Schaduwelftal III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
MB80
Invaller

AZ 4 Life schreef: 17 jun 2024, 16:28 Weghorst kan je echt vergeten. Nul kans dat die terug gaat keren. Staat ook niet op de lijst bij AZ. Lammers staat daar overigens wel op, maar pas als vierde of vijfde optie.
1. Parrott?
2. ?
3. ?
4. ?
5. Zeefuik? :oops: :lol:
differentcook
Harde Kern

MB80 schreef: 17 jun 2024, 18:08 1. Parrott?
2. ?
3. ?
4. ?
5. Zeefuik? :oops: :lol:
Lekkie is gelukkig al van ons!
we can come an end
SjaakTrekhaak
Fanatic

AZ 4 Life schreef: 17 jun 2024, 16:28 Weghorst kan je echt vergeten. Nul kans dat die terug gaat keren. Staat ook niet op de lijst bij AZ. Lammers staat daar overigens wel op, maar pas als vierde of vijfde optie.
sister of mercy schreef: 17 jun 2024, 16:33 Wie staat er dan bovenaan?
@AZ 4 Life: :help:
differentcook
Harde Kern

SjaakTrekhaak schreef: 17 jun 2024, 18:43 @AZ 4 Life: :help:
viewtopic.php?p=814249&hilit=parrott#p814249
we can come an end
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur

Eigenlijk ben ik benieuwder hoe serieus dat Batagov verhaal was.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SjaakTrekhaak
Fanatic

Thanks Cook.

Ergens zou ik Parrot toch wel een beetje een teleurstellende transfer vinden. Pavlidis liet echt wat bijzondere dingen zien voor hij kwam van Willem II. Parrot komt degelijk over maar niet echt brille kunnen ontdekken. Zeker als je een Engelse prijs moet betalen.

Een Kvistgaarden dit jaar of Tengstedt vorig jaar zou ik bijvoorbeeld veel interessanter vinden. Maar dat lijkt er niet in te zitten.

Maar ik was het eerste jaar ook geen fan van Pavlidis dus wat weet ik nou :lol:
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur

SjaakTrekhaak schreef: 18 jun 2024, 06:52 Thanks Cook.

Ergens zou ik Parrot toch wel een beetje een teleurstellende transfer vinden. Pavlidis liet echt wat bijzondere dingen zien voor hij kwam van Willem II. Parrot komt degelijk over maar niet echt brille kunnen ontdekken. Zeker als je een Engelse prijs moet betalen.

Een Kvistgaarden dit jaar of Tengstedt vorig jaar zou ik bijvoorbeeld veel interessanter vinden. Maar dat lijkt er niet in te zitten.

Maar ik was het eerste jaar ook geen fan van Pavlidis dus wat weet ik nou :lol:
=D> =D> =D>

Nog iemand op de Kvistgaarden trein :D
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SjaakTrekhaak
Fanatic

DeZuivelDuivel schreef: 18 jun 2024, 18:22 =D> =D> =D>

Nog iemand op de Kvistgaarden trein :D
Bij AZalerts ook al. Maar AZ heeft schijnbaar geen interesse. Of Kvistgaarden zelf niet. Zonde in ieder geval.
Ferry
Georg

Boadu lijkt bij Twente te willen blijven. Twente wil vooral Weghorst, maar gezien zijn rol op het EK kon dat wel eens moeilijk worden.
Dan is Boadu de eerste reserve - volgens clubwatcher Ten Voorde.

https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/other/ ... 0a86&ei=10
salmonyappi
Harde Kern

Ferry schreef: 19 jun 2024, 13:14 Boadu lijkt bij Twente te willen blijven. Twente wil vooral Weghorst, maar gezien zijn rol op het EK kon dat wel eens moeilijk worden.
Dan is Boadu de eerste reserve - volgens clubwatcher Ten Voorde.

https://www.msn.com/nl-nl/nieuws/other/ ... 0a86&ei=10
Prima toch? Ik zou Boadu hier ook niet meer terug hoeven.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
SimonPoulsen
Co

salmonyappi schreef: 19 jun 2024, 13:51 Prima toch? Ik zou Boadu hier ook niet meer terug hoeven.
Ik ook niet. Doe ons Parrott maar. Laat Twente daar maar hun schaarse budget in steken. Hun team draaide goed met werkers als Ugalde en Wolfswinke, met Boadu lopen ze snel tegen problemen aan.

