Dani de Wit (2024)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
dirkjan
Goalscorer
Contacteer:

SchoorlAZ schreef: 26 okt 2023, 03:20 Prima toch? Dani speelt gewoon uitstekend dit seizoen en ik kan me werkelijk geen moment voor me halen dat zijn techniek hem in de steek laat. Het is geen Stengs of Tillman, maar hij voetbalt gewoon goed mee, zeker dit seizoen heeft hij daar enorme stappen in gemaakt.
Joh, ik reageer alleen op Yappie die vindt dat het niet te zien is of ie aangeraakt wordt of niet. Ik geef verder niet eens een mening over De Wit.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
salmonyappi
Harde Kern

dirkjan schreef: 26 okt 2023, 06:07 Joh, ik reageer alleen op Yappie die vindt dat het niet te zien is of ie aangeraakt wordt of niet. Ik geef verder niet eens een mening over De Wit.
Maar jij ziet het ook niet, aangezien je als bewijsvoering Dani’s verklaring gebruikt 😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Antti Opdam
Algemeen directeur

salmonyappi schreef: 25 okt 2023, 20:55 Is het nou zó moeilijk om gewoon toe te geven dat het best een goede voorzet was?
Kan je dan eerst toegeven dat de bal is aangeraakt?

Zo ja, dan kan ik het geen goede voorzet vinden.

Er zijn vier aanwijzingen dat de bal van richting veranderde:

- Reactie verdediger die bal had moeten wegkoppen
- Lijn bal
- Curve bal
- Verklaring Dani zelf

Indirect / subsidiair bewijs: hij heeft praktisch nog nooit een goede voorzet gegeven.
differentcook
Fanpage-junk

Antti Opdam schreef: 26 okt 2023, 13:15 Kan je dan eerst toegeven dat de bal is aangeraakt?

Zo ja, dan kan ik het geen goede voorzet vinden.

Er zijn vier aanwijzingen dat de bal van richting veranderde:

- Reactie verdediger die bal had moeten wegkoppen
- Lijn bal
- Curve bal
- Verklaring Dani zelf

Indirect / subsidiair bewijs: hij heeft praktisch nog nooit een goede voorzet gegeven.
Ja, de bal legt anders wel een erg vreemd traject af voor een niet aangeraakte bal. Komt de wind er plots onder? :D
we can come an end
Perry
Reservespeler

salmonyappi schreef: 25 okt 2023, 20:55 Zo is het helemaal niet goed te zien met dat schokkerige beeld.

Is het nou zó moeilijk om gewoon toe te geven dat het best een goede voorzet was?
Afbeelding
Zo is ie iets beter.

Het is een non-discussie, maar ik vermaak me er wel mee :lol:
bk wcm
Fanatic

SchoorlAZ schreef: 26 okt 2023, 03:20 Prima toch? Dani speelt gewoon uitstekend dit seizoen en ik kan me werkelijk geen moment voor me halen dat zijn techniek hem in de steek laat. Het is geen Stengs of Tillman, maar hij voetbalt gewoon goed mee, zeker dit seizoen heeft hij daar enorme stappen in gemaakt.
Ja sorry hoor, nu moet ik ingrijpen.
Zijn kaats terugspeeltechniek ?Door een doorgewinterde positivo, ook wel functionele techniek genoemd.
Accepteer gewoon dat veel supporters vinden dat met een andere invulling op 10 meer te halen valt. De spelers zijn er. Ik snap op mijn beurt dan ook wel, dat veel supporters wel fan zijn van Dani.
Lekker herkenbaar gestuntel . :wink:
Iedereen is voor AZ en AZ is voor iedereen.
En ik hef het glas op jouw gezondheid, want jij staat niet alleen.
salmonyappi
Harde Kern

Perry schreef: 26 okt 2023, 13:33 Afbeelding
Zo is ie iets beter.

