Schaduwelftal III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 922
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

We hebben komend seizoen vier directe versterkingen nodig. Een spits, een controlerende middenvelder, een echte tien en een buitenspeler. Zo niet, wordt het weer een rampseizoen.
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
SjaakTrekhaak
Seizoenkaarthouder
Berichten: 389
Lid geworden op: 24 mei 2022, 18:39

Shota-Arveladze schreef: 09 apr 2024, 09:09 We hebben komend seizoen vijf directe versterkingen nodig. Een spits, een controlerende middenvelder, een echte tien en twee buitenspelers. Zo niet, wordt het weer een rampseizoen.
Even voor je aangepast.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10240
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Shota-Arveladze schreef: 09 apr 2024, 09:07 Fake nieuws. Volgens mij heeft iemand mijn post ge-edit!

:cry: :cry: :oops:
:lol:

Deze onthoud ik.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10240
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

SjaakTrekhaak schreef: 09 apr 2024, 09:37 Even voor je aangepast.
Goed gedaan.

Anders hebben we straks weer fake news.

Overigens hebben we ook nog een knappe linksback nodig. In de geest van Poulsen, Wijndal, Kerkez.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6619
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Antti Opdam schreef: 09 apr 2024, 09:52 Goed gedaan.

Anders hebben we straks weer fake news.

Overigens hebben we ook nog een knappe linksback nodig. In de geest van Poulsen, Wijndal, Kerkez.
En een rechtsback
vriend
Basisspeler
Berichten: 2624
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

DeZuivelDuivel schreef: 08 apr 2024, 17:07 Het is meer gewoon een constatering. Maar om het toe te lichten: ik denk dat er meer druk op de ketel moet, maar de spelersbus opwachten is natuurlijk niet de gepaste maar wel een helaas effectieve manier.
Bij NEC heeft het effect gehad. 8)
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9189
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

vriend schreef: 09 apr 2024, 11:59 Bij NEC heeft het effect gehad. 8)
Meijer zette recentelijk zelf het anti-vitesse lied in voor de supporters, dat zie ik een Jansen of Martens niet doen. :lol:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 922
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

SjaakTrekhaak schreef: 09 apr 2024, 09:37 Even voor je aangepast.
Nou ik vind dat we met Van Bommel, Adai en Poku talentvolle buitenspelers hebben.
"One swallow does not make a summer"
Koekie van Yuki
Steward
Berichten: 14
Lid geworden op: 19 aug 2022, 20:45

Zou AZ er niet goed aan doen om te kijken of ze spelers kunnen halen die bij de top3 net buiten de boot vallen. Pak hem beet sambo, obispo en Mauro junior van PSV kan je toch een basisplaats beloven. Je zal niet direct kampioen worden mar je gaat er wel op vooruit. Of zijn dit soort jongens ook al onbetaalbaar voor ons?
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 634
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

Koekie van Yuki schreef: 09 apr 2024, 21:05 Zou AZ er niet goed aan doen om te kijken of ze spelers kunnen halen die bij de top3 net buiten de boot vallen. Pak hem beet sambo, obispo en Mauro junior van PSV kan je toch een basisplaats beloven. Je zal niet direct kampioen worden mar je gaat er wel op vooruit. Of zijn dit soort jongens ook al onbetaalbaar voor ons?
Sambo zo oppikken kost niks van de zomer en is zo basisspeler.
Mauro Junior en Obispo ben ik niet zo'n groot fan van.

In het zelfde licht is Mikautadze (ook al is ajax absoluut geen top 3) ook een optie.
Is inmiddels verhuurt aan Metz waar hij 1 op 2 loopt( 7 goals en drie assists in 14 duels in de Ligue 1).
Metz degradeert waarschijnlijk weer staan 1 na laatste dus optie tot koop wordt waarschijnlijk niet gelicht.
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1225
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

Elmpie. schreef: 09 apr 2024, 21:17 Sambo zo oppikken kost niks van de zomer en is zo basisspeler.
Mauro Junior en Obispo ben ik niet zo'n groot fan van.

In het zelfde licht is Mikautadze (ook al is ajax absoluut geen top 3) ook een optie.
Is inmiddels verhuurt aan Metz waar hij 1 op 2 loopt( 7 goals en drie assists in 14 duels in de Ligue 1).
Metz degradeert waarschijnlijk weer staan 1 na laatste dus optie tot koop wordt waarschijnlijk niet gelicht.
Mikautadze zou een geweldige aankoop zijn als wij hem in de spits zetten zal hij een gelijk aantal goals maken als Pavlidis nu doet.

