FC Groningen-AZ (zo 23 okt, 14.30u)

Alle gespeelde wedstrijden van de hoofdmacht van AZ
vriend
Basisspeler
Berichten: 2624
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Dit AZ zit aan het plafond. Dolende jeugdspelers aangevuld met veredelde Jupilerleaguefiguren.

De immer goedlachse vd Brom straalt slechts nog paniek uit.

Huiberts: Bedankt.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

Gvd wat slecht zeg.
Woensdag weer een tegenstander van formaat. EMMEN.
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16276
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

vriend schreef:Dit AZ zit aan het plafond. Dolende jeugdspelers aangevuld met veredelde Jupilerleaguefiguren.

De immer goedlachse vd Brom straalt slechts nog paniek uit.

Huiberts: Bedankt.
Nou heeft Huiberts het weer gedaan......
Het is dat slappe zootje! Ze kunnen echt wel voetballen, stuk voor stuk, maar met deze instelling, niet durven, niet mogen en een al net zo'n slappe trainer wordt het niks. Daar kan Huiberts weinig aan doen.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Swami
Supporter
Berichten: 100
Lid geworden op: 31 aug 2007, 07:34
Locatie: Alkmaar

Tering wat was dit slecht. Weer beginnen met Dos Santos en Fred???? waarom.

vdBrom Wellicht een idee om de volgende keer te beginnen met Tankovic op 10, Mühren in de spits en Bel Hasani en Jahanbaksz wisselend op rechts en links. Van overeem op het middenveld erbij.

Met andere woorden. geen Dos Santos en Fred meer
Je staat ermee op ......
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

We're shit and we know it.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
joAZ
Glory-hunter
Berichten: 86
Lid geworden op: 10 mar 2005, 13:27
Locatie: Amersfoort

Verloren op instelling. Gewoon een kut instelling, zo win je echt geen enkele wedstrijd.
Eens een AZ supporter, Altijd een AZ supporter!
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

joAZ schreef:Verloren op instelling. Gewoon een kut instelling, zo win je echt geen enkele wedstrijd.
Verloren op opstelling en gebrek aan ideeën. Daardoor lijkt het te ontbreken aan instelling.
vriend
Basisspeler
Berichten: 2624
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: Nou heeft Huiberts het weer gedaan......
Inderdaad. Ook. Deze selectie moet misschien wel ietsje beter kunnen maar niet heel veel. Daar is de TD verantwoordelijk voor. Noem mij nou eens een bovengemiddelde eredivisiespeler in dit AZ.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16276
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

vriend schreef: Inderdaad. Ook. Deze selectie moet misschien wel ietsje beter kunnen maar niet heel veel. Daar is de TD verantwoordelijk voor. Noem mij nou eens een bovengemiddelde eredivisiespeler in dit AZ.
Je weet zelf donders goed dat als er ook maar eentje bovengemiddeld is meteen weg wordt gelokt en gekocht.
We hebben redelijk tot goede spelers (Vlaar, Wuijtens, Alireza, Haps, Van Overeem, Lucassen, Dos Santos.......o nee, die laatste niet......) waar je een bovengemiddeld team van kan smeden waarin de wat mindere kneusjes zo maar kunnen opleven en beter gaan spelen als het draait. Maar John krijgt de draaimolen niet aan de praat.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
pieter1
Steward
Berichten: 12
Lid geworden op: 31 aug 2004, 18:10
Locatie: Castricum

Gewoon weer met ongeloof zitten kijken!!!!(zo slecht schandalig)
Van der Brom hou de eer aan je zelf en hoepel op!!!
AZ forever ajax never
Gebruikersavatar
The Friar
Invaller
Berichten: 2309
Lid geworden op: 24 jan 2008, 20:17
Locatie: Alkmaar

Wie zou dit zwalkend AZ weer op de rails kunnen zetten qua trainer?
Heb vd Brom nooit echt een trainer voor AZ gevonden als ik eerlijk ben.
Bij het voetbal heb je doelen nodig.
Op het veld en daarbuiten.
vriend
Basisspeler
Berichten: 2624
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef:Je weet zelf donders goed dat als er ook maar eentje bovengemiddeld is meteen weg wordt gelokt en gekocht.
Nou, dan hoeven we ons daar voorlopig geen zorgen meer over te maken.

