Tijjani Reijnders (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2255
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Vandaag officieel gepresenteerd.
Voel me supertrots op AZ als ik dat zo zie.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12608
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ik vind het vooral knap van Tijjani Reijnders (ik heb geen trots mbt iets waar ik zelf niets aan bijgedragen heb). Hij heeft lang geduld moeten hebben.
we can come an end
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9191
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Veel succes 'Ti' !
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2255
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

differentcook schreef: 19 jul 2023, 16:01 Ik vind het vooral knap van Tijjani Reijnders (ik heb geen trots mbt iets waar ik zelf niets aan bijgedragen heb). Hij heeft lang geduld moeten hebben.
Zal het proces van identificatie van de supporter met zijn club wel zijn.
Verder kun je je afvragen in hoeverre de supporter bijdraagt aan het succes van de club, de club aan het succes van het team en het team aan het succes van de individuele spelers.
Maar ik vind het inderdaad ook geweldig voor Tijani!!! Hoop dat hij slaagt.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6621
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Topper. Maak ze gek in Milaan.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9191
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Reijnders heeft aangegeven dat er ook nog een Premier League club voor hem in de race was die behoorlijk zou hebben overboden, maar dat hij aan AZ duidelijk gemaakt heeft dat hij alleen naar Milan wilde en zelfs Barcelona niet tot zijn opties behoorde. Het had dus mogelijk nóg gekker gekund.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11190
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

DeZuivelDuivel schreef: 19 jul 2023, 18:39 Reijnders heeft aangegeven dat er ook nog een Premier League club voor hem in de race was die behoorlijk zou hebben overboden, maar dat hij aan AZ duidelijk gemaakt heeft dat hij alleen naar Milan wilde en zelfs Barcelona niet tot zijn opties behoorde. Het had dus mogelijk nóg gekker gekund.
Waarschijnlijk West Ham. En die zouden ‘fors’ meer hebben geboden waardoor Huiberts toch nog even ging polsen of hij niet naar de PL wilde. AZ laat dus miljoenen liggen en Reijnders mag niet klagen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 557
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

Langedijk schreef: 19 jul 2023, 19:03 Waarschijnlijk West Ham. En die zouden ‘fors’ meer hebben geboden waardoor Huiberts toch nog even ging polsen of hij niet naar de PL wilde. AZ laat dus miljoenen liggen en Reijnders mag niet klagen.
Fors denk ik niet maar dat daarom de vraagprijs van 20 naar 25 miljoen ging wel. Dat is ook de reden dat de onderhandelingen zo lang duurde.

Max heeft dus misschien iets minder gekregen maar wel meegedacht met speler en alsnog een uitstekende deal beklonken.

Vandaar ook 20 m vast excl. 2 miljoen bonussen en nog eventuele miljoenen die volgen uit doorverkoop.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2255
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

DeZuivelDuivel schreef: 19 jul 2023, 18:39 Reijnders heeft aangegeven dat er ook nog een Premier League club voor hem in de race was die behoorlijk zou hebben overboden, maar dat hij aan AZ duidelijk gemaakt heeft dat hij alleen naar Milan wilde en zelfs Barcelona niet tot zijn opties behoorde. Het had dus mogelijk nóg gekker gekund.
Waar heeft hij dat aangegeven ?
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 922
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

AZA'dam schreef: 19 jul 2023, 19:54 Waar heeft hij dat aangegeven ?
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... nders.html
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3165
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Ja, eeh Milan? Max van AZ hier. Weet je, het zit zo. Die 18 mio (gniffel) van jullie hè, er is een club die daar dik overheen wil. Ja ik weet het, Ti wil alleen naar jullie, maar jullie hoeven dat bedrag niet te matchen hoor, maar er moet een beetje bij, anders kan ik het niet aan mezelf verkopen.

Milan, wait, what? Hmm ok, 20 mio+bonussen goed?

Max, vallend van zijn stoel van het lachen, jaa is goooeeeed!


------------------------------------------------------------------------------------------


Positief punt is, buiten het geldbedrag, dat AZ blijkbaar gerust met spelers mee wil buigen als club C meer biedt dan club B. Dat weet de huidige selectie nu ook, en dat is alleen maar positief.

Succes Tijjani!
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

Een speler die zo lang heeft gewacht op zijn kansen bij 1 verdient ook de medewerking van de club in deze situatie!
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3165
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Ik zeg! toch! ook niet! van niet! ?
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

dirkjan schreef: 20 jul 2023, 03:56 Ja, eeh Milan? Max van AZ hier. Weet je, het zit zo. Die 18 mio (gniffel) van jullie hè, er is een club die daar dik overheen wil. Ja ik weet het, Ti wil alleen naar jullie, maar jullie hoeven dat bedrag niet te matchen hoor, maar er moet een beetje bij, anders kan ik het niet aan mezelf verkopen.

Milan, wait, what? Hmm ok, 20 mio+bonussen goed?

Max, vallend van zijn stoel van het lachen, jaa is goooeeeed!

------------------------------------------------------------------------------------------
:lol:
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Plaats reactie