De Basisopstelling

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2255
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Langedijk schreef: 13 feb 2024, 10:49 Mijnans kun je wel degelijk vervangen door iemand uit de eigen jeugd. Die speelt alleen maar verstoppertje en brengt in creatief opzicht niks. Ik heb vorige week in de Youth League betere voetballers gezien.
Ik zie niet iemand die nu dezelfde kwaliteiten heeft als Mijnans bij Jong AZ rondlopen. Smit mag w.m.b. in de zomer aansluiten, mits hij verder blijft groeien. Leidt ook nog veel balverlies en maakt veel fouten. Zelfde geldt voor Kwakman en Schouten.

Mijnans speelde onlangs nog een zeer goede wedstrijd tegen Feyenoord (de eerste uiteraard).
Loetje1990
Herry en/of Berry
Berichten: 71
Lid geworden op: 14 jul 2023, 15:13

SchoorlAZ schreef: 13 feb 2024, 12:15 Ik zie niet iemand die nu dezelfde kwaliteiten heeft als Mijnans bij Jong AZ rondlopen. Smit mag w.m.b. in de zomer aansluiten, mits hij verder blijft groeien. Leidt ook nog veel balverlies en maakt veel fouten. Zelfde geldt voor Kwakman en Schouten.

Mijnans speelde onlangs nog een zeer goede wedstrijd tegen Feyenoord (de eerste uiteraard).

Dat heet eigen jeugd opleiden naar het eerste 🤡
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2255
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Loetje1990 schreef: 13 feb 2024, 12:41 Dat heet eigen jeugd opleiden naar het eerste 🤡
Moet je het wel goed doen. Niemand heeft er wat aan als de jeugdspeler op elkaar aangewezen zijn en niet klaar zijn voor het niveau. Begrijp niet waarom dat zo moeilijk is? De jongens staan 7e in de KKD.

Je kan wel Smit erin gooien met Dekker en Schouten, maar dan zetten we gewoon zelfs Play-offs op het spel. Lijkt me niet helemaal wenselijk, en iets dat (zelfs) jij ook nog wel begrijpt.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Langedijk schreef: 13 feb 2024, 07:39 Het is Nico Dijkshoorn :P
Mwa, Nico woont in Leiden. Ik zou dan niet zo'n forumnaam kiezen.
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1299
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

Langedijk schreef: 13 feb 2024, 10:50 Mooi

Ik heb namelijk een verschrikkelijke hekel aan Fransen
Ook aan Goudmijn, toch? :mrgreen:
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Bombaman schreef: 13 feb 2024, 19:09 Ook aan Goudmijn, toch? :mrgreen:
Franssen is met dubbel s :wink:

Maar Goudmijn schijnt inderdaad een lul te zijn
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

pAZcal schreef: 13 feb 2024, 17:30 Mwa, Nico woont in Leiden. Ik zou dan niet zo'n forumnaam kiezen.
Schoorl woont ook niet in Schoorl

Volgens mij las ik laatst ergens Zaanstreek

Misschien is Langedijk wel mijn achternaam en niet mijn woonplaats 8)
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16258
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 13 feb 2024, 19:20 Schoorl woont ook niet in Schoorl

Volgens mij las ik laatst ergens Zaanstreek

Misschien is Langedijk wel mijn achternaam en niet mijn woonplaats 8)
Neu……gezien je reacties kom je wel degelijk uit Langedijk :wink:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Loetje1990
Herry en/of Berry
Berichten: 71
Lid geworden op: 14 jul 2023, 15:13

SchoorlAZ schreef: 13 feb 2024, 16:59 Moet je het wel goed doen. Niemand heeft er wat aan als de jeugdspeler op elkaar aangewezen zijn en niet klaar zijn voor het niveau. Begrijp niet waarom dat zo moeilijk is? De jongens staan 7e in de KKD.

