Stadion(omgeving) ontwikkelingen

De AZ-onderwerpen die hierboven niet thuishoren
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

differentcook schreef: 06 apr 2023, 12:46 Vooral, verlos AZ en de TV-kijker van vroegvertrekkers
Ik pleit voor een stadionverbod voor vroegvertrekkers, als je niet wilt blijven hoef je ook niet te komen
Van Alkmaar begint de victorie
MB80
Invaller
Berichten: 2289
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24


Link: http://www.youtube.com/watch?v=
palaver schreef: 30 mar 2023, 13:10 AZ introduceert wachtlijst voor safe-standing
Ook voor supporters zonder seizoenkaart en handig om de vraag naar staanplaatsen te peilen.
Het gezeik met spullen op het veld gooien is sinds het sta vak van onder tot boven ook erger geworden, of begonnen - net wat men wilt. Zie oa tegen Utrecht voor de beker dit jaar en Bodo, doet jezelf sportief schade en de reputatie van AZ. Helemaal met de huidige commotie dat in het vervolg definitief gestaakt gaat worden.

Misschien dat Sta vak naar dat vak in de hoek? Of weer alleen bovenin? Of standaard een netje a ls thuis tegen lazio.
benside97
Glory-hunter
Berichten: 96
Lid geworden op: 23 okt 2020, 17:59

MB80 schreef: 10 apr 2023, 13:30
Link: http://www.youtube.com/watch?v=
Het gezeik met spullen op het veld gooien is sinds het sta vak van onder tot boven ook erger geworden, of begonnen - net wat men wilt. Zie oa tegen Utrecht voor de beker dit jaar en Bodo, doet jezelf sportief schade en de reputatie van AZ. Helemaal met de huidige commotie dat in het vervolg definitief gestaakt gaat worden.

Misschien dat Sta vak naar dat vak in de hoek? Of weer alleen bovenin? Of standaard een netje a ls thuis tegen lazio.
Bij andere clubs wordt meer op het veld gegooid dan bij AZ. Vanaf 2015 wordt er al beneden in W en X1 gestaan en dit is gewoon een trend van de laatste tijd die doorbroken moet worden. Het hele safe-standing vak naar boven verplaatsen zou nergens op slaan.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12570
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

benside97 schreef: 23 apr 2023, 15:36 Bij andere clubs wordt meer op het veld gegooid dan bij AZ. Vanaf 2015 wordt er al beneden in W en X1 gestaan en dit is gewoon een trend van de laatste tijd die doorbroken moet worden. Het hele safe-standing vak naar boven verplaatsen zou nergens op slaan.
Safe standing voor bekergooiers buiten het stadion
we can come an end
Gebruikersavatar
Pijnacker
Supporter
Berichten: 145
Lid geworden op: 23 dec 2019, 22:03

Dat hebben ze wel verdiend....
Afbeelding by Sebastiaan, on Flickr

AfbeeldingScreenshot 2023-04-25 190251 by Sebastiaan, on Flickr

AfbeeldingScreenshot 2023-04-25 190335 by Sebastiaan, on Flickr

AfbeeldingScreenshot 2023-04-25 190403 by Sebastiaan, on Flickr
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Pijnacker schreef: 25 apr 2023, 17:15 Dat hebben ze wel verdiend....
Afbeelding by Sebastiaan, on Flickr

AfbeeldingScreenshot 2023-04-25 190251 by Sebastiaan, on Flickr

AfbeeldingScreenshot 2023-04-25 190335 by Sebastiaan, on Flickr

AfbeeldingScreenshot 2023-04-25 190403 by Sebastiaan, on Flickr
=D> =D> =D>
Laaf 104
Teletext-supporter
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mei 2023, 07:16

Goedemorgen,

Ik zou graag in contact komen met de makers van het 3D model van het stadion.
Voor een opdrachtgver met ik plaatjes maken voor een nieuwe entree. Kan wel een mdel vinden in de 3D warehouse van Trimble, maar dat is niet zo mooi als de modellen die hier getoond worden. Het nieuws bericht op de fanpage heeft een link naar het model, maar daar staat het model niet meer.

Wie kan me helpen, daar ik nog geen privé berichten mag sturen?

