Dani de Wit (2024)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
salmonyappi
Harde Kern

DeTorenburch schreef: 13 nov 2023, 09:18 Zeker, nu nog ingrijpen op het juiste moment door Max en Robert. Als je Pascal vandaag nog ontslaat kan je een hoop schade voorkomen.
Dat weet je niet. Een nieuwe trainer is ook wennen, voor iedereen. Misschien tegen de tijd dat iedereen “gewend” is sta je 8e.
Neemt niet weg dat je de stap eens moet nemen. Het juiste tijdstip is moeilijk te bepalen. In de zomer lijkt de beste optie.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
DeTorenburch
Oude garde

salmonyappi schreef: 13 nov 2023, 17:39 Dat weet je niet. Een nieuwe trainer is ook wennen, voor iedereen. Misschien tegen de tijd dat iedereen “gewend” is sta je 8e.
Neemt niet weg dat je de stap eens moet nemen. Het juiste tijdstip is moeilijk te bepalen. In de zomer lijkt de beste optie.
Je hebt nu een interlandbreak voor de boeg. Daarin zijn alleen je zekerheidjes Pavlidis, Ryan, Wolfe en Sugawara weg (dat zijn ook zekerheidjes omdat er blessures zijn op dit moment). Je kan op die manier zien wat de jeugd in huis heeft en de wisselspelers.

Vervolgens spel je een serie tegen alleen maar laagvliegers tot dat je eind december tegen psv speelt, deze moet je eigenlijk allemaal kunnen winnen. Nu is dus een ideaal moment om iets te doen tijdens het seizoen.

Anders in de winterstop, maar inderdaad normaal gesproken had je afgelopen zomer al tegen Jansen gezegd kijk even lekker om je heen.
Mousa Sidi
Seizoenkaarthouder

'Nummer 10, de Wit biedt zich aan op het middenveld. Altijd aanspeelbaar. Krijgt de bal van Clasie hard aangespeeld, draait direct weg en geeft een heerlijke bal achter de verdediger aan de snelle Lahdo. Die kapt achter zijn standbeen en geeft de bal op de vrij gelopen nummer 10. De Wit maakt schijnbeweging met rechts en krult de bal prachtig in de verre hoek met links. De Wit loopt als tweede spits de diepte in en krijgt een lange bal van Bazoer op maat. Controleert de bal en geeft de bal aan Pavlidis. Pavlidis heeft twee tegenstanders en De Wit loopt slim om Pavlidis heen en krijgt de bal, helaas in buitenspelpositie. Er is een heerlijke wisselwerking met Mijnans. Mijnans zoekt De Wit vaak op, om zelf positie te kiezen. Vleugelspelers weten dat als de Wit de bal heeft zij met hun snelheid aangespeeld kunnen worden in de diepte' aldus in de droom van Dani de Wit.

Dit speelt Dani de Wit in het veld, de rol van nummer 10. Als in het theater. Alleen is hij een hele slechte acteur. Daarom doet ie wat ie wel goed kan, achter de bal aan lopen, wel 10 km lang, mee springen met tegenstanders, zogenaamd heel hoog druk zetten en daarbij naar medespelers wijzen en natuurlijk de liederen van de Ben side uit het hoofd meezingen. Hij speelt een nummer 10......
DeTorenburch
Oude garde

Vandaag het bewijs geleverd. De stukadoor kan in de winter tegen elk aannemelijk bod worden opgehaald. Wat zal die gozer een punten hebben gekost. #-o
pAZcal
Kristen

Deze gast speelt nooit meer voor AZ. Iedereen zag dat hem eruit laten leuker voetbal opleverde.
Langedijk
Gewoon Dirk

pAZcal schreef: 26 nov 2023, 15:43 Deze gast speelt nooit meer voor AZ. Iedereen zag dat hem eruit laten leuker voetbal opleverde.
Dat wist iedereen al hoor. Jansen ook. Maar Dani is nu eenmaal zijn vriendje.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
MB80
Invaller

pAZcal schreef: 26 nov 2023, 15:43 Deze gast speelt nooit meer voor AZ. Iedereen zag dat hem eruit laten leuker voetbal opleverde.
Volgende pot staat die er weer hoor.

Of zou die aangegeven hebben transfervrij te willen vertrekken dus zet AZ hem op de bank om een winters vertrek te bewerkstelligen? =D> :!:
SimonPoulsen
Co

Wat het meeste opviel is dat de drogredenering over dat Dani enorm belangrijk is bij het drukzetten werd ontkracht.
DeTorenburch
Oude garde

MB80 schreef: 26 nov 2023, 16:29 Volgende pot staat die er weer hoor.

