Dani de Wit (2024)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6571
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Afbeelding

Uw nummer 10 dames en heren. Data is per 90 minuten, en het balkje is vergeleken met alle middenvelders in de eredivisie. Dus de balkjes zijn niet rood omdat AZ in het rood speelt :roll:

-Hij heeft letterlijk de laagste expected assist na Matthew Ryan. 0.05 per 90minuten!!!!!!!
-1 succesvolle lange bal per 2 wedstrijden
-1 gelukte dribbel per 5 wedstrijden
-Ongeveer 1 succesvolle voorzet per seizoen
-3 balaanrakingen in de 16 per wedstrijd
-24 passjes per wedstrijd

Doodspelelement


De overtredingen trofee moet hij dit jaar afstaan aan Peer Koopmeiners. Desondanks wel weer op podium koers ondanks niet alles gespeeld te hebben

Zn statistieken qua balveroveringen en intercepties zijn overigens ook heel slecht. Voor wie zich dat afvraagt. Op pure aantallen in duels scoort hij redelijk, hij wint er verliest er veel. Kopduels een positieve uitschieter
Drommedaris
Seizoenkaarthouder
Berichten: 264
Lid geworden op: 24 aug 2023, 10:13

SimonPoulsen schreef: 03 mar 2024, 00:56
Hoewel geen verrassing, toch wel wat schokkend om te zien. Ook een brevet van onvermogen voor Huiberts, Jansen en Martens.

3 miljoen weigeren om dit als 10 te hebben...
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1192
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

SimonPoulsen schreef: 03 mar 2024, 00:56 Afbeelding

Uw nummer 10 dames en heren. Data is per 90 minuten, en het balkje is vergeleken met alle middenvelders in de eredivisie. Dus de balkjes zijn niet rood omdat AZ in het rood speelt :roll:

-Hij heeft letterlijk de laagste expected assist na Matthew Ryan. 0.05 per 90minuten!!!!!!!
-1 succesvolle lange bal per 2 wedstrijden
-1 gelukte dribbel per 5 wedstrijden
-Ongeveer 1 succesvolle voorzet per seizoen
-3 balaanrakingen in de 16 per wedstrijd
-24 passjes per wedstrijd

Doodspelelement


De overtredingen trofee moet hij dit jaar afstaan aan Peer Koopmeiners. Desondanks wel weer op podium koers ondanks niet alles gespeeld te hebben

Zn statistieken qua balveroveringen en intercepties zijn overigens ook heel slecht. Voor wie zich dat afvraagt. Op pure aantallen in duels scoort hij redelijk, hij wint er verliest er veel. Kopduels een positieve uitschieter
Data club AZ :lol: hoeveel ongelijk willen ze hebben om die stukadoor op te blijven stellen. Eeuwig zonde dat ze het geld niet hebben gepakt en een knappe 10 hebben aangetrokken.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

SimonPoulsen schreef: 03 mar 2024, 00:56 Afbeelding

Uw nummer 10 dames en heren.
Dank voor de cijfers. Ik heb niet eens meer zin om daar tijd in te steken.

Gelukkig hebben we zijn ‘normzettende kwaliteiten’ nog. Onmisbare schakel in dit beschamende team.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Mousa Sidi
Fanatic
Berichten: 500
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

-1 succesvolle lange bal per 2 wedstrijden

Ik zie ze nooit. Hoe kan je zo'n kwibus opstellen?!

Martens en Jansen is geen verschil sofar. Teleurstellend!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12538
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Langedijk schreef: 02 mar 2024, 23:03 Je hebt gelijk. Ik ben om.
Mooi zo, jongen
we can come an end
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SimonPoulsen schreef: 03 mar 2024, 00:56 Afbeelding

Uw nummer 10 dames en heren. Data is per 90 minuten, en het balkje is vergeleken met alle middenvelders in de eredivisie. Dus de balkjes zijn niet rood omdat AZ in het rood speelt :roll:

-Hij heeft letterlijk de laagste expected assist na Matthew Ryan. 0.05 per 90minuten!!!!!!!
-1 succesvolle lange bal per 2 wedstrijden
-1 gelukte dribbel per 5 wedstrijden
-Ongeveer 1 succesvolle voorzet per seizoen
-3 balaanrakingen in de 16 per wedstrijd
-24 passjes per wedstrijd

Doodspelelement


De overtredingen trofee moet hij dit jaar afstaan aan Peer Koopmeiners. Desondanks wel weer op podium koers ondanks niet alles gespeeld te hebben

Zn statistieken qua balveroveringen en intercepties zijn overigens ook heel slecht. Voor wie zich dat afvraagt. Op pure aantallen in duels scoort hij redelijk, hij wint er verliest er veel. Kopduels een positieve uitschieter
Bedankt voor het uitzoeken.

Ik zie niets nieuws.

Maarten Martens: - -
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2254
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Hoe post je een screenshot? Ik zie namelijk ook dat hij op onderscheppen en goals wel degelijk hoog scoort.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6571
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

SchoorlAZ schreef: 04 mar 2024, 05:36 Hoe post je een screenshot? Ik zie namelijk ook dat hij op onderscheppen en goals wel degelijk hoog scoort.
Afbeelding

Speciaal voor jou deel 2. Balveroveringen (recoveries) bijna het laagste van de hele eredivisie. Interceptions en tackles gemiddeld.

