Kenzo Goudmijn (2026)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9231
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

DiepeMast schreef: 22 jun 2022, 06:06 Kenzo er uit, Dallinga er in. Lijkt me een prima ruil. :roll:
Zou deze ´bonusaankoop´altijd doen, zeker als er zo iets te regelen valt.
Wie weet heb je de volgende Janssen in dienst.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 562
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

DiepeMast schreef: 22 jun 2022, 06:06 Kenzo er uit, Dallinga er in. Lijkt me een prima ruil. :roll:
Gaat niet gebeuren
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9231
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Love AZ Til I Die! schreef: 23 jun 2022, 10:16 Gaat niet gebeuren
Dit riep je in het schaduwelftal topic ook al, en toen verscheen kort daarna het Summerville gerucht.
Dallinga moet je net als Lahdo zien als een extra optie voor erbij.
Het is overigens ook helemaal niet zeker dat Pavlidis blijft.

Goudmijn kan wat dat betreft de prijs voor Dallinga zeker drukken.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 562
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

DeZuivelDuivel schreef: 23 jun 2022, 15:25 Dit riep je in het schaduwelftal topic ook al, en toen verscheen kort daarna het Summerville gerucht.
Dallinga moet je net als Lahdo zien als een extra optie voor erbij.
Het is overigens ook helemaal niet zeker dat Pavlidis blijft.

Goudmijn kan wat dat betreft de prijs voor Dallinga zeker drukken.
Zijn toch hele andere types, plus is een transfer in de maak van Aboukhlal en daar zal de interesse van Summerville en Valencia vandaan komen.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3396
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

DeZuivelDuivel schreef: 23 jun 2022, 15:25 Dit riep je in het schaduwelftal topic ook al, en toen verscheen kort daarna het Summerville gerucht.
Dallinga moet je net als Lahdo zien als een extra optie voor erbij.
Het is overigens ook helemaal niet zeker dat Pavlidis blijft.

Goudmijn kan wat dat betreft de prijs voor Dallinga zeker drukken.
Dank. Scheelt weer typen.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1232
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

Als hij wat feller in de duels gaat en beseft dat hij tekort komt voor de 10 positie. Daarna met Pascal wat beelden van kitolano, Midtsjo en Kante gaat kijken. Zichzelf die speelstijl aan met met zijn eigen stijl aan de bal, dan maakt hij kans om Reijnders te vervangen. Eerder nog dan koopmeiners, die moet gewoon lekker bij Almere city/Vitesse/Heracles gaan voetballen.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12696
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Gaat hij dit seizoen bij AZ starten of elders? En wat is de rol van zijn vader hierbij?
we can come an end
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2292
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

differentcook schreef: 29 jul 2023, 23:16 Gaat hij dit seizoen bij AZ starten of elders? En wat is de rol van zijn vader hierbij?
Denk het wel. Vind hem prima spelen in de voorbereiding.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3312
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

SchoorlAZ schreef: 30 jul 2023, 08:46 Denk het wel. Vind hem prima spelen in de voorbereiding.
Sterker, ik vind hem beter dan Mijnans op de positie die Reijnders achter liet.
Gebruikersavatar
AZSander
Seizoenkaarthouder
Berichten: 482
Lid geworden op: 23 sep 2012, 12:18
Locatie: Alkmaar

differentcook schreef: 29 jul 2023, 23:16 Gaat hij dit seizoen bij AZ starten of elders? En wat is de rol van zijn vader hierbij?
Hoezo die tweede vraag?
Compete to complete
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12696
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

AZSander schreef: 30 jul 2023, 12:28 Hoezo die tweede vraag?
Omdat het de vraag kan zijn of AZ volledig onafhnkelijk haar overwegingen maakt hierbij of het belang van zijn vader hierbij mee laat wegen
we can come an end
Gebruikersavatar
AZSander
Seizoenkaarthouder
Berichten: 482
Lid geworden op: 23 sep 2012, 12:18
Locatie: Alkmaar

differentcook schreef: 30 jul 2023, 12:29 Omdat het de vraag kan zijn of AZ volledig onafhnkelijk haar overwegingen maakt hierbij of het belang van zijn vader hierbij mee laat wegen
En wat denk je zelf in een professionele organisatie waar tientallen miljoenen in omgaan en waarbij je week in week uit in de nationale media verschijnt?

