De Basisopstelling

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6696
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Wildcat schreef: 02 feb 2024, 18:41 Ik bedoel in de wedstrijden tegen Feyenoord deze week. Daarin is hij nog enigzins nuttig
Hij heeft maar één opdracht. De topscoorder van Feyenoord uitschakelen. Letterlijk.
Gebruikersavatar
Bertje
Reservespeler
Berichten: 1645
Lid geworden op: 15 aug 2009, 16:35
Locatie: Sint Pancras

Hopelijk houdt Martens vast aan de basis van gisteren, behoudens de Wit. Ze hebben het laten zien en verdienen het.
Moet er niet denken dat hij straks weer gaat starten met Lahdo, BMI, van Brederode, Sugawara en Kasius.
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1243
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

Uit de beker en competitie klaar doe nu dit maar zijn we in ieder geval voor volgend jaar klaar behoudens een 10 en een echte linksbuiten.

—————————Owusu————————
Esteves——Goes——Penetra——Wolfe
———————Belic—Kwakman—————
————————Pavlidis—————————
—Addai————Zeefuik—————Poku—

Pavlidis bewust op 10 die zwerft toch te veel en wij moeten werken aan de nieuwe spitsen.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11255
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

DeTorenburch schreef: 07 feb 2024, 22:18 Uit de beker en competitie klaar doe nu dit maar zijn we in ieder geval voor volgend jaar klaar behoudens een 10 en een echte linksbuiten.

—————————Owusu————————
Esteves——Goes——Penetra——Wolfe
———————Belic—Kwakman—————
————————Pavlidis—————————
—Addai————Zeefuik—————Poku—

Pavlidis bewust op 10 die zwerft toch te veel en wij moeten werken aan de nieuwe spitsen.
Wolfe volgend jaar? Geintje hoop ik. Stond weer lekker bij die 2-0.

Het interesseert me echt niet meer wie er nu nog opgesteld gaan worden. Ik hoop oprecht dat NEC en Go Ahead er nog voorbij gaan. Zou volkomen terecht zijn.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1243
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

Langedijk schreef: 07 feb 2024, 22:22 Wolfe volgend jaar? Geintje hoop ik. Stond weer lekker bij die 2-0.

Het interesseert me echt niet meer wie er nu nog opgesteld gaan worden. Ik hoop oprecht dat NEC en Go Ahead er nog voorbij gaan. Zou volkomen terecht zijn.
Moet er ook uit… misschien Ouwejan maar terughalen?
fcvictorie
Fanatic
Berichten: 651
Lid geworden op: 06 feb 2019, 11:01

Ik hoop vooral dat de jeugd eindelijk eens echt de kans krijgt. Laat jongens als Goes en Addai eens een aantal wedstrijden achter elkaar staan. Die voetballen met veel meer lef dan wat er nu in staat.
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 653
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

Owuso
Penetra Goes Dekker De Wit
Schouten Clasie(rouleren met Kwakman)
Smit(misschien Zeefuik als schaduwspits)
Addai Pavlidis Poku


Dan maar vol voor de toekomst gaan slechter dan nu wordt het toch niet.
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1243
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

Elmpie. schreef: 11 feb 2024, 13:01 Owuso
Penetra Goes Dekker De Wit
Schouten Clasie(rouleren met Kwakman)
Smit(misschien Zeefuik als schaduwspits)
Addai Pavlidis Poku


Dan maar vol voor de toekomst gaan slechter dan nu wordt het toch niet.
Dan graag Clasie eruit die kan het niet meer aan.
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 653
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

DeTorenburch schreef: 11 feb 2024, 13:16 Dan graag Clasie eruit die kan het niet meer aan.
Wie dan Belic?
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1243
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