Je kan wel Smit erin gooien met Dekker en Schouten, maar dan zetten we gewoon zelfs Play-offs op het spel. Lijkt me niet helemaal wenselijk, en iets dat (zelfs) jij ook nog wel begrijpt.
Had je verwacht dat ze eerste zouden staan dan?
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2255
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Loetje1990 schreef: 14 feb 2024, 09:25 Had je verwacht dat ze eerste zouden staan dan?
Daar heeft het toch niks mee te maken? Begrijp je het niet ofzo?
Als ze eerste hadden gestaan, had je echter wel een punt gehad. Nu niet.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2255
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Langedijk schreef: 13 feb 2024, 19:20 Schoorl woont ook niet in Schoorl

Volgens mij las ik laatst ergens Zaanstreek

Misschien is Langedijk wel mijn achternaam en niet mijn woonplaats 8)
Klopt, woon al zo'n 10 jaar voor mijn werk dicht bij Amsterdam (helaas). Wel lekker dicht bij het jeugdcomplex i.i.g.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11181
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

SchoorlAZ schreef: 14 feb 2024, 09:46 Daar heeft het toch niks mee te maken? Begrijp je het niet ofzo?
Als ze eerste hadden gestaan, had je echter wel een punt gehad. Nu niet.
Positie op de ranglijst is natuurlijk niet relevant. Vincent Janssen speelde bij de nummer 10 van de KKD toen hij naar AZ ging. Individuen kunnen er wel degelijk klaar voor zijn.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2255
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Langedijk schreef: 14 feb 2024, 10:03 Positie op de ranglijst is natuurlijk niet relevant. Vincent Janssen speelde bij de nummer 10 van de KKD toen hij naar AZ ging. Individuen kunnen er wel degelijk klaar voor zijn.
Heb ik ook aangegeven. Goes en Addai zijn er wmb klaar voor.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9161
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Langedijk schreef: 14 feb 2024, 10:03 Positie op de ranglijst is natuurlijk niet relevant. Vincent Janssen speelde bij de nummer 10 van de KKD toen hij naar AZ ging. Individuen kunnen er wel degelijk klaar voor zijn.
Precies, Dani de Wit kwam van ajax bijvoorbeeld :lol:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2016
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Met tegenzin moet ik toch concluderen dat ik de Wit in de basis zou zetten. Hij kan niet voetballen, maar is een van de weinige die een doelpunt kan maken. Toch wel handig zo nu en dan.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2255
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Perry schreef: 17 feb 2024, 21:07 Met tegenzin moet ik toch concluderen dat ik de Wit in de basis zou zetten. Hij kan niet voetballen, maar is een van de weinige die een doelpunt kan maken. Toch wel handig zo nu en dan.
Heel opportuun dit. Dani was zo ongeveer de meest onzichtbare persoon op het veld gisteren. Mijnans moet op 10 wmb. Speelt gewoon prima na z'n blessure.
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2016
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

SchoorlAZ schreef: 18 feb 2024, 06:10 Heel opportuun dit. Dani was zo ongeveer de meest onzichtbare persoon op het veld gisteren. Mijnans moet op 10 wmb. Speelt gewoon prima na z'n blessure.
Opportuun is het zeker, maar als ik Mijnans dan weer eens een bal het stadion uit zie schieten..
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2255
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Perry schreef: 18 feb 2024, 07:41 Opportuun is het zeker, maar als ik Mijnans dan weer eens een bal het stadion uit zie schieten..
Mijnans maakte 3 weken terug ook in blessuretijd een goal.
Hij kan letterlijk alles kan wat Dani kan, en nog meer.

Dani heeft wel kwaliteiten die je kan gebruiken, maar liever niet wekelijks.
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1216
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

Gisteren bleek dat Martens weinig vertrouwen heeft in de buitenspelers. De backs zijn ook ruk en clasie tsja dat kan niet meer.

Laten we dan maar zo gaan spelen:

1-3-5-2 met een vleugje relationisme.

—————Pavlidis——Zeefuik————
————————de Wit————————
Brederode———————————Mijnans
—————Dantas———Belic——————
———Bazoer——Goes——Penetra———
————————Ryan——————————
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2337
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

DeTorenburch schreef: 18 feb 2024, 09:27 Gisteren bleek dat Martens weinig vertrouwen heeft in de buitenspelers. De backs zijn ook ruk en clasie tsja dat kan niet meer.

Laten we dan maar zo gaan spelen:

1-3-5-2 met een vleugje relationisme.

—————Pavlidis——Zeefuik————
————————de Wit————————
Brederode———————————Mijnans
—————Dantas———Belic——————
———Bazoer——Goes——Penetra———
————————Ryan——————————
Hoe wil je ooit nog tot een aanval komen zonder backs én zonder vleugels?
Plaats reactie