Dabney dos Santos

Topics over alle oud-spelers, trainers en begeleiders van het eerste team.
Gesloten
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Reijnders, Hoedemakers en Jacobs zijn mee met het eerste, waarschijnlijk is de spoeling dun alhoewel je net zo goed met Goudmijn en Oosting kan spelen natuurlijk.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

pAZcal schreef: 24 jul 2018, 17:53 Ik snap niet dat ze Rienstra en Dos Santos laten spelen bij jong. Van Eijden speelt neem ik aan omdat er verder weinig verdedigers voor handen waren?
Ja. En deze spelers moeten vertrekken. Beter als ze meetrainen en ritme hebben. Makkelijker om ze naar een andere club te krijgen (tegen vergoeding).
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

zeekomkommer schreef: 09 aug 2018, 17:24 Ik lees wat over de SciSkill index en potentie en zie nu waarom Dos Santos steeds opgesteld is blijven worden.
In januari 2017 had hij de hoogste SciSkill potentie van alle Nederlandse spelers, 132,0 (vergelijk Depay 124,3)

https://www.ad.nl/redactie/pdf/oranjevandetoekomst.pdf
Dat had ik destijds ook hier gepost met de boodschap dat dat meer zegt over dat algoritme dan over Dos Santos.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11229
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Ik denk hij is weg. Maak me anders even dood met een blije mus.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Witte rook.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2263
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

~AZ~ schreef: 15 aug 2018, 07:52 Witte rook.
Vertel!
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Hij had de tweet daarna vervangen voor deze. Het nieuws blijft even hoopvol.
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

Bid bid bid....
Kan er geen kiloknallerdeal van worden gemaakt met Fred en Bel H.???

Ps: ik ga de muziek van DJ Dab wel missen hoor
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

~AZ~ schreef: 15 aug 2018, 13:46 Hij had de tweet daarna vervangen voor deze. Het nieuws blijft even hoopvol.
Zo zie je maar hoe het kan gaan in het voetballen
https://www.azfanpage.nl/het-ongekende- ... os-santos/
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

handelaar schreef: 15 aug 2018, 15:00 Zo zie je maar hoe het kan gaan in het voetballen
https://www.azfanpage.nl/het-ongekende- ... os-santos/
Weer een fijn stukje objectieve journalistiek van AZ 4 Life.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3396
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Waarschijnlijk zien ze het bij Willem II als een gokje. Dabney is natuurlijk nog niet zo oud en als daar een trainer zit die hem wonderbaarlijk aan het voetballen krijgt, heb je zomaar een aardige buitenspeler voor Willem II.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

~AZ~ schreef: 15 aug 2018, 15:01 Weer een fijn stukje objectieve journalistiek van AZ 4 Life.
Je persoonlijke hetze is een beetje vermoeiend. Het is nota bene een column waarbij objectiviteit het laatste is wat je wilt zien. Daarbij, als je zo kritisch bent ga je toch zelf lekker onbetaalde stukjes schrijven voor de Fanpage? Niemand houdt je tegen en hulp wordt vast gewaardeerd omdat veel mensen het hoogste woord hebben maar in het stadion en op internet te beroerd zijn om te helpen.

On-topic: voor iedereen beter als hij weggaat. Succes bij je nieuwe club.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5466
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

~AZ~ schreef: 15 aug 2018, 15:01 Weer een fijn stukje objectieve journalistiek van AZ 4 Life.
Ter verdediging van AZ 4 Life: in het begin leek het heel wat. Zijn debuutperiode was prachtig. Ook de tijd met Janssen leek hij prima.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10285
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

handelaar schreef: 15 aug 2018, 15:00 Zo zie je maar hoe het kan gaan in het voetballen
https://www.azfanpage.nl/het-ongekende- ... os-santos/
Eerste bericht van Antti in dit topic ...

8)

viewtopic.php?p=577387#p577387

En vervolgens ga je zo'n jongen negentig minuten lang analyseren en is er geen bal op maat en springt alles van zijn voet. Het kan natuurlijk ook gewoon een mindere wedstrijd zijn. Maar ik schrok me echt rot van de onkunde.

Antti: al vier jaar lang actueel.

PS. Sluit me verder ook nog even aan bij de woorden van Bob Ross.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10285
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

pAZcal schreef: 15 aug 2018, 15:09 Ter verdediging van AZ 4 Life: in het begin leek het heel wat. Zijn debuutperiode was prachtig. Ook de tijd met Janssen leek hij prima.
Wel nee. Lees de berichten maar na.

Speelde in het begin ook al draken van wedstrijden. Hij heeft misschien drie of vier knappe wedstrijden gespeeld.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Antti Opdam schreef: 15 aug 2018, 15:26 Wel nee. Lees de berichten maar na.

Speelde in het begin ook al draken van wedstrijden. Hij heeft misschien drie of vier knappe wedstrijden gespeeld.
Hij heeft wel een fase gehad met Janssen waarin hij een aantal maanden lang goede voorzetten (en assists) afleverde. Hij lijkt echter alleen maar slechter in plaats van beter te zijn worden. Kan voor geen meter afwerken, zijn voetbalinzicht is zeer beperkt en zijn duelkracht is 0.
Hup AZ.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Werd een belofte genoemd in zijn tijd in de jeugd van AZ. Zag ik hem voor het eerst op ICGT Uitgeest (jaar ?). Stond ie op tien. Ik vond hem niks bijzonders, waarbij zijn geringe fysiek ook niet meewerkte.

Later verkaste ie naar de linksbuitenpositie. Al jaren na het afscheid van Maarten Martens een probleemplek. Rennen kon ie wel. Maar verder was het vooral 'toevalsvoetbal'. Net zoiets als ik nu ook weer zie bij Fred Friday. En net als bij hem had Dabney ook vele 'droommomentjes', waarbij ie pas wakker werd na een schreeuw van de kant.

Hopelijk volgt niemand van Willem II de AZFanpage! :wink:
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5466
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Ik ben de laatste die Dabney hier wil houden. Laat dat duidelijk zijn.

In het begin en in de tijd met Janssen had ik gewoon goede hoop.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3396
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Ik ook, maar helaas... Na een leuk begin dacht hij mss dat hij er al was... Of misschien was dat gewoon z'n absolute top. Tja, dan kan je beter ergens anders heen.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Last Scout
Goalscorer
Berichten: 3642
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:42

Dos Santos is denk ik een beetje eenzelfde verhaal als Royston Drenthe... alleen dan voor hij de grote knaller maakte richting Madrid. teveel in dat popiejopie wereldje verzeild geraakt waar veel van onze jongere voetballers van dromen. de verkeerde keuzes maken, niet meer gemotiveerd en geconcentreerd op het veld.

Drenthe wilde eigenlijk gewoon voetballer en rapper zijn, Dabney, voetballer en DJ.
Bij Alkmaar begint de victorie!
Gesloten