Staan op de Ben-Side

Dé plek voor alle supporterszaken. Sfeer, de SV, alles komt aan bod
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1365
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Bombaman schreef: 18 mei 2023, 22:19 Pfff kreeg het ook mee ja, kwam net terug van pissen. Was vooral die achterste man die (ik neem aan dat jij dat dan was) jij aansprak trouwens, dat kale iele mannetje deed niet zoveel volgens mij.
Haha, klopt. Die achterste stond te duwen, de voorste was daar wel klaar mee. 2 van die oude mannen, gedraag je gewoon ff
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6606
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Het is zo jammer dat AZ nu alleen maar wereldnieuws is vanwege het geweld richting de Engelsen op de hoofdtribune.
Waarschijnlijk flinke boete / wedstrijden zonder publiek. Goed gedaan. Denk toch eens twee keer na.
:roll:
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16283
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ferry schreef: 19 mei 2023, 06:51 Het is zo jammer dat AZ nu alleen maar wereldnieuws is vanwege het geweld richting de Engelsen op de hoofdtribune.
Waarschijnlijk flinke boete / wedstrijden zonder publiek. Goed gedaan. Denk toch eens twee keer na.
:roll:
Dat kunnen die figuren niet. Gedreven door coke, alcohol, testosteron, groepsproces leven ze in een parallel universum. De trieste gedachte dat ze zich hier de hele wedstrijd al op hebben “verheugd”, n.b. hun eigen stadion er voor mollen en als klap op de vuurpijl bivakmutsen op zodat ze niet herkend worden en de volgende keer er weer zullen staan.
Stadionverbod voor het leven, net als die groep Feyenoord-eikels.

Ik schaam me kapot voor m’n cluppie. Het is zó lang goed gegaan.
Dit kan voor mensen een reden zijn niet de seizoenkaart te verlengen. Je wilt je kind toch veilig naast je kunnen laten zitten……..
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12616
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DonnyDelano schreef: 18 mei 2023, 21:43 Overigens kon ik op de Molenaar in de rust ook al 2 60+-ers uit elkaar halen omdat ze het niet leuk vonden dat er geduwd werd in de rij voor de wc's.
Huilende kinderen, verhitte senioren, je had het er maar druk mee gisteren! :wink:
we can come an end
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1122
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

Op de Ben Side zag je een duidelijk wak in het vak toen ze naar de hoofdtribune gingen. Het moet dus niet zo moeilijk zijn om deze mensen o.b.v. camerabeelden te identificeren en een lang stadionverbod te geven. Of durven we dat bij AZ ook niet omdat bedreigingen ook bij ons normaal zijn geworden? Schandalig vertoon.
De ME was er ook mooi op tijd bij. Die hadden grotere problemen bij de ingang naast het uitvak waar ze steeds hebben gestaan en waar niets gebeurde. De hooligans van vak M, N, O, P mochten daar na afloop ook niet meer naar buiten. Wat dat betreft waren de veiligheidsrisico's lekker ingeschat gisteren. Onbegrijpelijk dat de ME aan de 'verkeerde' kant van het stadion stond.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11195
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 19 mei 2023, 07:07 als klap op de vuurpijl bivakmutsen op
Hoe komen die in godsnaam binnen? Net als die zwarte hoodies. Dat hou je toch tegen bij de poort. Zet er desnoods marechaussee of militairen neer.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1365
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Langedijk schreef: 19 mei 2023, 09:49 Hoe komen die in godsnaam binnen? Net als die zwarte hoodies. Dat hou je toch tegen bij de poort. Zet er desnoods marechaussee of militairen neer.
Ik ben geen ervaringsdeskundige, maar het is toch vrij eenvoudig om een bivakmuts te verbergen bij het fouilleren?
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11195
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

DonnyDelano schreef: 19 mei 2023, 09:55 Ik ben geen ervaringsdeskundige, maar het is toch vrij eenvoudig om een bivakmuts te verbergen bij het fouilleren?
Waar dan? In je anus? Dat fouilleren stelt gewoon niks voor. Jas hoeft niet eens open.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1365
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Langedijk schreef: 19 mei 2023, 10:09 Waar dan? In je anus? Dat fouilleren stelt gewoon niks voor. Jas hoeft niet eens open.
Dat lijkt me vrij onplezierig. Ook vrij onfris als je dat ding later op je hoofd moet zetten. Je kunt dat ding toch gewoon onder je shirt stoppen ofzo?
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

