Peer Koopmeiners (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9236
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Langedijk schreef: 28 apr 2024, 07:44 :?:

Hij heeft 1 assist per 335 minuten gegeven. Timber 1 goal of assist per 173 minuten. Peer daarnaast 7 gele kaarten.

Hele matige cijfers. Weliswaar in dienst van Almere, maar ik zie hem in de subtop niet opeens excelleren.
Wat ben je ook een figuur.
Ik had het puur over assists.
Wat zowel doelpunten als assists betreft is Luuk de Jong de meest waardevolle speler in de eredivisie, maar zoals jij het dan zou doen is Pavlidis per definitie dus een loser naast Luuk de Jong en mag Timber in een hoekje gaan huilen.

Dat hij uberhaupt staat waar hij staat op een lijst van assistgevers als verdedigende middenvelder is bijzonder. Juist omdat hij bij Almere City speelt.

Je hoeft maar één blik op de namen naast hem te werpen om te zien dat dit zo is.
https://www.transfermarkt.nl/eredivisie ... on_id/2023
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6663
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Mooie assist weer van onze Peer. Die kan je er prima bijhebben volgend jaar. Toch mooi hoe zon uitleenbeurt soms wonderen kan doen.

En voor de deWit aanhangers sloot hij de wedstrijd nog even af met een doodschop, dus ook op dat vlak zitten we goed volgend jaar.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2294
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

SimonPoulsen schreef: 03 mei 2024, 22:34 Mooie assist weer van onze Peer. Die kan je er prima bijhebben volgend jaar. Toch mooi hoe zon uitleenbeurt soms wonderen kan doen.

En voor de deWit aanhangers sloot hij de wedstrijd nog even af met een doodschop, dus ook op dat vlak zitten we goed volgend jaar.
Plus Langedijk heeft weer iemand gevonden om elke week op te zeiken.

Ik denk dat je aan Peer veel meer hebt dan aan een dure Dantas. Prima ontwikkeling maakt hij door en het lijkt me een goede backup voor AZ
Gebruikersavatar
SjaakTrekhaak
Seizoenkaarthouder
Berichten: 441
Lid geworden op: 24 mei 2022, 18:39

SchoorlAZ schreef: 04 mei 2024, 04:45 Plus Langedijk heeft weer iemand gevonden om elke week op te zeiken.
Hangt er vanaf: heeft hij een voetbalhoofd?
SchoorlAZ schreef: 04 mei 2024, 04:45 Ik denk dat je aan Peer veel meer hebt dan aan een dure Dantas. Prima ontwikkeling maakt hij door en het lijkt me een goede backup voor AZ
Denk ik ook. Investeer die centjes maar in goede buitenspelers.

Lees je mee, Max? ( [-o< )
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11219
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

SchoorlAZ schreef: 04 mei 2024, 04:45 Plus Langedijk heeft weer iemand gevonden om elke week op te zeiken.

Ik denk dat je aan Peer veel meer hebt dan aan een dure Dantas. Prima ontwikkeling maakt hij door en het lijkt me een goede backup voor AZ
Een back-up komt normaliter niet elke week in actie
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1274
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

SchoorlAZ schreef: 04 mei 2024, 04:45 Plus Langedijk heeft weer iemand gevonden om elke week op te zeiken.

Ik denk dat je aan Peer veel meer hebt dan aan een dure Dantas. Prima ontwikkeling maakt hij door en het lijkt me een goede backup voor AZ
Heerlijk toch, Peer is klaar voor de selectie en maar eens kijken wat er uitkomt. AZ heeft veel talenten, maar Peer heeft nu een jaar eredivisie achter de rug, speelde bijna alles en een goede nummer 6 is welkom
Mousa Sidi
Fanatic
Berichten: 516
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

SimonPoulsen schreef: 03 mei 2024, 22:34 Mooie assist weer van onze Peer. Die kan je er prima bijhebben volgend jaar. Toch mooi hoe zon uitleenbeurt soms wonderen kan doen.

En voor de deWit aanhangers sloot hij de wedstrijd nog even af met een doodschop, dus ook op dat vlak zitten we goed volgend jaar.
Kon wel eens basisspeler worden. Bij Jong AZ komt Daal er ook aan. Ontwikkelt zich geweldig. Veel meer snelheid en kracht dan seizoen eerder. Veel gevaarlijker dan Bommel en Brederode. Finn Stam kan zo links back ipv Wolfe. Addai is beter dan Sadiq en Lahdo op rechts. Peer is minstens zo goed als Dantas. Mastoras en Kwakman zijn eredivisie niveau. Huiberts zal echt in een hoger segment moeten vissen. Voor Europa League heb je Europa League niveau nodig.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2294
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Langedijk schreef: 04 mei 2024, 07:01 Een back-up komt normaliter niet elke week in actie
Dat heeft jou er nog nooit van weerhouden om elke week te zeiken, dus ik kan me niet inbeelden waarom dat nu wel het geval zou zijn. :wink:
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2294
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Mousa Sidi schreef: 04 mei 2024, 08:39 Kon wel eens basisspeler worden. Bij Jong AZ komt Daal er ook aan. Ontwikkelt zich geweldig. Veel meer snelheid en kracht dan seizoen eerder. Veel gevaarlijker dan Bommel en Brederode. Finn Stam kan zo links back ipv Wolfe. Addai is beter dan Sadiq en Lahdo op rechts. Peer is minstens zo goed als Dantas. Mastoras en Kwakman zijn eredivisie niveau. Huiberts zal echt in een hoger segment moeten vissen. Voor Europa League heb je Europa League niveau nodig.
Stap vanaf KKD naar AZ1 is wel groot, kijk maar naar van Bommel, Poku en Addai. Ben wel met je eens dat Daal zich echt goed ontwikkelt momenteel.

