PEC Zwolle-AZ (zo 18 sep, 14.30u)

Alle gespeelde wedstrijden van de hoofdmacht van AZ
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1651
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

Jack schreef:Voltreffer Vick heeft wel vaker kutopmerkingen.
In die zin pas ik dus uitstekend op dit forum
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13944
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

~AZ~ schreef:Helaas ik was toch te voorbarig. Je doet me denken aan een god-fantast. Als je die vraagt wat er moet gebeuren om van het geloof af te vallen, zeggen ze dat dat sowieso niet kan. Jij bent een soort Dos Santos-fantast.
Het is maar net hoe je het leest. Ik geef iedereen die gister in het veld staat minimaal een zes. Wat dat betreft staat Dos Santos wel onderaan. Een zesje betekent voor mij 'acceptabel'. Luckassen geef ik bijvoorbeeld een acht, Vlaar een negen, Haps een zeven. Om alles een beetje in perspectief te plaatsen. Ik vond niemand echt door het ijs zakken of heel slecht spelen.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

AZ 4 Life schreef: Het is maar net hoe je het leest. Ik geef iedereen die gister in het veld staat minimaal een zes. Wat dat betreft staat Dos Santos wel onderaan. Een zesje betekent voor mij 'acceptabel'. Luckassen geef ik bijvoorbeeld een acht, Vlaar een negen, Haps een zeven. Om alles een beetje in perspectief te plaatsen. Ik vond niemand echt door het ijs zakken of heel slecht spelen.
Iedereen geef je minimaal een zes. Wat is het cijfer dat je geeft aan Wout Weghorst voor zijn spelen gisteren?
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2016
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

ForzAZ schreef: Iedereen geef je minimaal een zes. Wat is het cijfer dat je geeft aan Wout Weghorst voor zijn spelen gisteren?
Ik vond hem (zoals meestal) onvoldoende spelen, maar hij gaf wel een assist en scoorde. Het is pure scorebordjournalistiek, maar dan mag hij van mij slecht spelen.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

kristenforever schreef: Maar in dit verband redelijk relevant: Ik heb 2 jaar lang geageerd tegen Tankovic. Ik werd verketterd, beschimpt etc etc. Maar nu hoor ik niemand meer over hem.
Waar zijn de mensen die hem een geweldige toekomst voorspelden en zijn cijfers telkenmale aandroegen om te zeggen dat hij zo getalenteerd was????
Ja. Hier. Als je niet speelt kan je niets bewijzen. Als hij zoveel vertrouwen had gekregen als Dos Santos ...

Geen idee wat Tankovic misdaan heeft. Misschien een keer een bidon op de grond gegooid ...
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2254
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

[quote="kristenforever"][quote="~AZ~"]Dos Santos met een uitstekende schijnbeweging bij die goal, zeer overtuigend.[/quote]


Hij was minder slecht dan andere keren.
Maar in dit verband redelijk relevant: Ik heb 2 jaar lang geageerd tegen Tankovic. Ik werd verketterd, beschimpt etc etc. Maar nu hoor ik niemand meer over hem.
Waar zijn de mensen die hem een geweldige toekomst voorspelden en zijn cijfers telkenmale aandroegen om te zeggen dat hij zo getalenteerd was????[/quote]

Daar was ik er ook één van.Inmiddels heb ik wel de indruk gekregen dat Tankovic zichzelf nogal in de weg zit met zijn karakter en persoonlijkheid. Mentaliteit is een belangrijke factor om te slagen. Met de vormcrisis van dos Santos en een Garcia die het niet veel beter deed wordt het tijd dat Tankovic weer eens een kans krijgt, maar ik weet natuurlijk niet hoe hij er voor staat op dit moment want ik volg hem niet. Overigens denk ik dat de vormcrisis van dos Santos van tijdelijke aard is.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Antti Opdam schreef:
Ja. Hier. Als je niet speelt kan je niets bewijzen. Als hij zoveel vertrouwen had gekregen als Dos Santos ...

Geen idee wat Tankovic misdaan heeft. Misschien een keer een bidon op de grond gegooid ...
Hij heeft niks anders misdaan dan gewoon niet voldoen. Waarschijnlijk een mentaliteitskwestie.
Als die jongen fantastisch kan voetballen staat hij er echt wel in. Maar inzet zal ook een factor zijn. Het kan bijna niet anders dat Dos Santos een enorme inzet en wilskracht toont op de trainingen en op basis daarvan steeds in de startopstelling staat.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13944
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

ForzAZ schreef: Iedereen geef je minimaal een zes. Wat is het cijfer dat je geeft aan Wout Weghorst voor zijn spelen gisteren?
6,5. Speltechnisch. Geen goede wedstrijd. Op basis van een goal en een assist toch een 6,5.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Dabney is nèt 20 geworden, he! Op dit moment staat hij op twee goals en een assist. Daarmee doet hij echt niet onder voor vleugelspelers bij andere clubs. Tuurlijk zal het niet altijd hosanna zijn, maar om 'm nou elke keer de grond in te schrijven als hij een bal verspeelt. Ik ga me pas zorgen maken als hij géén risico's meer neemt.

Applausje voor Guus trouwens =D>. Altijd leuk om te scoren bij je debuut. En mogen we van Ron nu iedere wedstrijd één zo'n aanvallende actie verwachten (deed hij tegen Heerenveen ook al :D ).
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

kristenforever schreef: Hij was minder slecht dan andere keren.
Maar in dit verband redelijk relevant: Ik heb 2 jaar lang geageerd tegen Tankovic. Ik werd verketterd, beschimpt etc etc. Maar nu hoor ik niemand meer over hem.
Waar zijn de mensen die hem een geweldige toekomst voorspelden en zijn cijfers telkenmale aandroegen om te zeggen dat hij zo getalenteerd was????
UP!!!

:wink:

http://www.AZ.nl/nieuws/tankovic-leidt- ... g/1?catid=

Ik heb gretigheid en strijdlust gezien. En natuurlijk was Tankovic geweldig. Ik heb hem nog nooit zo goed zien spelen.
Plaats reactie