Je geeft dus toe dat AZ geen bovengemiddelde spelers heeft. En dat voor een club die het de top-3 moeilijk wil maken.

Als je je trainer opzadelt met spitsen van het niveau Weghorst en Friday terwijl er geld is voor beter dan doet de TD het niet goed. Ik kan me niet voorstellen dat die 30 miljoen voor Janssen en Henriksen nu al verdampt is.
Maar ik geef toe: Zulke transferklappers gaan we voorlopig niet meer maken.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

vriend schreef: Inderdaad. Ook. Deze selectie moet misschien wel ietsje beter kunnen maar niet heel veel. Daar is de TD verantwoordelijk voor. Noem mij nou eens een bovengemiddelde eredivisiespeler in dit AZ.
Deze selectie is beter dan die van Go Ahead of van Sparta of van Willem II. En tegen die clubs was het ook abominabel slecht. Zelfs tegen Lienden was met hangen en wurgen.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

kuifje schreef:Deze selectie is beter dan die van Go Ahead of van Sparta of van Willem II. En tegen die clubs was het ook abominabel slecht. Zelfs tegen Lienden was met hangen en wurgen.
Exact Kuifje. Je vergeet ook nog te melden dat AZ te gemakkelijk voorsprongen weg geeft tegen ploegen die normaal gesproken geen probleem moeten zijn. Zelfs 2x tegen 10 man een voorsprong weg geeft.

Dit seizoen teveel wedstrijden gezien dat er geen eenheid is in de groep in het veld. Geen bezieling. Geen spelvreugde. Niet vooruit voetballen, maar achteruit lopen.

Het lijkt er op dat de groep geen heil meer ziet in de 'aanpak' van John van den Brom. Ik ook niet eerlijk gezegd! Al weken niet!!
vriend
Basisspeler
Berichten: 2624
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

kuifje schreef:Deze selectie is beter dan die van Go Ahead of van Sparta of van Willem II.
Maar die kunnen er dan ook echt geen hout van.

Brom is twee seizoenen redelijk succesvol geweest vanwege het feit dat hij kon beschikken over een hele serie bovengemiddelde eredivisiespelers. Die spelers zijn nu allemaal weg. Er is slechts bagger voor in de plaats gekomen en het hele kaartenhuis dondert in elkaar.

Het business model van AZ, spelers beter maken en voor een hoge(re) prijs verkopen, staat op deze manier op de tocht.
Om nog maar te zwijgen over een aanval op de top-3.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Zit AZ nou in een crisis ?
Glory Hunter
kristenforever
Seizoenkaarthouder
Berichten: 252
Lid geworden op: 07 dec 2013, 08:40

Jack schreef:Zit AZ nou in een crisis ?
Welnee joh! Winnen van Emmen en we zijn weer een ronde verder
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

vriend schreef: Maar die kunnen er dan ook echt geen hout van.
Ja en, als je daar dan slecht tegen presteert, ligt het toch niet aan de selectie?
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Ik kon de wedstrijd niet live zien. Gelukkig zend FoxSports hem om kwart over een vannacht opnieuw uit.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11187
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Verjaardag van mijn dochter dus niks gezien. Er waren mensen die om 14.30 uur vroegen of de televisie aan mocht. Ik heb geweigerd omdat ik het graag gezellig wilde houden en als de uitslag en reacties zie dan was dat een juiste keuze. Nu kijk ik de samenvatting en zie ik Johansson bij de 1-0 zijn 100e tegendoelpunt veroorzaken in 5 jaar tijd. Kut AZ.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Plaats reactie