FC Utrecht-AZ (zo 8 mei, 14.30u)

Alle gespeelde wedstrijden van de hoofdmacht van AZ
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6517
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

galblazer schreef:De play-offs komen er aan en daarna misschien 12 voorrondes europees. Zijn we weer uitgeteld als de competitie begint. Leuk, dat voetballen
De winnaar van de play-offs begint in dezelfde ronde als de nummer 4, dus qua belasting voor de start van de competitie is er geen verschil.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

De KNVB heeft voor deze beslissende wedstrijd om plek 4 en europees voetbal scheidsrechter Richard Liesveld uit Waverveen aangewezen.

Waverveen is een klein dorp in de gemeente De Ronde Venen in de Nederlandse provincie Utrecht.

Liesveld fluit dus een 'thuiswedstrijd'!
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

Alsjeblieft niet Liesveld. Die vind ik na Nijhuis echt de matigste scheidsrechter die rondloopt in Nederland.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6517
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Dit seizoen al 3x Liesveld als scheidsrechter bij AZ. 2x gewonnen (VVV-thuis beker 6-1, Feyenoord-thuis 4-2), 1x verloren (PSV-uit 3-0).
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13944
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

ForzAZ schreef:De KNVB heeft voor deze beslissende wedstrijd om plek 4 en europees voetbal scheidsrechter Richard Liesveld uit Waverveen aangewezen.

Waverveen is een klein dorp in de gemeente De Ronde Venen in de Nederlandse provincie Utrecht.

Liesveld fluit dus een 'thuiswedstrijd'!
Gaan we nu al naar dit soort excuses zoeken. Dat is wel erg voorbarig en totaal nergens voor nodig. Een scheidsrechter kan dramatisch fluiten maar de plek waar hij woont is daarin totaal niet relevant.
Gebruikersavatar
AZraamklA
Reservespeler
Berichten: 1877
Lid geworden op: 12 jun 2007, 15:42
Locatie: Alkmaar

Mits er geen hartverscheurende herdenking komt gaan we deze wedstrijd gewoon winnen. Zin in!
Geen gelul, drink een pul!!
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1830
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Perry schreef:En natuurlijk Mihai Nesu, twee keer zelfs als ik het mij goed herinner.
Op de training van 10 mei 2011 gebeurde het ongeluk met Nesu.

Het zal toch niet... :wink:
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Op de training van 10 mei 2011 gebeurde het ongeluk met Nesu.

Het zal toch niet... :wink:
Ik mag toch hopen dat je een geintje maakt. Ook dat nog.
Volgend jaar april weten we meer
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1830
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

De datum en persoon in kwestie zijn juist.

Ik ga er niet vanuit dat er iets geregeld wordt, maar je weet het nooit. :lol:
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

Alleen de David di Tomasso trofee wordt uitgereikt zondag aan de speler van het jaar. Prijs wordt wel uitgereikt door de weduwe en haar zoon.
Gebruikersavatar
AZraamklA
Reservespeler
Berichten: 1877
Lid geworden op: 12 jun 2007, 15:42
Locatie: Alkmaar

AZ Twello schreef:Alleen de David di Tomasso trofee wordt uitgereikt zondag aan de speler van het jaar. Prijs wordt wel uitgereikt door de weduwe en haar zoon.
Heb je het al, voorafgaand aan de wedstrijd zeker? Minuutje stilte ervoor, daar ga je al. ;-)
Geen gelul, drink een pul!!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Typisch AZ zou zijn een 1-0 nederlaag. Dan is iedereen blij en heb je toch verloren.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
RULEAZ
Oude garde
Berichten: 1149
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:53
Locatie: alkmaar

Dit is een soort Europese wedstrijd waarin je een 2-0 voorsprong moet verdedigen.
Totaal belachelijk dat de uitdoelpunten nu niet dubbel tellen. :wink:
meestal op maandag paardenkoersen op drafbaan Alkmaar
Gebruikersavatar
AZraamklA
Reservespeler
Berichten: 1877
Lid geworden op: 12 jun 2007, 15:42
Locatie: Alkmaar

Is er al bekend of dit 1 van de twee live uitgezonden wedstrijden gaat worden zondag? Ik neem aan dat 020 zijn live-wedstrijd wel gaat krijgen, PSV ook?

Of worden er meer kanalen op Fox opengezet? Utrecht-AZ is toch ook een belangrijke pot...
Geen gelul, drink een pul!!
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Bij Ziggo heb je er 3, AZ - De Graafschap werd ook gewoon uitgezonden vorige week op Fox 6.
Gebruikersavatar
AZraamklA
Reservespeler
Berichten: 1877
Lid geworden op: 12 jun 2007, 15:42
Locatie: Alkmaar

~AZ~ schreef:Bij Ziggo heb je er 3, AZ - De Graafschap werd ook gewoon uitgezonden vorige week op Fox 6.
Altijd 1 schakelkanaal, ga ik van uit. Was dit afgelopen zondag niet?

Reken dus maar op 1 schakelkanaal, en de andere twee 020 en PSV.

Fox 6 is niet beschikbaar bij Ziggo? Zou wel mooi zijn als die dan wordt opengezet.

Anders even een mooie stream opzoeken (dat is lang geleden!)
Geen gelul, drink een pul!!
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6517
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Als je een abonnement hebt op FOX, kun je dan niet via internet alle 9 wedstrijden live zien. Ik dacht dat dat wel zo was in het verleden.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Klopt, daar had ik afgelopen zondag ook op voorgesorteerd maar toen bleek de wedstrijd gewoon uitgezonden te worden op FOX 6 die ik gewoon nog op tv heb. Ik weer niet of het standaard bij FOX Eredivisie zit of dat het bij International hoort.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Als AZ met 30-0 van Utrecht wint. Hebben we dan een record ? Wat is het minimum om een record te krijgen ?
Glory Hunter
Gebruikersavatar
AZraamklA
Reservespeler
Berichten: 1877
Lid geworden op: 12 jun 2007, 15:42
Locatie: Alkmaar

Forza AZ schreef:Als je een abonnement hebt op FOX, kun je dan niet via internet alle 9 wedstrijden live zien. Ik dacht dat dat wel zo was in het verleden.
Heb ik wel eens vaker meegemaakt. Ik ga het zondag proberen, als er bijvoorbeeld niet op de hoofdkanalen uitgezonden wordt.
Geen gelul, drink een pul!!
Plaats reactie