Schaduwelftal III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6643
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Gijs Smal zo goed als zeker naar Feyenoord.
Toch jammer dat we een Nederlands talent geboren in De Rijp (gespeeld bij AFC 34) niet zelf weten te halen.
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1232
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

Ferry schreef: 14 apr 2024, 09:58 Gijs Smal zo goed als zeker naar Feyenoord.
Toch jammer dat we een Nederlands talent geboren in De Rijp (gespeeld bij AFC 34) niet zelf weten te halen.
26 is toch geen talent meer?
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16330
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

DeTorenburch schreef: 14 apr 2024, 11:59 26 is toch geen talent meer?
Ook op je 50e kan je nog steeds talent hebben hoor.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16330
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ik las volgens mij hier ergens dat iemand opperde om Mansverk naar AZ te halen. Nou, ik kijk naar ajax-Twente en wat is die gozer slecht. Niet doen dus.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1232
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

salmonyappi schreef: 14 apr 2024, 15:29 Ook op je 50e kan je nog steeds talent hebben hoor.
:lol: Ja dat is waar maar in de voetbaldefinitie en mede in die context kan je dus niet meer spreken van een talent (kwalificatie).

Wel kan je zeggen iemand met talenten (vaardigheden). Dat werd alleen niet gezegd.
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1232
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

De linksbuiten van UNAM Pumas is misschien ook nog wel een interessante speler. Goede actie, lekker schot. Iets meer overzicht zou hem verder helpen (daarom haalbaar?). Heeft zijn debuut voor Mexico al gemaakt.

César Huerta

https://www.transfermarkt.nl/cesar-huer ... rainer_id=

https://youtu.be/8ydxlpRQWLY?si=qbuFG5iEYz1nxibB
MB80
Invaller
Berichten: 2310
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Vaessen transfervrij vastleggen voor eerste keeper
De Rooij kopen van nec rechtsback of Svensson terughalen, laatste is wat lastiger mbt salaris en het goede leven Svensson heeft
Weghorst kopen…. Of douvikas huren of kopen van Celta bij vertrek Pavlidis, geeft ruimte voor Zeefuik en Poku om zich te ontwikkelen
Tolinssson (Lommel) centraal achterin erbij
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6643
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

MB80 schreef: 14 apr 2024, 20:07 Vaessen transfervrij vastleggen voor eerste keeper
Of Wellenreuther.
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1232
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

Ferry schreef: 15 apr 2024, 16:59Of Wellenreuther.
Helemaal met je eens als dat lukt jammer dan voor Owusu-Oduro.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9234
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Doelman: Suzuki(Zion), Jaros
RB: Pyrka, Ottiger
LB: Prass
CB: Matysik, Vitik, Drkusic
CM: Marchwinski/Kozwloski/Sattlberger/Stevanovic/Kawasaki(Sota)/Jóhannesson
AM: Seidl, Rakoczy, Karabec, Sulc, Ingason
RW: Marczuk, Jurasek, Kapralik
LW: Schelderup, Damsgaard polsen, die lijken redelijk afgezakt vanuit hun topclubs, maar zijn nog jong en laten ook weer niet niks zien. Of misschien Pantovic als maatje voor Belic speelt al twee seizoenen heel goed.
CS: Kvistgaarden, Biereth, Suzuki(Yuito), Óskarsson, Gudjohnsen(Andri)

Uit mijn eigen lijstje zijn Prass, Vitik Pantovic, Kvistgaarden, Sulc en beide Suzuki's(geen grapje) denk ik de uitschieters.
Laatst gewijzigd door DeZuivelDuivel op 15 apr 2024, 21:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9234
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Rechtsback en linksback vind ik moeilijke posities. Binnenlands de Rooij en Zagre oppikken zou geen kwaad kunnen.
Verder zou ik de Japanners die momenteel in de Eredivisie spelen niet uitbannen als opties.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2020
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

DeZuivelDuivel schreef: 15 apr 2024, 21:08 Doelman: Suzuki(Zion), Jaros
RB: Pyrka, Ottiger
LB: Prass
CB: Matysik, Vitik, Drkusic
CM: Marchwinski/Kozwloski/Sattlberger/Stevanovic/Kawasaki(Sota)/Jóhannesson
AM: Seidl, Rakoczy, Karabec, Sulc, Ingason
RW: Marczuk, Jurasek, Kapralik
LW: Schelderup, Damsgaard polsen, die lijken redelijk afgezakt vanuit hun topclubs, maar zijn nog jong en laten ook weer niet niks zien. Of misschien Pantovic als maatje voor Belic speelt al twee seizoenen heel goed.
CS: Kvistgaarden, Biereth, Suzuki(Yuito), Óskarsson, Gudjohnsen(Andri)

