Wout Weghorst

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
AZ-Alkmaar
Ben-Sider
Berichten: 996
Lid geworden op: 09 jan 2004, 15:19
Locatie: Alkmaar

MO7 schreef:Misschien moet iemand Wout even uitleggen dat hij voor zijn verdediger moet komen op het moment dat er een bal van de zijkant komt. Als hij zo verder gaat tikt hij nooit een voorzet binnen.
Zoals je net in de samenvatting zag waren er 2 momenten waarop hij gewoon voor zijn tegenstander kwam. Hij moet die ballen gewoon beter raken maar voor zijn tegenstander kwam hij wel.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Daarom kon Zoet die bal pakken :? Volgens mij heb je niet helemaal goed gekeken. En bij die andere actie zag je aan zijn reactie dat Van den Brom precies hetzelfde dacht.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
AZ-Alkmaar
Ben-Sider
Berichten: 996
Lid geworden op: 09 jan 2004, 15:19
Locatie: Alkmaar

MO7 schreef:Daarom kon Zoet die bal pakken :? Volgens mij heb je niet helemaal goed gekeken. En bij die andere actie zag je aan zijn reactie dat Van den Brom precies hetzelfde dacht.
Nou ging het erover dat hij voor de verdediger moest proberen te komen. Dat de keeper er ook nog staat is vrij normaal, maar hij probeerde wel gewoon naar de 1e paal te komen en voor de verdediger te komen.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Weghorst: ‘Dat gevoel heb ik’
“Vooraf hoopten we natuurlijk dat we de groepsfase zouden halen, want nu staan ons zes heel mooie wedstrijden te wachten. Het is super dat we dat bereikt hebben”, zei de spits, die hoopt op een specifieke Engelse tegenstander. “Ik heb vanaf begin af aan gezegd dat we tegen Manchester United loten. Ik weet ook niet waarom, maar dat gevoel heb ik helemaal.”
Wout Weghorst gelooft in sprookjes. Zijn tatoeages moeten hem helpen. Zijn gevoel zegt iets over een loting.

Beter kan hij zich concentreren op zaken waar hij wat aan kan doen. Goed voetbal misschien ?
Laat alle flauwekul en geouwehoer maar achterwege wat mij betreft.

Ik hou er niet van als spelers zo van het pad af raken.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Klinkt alsof Woutje iets te veel Hans Teeuwen heeft gekeken... "Ik kan het niet uitleggen, ik heb zo'n gevoel...".

Prima als hij zich goed voelt bij yoga, maar focus je verder liever op het voetbal [-o< .
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12552
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Lijkt wel een wijf, die Weghorst :?
we can come an end
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5441
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Als ie zondag de eventuele beslissende maakt tegen NEC is het een echte vent. Het lijkt wel komkommertijd. ;)
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ja, inderdaad.
Je moet hier in het Noordhollandse niet gek doen; je wordt pas gewaardeerd als je je comformeert aan de Westfriese standaard: doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg......eerst jezelf bewijzen voor je praatjes mag hebben.
Ik las in de FF topic dat ie niet zo veel moet lachen....

We lijken verdorie net op onze stugge noorderlijke buren in Friesland.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Weghorst: 'Ik zie mezelf stralen'

Zucht. Wout Weghorst.

Zijn sterke punt is dat hij met hard werken weet te bereiken wat hij wil. Daarbij schuwt hij niet om zijn eigen weg te gaan. Hij zou wat meer zelfvertrouwen moeten hebben want het is knap wat hij voor elkaar heeft gekregen. Hij is een goede speler en heeft niet echt tatoeages en geluk nodig om te blijven presteren. Ook bijgeloof is zoiets, onnodig. Zonde vind ik dat van zo'n goede speler. Hij komt op mij onzeker over en probeert dat te compenseren met onzin dingen.

Hopelijk gaat hij zich concentreren op voetbal en laat hij alle onzin achterwege. Zou mooi zijn.

