Stijn Wuytens

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12865
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Langedijk schreef:Met dien verstande dat Luckassen te dom is voor topvoetbal, Van der Linden te zwak/traag en Hatzidiakos (nog) te onervaren in grote wedstrijden. Never change a winning team dus Wuytens mag wat mij betreft blijven staan.
Van der Linden heeft het goed gedaan eerder dit seizoen. Luckassen alleen in laten vallen bij grote voorsprong als je het publiek nog spanning wilt voorschotelen of de rest scherp wilt houden.
we can come an end
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11292
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

differentcook schreef:Van der Linden heeft het goed gedaan eerder dit seizoen.
Hij begon aardig tegenover matige spitsen, mede door zijn goede corners en vrije trappen. Maar daar bleef niets meer van over. Voor de subtop komt hij gewoon zwaar tekort. Te traag, geen handelingssnelheid en veel te kwetsbaar in een 4-mans defensie.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Last Scout

Dit is niet het Van Der Linden topic.

Dat gezegd hebbende is die man gewoon goed om als backup in je team te hebben.

Hij is niet "hard" door de mand gevallen, het ging misschien soms wat minder maar als we het dan over waterdragers hebben is hij gewoon een degelijke speler voor AZ(alleen niet het niveau dat we moeten nastreven).

Wuytens mag zich bewijzen van mijn part waar die ook maar wil, zolang hij Ouwejan niet in de weg staat.
Gebruikersavatar
Azzaandijk
Seizoenkaarthouder
Berichten: 328
Lid geworden op: 22 mar 2012, 22:46
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Last Scout schreef:Dit is niet het Van Der Linden topic.

Dat gezegd hebbende is die man gewoon goed om als backup in je team te hebben.

Hij is niet "hard" door de mand gevallen, het ging misschien soms wat minder maar als we het dan over waterdragers hebben is hij gewoon een degelijke speler voor AZ(alleen niet het niveau dat we moeten nastreven).

Wuytens mag zich bewijzen van mijn part waar die ook maar wil, zolang hij Ouwejan niet in de weg staat.
Ouwejan wordt gewoon de stand-in van Wuytens en dat vind ik niet erg. Ouwejan kan dan ideaal bijleren om op een gegeven moment, als hij net zo goed of zelfs beter is, basisspeler te worden. Mocht je Europees halen dit seizoen dan heb je beide heren ook gewoon nodig. Hierbij ga ik er wel vanuit dat Ortiz zal vertrekken.
.
Last Scout

Ik zou het ergens wel erg vinden maar goed Ouwejan en Hatzidiakos hebben beiden laten zien nergens voor terug te deinzen zolang ze maar speeltijd krijgen en dat vind ik een hele mooie eigenschap.

Maar goed zoals ik al een keer eerder zei Wuytens is er nu en we zullen het er mee moeten doen.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12865
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Wuytens blijft staan als CV, ondanks terugkeer Luckassen.
http://www.AZ.nl/nieuws/van-den-brom-ho ... adliner.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
we can come an end
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Ja, pappa heeft een rode kaart. Voetbal is stom.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

AZ-uitblinker: 'Een perfecte vrije trap, die ga ik nog wel even terugkijken'

Inderdaad. Een perfecte vrije trap. Zo zie je ze niet vaak. Perfect in de kruising.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5532
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Held =D>
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

Nu zat deze er goed in en speelde hij verder solide maar ik heb hem tegen Heerenveen en PSV ook een aantal vrije trappen zien nemen die óf huizenhoog overgingen óf in de muur eindigden. Hij is niet opeens de nieuwe Rasmus Elm.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5532
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Het gaat mij niet zo zeer om die vrije trap. Ik vond hem lekker spelen gisteren. Zijn veldgoal kwam ook voort uit een goede loopactie. Hij kan ook zuigen en hard inkomen. Hij liet niet over zich heen lopen. Ik vond die gele kaart belachelijk, want er had daarvoor al een vrije onze kant op moeten komen.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Ik vind dat Stijn Wuytens erg goed geworden is. Heerlijke speler zoals hij nu is.

