heeft voorlopig (ik denk zelfs nooit) het niveau niet voor de eerste 3/4 plekken.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SchoorlAZ schreef: 12 nov 2023, 18:54 Goudmijn was ook uitblinker bij Excelsior.
Is dat zo?
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13944
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

SchoorlAZ schreef: 12 nov 2023, 18:54 Echt opportunisme pur sang. Goudmijn was ook uitblinker bij Excelsior. Zo makkelijk is die overstap niet.

Dit is echt zo korte termijn gedacht. We hebben allemaal Peer zien spelen bij AZ, die heeft voorlopig (ik denk zelfs nooit) het niveau niet voor de eerste 3/4 plekken.
Inderdaad, wat een opportunistisch geneuzel. Peer was bij AZ een hele matige en trage speler. Die voegt echt helemaal niks toe voorlopig. We hebben hem ook gezien bij Excelsior, was ook niks bijzonders.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2255
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Antti Opdam schreef: 13 nov 2023, 09:35 Is dat zo?
Ja, dat was zo. Ook meermaals aangegeven door Dijkhuizen aan het begin van het seizoen dat ze met hem een cruciale speler zijn verloren.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SchoorlAZ schreef: 14 nov 2023, 05:20 Ja, dat was zo. Ook meermaals aangegeven door Dijkhuizen aan het begin van het seizoen dat ze met hem een cruciale speler zijn verloren.
Een speler die in 34 wedstrijden 4 doelpunten maakt en 2 assist maakt ...

Nou ja, het zal allemaal ook wel.

Er zijn dagen dat ik wedstrijden van Excelsior oversla.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13944
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 14 nov 2023, 09:03 Een speler die in 34 wedstrijden 4 doelpunten maakt en 2 assist maakt ...

Nou ja, het zal allemaal ook wel.

Er zijn dagen dat ik wedstrijden van Excelsior oversla.
Ik kijk het ook niet wekelijk, maar Goudmijn was daar inderdaad meer uitblinker dan Peer dat was.
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1202
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

AZ 4 Life schreef: 14 nov 2023, 11:56 Ik kijk het ook niet wekelijk, maar Goudmijn was daar inderdaad meer uitblinker dan Peer dat was.
Dat klopt zeker, het is jammer voor Goudmijn dat hij nu niet goed genoeg blijkt voor AZ1. Bij Peer was dat al een tijdje duidelijk.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2255
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

DeTorenburch schreef: 14 nov 2023, 14:13 Dat klopt zeker, het is jammer voor Goudmijn dat hij nu niet goed genoeg blijkt voor AZ1. Bij Peer was dat al een tijdje duidelijk.
Ik heb op zich nog wel vertrouwen in dat Goudmijn in de toekomst een selectiespeler (goede back-up) kan zijn, maar hij heeft het nu gewoon nog niet. Is duidelijk niveau nu voor de middenmoot.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SchoorlAZ schreef: 14 nov 2023, 15:13 Ik heb op zich nog wel vertrouwen in dat Goudmijn in de toekomst een selectiespeler (goede back-up) kan zijn,
Waar baseer je dat op?
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2337
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Het lijkt er wel op dat hij heel weinig krediet heeft op dit forum, ik weet niet of dat te maken heeft met dat hij er al langer is en de nieuwigheid er voor mensen vanaf is, dat hij de zoon is van de assistent of een andere reden?

Kenzo is een gewoon een jeugdexponent zoals ieder andere, heeft de hele opleiding doorlopen en dat zijn vader ook voor AZ heeft gespeeld zou juist in zijn voordeel moeten spreken ipv in zijn tegendeel. Hij heeft juist een mooi traject doorlopen door een verhuurperiode aan te gaan en sterker terug te keren zoals een van Overeem en Reijnders ook succesvol hebbenn gedaan.

