Peer Koopmeiners (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6580
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

differentcook schreef: 05 jul 2023, 12:01 Dat is echt wel slechte schouting/inkoopbeleid
Bij AZ is ook zon beetje halve opleiding "de zoon van"

Het kan dus wél :mrgreen:
Gebruikersavatar
Roadster
Glory-hunter
Berichten: 81
Lid geworden op: 05 jan 2004, 11:37
Locatie: Alkmaar / MO9
Contacteer:

Wildcat schreef: 05 jul 2023, 10:27 Mooi hoe dit werkt eigenlijk hea, een naam/referentie kan een speler ook al interessanter maken.
Strik er om en weg ermee, komt duidelijk te kort voor dit AZ
Come on AZ! MO9 🙏🏻
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9164
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

vriend schreef: 05 jul 2023, 11:45 Lijkt me wel hè. We delen geen cadeautjes uit. Een paar miljoen moet wel kunnen.
Ik kijk even naar o.a. Velthuis en concludeer dat het ook anders gekund had, hier zou je nog wel een miljoentje uit moeten kunnen slepen (zoals bij Oosting bijvoorbeeld). Wie weet heeft Max Huiberts toch ook weer hernieuwde interesse in Erik Botheim die niet uit de verf lijkt te komen bij deze club. Dan heeft hij mogelijk weer een potentieel probleem opgelost.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
AnthonisZ
Supporter
Berichten: 135
Lid geworden op: 16 jul 2013, 20:41

Bombaman schreef: 05 jul 2023, 11:09 Heb ik iets gemist?
Nee niet echt, maar deze fratello mocht zich weer melden voor de eerste training. De knaap zit vol grappen en blijheid, wat vervolgens ook door de media van AZ wordt uitgemolken.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12550
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

AnthonisZ schreef: 05 jul 2023, 15:52 Nee niet echt, maar deze fratello mocht zich weer melden voor de eerste training. De knaap zit vol grappen en blijheid, wat vervolgens ook door de media van AZ wordt uitgemolken.
Fratello, is dat een positief bedoelde benaming?
Zo nee, het is niet nodig om negatief te doen over Peer (zijn naam heeft hij al niet mee :wink: , en je maakt alleen jezelf er erg lelijk mee)
we can come an end
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

AnthonisZ schreef: 05 jul 2023, 15:52 Nee niet echt, maar deze fratello mocht zich weer melden voor de eerste training. De knaap zit vol grappen en blijheid, wat vervolgens ook door de media van AZ wordt uitgemolken.
Wat is het probleem met dat ie blij en vrolijk is? Hij leeft zijn droom, is profvoetballer. Dat hij niet voldoet aan jouw verwachtingen is vooral jouw probleem, niet het zijne.

Wij zien, en hij vast ook wel, dat het allemaal een tandje (of een paar tandjes) beter moet wil ie aanspraak gaan maken op een plek bij de beste 11 van AZ. En dat ie dat waarschijnlijk niet gaat halen. Dat is toch niet erg? Jammer voor ons en jammer voor hem, maar ook onder AZ zijn er genoeg mooie clubs waar hij zijn geld met voetballen kan verdienen en een verdienstelijke carrière kan hebben.
____________
Hoc est nihil
AnthonisZ
Supporter
Berichten: 135
Lid geworden op: 16 jul 2013, 20:41

Sorry heren, is niet mijn voetballer en persoon. Adieu en tot ziens.
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1299
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

AnthonisZ schreef: 05 jul 2023, 17:01 Sorry heren, is niet mijn voetballer en persoon. Adieu en tot ziens.
Ach laat gaan joh. Hier op het forum mag je van sommigen over niks en niemand meer een eigen mening hebben. Je mag geen kritiek hebben op De Wit, je mag niet Pascal Jansen een kneus vinden, je mag niet alles kapotnuancerende medeforummerts een trap onder hun hol geven en ze op hun forumgedrag aanspreken. En je mag het dus blijkbaar ook niet níet hebben op Peer Koopmeiners.

Ik vind Peer wel een sympathiek ogende jongen, heb weinig problemen met zijn uitstraling. Maar hij heeft misschien ook een beetje tegen dat hij toen hij een jaar of 16 was een véél grotere toekomst dan Teun kreeg toegedicht. En dat dat er -bij lange na niet- uit komt is misschien voor mensen wel een teleurstelling.
Cetero censeo birrum bibendum esse
MB80
Invaller
Berichten: 2285
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Laat Peer (en goudmijn) maar gaan en haal een echte klasbak er voor terug die meteen de plek van Reijnders overneemt. Kan je bazoer/Schouten/Buurmeester/mijnans etc als wissel houden
Gebruikersavatar
AZ_4ever
Seizoenkaarthouder
Berichten: 370
Lid geworden op: 12 apr 2007, 13:10
Locatie: Utrecht

MB80 schreef: 06 jul 2023, 08:02 Laat Peer (en goudmijn) maar gaan en haal een echte klasbak er voor terug die meteen de plek van Reijnders overneemt. Kan je bazoer/Schouten/Buurmeester/mijnans etc als wissel houden
Je vergeet Mihailovic in jouw rijtje wissels, want ik ga ervanuit dat je een middenveld van Clasie, D. de Wit en een directe vervanger in gedachten hebt.

Ik ben het overigens niet met je eens over Goudmijn. Hij verdient na deze succesvolle verhuurperiode bij Excelsior echt wel een kans. Hij is dit jaar zeker gegroeid als speler, en zijn statistieken (34 wedstrijden gespeeld, 4 goals en 2 assists) zijn netjes. Ik denk dat hij ons allemaal nog kan verassen.