Uit mijn eigen lijstje zijn Prass, Vitik Pantovic, Kvistgaarden, Sulc en beide Suzuki's(geen grapje) denk ik de uitschieters.
Klinkt zo toch een beetje al een gemiddelde selectie van Vitesse.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16330
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Even een serieuze vraag: hoe komen jullie toch aan al die namen? Hoe weet je dat ze kunnen voetballen? Kijken jullie zoveel buitenlands voetbal? Of gaat dat met bord op schoot en statistieken op de iPad? Ik heb werkelijk van 99% nog nooit gehoord……….
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11209
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 16 apr 2024, 06:11 Even een serieuze vraag: hoe komen jullie toch aan al die namen? Hoe weet je dat ze kunnen voetballen? Kijken jullie zoveel buitenlands voetbal? Of gaat dat met bord op schoot en statistieken op de iPad? Ik heb werkelijk van 99% nog nooit gehoord……….
Gezien de clubs waar ze spelen lijkt me dat niet. Dan heb je verder echt geen hobby’s. Ik ken ze op 1 of 2 na ook allemaal niet en zie liever (Nederlandse) opties binnen de Eredivisie. Geen vreemdelingenlegioen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 923
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

salmonyappi schreef: 16 apr 2024, 06:11 Even een serieuze vraag: hoe komen jullie toch aan al die namen? Hoe weet je dat ze kunnen voetballen? Kijken jullie zoveel buitenlands voetbal? Of gaat dat met bord op schoot en statistieken op de iPad? Ik heb werkelijk van 99% nog nooit gehoord……….
Ze spelen FIFA voetbal spelletjes
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12697
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 16 apr 2024, 06:11 Even een serieuze vraag: hoe komen jullie toch aan al die namen? Hoe weet je dat ze kunnen voetballen? Kijken jullie zoveel buitenlands voetbal? Of gaat dat met bord op schoot en statistieken op de iPad? Ik heb werkelijk van 99% nog nooit gehoord……….
Was er wat betreft schaduwtrainers ook maar zo'n open blik. Daar zie ik meestal dezelfde namen voorbij komen (vaak ook met prestaties elders van lang geleden)
we can come an end
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1232
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

salmonyappi schreef: 16 apr 2024, 06:11 Even een serieuze vraag: hoe komen jullie toch aan al die namen? Hoe weet je dat ze kunnen voetballen? Kijken jullie zoveel buitenlands voetbal? Of gaat dat met bord op schoot en statistieken op de iPad? Ik heb werkelijk van 99% nog nooit gehoord……….
Via de juiste kanalen kan je veel voetbal zien.
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1232
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

Langedijk schreef: 16 apr 2024, 06:22 Gezien de clubs waar ze spelen lijkt me dat niet. Dan heb je verder echt geen hobby’s. Ik ken ze op 1 of 2 na ook allemaal niet en zie liever (Nederlandse) opties binnen de Eredivisie. Geen vreemdelingenlegioen.
Gasten die hier een heel elftal plaatsen bedoelen niet dat ze allemaal gehaald moeten worden. Het is een schaduwelftal.

Maar ik wil wel meegaan in jouw verhaal noem mij maar een linksbuiten, rechtsbuiten en twee back + een middenvelder die ons beter gaan maken.

Als buitenspeler kom ik niet verder dan Alireza (ook niet helemaal in jouw straatje lijkt mij) en Berghuis.
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1232
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

differentcook schreef: 16 apr 2024, 06:59 Was er wat betreft schaduwtrainers ook maar zo'n open blik. Daar zie ik meestal dezelfde namen voorbij komen (vaak ook met prestaties elders van lang geleden)
Helemaal mee eens het lijkt daar wel alsof Hans Kraay Jr en Aad de mos suggesties aandragen :lol:
vriend
Basisspeler
Berichten: 2632
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 16 apr 2024, 06:11 Even een serieuze vraag: hoe komen jullie toch aan al die namen? Hoe weet je dat ze kunnen voetballen? Kijken jullie zoveel buitenlands voetbal? Of gaat dat met bord op schoot en statistieken op de iPad? Ik heb werkelijk van 99% nog nooit gehoord……….
Goede vraag. Ik waardeer de moeite die mensen nemen om dit soort research te doen. Maar ik ga het echt niet lezen. De kans dat AZ één van deze spelers binnen haalt lijkt mij nihil.
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Plaats reactie