Alvast dank,

Jeroen
Gebruikersavatar
Pijnacker
Supporter
Berichten: 145
Lid geworden op: 23 dec 2019, 22:03

ik heb PB verstuurd.
Gebruikersavatar
AZDC
Supporter
Berichten: 210
Lid geworden op: 23 mei 2006, 18:04
Locatie: Vak S

Gebeurt er eigenlijk nog iets met de omloop?
Soms heb je pech en soms zit het tegen... :lol:
Gebruikersavatar
palaver
Ben-Sider
Berichten: 791
Lid geworden op: 30 mei 2019, 11:00

Goeie teaser dit (achter een betaalmuurtje):

https://www.bouwwereld.nl/projecten/ni ... tbreiding/
Het nieuwe dak van het AFAS Stadion van AZ in Alkmaar is ontworpen op een forse uitbreiding van het stadion. Om die reden en vanuit psychologisch en technisch oogpunt is gekozen voor een geheel andere, robuuste dakconstructie. Het ontwerp is tevens aangepast aan de nieuwste (voetbal)technische inzichten en wensen.
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

Pijnacker schreef: 25 apr 2023, 17:15 Dat hebben ze wel verdiend....
Afbeelding by Sebastiaan, on Flickr
Ik had eigenlijk de hoop dat dat in de plaats zou komen van die kansloze juryprijs waar niemand om geeft (en wordt die heden überhaupt nog uitgereikt?). Verdiend is het wel, maar die calimeroprijs ernaast maakt het toch minder 'af'.
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12570
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Grifo schreef: 30 mei 2023, 22:41 Ik had eigenlijk de hoop dat dat in de plaats zou komen van die kansloze juryprijs waar niemand om geeft (en wordt die heden überhaupt nog uitgereikt?). Verdiend is het wel, maar die calimeroprijs ernaast maakt het toch minder 'af'.
AZ wint zowel senioren en jeugdprijzen, maar wel op andere momenten. Seniorenprijzen tot dusver alleen bij een geldschieter. Het landskampioenschap 2020 had daarom erg bijzonder kunnen wezen
we can come an end
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

differentcook schreef: 31 mei 2023, 09:21 AZ wint zowel senioren en jeugdprijzen, maar wel op andere momenten. Seniorenprijzen tot dusver alleen bij een geldschieter. Het landskampioenschap 2020 had daarom erg bijzonder kunnen wezen
De winst in de Tweede Divisie (jeugd) en de twee eerdere titels in de Eerste Divisie (senioren) hebben een veel hogere waarde dan een juryprijs. Kansloos dat die nog steeds op de zijkant staan.

Maar 2013 beker. Wanneer denk jij dat Scheringa stopte/failliet ging?
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12570
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Grifo schreef: 31 mei 2023, 13:54 De winst in de Tweede Divisie (jeugd) en de twee eerdere titels in de Eerste Divisie (senioren) hebben een veel hogere waarde dan een juryprijs. Kansloos dat die nog steeds op de zijkant staan.

Maar 2013 beker. Wanneer denk jij dat Scheringa stopte/failliet ging?
De beker tel ik niet mee als een serieuze prijs (en ben het eens met je opmerking over de Rinus Michels award). Ook Zwolle, Groningen, Vitesse, Utrecht en Roda hebben deze eeuw die badjassen gewonnen, dus dat kan ook gewoon zonder suikeroom of topjeugdopleiding/doorstroom.
we can come an end
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

differentcook schreef: 31 mei 2023, 14:25 De beker tel ik niet mee als een serieuze prijs (en ben het eens met je opmerking over de Rinus Michels award). Ook Zwolle, Groningen, Vitesse, Utrecht en Roda hebben deze eeuw die badjassen gewonnen, dus dat kan ook gewoon zonder suikeroom of topjeugdopleiding/doorstroom.
Het doet zo calimero-esk aan. Kijk ons nou zielig zijn dat we zo weinig prijzen hebben dat we zelfs nietszeggende juryprijzen tonen. Je mag wat mij betreft vol trots laten zien dat je alle Nederlandse hoofdprijzen in het (semi-)betaalde voetbal hebt gewonnen!
____________
Hoc est nihil
MB80
Invaller
Berichten: 2289
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Wat denken/weten jullie hiervan... blijven de netten bij AZ komend jaar? De KNVB heeft de drempel tot staken zo laag gemaakt en de West Ham rellen helpen ook niet mee aan de houding van AZ waarschijnlijk om nog enig risico te nemen.

Hoorde laatst een wild verhaal dat men de Ben Side in plexiglas wilt zetten maar dat was in de kroeg en laat op de avond :wink: 8)
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6517
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

MB80 schreef: 07 jun 2023, 08:46 Hoorde laatst een wild verhaal dat men de Ben Side in plexiglas wilt zetten maar dat was in de kroeg en laat op de avond :wink: 8)
Plexiglas tot aan het dak lijkt me onmogelijk. Ze zouden natuurlijk wel de hekken die ze op de boarding hebben gezet kunnen vervangen door een plexiglaswand van een paar meter hoog.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11187
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

Leuk, positief nieuws in deze komkommertijd waarbij de komkommers vlak voor de zomer bleken te rotten en dat nieuws de boventoon voerde :)
____________
Hoc est nihil
Plaats reactie