Peer vond ik dan weer niet overtuigen bij Excelsior. Hij is echt te licht, zit doorstroming van de Youth League middenvelders in de weg, en kan beter op zoek naar een nieuwe club.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9164
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AZ_4ever schreef: 06 jul 2023, 12:02 Je vergeet Mihailovic in jouw rijtje wissels, want ik ga ervanuit dat je een middenveld van Clasie, D. de Wit en een directe vervanger in gedachten hebt.

Ik ben het overigens niet met je eens over Goudmijn. Hij verdient na deze succesvolle verhuurperiode bij Excelsior echt wel een kans. Hij is dit jaar zeker gegroeid als speler, en zijn statistieken (34 wedstrijden gespeeld, 4 goals en 2 assists) zijn netjes. Ik denk dat hij ons allemaal nog kan verassen.

Peer vond ik dan weer niet overtuigen bij Excelsior. Hij is echt te licht, zit doorstroming van de Youth League middenvelders in de weg, en kan beter op zoek naar een nieuwe club.
Ik weet het niet hoor, het is nou niet alsof Goudmijn er zoals zo'n Azarkan (ver) bovenuit sprong.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AZ_4ever
Seizoenkaarthouder
Berichten: 370
Lid geworden op: 12 apr 2007, 13:10
Locatie: Utrecht

DeZuivelDuivel schreef: 06 jul 2023, 13:11 Ik weet het niet hoor, het is nou niet alsof Goudmijn er zoals zo'n Azarkan (ver) bovenuit sprong.
Werd dat ook niet gezegd over Reijnders na zijn verhuurperiode bij RKC Waalwijk?
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Bombaman schreef: 05 jul 2023, 19:14 Maar hij heeft misschien ook een beetje tegen dat hij toen hij een jaar of 16 was een véél grotere toekomst dan Teun kreeg toegedicht.
Door wie?
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZ_4ever schreef: 06 jul 2023, 12:02 Hij is dit jaar zeker gegroeid als speler, en zijn statistieken (34 wedstrijden gespeeld, 4 goals en 2 assists) zijn netjes. Ik denk dat hij ons allemaal nog kan verassen.
Nou.

Ik wil nog net niet zeggen dat dit waardeloze statistieken zijn, maar deze statistieken zijn toch ook geen aanleiding om hem naar AZ (terug) te halen?

Had je dit ook gezegd als het géén contractspeler van AZ was geweest?
Gebruikersavatar
AZ_4ever
Seizoenkaarthouder
Berichten: 370
Lid geworden op: 12 apr 2007, 13:10
Locatie: Utrecht

Antti Opdam schreef: 06 jul 2023, 15:35 Nou.

Ik wil nog net niet zeggen dat dit waardeloze statistieken zijn, maar deze statistieken zijn toch ook geen aanleiding om hem naar AZ (terug) te halen?

Had je dit ook gezegd als het géén contractspeler van AZ was geweest?
Nee dan had ik dat niet gezegd. In dat geval zou ik meer statistieken willen weten en zou ik ook meer van een speler gezien willen hebben.

Desalniettemin komt Goudmijn nu terug met 34 Eredivisie wedstrijden in de benen en dat is een ervaring die er toe doet. Geef hem gewoon een kans, en is het niks dan houdt het op.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZ_4ever schreef: 06 jul 2023, 15:58 Desalniettemin komt Goudmijn nu terug met 34 Eredivisie wedstrijden in de benen en dat is een ervaring die er toe doet. Geef hem gewoon een kans, en is het niks dan houdt het op.
Zo beargumenteerd kan je elke basisspeler in de eredivisie wel een kans geven ...

Maar goed: ik begrijp de uitkomst van je betoog wel, maar dan met het oog op (1) motiverend jeugdbeleid en (2) zijn leeftijd.
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Antti Opdam schreef: 06 jul 2023, 15:35 Nou.

Ik wil nog net niet zeggen dat dit waardeloze statistieken zijn, maar deze statistieken zijn toch ook geen aanleiding om hem naar AZ (terug) te halen?

Had je dit ook gezegd als het géén contractspeler van AZ was geweest?
Als je Kenzo's statistieken vergelijkt met Ti dan heeft hij 1 goal meer (4 om 3) dan Ti en 5 assists minder (2 om 7).
Terwijl Excelsior veel minder kansen creëert en ook geen geweldige afmakers voorin heeft staan
Ook is hij 3,5 jaar jonger dan Ti

Ik zeg niet dat Kenzo het zo maar over kan nemen, maar ik zou graag willen zien of hij inmiddels het AZ niveau aankan als hij een aantal wedstrijden naast Jordy de kans krijgt
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9164
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AZ_4ever schreef: 06 jul 2023, 14:56 Werd dat ook niet gezegd over Reijnders na zijn verhuurperiode bij RKC Waalwijk?
Volgens mij was men daar toch wat enthousiaster over, net als bij Oosting overigens dus dat zegt ook niet alles.
Zeker gezien de potentie die hem toegedicht werd, ook AZ zelf lijkt er weinig aandacht te hebben besteed.
Het zal mij benieuwen, maar bij beiden kan ik het mij op dit moment haast niet voorstellen dat AZ ze gaat behouden.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

Almere City hoopt Peer Koopmeiners te kunnen verwelkomen. De middenvelder van AZ moet worden gehuurd.
https://www.vi.nl/nieuws/promovendus-al ... -op-bij-AZ
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9164
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Bij Almere zal hij wel aan spelen toekomen zou je denken.
Vind het alleen nog niet écht een spraakmakende stap.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Plaats reactie