Over Finn Stam verschillenen we behoorlijk van mening. Verdedigend heel pover en maakt veel foutjes. Hetzelfde geldt nog voor Addai; ik kan nog niet inschatten hoe goed hij precies is. Mastoras kan volgend jaar, samen met Kwakman/Smit, de verassing worden van AZ imo.
Mousa Sidi
Fanatic
Berichten: 516
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

SchoorlAZ schreef: 04 mei 2024, 10:03 Stap vanaf KKD naar AZ1 is wel groot, kijk maar naar van Bommel, Poku en Addai. Ben wel met je eens dat Daal zich echt goed ontwikkelt momenteel.

Over Finn Stam verschillenen we behoorlijk van mening. Verdedigend heel pover en maakt veel foutjes. Hetzelfde geldt nog voor Addai; ik kan nog niet inschatten hoe goed hij precies is. Mastoras kan volgend jaar, samen met Kwakman/Smit, de verassing worden van AZ imo.
Bedoel van Finn Stam vergelijken met Wolfe als linksback dat we gelijkwaardige spelers hebben. Beide geen toppers inderdaad, al ontwikkeld Stam zich prima (aanvoerder). Dus dat Huijberts een niveau hoger moet kijken en niet naar het niveau van talenten die we zelf opleiden. Met Addai gaat AZ nog veel plezier beleven.
Laatst gewijzigd door Mousa Sidi op 05 mei 2024, 11:34, 1 keer totaal gewijzigd.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9236
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Toch zie je bij Peer die volgens mij recordhouder wedstrijden in Jong AZ is? of in ieder geval in de buurt komt.
Dat een extra opstapje zomaar het verschil kan maken.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2294
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Mousa Sidi schreef: 05 mei 2024, 11:31 Bedoel van Finn Stam vergelijken met Wolfe als linksback dat we gelijkwaardige spelers hebben. Beide geen toppers inderdaad, al ontwikkeld Stam zich prima (aanvoerder). Dus dat Huijberts een niveau hoger moet kijken en niet naar het niveau van talenten die we zelf opleiden. Met Addai gaat AZ nog veel plezier beleven.
Weet niet of ze gelijkwaardig zijn. Ik vind Finn Stam verdedigend echt soms zó extreem pover. Hij dendert er ook niet overheen zoals Wolfe dat doet.
Gebruikersavatar
SjaakTrekhaak
Seizoenkaarthouder
Berichten: 441
Lid geworden op: 24 mei 2022, 18:39

Deze jongen met het gif dat hij brengt bij Almere naast Belic de Beuker en daarachter Clasie. Dan heb je echt een heel taai middenveld. Maar gaat alleen werken met geweldenaren op de vleugels. Ik zou het wel willen zien onder leiding van Pastoor. We spelen toch al jaren zonder voetballende 10.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2294
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

SjaakTrekhaak schreef: 05 mei 2024, 18:58 Deze jongen met het gif dat hij brengt bij Almere naast Belic de Beuker en daarachter Clasie. Dan heb je echt een heel taai middenveld. Maar gaat alleen werken met geweldenaren op de vleugels. Ik zou het wel willen zien onder leiding van Pastoor. We spelen toch al jaren zonder voetballende 10.
Dan heb je wel een heel defensief middenveld. Bij voorkeur loopt er ook nog iemand (kan ook een dynamische 8 zijn) de 16 in met regelmaat.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12734
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

SjaakTrekhaak schreef: 05 mei 2024, 18:58 Deze jongen met het gif dat hij brengt bij Almere naast Belic de Beuker en daarachter Clasie. Dan heb je echt een heel taai middenveld. Maar gaat alleen werken met geweldenaren op de vleugels. Ik zou het wel willen zien onder leiding van Pastoor. We spelen toch al jaren zonder voetballende 10.
Je lijkt nu op de Baron met zijn cowboys, maar dan mbt het middenveld
we can come an end
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 652
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

SjaakTrekhaak schreef: 05 mei 2024, 18:58 Deze jongen met het gif dat hij brengt bij Almere naast Belic de Beuker en daarachter Clasie. Dan heb je echt een heel taai middenveld. Maar gaat alleen werken met geweldenaren op de vleugels. Ik zou het wel willen zien onder leiding van Pastoor. We spelen toch al jaren zonder voetballende 10.
Lijkt me veel te verdedigend met Peer heb je de vervanger van Clasie al, daarvoor moet een meer dynamische aanvallender middenvelder neerzetten die de vleugels en spits ondersteunt anders vraag je van de vleugelspelers veel te veel.
Ben het wel eens dat je met Belic en Peer een verdedigend goed blok hebt op het middenveld zet daar een creatieve/aanvallende man voor en je hebt denk ik een goed uitgebalanceerd middenveld.

Clasie zal volgend seizoen ook wel gaan afbouwen en meer een roulatie speler worden.
Plaats reactie