Als hij elke wedstrijd 3 ballen in het eigen doel schopt snap ik de vraag nog, maar Kenzo Goudmijn is altijd een prima talent geweest bij AZ, is verhuurd omdat hij zich daar beter kon ontwikkelen en mag het nu in de voorbereiding laten zien. En zoals hierboven al genoemd dat hij dat vooralsnog verdienstelijk.

Ik durf zelfs nog sterker te beweren; ik denk eerder dat ze terughoudender zullen zijn met 'een zoon van' om schijn tegen te gaan. Papa Goudmijn heeft er helemaal niets aan als hij op die manier bekend komt te staan.
Compete to complete
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12696
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

AZSander schreef: 30 jul 2023, 16:25 En wat denk je zelf in een professionele organisatie waar tientallen miljoenen in omgaan en waarbij je week in week uit in de nationale media verschijnt?

Als hij elke wedstrijd 3 ballen in het eigen doel schopt snap ik de vraag nog, maar Kenzo Goudmijn is altijd een prima talent geweest bij AZ, is verhuurd omdat hij zich daar beter kon ontwikkelen en mag het nu in de voorbereiding laten zien. En zoals hierboven al genoemd dat hij dat vooralsnog verdienstelijk.

Ik durf zelfs nog sterker te beweren; ik denk eerder dat ze terughoudender zullen zijn met 'een zoon van' om schijn tegen te gaan. Papa Goudmijn heeft er helemaal niets aan als hij op die manier bekend komt te staan.
Ja, hij is een prima talent geweest, niet zoals Teun Koopmeiners die meteen bij AZ1 mee kon doen.
Ik denk dat verschillende gevoelens en gedachten spelen en zou zelf daar geen aannames over willen doen, dus daarom hou ik het maar bij een vraag.
we can come an end
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2338
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

differentcook schreef: 30 jul 2023, 17:16 Ja, hij is een prima talent geweest, niet zoals Teun Koopmeiners die meteen bij AZ1 mee kon doen.
Ik denk dat verschillende gevoelens en gedachten spelen en zou zelf daar geen aannames over willen doen, dus daarom hou ik het maar bij een vraag.
Tot Jong AZ was hij misschien wel een groter talent, was werkelijk waar een fenomenale speler maar zoals je vaker ziet bij fysiek kleinere jongens worden de stappen steeds moeilijker als ze dichterbij het senioren voetbal komen.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12696
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Kenzo heeft zijn contract met AZ twee jaar verlengd:
https://www.AZ.nl/nl/nieuws/goudmijn-te ... w-contract
we can come an end
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3396
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

differentcook schreef: 03 aug 2023, 17:34 Kenzo heeft zijn contract met AZ twee jaar verlengd:
https://www.AZ.nl/nl/nieuws/goudmijn-te ... w-contract
Dan mag je aannemen dat AZ behoorlijk wat potentie in hem ziet. Hopelijk klopt dat. Ik ben benieuwd.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12696
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DiepeMast schreef: 03 aug 2023, 18:00 Dan mag je aannemen dat AZ behoorlijk wat potentie in hem ziet. Hopelijk klopt dat. Ik ben benieuwd.
Middelmatige potentie, anders werd het wel langer verlengd (als Kenzo dat had gewild) en sprak Huiberts niet over 'druk opvoeren'
we can come an end
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3312
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

differentcook schreef: 03 aug 2023, 18:08 Middelmatige potentie, anders werd het wel langer verlengd (als Kenzo dat had gewild) en sprak Huiberts niet over 'druk opvoeren'
Toch acht ik hem niet helemaal kansloos voor de positie van Reijnders, kijkende naar de concurrentie van Mijnans, Dantas, Bazoer en Mihailovic.
Maar dat heeft wellicht te maken met het aanwezige niveau.
Laatst gewijzigd door De Rode Baron op 04 aug 2023, 08:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10262
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

De Rode Baron schreef: 04 aug 2023, 08:06 Toch acht ik hem niet helemaal kansloos voor de positie van Reijnders kijkende naar de concurrentie van Mijnans, Dantas, Bazoer en Mihailovic.
Nee. Hij heeft slechts de concurrentie van vier (jeugd)internationals.

Waar hebben we het over ...
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3312
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Antti Opdam schreef: 04 aug 2023, 08:08 Nee. Hij heeft slechts de concurrentie van vier (jeugd)internationals.

Waar hebben we het over ...
Want jij vind het geweldig?
Plaats reactie