Kenzo Goudmijn (2026)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

ForzAZ schreef: 18 dec 2023, 09:03 Kenzo kan gerust wel voetballen dat heeft in de jeugd al laten zien.
Dit is precies het probleem bij AZ. Ze zijn allemaal geweldig in de jeugd, die watjes. Van Brederode, Poku, Goudmijn. Geleuter over gouden lichtingen, toptalenten, de Youth League. Maar uiteindelijk belandt 95% in de anonimiteit, de KKD of een staartploeg in de Eredivisie. Terwijl ze bij PSV, ajax en Feyenoord echt voor de hoofdmacht aan het opleiden zijn.

Leuk hoor, die Youth League beker op het stadion. Maar ik zie liever weer eens een prijs voor AZ 1.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Langedijk schreef: 18 dec 2023, 10:29 Dit is precies het probleem bij AZ. Ze zijn allemaal geweldig in de jeugd, die watjes. Van Brederode, Poku, Goudmijn. Geleuter over gouden lichtingen, toptalenten, de Youth League. Maar uiteindelijk belandt 95% in de anonimiteit, de KKD of een staartploeg in de Eredivisie. Terwijl ze bij PSV, ajax en Feyenoord echt voor de hoofdmacht aan het opleiden zijn.

Leuk hoor, die Youth League beker op het stadion. Maar ik zie liever weer eens een prijs voor AZ 1.
Mee eens. AZ dweept en koketteert met het succes van de YL en Jeugdopleiding, maar lijkt verblind voor wat vereist is op het hoogste niveau.
Sander73
Seizoenkaarthouder
Berichten: 363
Lid geworden op: 21 mei 2022, 09:32

Langedijk schreef: 18 dec 2023, 10:29 Dit is precies het probleem bij AZ. Ze zijn allemaal geweldig in de jeugd, die watjes. Van Brederode, Poku, Goudmijn. Geleuter over gouden lichtingen, toptalenten, de Youth League. Maar uiteindelijk belandt 95% in de anonimiteit, de KKD of een staartploeg in de Eredivisie. Terwijl ze bij PSV, ajax en Feyenoord echt voor de hoofdmacht aan het opleiden zijn.

Leuk hoor, die Youth League beker op het stadion. Maar ik zie liever weer eens een prijs voor AZ 1.
Ook eens. Bij de top drie worden jeugdspelers pas ingepast bij voldoende kwaliteit maar bij AZ wordt er te vaak tegen beter weten in op geleund. Omdat ze het kennelijk op de training of in de voorbereiding leuk doen. Neem nou de positie van Karlsson als voorbeeld. Je verkoopt een CL waardige speler en vul die in met een talent van MVV en een jeugdspeler die al bewezen heeft er niet klaar voor te zijn of zelfs het niveau niet aan te kunnen. Daar had gewoon een goede en gearriveerde volwassen buitenspeler moeten staan met de huidige twee er desnoods achter. Poku, Brederode, Goudmijn ze zakken momenteel allemaal door het ijs. Je bent een top 4 club die acteert op Europees niveau, geen speeltuin.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6571
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Die is ook weg. Excelsior

De grote schoonmaak duurt voort.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6549
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

SimonPoulsen schreef: 11 jan 2024, 13:03 Die is ook weg. Excelsior
Huur van 1,5 jaar maar liefst.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SimonPoulsen schreef: 11 jan 2024, 13:03 Die is ook weg. Excelsior

De grote schoonmaak duurt voort.
Opnieuw een half jaar te laat, maar we doen het ervoor.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Antti Opdam schreef: 04 aug 2023, 08:14 Ja. Ik zie - met de beperkte informatie die ik heb - in alle vier die spelers de potentie om hier weer voor 10 tot 25 miljoen te vertrekken.

Nu heb ik al bekend dat ik wel eens wedstrijden van Excelsior oversla, maar het zou mij verrassen als Goudmijn deze jongens even uit de basis speelt.

En opnieuw haal ik het argument aan: zou AZ voor Goudmijn zijn gegaan als hij niet reeds onder contract had gestaan? Had een naam als Kenzo Goudmijn opgedoken in het Schaduwelftal - topic naar aanleiding van afgelopen seizoen?

Maar goed. Ik laat me graag verrassen.
Zoals jullie weten quote ik mezelf niet graag.

Maar opnieuw een topic waar alle berichten van het begin tot einde raak waren en er geen enkele aanleiding was om mijn standpunt aan te passen.

Helaas waren er wel wat oogappels van Diepemast ( :wink: ) die wat in deze jongen zagen ...

Voor AZ pakte het weer vervelend uit.

:(
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Antti Opdam schreef: 11 jan 2024, 13:33 Voor AZ pakte het weer vervelend uit.

