De Basisopstelling

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SchoorlAZ schreef: 29 jan 2024, 11:42 Bij de tweede wil hij, terecht, niet te dicht op Felipe Anderson staan, aangezien hij dan de hele verdediging open zet. Hij geeft hem daar dus iets meer ruimte, en probeert het schot te blokken. Dat wordt langs hem geschoten. Dat kan gebeuren, maar ik vind dat geen fout.
8-[

Deze doen we maar in de categorie "Clasie kon niets doen aan zijn eigen doelpunt."
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2337
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

salmonyappi schreef: 29 jan 2024, 16:47 Sorry, wat zeg je hier nou?
Sorry, iets te diep in het glaasje gekeken
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Wildcat schreef: 31 jan 2024, 05:59 Sorry, iets te diep in het glaasje gekeken
:lol:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1196
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

Dit zal ‘m dan wel worden:


——————Owusu/Ryan———————
Kasius/Yuki——bazoer—BMI——Wolfe
——————Belic———Clasie——————
————————d Wit—————————
—Lahdo————Pavlidis———Mijnans—
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

DeTorenburch schreef: 02 feb 2024, 07:48 Dit zal ‘m dan wel worden:


——————Owusu/Ryan———————
Kasius/Yuki——bazoer—BMI——Wolfe
——————Belic———Clasie——————
————————d Wit—————————
—Lahdo————Pavlidis———Mijnans—
Je zou zeggen dat we daar RKC en Volendam toch wel mee moeten kunnen verslaan……….
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1196
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

salmonyappi schreef: 02 feb 2024, 07:52 Je zou zeggen dat we daar RKC en Volendam toch wel mee moeten kunnen verslaan……….
Dat zou toch net aan moeten lukken. Zeefuik erin om de hoge ballen in te koppen
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12540
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DeTorenburch schreef: 02 feb 2024, 07:48 Dit zal ‘m dan wel worden:


——————Owusu/Ryan———————
Kasius/Yuki——bazoer—BMI——Wolfe
——————Belic———Clasie——————
————————d Wit—————————
—Lahdo————Pavlidis———Mijnans—
De blessure van Mijnans is Jansen misschien wel fataal geworden. Met hem op 10 leek hij het net draaiende te krijgen, maar hij moest al snel op Mihailovic en later weer Dani terugvallen
we can come an end
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

differentcook schreef: 02 feb 2024, 09:56 De blessure van Mijnans is Jansen misschien wel fataal geworden. Met hem op 10 leek hij het net draaiende te krijgen, maar hij moest al snel op Mihailovic en later weer Dani terugvallen
Zijn eigen vasthouden aan dezelfde tactiek en keuzes is hem fataal geworden. Het mag niet zo zijn dat dat van één speler zou afhangen.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3248
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

differentcook schreef: 02 feb 2024, 09:56 De blessure van Mijnans is Jansen misschien wel fataal geworden. Met hem op 10 leek hij het net draaiende te krijgen, maar hij moest al snel op Mihailovic en later weer Dani terugvallen
Gaan we nu alle hoop leggen op een nobody als Mijnans?
Ik geef je op een briefje dat na een paar wedstrijdjes hij ook weer uit de basis is verdwenen.
Posities waar Pascal maar ook Martens mee blijven schuiven zijn de vleugels en het middenveld sinds het vertrek van sterkhouders Karlsson en Reijnders, domweg om dat we daar een hoop kwantiteit maar weinig kwaliteit van hebben rond lopen. Ik verwijt het Max nog steeds meer dan de trainers die hier alsmaar er niets van bakken.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

differentcook schreef: 02 feb 2024, 09:56 De blessure van Mijnans is Jansen misschien wel fataal geworden. Met hem op 10 leek hij het net draaiende te krijgen, maar hij moest al snel op Mihailovic en later weer Dani terugvallen
Wanneer heeft Mijnans precies op 10 gestaan?
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Owusu-Oduro
Aankoop in de winterstop - Bazoer/Goes - Penetra - Aankoop in de winterstop
Belic - Clasie
Aankoop in de winterstop
Addai - Pavlidis - Aankoop in de winterstop

Toch wel lekker dat er goed gehandeld is de afgelopen maand
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12540
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Langedijk schreef: 02 feb 2024, 10:27 Wanneer heeft Mijnans precies op 10 gestaan?
Tegen Volendam op 26 november
we can come an end
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

differentcook schreef: 02 feb 2024, 10:54 Tegen Volendam op 26 november
Aha, thuis tegen een degradant. Dat wil ik niet meteen 'draaiende' noemen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12540
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Langedijk schreef: 02 feb 2024, 10:58 Aha, thuis tegen een degradant. Dat wil ik niet meteen 'draaiende' noemen.
'is misschien wel' en 'leek draaiende te krijgen'
we can come an end
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13944
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 02 feb 2024, 10:10 Zijn eigen vasthouden aan dezelfde tactiek en keuzes is hem fataal geworden. Het mag niet zo zijn dat dat van één speler zou afhangen.
We hebben allemaal ook gezien dat de alternatieven ook gewoon niet best zijn of waren. Mihailovic op tien was het niet. Mijnans kunnen we niet beoordelen. Op de vleugels is het lood om oud ijzer. Ik geef het je te doen. En nu komt Martens voor dezelfde dilemma's te staan. Enige plusje dat hij heeft is dat Belic er is, waardoor Mijnans zich echt op tien zou kunnen focussen. Mijnans stond onder Jansen namelijk ook vaak in de basis, maar dan op de positie van Reijnders.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3248
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

AZ 4 Life schreef: 02 feb 2024, 12:27 Op de vleugels is het lood om oud ijzer. Ik geef het je te doen. En nu komt Martens voor dezelfde dilemma's te staan.
Precies zoals ik hier al zo vaak aan geef. Martens krijgt met dezelfde problemen te maken als Pascal. Maar waarom heeft Huibers niet ingrepen, neem aan dat ze op het wekelijkse onderonsje waarin Max samen met de trainer alles de revue laat passeren, het met regelmaat over de vleugels hebben gehad? Is het dat men de ontwikkeling van spelers als Poku, Addai, Bommel (jezus), Brederode, Sadiq en Lahdo niet in de weg wil staan om daar een directe versterking neer te zetten? Ik begrijp dat niet, iedereen kan al het gehele seizoen zien dat we vleugellam zijn en daardoor met name veelal de aanval smoort. Zonder Pavlidis heeft AZ een van de zwakste voorhoedes durf ik wel te stellen en dat maakt de prestaties van onze Griek des te sterker.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10213
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

De Rode Baron schreef: 02 feb 2024, 12:43 Precies zoals ik hier al zo vaak aan geef. Martens krijgt met dezelfde problemen te maken als Pascal.
Als je dezelfde dingen blijft doen wel ja.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2337
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

We hebben met Mijnans naast Clasie uiteindelijk onze beste periode van het seizoen gehad, misschien dat dit nog het proberen waard is. Anders Clasie-Belic-Mijnans proberen, dat heeft mijn voorkeur voor nu. Anders de Wit op 10 en Mijnans hangend op links knallen ofzo. Je moet toch wat proberen.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Wildcat schreef: 02 feb 2024, 13:53 Anders de Wit op 10
Heb je helemaal niet gekeken de afgelopen 3 jaar?
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2337
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Langedijk schreef: 02 feb 2024, 15:09 Heb je helemaal niet gekeken de afgelopen 3 jaar?
Ik bedoel in de wedstrijden tegen Feyenoord deze week. Daarin is hij nog enigzins nuttig
Plaats reactie