Lekker doelpunten maken. Mooier bestaat niet. :bow: :bow: :bow:

Hij is de eerste AZ speler die ik zo duidelijk het gelukzalige gevoel van scoren heb horen uitleggen.

Daar hou ik van.

Een mooie combinatie. Een duidelijk geluksgevoel van scoren krijgen en de zekerheid dat je met hard werken en het spelletje slim spelen tot scoren kunt komen. Lijkt wel Ruud van Nistelrooij.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Wauw, over oppervlakkige riedelpraat gesproken :lol:
...... and that's what we mean by honey \:D/
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Geest van Dirk schreef:Wauw, over oppervlakkige riedelpraat gesproken :lol:
Misschien voor jou. Voor mij zijn dit de diepste analyses van een speler. Bovendien consequent. In mijn eerdere post in dit topic, 2e post, had ik het al over media uitingen van Weghorst. Toen dacht ik er al precies hetzelfde over. En dit is niet gewijzigd.

Bovendien ben ik van mening dat het niveau van AZ omhoog gaat en dat de spelers er met hun kop bij moeten blijven. Concentreren op voetbal en nergens anders op.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12552
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Mooi huis heeft Wout. Wel rustig.
we can come an end
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5441
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

John v/d Brom over de 7-0 oefenoverwinning op AFC:
Ik heb vanavond mooie goals gezien en dat is belangrijk in dit soort wedstrijden. Het is ook mooi om te zien dat Mayron Boadu het op zo'n jonge leeftijd al zo goed invult. Alleen het geblesseerd uitvallen van Wout Weghorst vlak voor rust is een smetje op de overwinning.
Gebruikersavatar
RULEAZ
Oude garde
Berichten: 1149
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:53
Locatie: alkmaar

Gister bij AFC 34 werd er gevreesd voor een gebroken kuitbeen. Bron: het geruchtencircuit.
meestal op maandag paardenkoersen op drafbaan Alkmaar
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3162
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Als dat waar is, blijkt de keuze van muhren niet zo verkeerd denk ik.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Hopelijk valt het mee voor 'm. Zou wel erg zuur zijn om zo bij je nieuwe club te beginnen. Maar goed dat ze WW èn FF hebben gehaald. Een derde spits als Mühren blijkt dan uiteindelijk ook geen overbodige luxe te zijn. Druiff al op de bank?
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

DiepeMast schreef:Hopelijk valt het mee voor 'm. Zou wel erg zuur zijn om zo bij je nieuwe club te beginnen. Maar goed dat ze WW èn FF hebben gehaald. Een derde spits als Mühren blijkt dan uiteindelijk ook geen overbodige luxe te zijn. Druiff al op de bank?
Ik herinner me vele berichten waarin men zich afvroeg waarom we twee spitsen halen én Mühren behouden. Nu zie je waarom.
Misschien dat AZ toch gewoon slim bezig is?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13944
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Genoeg opties. Druijff klopt op de deur, Tankovic kan in de spits, je kan 4-4-2 gaan spelen. Geen zorgen. Muhren heeft men al een tijdje afgeschreven.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5441
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

AZ 4 Life schreef:Genoeg opties. Druijff klopt op de deur, Tankovic kan in de spits, je kan 4-4-2 gaan spelen. Geen zorgen. Muhren heeft men al een tijdje afgeschreven.
Nee. Ja, het kan wel, maar het slaat nergens op. Werd Mühren niet gekocht omdat Tankovic zo slecht was in de spits en iemand anders geblesseerd was?
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13944
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Nope. Tankovic is gehaald als buitenspeler/tweede spits. En met 'tweede spits' bedoel ik iemand die om een diepe spits heen speelt. Geen tweede spits in de pikorde. In geval van nood zou ik hem echter wel eerder in de basis zetten als Muhren. Daar heb je niks aan als basisspeler. Maar laten we hopen dat het meevalt met Weghorst.
Gesloten