En als bonus een shotmap waar je ziet dat De Wit dit hele seizoen nog 0 schoten heeft gelost van buiten de 16. 3 intikkers op de doellijn, 1 strafschop en 2 goede goals.



op Postimages kan je overigens een screenshot delen. Afbeelding opslaan op je pc, dan daar uploaden, grootte kiezen en dan directe link hier plakken tussen de img tag.
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1241
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Ach die de Wit kan er niets van😁
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2254
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Als iemand 7 goals maakt in 23 wedstrijden en 3 assist maakt, denk ik toch wel dat ze meer toevoegen dan "0 komma 0."
Lekker een nieuwe nummer 10 zoeken aankomende zomer, maar ik denk wel dat er wat nuance op zijn plaats is als er gesproken wordt over (onder andere) Dani de Wit.
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1650
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

SchoorlAZ schreef: 10 mar 2024, 13:52 Als iemand 7 goals maakt in 23 wedstrijden en 3 assist maakt, denk ik toch wel dat ze meer toevoegen dan "0 komma 0."
Lekker een nieuwe nummer 10 zoeken aankomende zomer, maar ik denk wel dat er wat nuance op zijn plaats is als er gesproken wordt over (onder andere) Dani de Wit.

Voor nuance moet je hier niet zijn. Er is maar één richting op dit forum: afzeiken!!!
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Voltreffer Vick schreef: 10 mar 2024, 13:58 Voor nuance moet je hier niet zijn. Er is maar één richting op dit forum: afzeiken!!!
Precies! En koppen kan ie ook al niet!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6571
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Lol, er komen er een paar uit de schuilkelder. Want meneer kopt een bal binnen.

Duelkracht en meters maken prima, aan de bal onzichtbaar en pover. Dat lijkt me niks nieuws.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

SimonPoulsen schreef: 10 mar 2024, 14:14 Lol, er komen er een paar uit de schuilkelder. Want meneer kopt een bal binnen.

Duelkracht en meters maken prima, aan de bal onzichtbaar en pover. Dat lijkt me niks nieuws.
Je hoeft echt niet elke keer (al drie jaar lang) te benadrukken wat ie niet kan, dat weten we allemaal wel. Maar klappen voor een mooie kopbal mag ook wel een keer.
En ja: hij stond helemaal vrij, en ja: Excelsior kan er niks van. En toch was het een mooie kopbal.
Laatst gewijzigd door salmonyappi op 10 mar 2024, 14:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6549
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

SimonPoulsen schreef: 10 mar 2024, 14:14 Want meneer kopt een bal binnen.
Hij liep per ongeluk tegen de bal aan. Niks aan de hand.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6571
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

salmonyappi schreef: 10 mar 2024, 14:17 Je hoeft echt niet elke keer (al drie jaar lang) te benadrukken wat ie niet kan, dat weten we allemaal wel. Maar klappen voor een mooie kopbal mag ook wel een keer.
Dat doe ik ook vaak genoeg. Maar jullie reflex om juist het omgekeerde telkens te benadrukken is precies hetzelfde als wat je anderen verwijt. Dat ik vind ik wel ironisch.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2254
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

SimonPoulsen schreef: 10 mar 2024, 14:14 Lol, er komen er een paar uit de schuilkelder. Want meneer kopt een bal binnen.

Duelkracht en meters maken prima, aan de bal onzichtbaar en pover. Dat lijkt me niks nieuws.
Ik kom helemaal niet uit een schuilkelder. Ik heb nota bene dit op de vorige pagina dit nog gezegd deze week. Voetballend is het inderdaad niet goed genoeg, maar hij heeft zeker zijn waarde. Dat mag ook benoemd worden, en die nuance mist.
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1299
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

salmonyappi schreef: 10 mar 2024, 14:17 Je hoeft echt niet elke keer (al drie jaar lang) te benadrukken wat ie niet kan, dat weten we allemaal wel. Maar klappen voor een mooie kopbal mag ook wel een keer.
En ja: hij stond helemaal vrij, en ja: Excelsior kan er niks van. En toch was het een mooie kopbal.
Ik heb ook geklapt hoor. Het was vreemder geweest als hij die bal níet tussen de palen had gekregen met de tijd en ruimte die hij had.

Daarnaast gewoon weer good old Dani. Mislukte hakjes, verkeerde aannames, alles vertragen en een hele domme ruige sliding in de 23e minuut waar je gewoon rood voor krijgt als je de tegenstander raakt.
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Bombaman schreef: 10 mar 2024, 16:27 Ik heb ook geklapt hoor. Het was vreemder geweest als hij die bal níet tussen de palen had gekregen met de tijd en ruimte die hij had.

Daarnaast gewoon weer good old Dani. Mislukte hakjes, verkeerde aannames, alles vertragen en een hele domme ruige sliding in de 23e minuut waar je gewoon rood voor krijgt als je de tegenstander raakt.
Precies dit.

Het blijft een blok aan je been.

Die ook nog eens transfervrij de deur uit gaat lopen.

:oops:
Plaats reactie