AZ-Olympique Lyonnais (do 16 feb, 19.00u)

Alle Europese voetbalwedstrijden en het randgebeuren eromheen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

AZ 4 Life schreef:Vlaar en Svensson lijken te gaan starten.
Waar baseer je dat op?
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13946
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

'Wij zijn AZ', postte vanmiddag een filmpje waarin dat werd beweerd.
schoorl
Fanatic
Berichten: 523
Lid geworden op: 26 jul 2004, 17:39

Er zijn voor het uitvak 400 kaartjes verkocht aankomende donderdag
ALKMAAR CITY OF DREAMS
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Ik zou het vreemd vinden als Wuytens op de bank zit donderdag. Dat is een speler die eigenlijk nooit minder dan een ruime voldoende haalt. Zo'n rode kaart doet daar voor mij niets aan af.

Als Vlaar weer gaat spelen dan verhuist Wuytens gewoon weer terug naar het middenveld op de plaats van Rienstra. Het is lullig voor hem dat hij tegen Heerenveen toevallig weer eens na lange tijd een redelijke prestatie leverde, maar met Wuytens heb je een veel grotere kans op een goede prestatie op die positie.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16358
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

~AZ~ schreef:Ik zou het vreemd vinden als Wuytens op de bank zit donderdag. Dat is een speler die eigenlijk nooit minder dan een ruime voldoende haalt. Zo'n rode kaart doet daar voor mij niets aan af.

Als Vlaar weer gaat spelen dan verhuist Wuytens gewoon weer terug naar het middenveld op de plaats van Rienstra. Het is lullig voor hem dat hij tegen Heerenveen toevallig weer eens na lange tijd een redelijke prestatie leverde, maar met Wuytens heb je een veel grotere kans op een goede prestatie op die positie.
Ik zou het raar vinden Vlaar nu opeens in zo'n wedstrijd weer een basisplaats te geven na zo'n lange afwezigheid. De kans dat hij zich overwerkt door bewijsdrang en weer geblesseerd raakt is vrij groot.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

Stel Vlaar speelt dan zie ik eerder Bel Hassani of Seuntjes sneuvelen in de opstelling. Van de Brom kiest eerder voor de behoudende koers dan de aanvallende. Hij is geen Co Adriaanse en maakt andere keuzes. In dit geval kan ik me hier in vinden aangezien een uitgoal nooit prettig is. Stel je houdt de 0 en je scoort daar.....
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16358
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

En al die verhalen over wedstrijdritme? Vlaar heeft al heeeeeeel lang niet gespeeld en dan meteen zo'n wedstrijd op topniveau? Ik zou het niet doen als ik Brom was.....
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

Nog 755 kaarten beschikbaar volgens de stadionplattegrond bij bestel tickets...
adrie1979
Oude garde
Berichten: 1138
Lid geworden op: 24 feb 2013, 13:16

Bijna uitverkocht dus, mooi voor de club/spelers/fans!! =D>
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

salmonyappi schreef:En al die verhalen over wedstrijdritme? Vlaar heeft al heeeeeeel lang niet gespeeld en dan meteen zo'n wedstrijd op topniveau? Ik zou het niet doen als ik Brom was.....
Aan de andere kant zijn er maar paar wedstrijden dit seizoen die er eigenlijk toe doen. EL wedstrijden (2 of meer), beker (1 of 2) en anders nog de play-offs. Met Van Eijden, Luckassen, Wuytens, V/d Linden en Hatzidiakos kunnen we het in de competitie wel af.
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Als van Eyden speelt zoals afgelopen zondag, mag hij van mij Vlaar vervangen. Het is trouwens wel treurig dat de wedstrijd nog steeds niet uitverkocht is. Het lijkt er op dat Alkmaar en omstreken niet meer massaal warm lopen voor AZ. Misschien is het spel af en toe zeer matig, maar welke club in Nederland kan de prestaties van AZ de laatste tien jaar in Europees verband evenaren. Kom op mensen, AZ verdient het om massaal toegejuicht te worden morgenavond.
Volgend jaar april weten we meer
Gebruikersavatar
The Friar
Invaller
Berichten: 2309
Lid geworden op: 24 jan 2008, 20:17
Locatie: Alkmaar

Omdat men niet naar een voetbal wedstrijd wil kijken waar van men denkt dat die toch verloren wordt?
Anders kan ik het niet verklaren.
Bij het voetbal heb je doelen nodig.
Op het veld en daarbuiten.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2263
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Kingpin1966 schreef:Omdat men niet naar een voetbal wedstrijd wil kijken waar van men denkt dat die toch verloren wordt?
Anders kan ik het niet verklaren.
Voor mij was het tijdstip de reden. Ga 19:00 uur niet halen helaas. :-(
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2022
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Vlaar niet fit. Met een van Eijden in vorm kan ik daar mee leven.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11241
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Men is waarschijnlijk Europa-moe na al die jaren. En Lyon is simpelweg geen mooie tegenstander.

Wuytens gaat centraal achterin spelen en Luckassen krijgt de voorkeur boven Svensson. Jammer.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5475
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Derrick kan het wel, hij vind het alleen niet leuk op die positie. Het is in elk geval leuker dan op de bank, moet-ie maar denken.
Gebruikersavatar
AZRickGrimesAZ
Oude garde
Berichten: 1271
Lid geworden op: 05 jan 2014, 16:24

Kingpin1966 schreef:Omdat men niet naar een voetbal wedstrijd wil kijken waar van men denkt dat die toch verloren wordt?
Anders kan ik het niet verklaren.
Toch weer 30 euro zo'n kaartje.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3168
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

AZRickGrimesAZ schreef: Toch weer 30 euro zo'n kaartje.
Vanaf €22.50, afhankelijk van het vak. Scc kaarthouder zelfs vanaf €15,-
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1652
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

AZRickGrimesAZ schreef: Toch weer 30 euro zo'n kaartje.
AZ moet wel ieder jaar Europees voetbal halen maar we willen er niet voor betalen.......
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6531
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

AZRickGrimesAZ schreef:Toch weer 30 euro zo'n kaartje.
Op dit moment nog kaarten te koop voor 18 euro (als je iemand met een seizoenskaart kent).
Plaats reactie