Het gaat goed met veel spelers van AZ. Luckassen is ook zeer sterk verbeterd. En Stijn nu ook vind ik.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13947
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Eens. Vond hem vorig jaar ook al zeer sterk. Je ziet hem niet altijd maar dat is juist wel goed. Gewoon lekker je ding doen (haat dat cliche eigenlijk) en verder geen gekke dingen. Zeer stabiele en betrouwbare factor. Ben er ontzettend blij mee.
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

Alles lijkt gelukkig mee te vallen met Stijn Wuytens. De uitgevallen AZ'er was vrijdagochtend alweer op het trainingscomplex van de Alkmaarders. 'De hersenschudding valt mee', tweet AZ.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gebruikersavatar
bk wcm
Fanatic
Berichten: 586
Lid geworden op: 06 apr 2005, 09:27
Locatie: west coast

Mooi, dat is goed nieuws, kan ik me tissues wegleggen.
Iedereen is voor AZ en AZ is voor iedereen.
En ik hef het glas op jouw gezondheid, want jij staat niet alleen.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2290
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Dan was er eigenlijk dus niet zo heel veel aan de hand. Geen tong ingeslikt en ook geen zware hersenschudding. Lijkt meer op een gewone knock out, in de bokssport een heel normaal verschijnsel. Dacht eerlijk gezegd tijdens de wedstrijd dat hij helemaal in de vernieling zou liggen. Tranen met tuiten en trillen op de benen van verschillende medespelers en de trainer deden vermoeden dat we hem dit jaar niet meer op het veld zouden zien. Hopelijk herstelt hij snel want hij is één van de weinigen die telkens een voldoende weet te scoren.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Misschien de selectie eens een dag mee laten lopen op de eerste hulp van het MCA/NWZ, zijn we van dat gesnotter ook af.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16415
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

MO7 schreef:Misschien de selectie eens een dag mee laten lopen op de eerste hulp van het MCA/NWZ, zijn we van dat gesnotter ook af.
Ja precies! Maar goed dat het heel vaak voorkomt in voetbal dat spelers minutenlang roerloos op het veld liggen en er 10 ambulancemedewerkers hem er af dragen. Daar moeten ze nu maar aan gewend zijn. Wat een aanstellers!

Gelukkig ben jij een echte kerel! Stoere vent!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Dussss. Geen tong ingeslikt. Dus geen grote bloederige bende. En Alirezah heeft dus niet de tong weer vrijgemaakt. En hij had dus geen bloed aan zijn handen. Geen zware hersenschudding.

Dit hele voorval doet me denken aan Moussa Dembele die ook een langdurende blessurebehandling kreeg met een nekkraag. Die wandelde ook binnen de korste keren weer normaal rond.

En al die spelers meteen naar de kant om water te drinken.

Niemand die zich vermand. Dat vind ik zo teleurstellend. Ze gaan zich allemaal als medeslachtoffer gedragen, ongeconcentreerd en ze zien zelfs nog kans om de zwaar bevochten voorsprong met z'n allen te verknallen.

Dan moet je je schamen.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: Ja precies! Maar goed dat het heel vaak voorkomt in voetbal dat spelers minutenlang roerloos op het veld liggen en er 10 ambulancemedewerkers hem er af dragen. Daar moeten ze nu maar aan gewend zijn. Wat een aanstellers!

Gelukkig ben jij een echte kerel! Stoere vent!
Ironie is niet echt een stijlmiddel dat je snel herkent, hè? Er zit echter wel iets zonder knipoog in. Van Alireza kan ik op zich nog wel inkomen, als je ergens bovenop staat is het misschien schrikken, maar van een trainer die veertig meter verderop staat verwacht ik wel iets meer professionele distantie.
Het gaat om omgaan met situaties en dat heeft verder weinig met stoerheid te maken. Stel dat er nou wel een tong was ingeslikt, gaan we dan janken of redden we dan een medespeler? Ook dat soort dingen zijn in grote mate trainbaar, net zoals daarna de knop om te leren zetten om toch een prestatie te leveren. Dat is wat hulpverleners elke dag doen, maar ook wat "gewone" mensen bij een reanimatiecursus aangeleerd krijgen.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gesloten