Het mooiste zou dan zijn dat de woorden van Vincent Janssen ook bevestigd zullen worden.
Gebruikersavatar
SjaakTrekhaak
Seizoenkaarthouder
Berichten: 389
Lid geworden op: 24 mei 2022, 18:39

Shota-Arveladze schreef: 09 apr 2024, 20:12 Nou ik vind dat we met Van Bommel, Adai en Poku talentvolle buitenspelers hebben.
Dat betwist niemand. Maar ze lijken niet klaar voor de basis. Hooguit Ruben. Maar ik zie liever iemand wat meer flitsen, zoals een Sahraoui. Laat Max de beurs maar eens trekken voor echte kwaliteit zodat de jeugd in de luwte kan wennen aan het niveau. Spelers die direct op hoog niveau kunnen presteren met daarachter (top-) talenten. Niet noodgedwongen talenten inpassen met de hoop dat ze meteen op hoog niveau presteren, zoals nu gebeurt.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5446
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Shota-Arveladze schreef: 09 apr 2024, 20:12 Nou ik vind dat we met Van Bommel, Addai en Poku talentvolle buitenspelers hebben.
Poku is vooral een centrumspits.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10240
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Koekie van Yuki schreef: 09 apr 2024, 21:05 Zou AZ er niet goed aan doen om te kijken of ze spelers kunnen halen die bij de top3 net buiten de boot vallen.
Heeft deze strategie ooit gewerkt?

Ik blijf van mening dat AZ spelers moet pakken die in een potentieel opwaartse spiraal zitten.

Het liefst met een basisplaats of speeltijd één niveautje lager.

Veerman en Zirkzee waren prachtige haalbare zekere opties geweest.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12597
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Antti Opdam schreef: 10 apr 2024, 07:08 Heeft deze strategie ooit gewerkt?
Uiteindelijk had het in principe kunnen werken met Albert Gudmundsson en (ik ken de gevoeligheid hiervan) Dani heeft in de loop der jaren zijn nut voor AZ gehad.
we can come an end
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10240
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

differentcook schreef: 10 apr 2024, 10:24 Uiteindelijk had het in principe kunnen werken met Albert Gudmundsson en (ik ken de gevoeligheid hiervan) Dani heeft in de loop der jaren zijn nut voor AZ gehad.
Ok, maar dan moet de strategie dus zijn om goede jeugdspelers van ajax of PSV proberen te kapen.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6619
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Het maakt niet uit waar je ze vandaan plukt. AZ moet gewoon een heel duidelijke profielschets gaan maken van de positie en type spelers die ze willen hebben. En dan aan de hand daarvan gaan scouten. Het woord multifunctioneel mag absoluut niet meer vallen deze zomer dat experiment is totaal mislukt. Met Mijnans heb je er al 1 die alle gaten kan vullen. Ik wil een duidelijke nummer 10, een buitenspeler en een spits. Dat gaat echt de basis zijn voor AZ om het weer op de rit te krijgen.


Van mij mogen ze overigens ook gewoon eens een Bas Kuipers of Verdonk ophalen als linksback. Misschien geen restwaarde, maar voor 1-2 miljoen wel een bewezen eredivisie linksback.
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1225
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

SimonPoulsen schreef: 10 apr 2024, 14:01 Het maakt niet uit waar je ze vandaan plukt. AZ moet gewoon een heel duidelijke profielschets gaan maken van de positie en type spelers die ze willen hebben. En dan aan de hand daarvan gaan scouten. Het woord multifunctioneel mag absoluut niet meer vallen deze zomer dat experiment is totaal mislukt. Met Mijnans heb je er al 1 die alle gaten kan vullen. Ik wil een duidelijke nummer 10, een buitenspeler en een spits. Dat gaat echt de basis zijn voor AZ om het weer op de rit te krijgen.


Van mij mogen ze overigens ook gewoon eens een Bas Kuipers of Verdonk ophalen als linksback. Misschien geen restwaarde, maar voor 1-2 miljoen wel een bewezen eredivisie linksback.
Doe die kuipers maar in een package deal met Willumsson erbij ook een ervaren krijgt en international.
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1225
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

Shota-Arveladze schreef: 09 apr 2024, 09:09 We hebben komend seizoen vier directe versterkingen nodig. Een spits, een controlerende middenvelder, een echte tien en een buitenspeler. Zo niet, wordt het weer een rampseizoen.
Spits: Vanat Dynamo Kiev
10: Marchwinski of Willumsson
Controlerend: Matthijs Tielemans, Julian Baas, Dirk Proper, de Keersmaecker
Buitenspeler: Zuriko Davitashvili (Rechtsbuiten) Nanasi (linksbuiten/AM)
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3269
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

SjaakTrekhaak schreef: 10 apr 2024, 05:42 Maar ze lijken niet klaar voor de basis. Hooguit Ruben.
Mag toch hopen dat Huiberts inziet dat ze er allemaal niet klaar voor zijn en daarop zijn aankoopbeleid afstemt.
Plaats reactie