Oussama Idrissi (2022)

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Ik vind het een winnaar. Een echte.
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

dirkjan schreef: 28 feb 2018, 21:22 Ik vind het toch wel een geinig kereltje eigenlijk. Heeft niks van waar men het over had. Of komt iig niet zo over.
Wat vind je dat hij niet heeft waar men het over had?
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Bij VI werd maandag gesuggereerd dat het een heel lastig mannetje zou zijn. Ik zie dat echter totaal niet, ook niet in zijn interviews.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1651
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

MO7 schreef: 28 feb 2018, 23:31 Bij VI werd maandag gesuggereerd dat het een heel lastig mannetje zou zijn. Ik zie dat echter totaal niet, ook niet in zijn interviews.
Bij Twente en Sparta zijn ze het volledig met VI eens. Of bedoelen ze dat niet :wink: ?
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
1keerraken
Seizoenkaarthouder
Berichten: 282
Lid geworden op: 26 jul 2017, 18:59

Knap dat hij zich zo snel heeft weten aan te passen , aan de speelwijze maar ook aan winnaarsmentaliteit van deze groep.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13944
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

MO7 schreef: 28 feb 2018, 23:31 Bij VI werd maandag gesuggereerd dat het een heel lastig mannetje zou zijn. Ik zie dat echter totaal niet, ook niet in zijn interviews.
Lijkt mij ook totaal niet. Althans, hoe ik hem nu van een afstandje in kan schatten. Wellicht ligt het ook aan de omgeving etc. Als er dingen in een groep niet klikken kunnen individuen ook ineens vervelend worden, zich aan anderen gaan storen etc. AZ heeft een leuke frisse groep en dat kan alleen maar aanstekelijk werken.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

1keerraken schreef: 01 mar 2018, 09:28 Knap dat hij zich zo snel heeft weten aan te passen , aan de speelwijze maar ook aan winnaarsmentaliteit van deze groep.
Het helpt natuurlijk ook dat hij o.a. Ouwejan en Til al kende, voordat hij naar AZ kwam. Het zou me niet verbazen als hij daar voor z'n transfer nog contact mee heeft gehad.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12549
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

1keerraken schreef: 01 mar 2018, 09:28 Knap dat hij zich zo snel heeft weten aan te passen , aan de speelwijze maar ook aan winnaarsmentaliteit van deze groep.
Een mentaliteit lijkt me iets persoonlijks, waar de omgeving/groep wel vormend op kan werken.
we can come an end
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12549
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

AZ 4 Life schreef: 01 mar 2018, 10:32 Lijkt mij ook totaal niet. Althans, hoe ik hem nu van een afstandje in kan schatten. Wellicht ligt het ook aan de omgeving etc. Als er dingen in een groep niet klikken kunnen individuen ook ineens vervelend worden, zich aan anderen gaan storen etc. AZ heeft een leuke frisse groep en dat kan alleen maar aanstekelijk werken.
Ach, wat kun je er als buitenstaander over zeggen?
Hij lijkt me gedreven en gedreven mensen komen automatisch in conflict.
Conflictvermijders heb je niks aan. Hoe je ermee omgaat is van belang.
we can come an end
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

MO7 schreef: 28 feb 2018, 23:31 Bij VI werd maandag gesuggereerd dat het een heel lastig mannetje zou zijn. Ik zie dat echter totaal niet, ook niet in zijn interviews.
Als het goed gaat is iedereen vriendelijk en redelijk. Ik wil daar niet mee zeggen dat hij dat niet is als we slechter presteren, maar wel dat we daar nu geen inschatting van kunnen maken.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12549
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

~AZ~ schreef: 01 mar 2018, 10:45 Als het goed gaat is iedereen vriendelijk en redelijk.
Zou hier niet één van de grootste sterkten van vd Brom liggen? Ervoor zorgen dat het goed en stabiel blijft, ook als het minder loopt? (en zijn bijdrage aan de consistente motivatie dit seizoen)
we can come an end
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

7 wedstrijden, 444 minuten, 4 goals, 6 assists (waarvan 1 uit een standaardsituatie), 2,03 Non-penalty goals + Assists per 90 minuten. Kleine sample size en dit gaat zeker zakken in de laatste 10 wedstrijden van het seizoen, maar wat een begin.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

differentcook schreef: 01 mar 2018, 10:49 Zou hier niet één van de grootste sterkten van vd Brom liggen? Ervoor zorgen dat het goed en stabiel blijft, ook als het minder loopt? (en zijn bijdrage aan de consistente motivatie dit seizoen)
Toen het slecht ging afgelopen jaar liep de hele selectie ook met lood in de schoenen. Hier en daar hoorde je wat gemor (met name van Overeem zit vers in het geheugen), maar dat bleef inderdaad redelijk binnen de perken. Dit is inderdaad een aspect wat Brom wel redelijk in de vingers lijkt te hebben.
Gebruikersavatar
Spoenk
Supporter
Berichten: 159
Lid geworden op: 22 jul 2005, 18:36
Locatie: Heerhugowaard

Sofascore beoordeelde hem tegen Sparta met een 10 en tegen Twente met een 9,2. Gister met afstand de best beoordeelde speler op het veld.
"Bij AZ is spel te zien zoals je dat zelden aanschouwt op de Nederlandse velden. Het voetbal is gelardeerd met doelpunten die voortkomen uit lange, gesponnen aanvallen."

私の中心があるところAZ のクラブ
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3162
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

dirkjan schreef: 07 mar 2018, 12:37 In de voorselectie jong Oranje https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/80 ... nland.html
Bij deze derde post had ik al zo'n voorgevoel dat dit het bericht zou zijn :p.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3162
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Kan er elke keer wel een heel verhaal omheen breien, maar dat heeft geen zin verder :D
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Iddrissi is al aan het voorbereiden op de voorbereiding 8)

https://www.instagram.com/p/BkAvTtcHsTG ... =11idrissi
...... and that's what we mean by honey \:D/
adrie1979
Oude garde
Berichten: 1137
Lid geworden op: 24 feb 2013, 13:16

Klasse!
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Idrissi is on fire vandaag, als ik het twitterverslag zo eens lees.
Gesloten