Jordy Clasie (2024)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Antti Opdam
Gewoon Dirk

SchoorlAZ schreef: 21 jun 2024, 08:09 Jij weet het zoveel beter dan alle analisten, voetbaljournalisten, medespelers én alle stemmers op speler van het jaar van de AZ-fanpage. Dat is wel duidelijk.

Als Clasie dit seizoen (of het volgende) te oud wordt, ben je er 1000% als de kippen bij om te zeggen dat hij dit al jaren doet en anderen dit 'nu pas doorhebben'.
Klopt. Net als het rijtje door mij genoemde trainers.

Media en analisten zitten doorgaans ook vast maanden vast in zelfde paradigma.

Al heeft ESPN zowel de opbouwende als defensieve mankementen van Clasie dit seizoen ook wel fraai in beeld gebracht ...

(Maar goed, we vervallen in oude patronen. Er zijn leukere manieren om de zomer door te komen.)
Antti Opdam
Gewoon Dirk

SjaakTrekhaak schreef: 21 jun 2024, 09:01 Beetje kinderachtig om op spelfouten te letten bij iemand die aangeeft dyslectisch te zijn [-X
Excuus.

Net als bij transfergeruchten: ik krijg niet alles mee (ik heb naast dit gehang hier ook nog drie banen/opdrachten en andere hobby's).
Antti Opdam
Gewoon Dirk

SjaakTrekhaak schreef: 21 jun 2024, 09:01 Antti, wat nou als jij eens een transferwindow in de schoenen van Max Netto stapt. Wat zijn de inkomende en uitgaande transfers van deze window? Graag met getallen erbij zodat Max ze direct kan overnemen. Helemaal mooi zou zijn als je eindigt met hoe de basiself eruit gaat zien.

Maak ons gek 8)
Zie dit bericht voor de verkopen:

viewtopic.php?p=815215#p815215

En dit bericht voor de potentiële aankopen:

viewtopic.php?p=815278#p815278

En dit voor de basisopstelling:

viewtopic.php?p=812649#p812649

Als je echt hele concrete namen wilt kunnen we filosoferen in het Schaduwelftal - topic. In ieder geval heb ik de kaders en prijsklasse meegegeven. Voor een hele goede beoordeling moet ik mij ook verdiepen per speler, want er zijn wel eens wedstrijden van Excelsior, AC Milan 2 of Elfsborg die ik oversla ...
SjaakTrekhaak
Fanatic

Antti Opdam schreef: 21 jun 2024, 10:40 Zie dit bericht voor de verkopen:

viewtopic.php?p=815215#p815215

En dit bericht voor de potentiële aankopen:

viewtopic.php?p=815278#p815278

En dit voor de basisopstelling:

viewtopic.php?p=812649#p812649

Als je echt hele concrete namen wilt kunnen we filosoferen in het Schaduwelftal - topic. In ieder geval heb ik de kaders en prijsklasse meegegeven. Voor een hele goede beoordeling moet ik mij ook verdiepen per speler, want er zijn wel eens wedstrijden van Excelsior, AC Milan 2 of Elfsborg die ik oversla ...
Ja, kom maar op. Ben benieuwd. De basisopstelling die je post is alweer gedateerd met Mihailovic. Ook mis ik de suggesties voor inkomende transfers. Uitgaand is helder.
differentcook
Harde Kern

SjaakTrekhaak schreef: 21 jun 2024, 12:35 Ja, kom maar op. Ben benieuwd. De basisopstelling die je post is alweer gedateerd met Mihailovic. Ook mis ik de suggesties voor inkomende transfers. Uitgaand is helder.
Sympathiek van je, dat je Antti door deze moeilijke tijd heen helpt :hart:
we can come an end
Antti Opdam
Gewoon Dirk

SjaakTrekhaak schreef: 21 jun 2024, 12:35 Ja, kom maar op. Ben benieuwd. De basisopstelling die je post is alweer gedateerd met Mihailovic. Ook mis ik de suggesties voor inkomende transfers. Uitgaand is helder.
Ik zal wat huiswerk voor je doen, maar dan wel in het geëigende basisopstelling - topic.
Plaats reactie