Of zou die aangegeven hebben transfervrij te willen vertrekken dus zet AZ hem op de bank om een winters vertrek te bewerkstelligen? =D> :!:
Ik denk dat het laatste klopt.
DeTorenburch
Oude garde

SimonPoulsen schreef: 26 nov 2023, 16:35 Wat het meeste opviel is dat de drogredenering over dat Dani enorm belangrijk is bij het drukzetten werd ontkracht.
Dat blijkt zeker en wordt keihard gelogenstraft omdat je ziet dat de middenvelders van vandaag bij balverovering veel betere keuzes maakte bijvoorbeeld Mijnans zijn directe vervanger.
SchoorlAZ
Invaller

SimonPoulsen schreef: 26 nov 2023, 16:35 Wat het meeste opviel is dat de drogredenering over dat Dani enorm belangrijk is bij het drukzetten werd ontkracht.
Denk dat je deze conclusie niet kan trekken na, in principe tegen een KKD ploeg te spelen. Het gaat allemaal wel weer heel erg snel op dit forum.
SimonPoulsen
Co

SchoorlAZ schreef: 26 nov 2023, 17:07 Denk dat je deze conclusie niet kan trekken na, in principe tegen een KKD ploeg te spelen. Het gaat allemaal wel weer heel erg snel op dit forum.
Juist in deze potjes moet je ze bij de strot grijpen. Voor het voetbal stel je hem niet op. Dan hoorde je altijd "ja maar het drukzetten". Nu moet je vandaag na een kwartier al op 3-0 staan. Dat zag er goed uit. Mister middelmaat werd niet gemist.
Bombaman
Oude garde

Hij zat er lekker chagrijnig bij op de bank. Ik hoop dat hij niet gaat lopen muiten nu. Kan me herinneren dat hij bij zijn vorige periode op de bank ook niet de beste teamplayer was die je erbij kunt hebben.
Cetero censeo birrum bibendum esse
Langedijk
Gewoon Dirk

Bombaman schreef: 26 nov 2023, 18:18 Hij zat er lekker chagrijnig bij op de bank. Ik hoop dat hij niet gaat lopen muiten nu. Kan me herinneren dat hij bij zijn vorige periode op de bank ook niet de beste teamplayer was die je erbij kunt hebben.
Er zal volgende week wel weer een interview in de krant staan
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DeTorenburch
Oude garde

SimonPoulsen schreef: 26 nov 2023, 17:42 Juist in deze potjes moet je ze bij de strot grijpen. Voor het voetbal stel je hem niet op. Dan hoorde je altijd "ja maar het drukzetten". Nu moet je vandaag na een kwartier al op 3-0 staan. Dat zag er goed uit. Mister middelmaat werd niet gemist.
Helemaal mee eens.
MB80
Invaller

Bombaman schreef: 26 nov 2023, 18:18 Hij zat er lekker chagrijnig bij op de bank. Ik hoop dat hij niet gaat lopen muiten nu. Kan me herinneren dat hij bij zijn vorige periode op de bank ook niet de beste teamplayer was die je erbij kunt hebben.
Ja maar ook niet raar als je zelfs niet invalt maar Mihailovic wel, dan val je niet alleen naar de bank maar achter in de pikorde
salmonyappi
Harde Kern

MB80 schreef: 26 nov 2023, 19:43 Ja maar ook niet raar als je zelfs niet invalt maar Mihailovic wel, dan val je niet alleen naar de bank maar achter in de pikorde
Niet meer van maken dan het is. Dit is een conclusie op basis van een chagrijnige kop. Jansen heeft het uitgelegd: hij heeft deze wedstrijd gekozen voor meer creativiteit en dus bij een gedwongen wissel nu voor Mihailovic. Dani staat er straks heus weer in, of wij dit nu willen of niet…….
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
SimonPoulsen
Co

Stampvoetend een transfer forceren in de winter.
Drommedaris
Supporter

SimonPoulsen schreef: 26 nov 2023, 22:16 Stampvoetend een transfer forceren in de winter.
Lijkt me een win-win.
SchoorlAZ
Invaller

SimonPoulsen schreef: 26 nov 2023, 17:42 Juist in deze potjes moet je ze bij de strot grijpen. Voor het voetbal stel je hem niet op. Dan hoorde je altijd "ja maar het drukzetten". Nu moet je vandaag na een kwartier al op 3-0 staan. Dat zag er goed uit. Mister middelmaat werd niet gemist.
Nee, vandaag werd hij niet gemist omdat je tegen een KKD-ploeg speelt. Dat lijkt me ook nogal logisch. Zelfs Poku en Van Bommel maakte en prima indruk. Ik heb het gevoel dat je langs me heen praat. Ik vind het allemaal in ieder geval héél erg voorbarig en wil (nog) niet uitsluiten dat Dani in topwedstrijden zeker een grote bijdrage kan leveren.
Plaats reactie