In de voorbereiding was hij overduidelijk een van de betere van de selectie en heeft bij zijn invalbeurten eigenlijk niet heel veel verkeerd gedaan, ook niet heel veel goeds maar Reijnders deed niet veel meer het eerste seizoen na zijn verhuurperiode. Deze jongen was een enorm talent in de jeugd en heeft het bij Excelsior erg goed gedaan, ik geef hem graag het voordeel van de twijfel. In de basis heeft hij meer voetballend vermogen dan minstens 80% van deze AZ selectie.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13944
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Wildcat schreef: 06 dec 2023, 09:04 Het lijkt er wel op dat hij heel weinig krediet heeft op dit forum, ik weet niet of dat te maken heeft met dat hij er al langer is en de nieuwigheid er voor mensen vanaf is, dat hij de zoon is van de assistent of een andere reden?

Kenzo is een gewoon een jeugdexponent zoals ieder andere, heeft de hele opleiding doorlopen en dat zijn vader ook voor AZ heeft gespeeld zou juist in zijn voordeel moeten spreken ipv in zijn tegendeel. Hij heeft juist een mooi traject doorlopen door een verhuurperiode aan te gaan en sterker terug te keren zoals een van Overeem en Reijnders ook succesvol hebbenn gedaan.

In de voorbereiding was hij overduidelijk een van de betere van de selectie en heeft bij zijn invalbeurten eigenlijk niet heel veel verkeerd gedaan, ook niet heel veel goeds maar Reijnders deed niet veel meer het eerste seizoen na zijn verhuurperiode. Deze jongen was een enorm talent in de jeugd en heeft het bij Excelsior erg goed gedaan, ik geef hem graag het voordeel van de twijfel. In de basis heeft hij meer voetballend vermogen dan minstens 80% van deze AZ selectie.
Is dit seizoen wel twee keer echt dramatisch ingevallen, maar verder gewoon een prima speler voor erbij. Wat jij zegt over de voorbereiding is ook terecht, daarin was hij één van de betere.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2255
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Antti Opdam schreef: 06 dec 2023, 07:35 Waar baseer je dat op?
Op zijn spel bij Excelsior en onze voorbereiding.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SchoorlAZ schreef: 06 dec 2023, 12:46 Op zijn spel bij Excelsior en onze voorbereiding.
Ok, beide heb ik gemist.

Ik heb hem wel een aantal reguliere wedstrijden bij AZ gezien en daar werd ik erg verdrietig van.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9161
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Wildcat schreef: 06 dec 2023, 09:04 Het lijkt er wel op dat hij heel weinig krediet heeft op dit forum, ik weet niet of dat te maken heeft met dat hij er al langer is en de nieuwigheid er voor mensen vanaf is, dat hij de zoon is van de assistent of een andere reden?
Hij werd neergezet als een toptalent uit onze jeugdopleiding, maar dat heb ik nou echt nooit begrepen. Goudmijn komt in alles tekort. Waar het opeens vandaan komt dat hij de uitblinker van excelsior zou zijn geweest vind ik ook heel bijzonder. Dat is gewoon onzin. Driouech, Azarkan, van Gassel, dat waren de namen die dan opkwamen vorig seizoen.

Niet opvallend in Jong AZ, niet opvallend in AZ 1, niet opvallend bij excelsior(niet zoals de eerder genoemde spelers en die zijn ook niet goed genoeg voor AZ). Heeft gewoon niet zijn minuten verdient in AZ 1. Daarnaast is hij ook niet complementair aan onze huidige middenveld (nouja tenzij je de ukkie trofee écht wil zeker stellen want hij is 1.73m). Daarin zit een verschil met Peer Koopmeiners die in ieder geval een ander type is(en 1.86m).

Koopmeiners daarentegen was gewoon een bruikbare speler bij Excelsior, zeker niet flitsend, ik meen dat excelsior ook een koopoptie had voor Peer? https://excelsiorrotterdam.nl/2023/01/e ... -tot-koop/
Dus dat was ook niet zo denderend, maar blijkbaar gaat het nu beter in Almere.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Plaats reactie