Overigens wordt Nanasi in verband gebracht met PSV. Vraagprijs zou rond de 7/8 miljoen liggen. Die kunnen we vergeten.
pAZcal
Kristen

SimonPoulsen schreef: 19 jun 2024, 14:13 Overigens wordt Nanasi in verband gebracht met PSV. Vraagprijs zou rond de 7/8 miljoen liggen. Die kunnen we vergeten.
We hebben geld klaar staan, lijkt me. Er moet een keer een kwaliteitsimpuls komen toch?
MB80
Invaller

SimonPoulsen schreef: 19 jun 2024, 14:13 Ik ook niet. Doe ons Parrott maar. Laat Twente daar maar hun schaarse budget in steken. Hun team draaide goed met werkers als Ugalde en Wolfswinke, met Boadu lopen ze snel tegen problemen aan.

Overigens wordt Nanasi in verband gebracht met PSV. Vraagprijs zou rond de 7/8 miljoen liggen. Die kunnen we vergeten.
Parrott heeft een vergelijkbare stijl met pavlidis dus snel doorpakken. Boadu is leuk maar alleen voor erbij en dat ga je financieel gezien niet doen.

Parrott met daarachter Zeefuik, wie daarachter zit is een raadsel wat Max van plan is. Gaat Max zeggen dat is Poku? (Of verhuren?)… of gaat Max creatief doen en zeggen dat Sadiq en Bommel “daar ook kunnen spelen”…. Of toch de geflopte Meerdink…

Vaessen/Wellenreuther, Hoedt, Driouech en Parrott erbij… zo moeilijk is het niet om te verbeteren.
Jop van der Linden
Dagjesmens

Het valt me nu al een tijdje op dat als er op een AZ forum een aanvaller wordt gesuggereerd, dat veel mensen zeggen dat we al ruim voldoende bezet zijn met spelers zoals van Brederode, Poku, Addai, Meerdink en Lahdo. Sorry, maar met zo'n aanval plusminus een aankoop haal je de top 6 toch niet? Ben ik de enige die hier dan zo over denkt?
Ferry
Georg

Jop van der Linden schreef: 19 jun 2024, 16:19 [..] met spelers zoals van Brederode, Poku, Addai, Meerdink en Lahdo. Sorry, maar met zo'n aanval plusminus een aankoop haal je de top 6 toch niet? Ben ik de enige die hier dan zo over denkt?
Nee hoor. Je vergeet de enorme hype van Zeefuik hier nog. Heeft werkelijk nog niets gepresteerd. Maar men denkt hier dat die er 10 in gaat schieten...
De Rode Baron
Goalscorer

Jop van der Linden schreef: 19 jun 2024, 16:19 Het valt me nu al een tijdje op dat als er op een AZ forum een aanvaller wordt gesuggereerd, dat veel mensen zeggen dat we al ruim voldoende bezet zijn met spelers zoals van Brederode, Poku, Addai, Meerdink en Lahdo. Sorry, maar met zo'n aanval plusminus een aankoop haal je de top 6 toch niet? Ben ik de enige die hier dan zo over denkt?
Je moet helemaal achterin de rij aansluiten, dat rijtje moet overigens nog wel aangevuld worden met Bommel en Mijnans
'At your service '
salmonyappi
Harde Kern

pAZcal schreef: 19 jun 2024, 15:43 We hebben geld klaar staan, lijkt me. Er moet een keer een kwaliteitsimpuls komen toch?
Wat zou jij kiezen als speler? AZ of PSV?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
SimonPoulsen
Co

salmonyappi schreef: 19 jun 2024, 17:52 Wat zou jij kiezen als speler? AZ of PSV?
Ik zou lekker helemaal ergens anders heen gaan heel Europa wil hem hebben. Bij PSV zit hij op de bank en AZ is financieel en sportief op dit moment ook niet zo interessant voor hem.
pAZcal
Kristen

Ligt eraan wat zijn beweegredenen zijn: geld of spelen.
De Rode Baron
Goalscorer

Zou Max Huiberts er niet verstandig aan doen om eens een belletje te plegen naar Kralingen om Couhaib Driouech voor 3,5 miljoen op te halen?
PSV was/is de enigste club die concreet naar deze speler heeft geïnformeerd, maar die willen niet verder gaan dan 2 miljoen voor de speler die nog een éénjarig contract heeft en schijnen nu verder te kijken naar een alternatief. Driouech zelf, heeft te kennen gegeven de voorkeur te geven naar een stap binnen Nederland om nu al naar het buitenland te vertrekken.
Voor AZ is het van belang dat er op links een goede speler bij komt. Van Bommel, lang nog geen dragende speler, heeft geen concurrentie terwijl op rechts we wat breder bezet zijn met Lahdo, Sadiq en talent Addai.
'At your service '
Plaats reactie