:(
Valt wel mee, ik denk niet dat AZ er veel hinder van gehad heeft.
Was wel te verwachten, kan niet aanpikken op het AZ niveau
we can come an end
MB80
Invaller
Berichten: 2252
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Ferry schreef: 11 jan 2024, 13:04 Huur van 1,5 jaar maar liefst.
Ja in een fase van complete verstandsverbijstering heeft Max zijn contract tot 2026 verlengd dus hij moet hem nu ergens stallen…

Maar waarom je deze jongen niet gewoon verkoopt is een raadsel want hij is nu “al” 22… bij Reijnders zag je zowaar potentie voorafgaand zijn verhuur maar hij goudmijn zie ik het niet.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

MB80 schreef: 11 jan 2024, 14:45 Ja in een fase van complete verstandsverbijstering heeft Max
Die fase duurt nog steeds voort hoor. Met de contracten van Goudmijn, Van Brederode, Mijnans, Jansen, Verhulst, Wolfe, Sadiq en De Wit als dieptepunten.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

ajax heeft AZ en Goudmijn hier geholpen, door Kian Fitz-Jim weg te halen bij Excelsior
we can come an end
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

differentcook schreef: 11 jan 2024, 14:23 Valt wel mee, ik denk niet dat AZ er veel hinder van gehad heeft.
Was wel te verwachten, kan niet aanpikken op het AZ niveau
Er is natuurlijk een gradatie van vervelend.

En het is natuurlijk niet Dani de Wit Vervelend, maar wel gewoon vervelend.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6571
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Antti Opdam schreef: 11 jan 2024, 17:54 Er is natuurlijk een gradatie van vervelend.

En het is natuurlijk niet Dani de Wit Vervelend, maar wel gewoon vervelend.
Wat wel vervelend is dat het weer een verkeerde inschatting van Huiberts was. ipv een serieuze vervanger van Reijnders te halen, haal je Goudmijn en een vage huursmurf als Dantas binnen. Nu moet je weer repareren in de winter. Zo blijf je achter de feiten aanlopen.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Hallo allen,

ik kom even mijn gram(en) halen!

1. óók door de staf dan toch echt wederom niet goed genoeg bevonden
2. Langdurig verhuur om te zien of hij dan op zijn 24e straks toch nog een groei heeft doorgemaakt en ik neem aan dat hij anders zo ingespeeld is bij excelsior dat ze hem dan gewoon helemaal overnemen.

Voor de veelciteerders onder ons: even mijn bijdragen op pagina 2 meenemen niet persé de opener op pagina 1 :lol: :wink:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Antti Opdam schreef: 11 jan 2024, 13:33 Zoals jullie weten quote ik mezelf niet graag.

Maar opnieuw een topic waar alle berichten van het begin tot einde raak waren en er geen enkele aanleiding was om mijn standpunt aan te passen.

Helaas waren er wel wat oogappels van Diepemast ( :wink: ) die wat in deze jongen zagen ...

Voor AZ pakte het weer vervelend uit.

:(
1. Welke vier spelers waren dat?
2. Kenzo had al in de zomer bij Excelsior kunnen krijgen, maar wilde zichzelf laten zien bij AZ.
3. Lijkt me helemaal prima om hem verder te verhuren.
4. Vindt het wel een leuke speler, maar kan me niet herinneren dat ik ergens benoemd heb dat hij de nieuwe Stengs is of iets in die richting.
5. Fijn om te zien dat je je eigen bericht weer mooi hebt gecherrypickt. Als je maar genoeg post, zit er vast iets tussen ;)
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
vriend
Basisspeler
Berichten: 2609
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

SimonPoulsen schreef: 11 jan 2024, 13:03 De grote schoonmaak duurt voort.
Welke grote schoonmaak?
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2016
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

DiepeMast schreef: 11 jan 2024, 19:20
4. Vindt het wel een leuke speler, maar kan me niet herinneren dat ik ergens benoemd heb dat hij de nieuwe Stengs is of iets in die richting.
Sterker nog; op pagina 1 vergeleek je hem met Müller :wink:
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DiepeMast schreef: 11 jan 2024, 19:20 1. Welke vier spelers waren dat?
Wat bedoel je?
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Perry schreef: 12 jan 2024, 06:51 Sterker nog; op pagina 1 vergeleek je hem met Müller :wink:
:mrgreen:

Nu krijg je natuurlijk de reactie dat ze allebei krulletjes hebben
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Perry schreef: 12 jan 2024, 06:51 Sterker nog; op pagina 1 vergeleek je hem met Müller :wink:
Klopt! Maar daar staat toch niet dat ik 'm al een fantastische speler vindt? Vooral dat ik hoop dat hij zich goed ontwikkeld. Dat is nog steeds een beetje de vraag.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Plaats reactie