Elmpie. schreef: 11 feb 2024, 13:23 Wie dan Belic?
Die liever dan Clasie.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

fcvictorie schreef: 07 feb 2024, 22:27 Ik hoop vooral dat de jeugd eindelijk eens echt de kans krijgt. Laat jongens als Goes en Addai eens een aantal wedstrijden achter elkaar staan. Die voetballen met veel meer lef dan wat er nu in staat.
Addai is ook al verpest, doet ook niks meer en komt geen man voorbij. Brengt voorlopig ook niks
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 653
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

Wildcat schreef: 11 feb 2024, 19:56 Addai is ook al verpest, doet ook niks meer en komt geen man voorbij. Brengt voorlopig ook niks
Stap is ook groot je moet hem ook de tijd gunnen.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6696
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Wildcat schreef: 11 feb 2024, 19:56 Addai is ook al verpest, doet ook niks meer en komt geen man voorbij. Brengt voorlopig ook niks
Dat is dus het hele probleem van dit kut beleid van Huiberts. PSV wint fluitend in Volendam. Babadi komt erin, hobbelt lekker mee en tikt een balletje in. Sauer/Milambo idem bij Feyenoord. Zo pak je lekker ritme en vertrouwen mee. Bij AZ ben je als jeugdspeler (zeker voorin) bij voorbaat kansloos. Zulk inspiratieloos statistisch voetbal. Moet je bij gebrek aan beter nog starten ook. Krijg je keer op keer rond de middenlijn een bal ingespeeld van Bazoer of Sugawara met 2 man in je nek. En anders wel kansloze lange boogballen over 50 meter. Het is lastig (niet bij iedereen :roll: )om te zeggen welke spelers nu precies slachtoffer en wie oorzaak zijn van dit kutvoetbal. Maar dat die hele dynamiek voor jeugdspelers waardeloos is, moge duidelijk zijn.

Wat er in feite gebeurt nu is dat Huiberts de jeugd voor de bus gooit om zijn eigen wanprestatie te verhullen.
"de jeugd de kans geven" was helemaal niet het plan, gezien de miljoenenaankopen. Maar het is een mooi gelegenheidsargument van de directie nu blijkt dat Huiberts zelf heeft gefaald.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2339
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Elmpie. schreef: 11 feb 2024, 13:01 Owuso
Penetra Goes Dekker De Wit
Schouten Clasie(rouleren met Kwakman)
Smit(misschien Zeefuik als schaduwspits)
Addai Pavlidis Poku


Dan maar vol voor de toekomst gaan slechter dan nu wordt het toch niet.
Het wordt zeker nog wel slechter dan dit met zo'n opstelling. Kan toch niet, man.
Dan worden we straks nog achtste. Die jongens kunnen nu helemaal het tij niet keren. Schouten, Kwakman Smit, Dekker, Owusu en Poku zijn allemaal nog KKD-niveau.
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1381
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

SchoorlAZ schreef: 12 feb 2024, 06:34 Het wordt zeker nog wel slechter dan dit met zo'n opstelling. Kan toch niet, man.
Dan worden we straks nog achtste. Die jongens kunnen nu helemaal het tij niet keren. Schouten, Kwakman Smit, Dekker, Owusu en Poku zijn allemaal nog KKD-niveau.
Dat komt dan goed uit, we voetballen ook al een maand of 3 op KKD-niveau
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10335
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DeTorenburch schreef: 11 feb 2024, 13:16 Dan graag Clasie eruit die kan het niet meer aan.
Inkomende haters met oogkleppen in 3, 2, 1 ...
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 653
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

SchoorlAZ schreef: 12 feb 2024, 06:34 Het wordt zeker nog wel slechter dan dit met zo'n opstelling. Kan toch niet, man.
Dan worden we straks nog achtste. Die jongens kunnen nu helemaal het tij niet keren. Schouten, Kwakman Smit, Dekker, Owusu en Poku zijn allemaal nog KKD-niveau.
Scheelt dat de laatste tijd met de huidige basis dat niveau nog niet aantikken, met het huidige
spel bereik je plek acht ook makkelijk.
Zal toegeven dat iets te veel van het goede is en wil het wel toelichten

Owuso voor Ryan: Owuso is waarschijnlijk je eerste doelman voor volgend seizoen kan je beter nu ervaring laten op doen dan hem volgend seizoen er voor te gooien.
Zal misschien wel slippertjes maken maar die heeft Ryan ook gemaakt.