Het is een non-discussie, maar ik vermaak me er wel mee :lol:
Helaas , op deze is helemaal niets te zien.
Ik wil best aannemen dat ie toch werd geraakt, maar ik heb het nog op geen foto of filmpje kunnen zien. Neemt niet weg dat ie dan ook voor een supertoevallige voorzet toch lekker aankwam ;-)
Langedijk
Gewoon Dirk

salmonyappi schreef: 26 okt 2023, 15:23 Ik wil best aannemen dat ie toch werd geraakt, maar ik heb het nog op geen foto of filmpje kunnen zien.
Je hebt toch zelf ook ogen? De baan van de bal is dusdanig dat hij aangeraakt moet zijn. Anders komt hij niet zo uit de lucht vallen.

Een toevalstreffer.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
salmonyappi
Harde Kern

Langedijk schreef: 26 okt 2023, 16:24 Je hebt toch zelf ook ogen? De baan van de bal is dusdanig dat hij aangeraakt moet zijn. Anders komt hij niet zo uit de lucht vallen.

Een toevalstreffer.
Dat hij aangeraakt “moet zijn”, dus je geeft toe dat je het ook niet echt kan zien, maar je gaat er van uit omdat de bal anders vliegt dan je verwacht. Als ik zeg dat ik het moment van aanraken niet kan zien, bedoel ik dat ik het niet kan zien.
differentcook
Fanpage-junk

salmonyappi schreef: 25 okt 2023, 20:55 Zo is het helemaal niet goed te zien met dat schokkerige beeld.

Is het nou zó moeilijk om gewoon toe te geven dat het best een goede voorzet was?
Hier stel je toch dat het een goede voorzet was. Impliceert dat niet dat deze niet aangeraakt is (dus meer dan dat je het niet kunt zien)? Hoe zou je anders kunnen stellen dat die goed is?
we can come an end
Perry
Reservespeler

We zagen zojuist in de blessuretijd wat er gebeurt met een voorzet van de Wit als deze niet wordt aangeraakt.
differentcook
Fanpage-junk

Perry schreef: 26 okt 2023, 17:42 We zagen zojuist in de blessuretijd wat er gebeurt met een voorzet van de Wit als deze niet wordt aangeraakt.
Wel grappig dat hij nu expres kiest voor een boogballetje. Leest Dani mee op het forum?
we can come an end
DeTorenburch
Oude garde

Wat heeft hij weer lekker gerend vandaag :lol:
Langedijk
Gewoon Dirk

DeTorenburch schreef: 26 okt 2023, 19:34 Wat heeft hij weer lekker gerend vandaag :lol:
Gelukkig staat hij op 10, en niet op de belangrijkste positie op het veld

Dat zou wat zijn zeg
Laatst gewijzigd door Langedijk op 26 okt 2023, 22:36, 1 keer totaal gewijzigd.
DeTorenburch
Oude garde

Langedijk schreef: 26 okt 2023, 20:01 Gelukkig staat hij op 10, en niet op de belangrijke positie op het veld

Dat zou wat zijn zeg
Hij moet met een megafoon op de Ben-side staan in dit stadion. :lol:
dirkjan
Goalscorer
Contacteer:

Antti Opdam schreef: 30 okt 2023, 11:28 Ik lees hier op het forum ook nog wel eens het tegenovergestelde.

Dat Pavlidis zo goed speelt omdat De Wit als bliksemafleider fungeert. (Ofzo).
Gister liep ie meer in de weg. Zeker in de eerste helft stond ie constant naast Pavlidis in de spits. Dat is niet handig als het al zo druk is voorin.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Antti Opdam
Algemeen directeur

dirkjan schreef: 30 okt 2023, 12:15 Gister liep ie meer in de weg. Zeker in de eerste helft stond ie constant naast Pavlidis in de spits. Dat is niet handig als het al zo druk is voorin.
Ik vind eigenlijk dat hij altijd te diep staat en enkel in de weg loopt.

Tenzij die ene keer in deze zeven wedstrijden dat een bal goed op zijn hoofd valt.

Verder is het - voor wat betreft het veldspel - gewoon een stoorzender.
dirkjan
Goalscorer
Contacteer:

Ik was eindelijk weer eens in het stadion, dan zie je het natuurlijk pas echt goed.
Langedijk
Gewoon Dirk

Sander73
Seizoenkaarthouder

Als het te goed klinkt om waar te zijn…. maar wellicht moet het stadion verbouwd worden en heeft men gebrek aan een stukadoor.
Plaats reactie