En dan willen ze die jochies nog faciliteren ook door een extra vak als sta-vak in te richten. Flikker al die gastjes het stadion uit, voor het leven, dan komt er wel weer genoeg ruimte op de huidige sta-vakken.
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

Langedijk schreef: 19 mei 2023, 09:49 Hoe komen die in godsnaam binnen? Net als die zwarte hoodies. Dat hou je toch tegen bij de poort. Zet er desnoods marechaussee of militairen neer.
F16's boven het stadion! Marco Kroon voor de ingang!
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12616
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Eén mogelijk winstpunt is dat het imago van AZ stadionbezoekers als kaaskijkers en vroegvertrekkers na gisteren wat andere tinten heeft gekregen. :D
we can come an end
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6627
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

differentcook schreef: 19 mei 2023, 13:23 Eén mogelijk winstpunt is dat het imago van AZ stadionbezoekers als kaaskijkers en vroegvertrekkers na gisteren wat andere tinten heeft gekregen. :D
Nu zijn we cocainekijkers geworden.
Of bivakmutsbezoekers.
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11195
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

SimonPoulsen schreef: 19 mei 2023, 13:38 Nu zijn we cocainekijkers geworden.
Of bivakmutsbezoekers.
:lol:
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5449
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

072 schreef: 19 mei 2023, 12:12 F16's boven het stadion! Marco Kroon voor de ingang!
:D
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1365
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Het enige pluspunt van wat er gisteren gebeurde is dat die capuchonnetjes wel allemaal gruwelijk voor lul staan. Kom je met 50+ man stoer doen, wordt je één voor één door 2 vette oude mannen de trap af getikt
Gebruikersavatar
Rinus
Herry en/of Berry
Berichten: 61
Lid geworden op: 08 feb 2005, 18:21

Dat dus. 30 man is een beetje 'stoer' met hun hoodies op aan het rennen, uiteindelijk zijn er vijf die het aandurven om wat klappen uit te delen en dan worden ze vervolgens nog teruggeslagen (en feitelijk voor lul gezet) door een paar 60'ers met een nieuw heup.

Wat een kansloze losers die onze club te kakken hebben gezet. En vooral door dat debiele gedrag, heb ik vandaag een zodanig groot kutgevoel dat die nog tien keer groter is dan de hele nederlaag in de halve finale. Erg knap gedaan, jongens, dank je wel. :-?
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

Rinus schreef: 19 mei 2023, 19:12 Dat dus. 30 man is een beetje 'stoer' met hun hoodies op aan het rennen, uiteindelijk zijn er vijf die het aandurven om wat klappen uit te delen en dan worden ze vervolgens nog teruggeslagen (en feitelijk voor lul gezet) door een paar 60'ers met een nieuw heup.

Wat een kansloze losers die onze club te kakken hebben gezet. En vooral door dat debiele gedrag, heb ik vandaag een zodanig groot kutgevoel dat die nog tien keer groter is dan de hele nederlaag in de halve finale. Erg knap gedaan, jongens, dank je wel. :-?
Ze staan echt overal voor lul, niet normaal. Ze zouden even laten zien hoe "stoer" ze zijn, maar worden nu overal uitgelachen. En verpesten daar ook nog eens het imago van de hele club mee. Hoe vaak ik het nu niet op Reddit/Insta/TV etc heb zien voorbij komen..
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5449
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Het grootste kutgevoel is dat er nu geen AZ supporters naar NEC mogen.
Ik roep iedereen op die deze kinderen kent om bij de eerste mogelijkheid een bekertje koude chocomel over ze heen te gooien.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16283
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

pAZcal schreef: 21 mei 2023, 09:46 Het grootste kutgevoel is dat er nu geen AZ supporters naar NEC mogen.
Ik roep iedereen op die deze kinderen kent om bij de eerste mogelijkheid een bekertje koude chocomel over ze heen te gooien.
Ik zou de ouders willen oproepen hun kinderen gewoon even op te voeden.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Plaats reactie