Penetra voor Sugawara: Sugawara heeft de afgelopen twee wedstrijden niks laten zien,vooral aanvallend is het heel povertjes en als hij het alleen van zijn verdedigende kwaliteiten moet hebben is het te mager.
Penetra is ook niet geweldig maar minst slechte van de twee in dat aspect.

Dekker voor Bazoer: Het Flegmatieke bijna interesse loze spel van Bazoer komt me de stort uit hij moet als 1 van de ervaren spelers de kar trekken maar heeft de houding van iemand die net komt kijken.
Dekker heeft net als Goes al een aanloop gehad vorig seizoen en deed dat naar behoren.
Grote voordeel is ook dat Goes, Dekker en Owuso op elkaar ingespeeld zijn aangezien ze in de jeugd en jong AZ al vrij lang met elkaar spelen.

De Wit voor Wolfe: vind van wat de wit heeft laten zien in de keren dat die mocht spelen meer overtuigen dan Wolfe, het is beide niet geweldig maar ik heb een lichte voorkeur voor de Wit

Schouten voor Mijnans: Mijnans speelt zowel op 8 of 10 als Bambi on Ice en ik vind dat schouten de kans wel eens mag krijgen.
Vind hem altijd vrij volwassen en stabiel spelen en denk dat je er niet perse minder van wordt.
al vind ik het wel vreemd dat hij nu opeens ook als Centrale verdediger wordt ingezet bij Jong AZ.

Hier ga ik het een beetje corrigeren, Clasie of Belic voorkeur gaat persoonlijk iets meer uit naar Clasie gezien zijn opbouwende kwaliteit terwijl Belic wat meer een sloper is, je kan rouleren met beide aangezien Clasie het af en toe niet meer lijkt aan te kunnen en ik ook wel vertrouwen heb dat de controlerende en verdedigende taken ook door Schouten kunnen worden opgepakt.

Smit op 10 is een beetje belachelijk van mijzelf die moet bij jong dit half jaar zijn minuten maken en zijn eerste inval beurten krijgen dit half jaar.
was vergeten dat Dantas er nog rondliep zou als Belic speelt(met Clasie en Dantas wordt het iets te klein van stuk) graag willen zijn als de wat meer opbouwende middenvelder zien die rol kan Dantas prima invullen.

De vleugels zijn gewoon niet op niveau, er zit wel potentie in maar dat heeft tijd nodig.
Op dit moment dan maar op rechts Addai en op links maakt het niet echt uit Poku, Lahdo, Sadiq van bommel het is allemaal niet veel op dit moment.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9261
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Zouden we eigenlijk consensus kunnen vinden over spelers die we allemaal zouden opstellen?
Op dit moment kom ik tot ongeveer twee spelers waar geen discussie over is:
Pavlidis en Goes
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1243
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

DeZuivelDuivel schreef: 12 feb 2024, 19:30 Zouden we eigenlijk consensus kunnen vinden over spelers die we allemaal zouden opstellen?
Op dit moment kom ik tot ongeveer twee spelers waar geen discussie over is:
Pavlidis en Goes
Vanuit talentdoorstroming zou Addai daar ook bij moeten.
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 653
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

DeZuivelDuivel schreef: 12 feb 2024, 19:30 Zouden we eigenlijk consensus kunnen vinden over spelers die we allemaal zouden opstellen?
Op dit moment kom ik tot ongeveer twee spelers waar geen discussie over is:
Pavlidis en Goes
Voor de rest is er voor iedereen wel iets te zeggen of ze voldoen niet of ze zijn net zo goed(of slecht) als de concurrent.
Plaats reactie