De Basisopstelling

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1243
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

Wildcat schreef: 18 feb 2024, 10:54 Hoe wil je ooit nog tot een aanval komen zonder backs én zonder vleugels?
Zoek de filmpjes van relationisme maar op.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5477
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

DeTorenburch schreef: 18 feb 2024, 09:27 Gisteren bleek dat Martens weinig vertrouwen heeft in de buitenspelers. De backs zijn ook ruk en clasie tsja dat kan niet meer.

Laten we dan maar zo gaan spelen:

1-3-5-2 met een vleugje relationisme.

—————Pavlidis——Zeefuik————
————————de Wit————————
Brederode———————————Mijnans
—————Dantas———Belic——————
———Bazoer——Goes——Penetra———
————————Ryan——————————
🤢

Wie gaat er voorzetten geven dan?
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1243
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

pAZcal schreef: 18 feb 2024, 11:50 🤢

Wie gaat er voorzetten geven dan?
Oh ik was even vergeten dat voetbal in Nederland alleen volgens de Hollandse school in 4-3-3 mag worden gespeeld.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12786
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Torenburch is de pionier hier onder de forummers.
Wel bijzonder dat bij zo'n oud spel in 2024 nog een nieuwe speelwijze boven kan komen drijven.

https://www.voetbaltrainer.nl/2024/02/1 ... ationisme/
we can come an end
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1243
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

Ik weet niet hoe het nu met Clasie is maar ik zou Kwakman lekker laten staan in de basis.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3320
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

DeTorenburch schreef: 14 apr 2024, 08:50 Ik weet niet hoe het nu met Clasie is maar ik zou Kwakman lekker laten staan in de basis.
Yep, die speelde zeer volwassen. Zeer balvast en steeds proberen het spel naar voren te verleggen.
Prima debuut van dit talent, die in jong ook wekelijks veelal tot de betere behoort. Samen met Smit zijn aankopen van de categorie 'Dantas' eigenlijk overbodig omdat ze daar niet voor onderdoen en ik binnen AZ meer perspectieven voorzie om op termijn 'basiswaardig' te zijn.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10326
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Antti Opdam schreef: 24 jan 2024, 16:26 UP(date)!

- vacature -

Sugawara - vacature/Goes - Penetra - vacature

Bazoer - vacature / Belic

Mijnans / Odgaard

Lahdo - Pavlidis - vacature/Poku
En maar weer eens een UP door de laatste ontwikkelingen (er van uitgaande dat Sugawara en Pavlidis vertrekken):

Vacature

Vacature - Bazoer - Goes/Penetra - Vacature / Wolfe of De Wit

Belic - Vacature

Vacature / Mijnans

Sadiq/Lahdo - Vacature - Vacature

Wel geestig als je gewoon 7 nieuwe basisspelers moet kopen ...

8)
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10326
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Antti Opdam schreef: 22 sep 2023, 05:02 Na een nachtje slecht slapen en de schandaligste wedstrijd uit de moderne AZ - historie kunnen we wel mooi de contouren van een functionerend AZ zien:

- vacature -

Sugawara - vacature/Goes - Penetra - vacature

Bazoer - vacature

Mijnans/Mihailovic

Lahdo - Pavlidis - vacature/Poku
Het is eigenlijk ook wel geestig of naar om te zien hoe weinig spelers eigenlijk een positieve ontwikkeling hebben doorgemaakt.

Alleen Belic heeft zich als zekerheidje gepresenteerd en ontwikkeld, maar verder is het team in in 8 maanden tijd niets opgeschoten.

Misschien dat Van Bommel en Sadiq dan nog iets van naam voor zichzelf gemaakt hebben.

Maar feitelijk is het allemaal gerommel in de marge.

Dat mag de technische staf zich toch aanrekenen ...
Verweg
Teletext-supporter
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 aug 2023, 02:08

Owusu

Vacature - Bazoer - Goes/Penetra/Dekker - Vacature / Wolfe (Verkoop De Wit)

Belic/Vacature - Kwakman/Clasie

Vacature/Mijnans

Sadiq/Lahdo/Addai - Zeefuik/Poku - Vacature/Van Bommel

Wat realistischer, 5 vernieuwingen. Liever dat het budget echt gefocust wordt ingezet op de plekken die duidelijk het hardst nodig zijn.

Er moet een backup voor Belic komen, tenzij de staf er echt vertrouwen in heeft om Kwakman dat te laten doen en daar niet voor terugdeinst als Belic geblesseerd raakt. Elke minuut die Bazoer voor ons in het middenveld heeft gespeeld was hij de slechtste man op het veld, dus dat is geen optie. Ik denk dat het iets mentaals is, maar je hebt er mee te doen.
Rechtsback is duidelijk, dat moet de grootste transfer worden qua budget. Kasius heeft het niveau absoluut niet voor de basis. Yuki is een belangrijkere speler dan velen denken en de staf moet hard aan het werk om zijn opvolger te vinden, die er meteen staat.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6693
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Verweg schreef: 16 mei 2024, 18:32 Owusu

Vacature - Bazoer - Goes/Penetra/Dekker - Vacature / Wolfe (Verkoop De Wit)

Belic/Vacature - Kwakman/Clasie

Vacature/Mijnans

Sadiq/Lahdo/Addai - Zeefuik/Poku - Vacature/Van Bommel

Wat realistischer, 5 vernieuwingen. Liever dat het budget echt gefocust wordt ingezet op de plekken die duidelijk het hardst nodig zijn.

Er moet een backup voor Belic komen, tenzij de staf er echt vertrouwen in heeft om Kwakman dat te laten doen en daar niet voor terugdeinst als Belic geblesseerd raakt. Elke minuut die Bazoer voor ons in het middenveld heeft gespeeld was hij de slechtste man op het veld, dus dat is geen optie. Ik denk dat het iets mentaals is, maar je hebt er mee te doen.
Rechtsback is duidelijk, dat moet de grootste transfer worden qua budget. Kasius heeft het niveau absoluut niet voor de basis. Yuki is een belangrijkere speler dan velen denken en de staf moet hard aan het werk om zijn opvolger te vinden, die er meteen staat.
Peer Koopmeiners 9 assists. Heeft toch een goed seizoen gedraaid. Als hij niet al van AZ was geweest, hadden we hem genoemd in het schaduwelftal topic. Lijkt me toch een behoorlijke backup

Owusu en Zeefuik kan natuurlijk echt niet.

Verder eens dat er op de backs een wereld te winnen is voor AZ volgend seizoen, dat moet Huiberts goed aanpakken.
Mousa Sidi
Fanatic
Berichten: 525
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

Goal: op 1 Ryan en Owusu
Verdediging: op 2. Aankoop,Kasius op 3. Penetra, Goes op 4. Bazoer, Aankoop op 5. De Wit, Aankoop.
Middenveld: op 6. Peer, Kwakman , Belic, Clasie, Mastoras op 8. Belic, Peer, Kwakman, Mastoras. Op 10. Aankoop, Mijnans, Sadiq.
Voorhoede: op 7. Sadiq, Addai, Lahdo. Op 9 Aankoop, Zeefuik, Poku. Op 11. Aankoop, Bommel, Lahdo, Poku.

Max moet echt aan de bak deze zomer. Ik zeg 6 aankopen die direct een meerwaarde zijn.
Plaats reactie