Schaduwelftal III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13944
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef: 06 mar 2024, 17:18 Die wil bij voorkeur in het buitenland blijven

Buiten dat: waar wil je hem posteren? Verdedigend niet goed genoeg en aanvallend niet overtuigend. Speelt bij Schalke (als hij niet op de bank zit) vooral als wingback, en dat is niet het systeem van AZ
Niemand is voor jou goed genoeg, maar was gewoon in zijn tijd bij AZ één van de beste linksbacks van Nederland. Behoorde samen met Wijndal toen zeker tot de beste vijf linksbacks in Nederland. Wij hadden alleen de pech (of luxe) dat wij ze allebei onder contract hadden staan. En hij staat wel degelijk open voor een terugkeer. Bron: de hoofdrolspeler zelf. En dan zet je hem dus gewoon op linksback. Een klasse beter dan Wolfe.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13944
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

AlkmaarForever schreef: 06 mar 2024, 15:30 Aan wie denk je op 10 ??
Igor Miladinovic is wel een leuke optie denk ik. 20-jarige jeugdinternational die eind van het jaar uit zijn contract loopt. Staat nu onder contract bij FK Cukaricki en was in 23 duels goed voor negen goals en drie assists tot dusver. Een zeer behendige speler die makkelijk tegenstanders passeert en doelgericht is. Ik denk dat die jongen haalbaar is en ook wel openstaat voor de stap.


Link: http://www.youtube.com/watch?v=VUjUT3YTpaY

Thierno Ballo zou ook interessant kunnen zijn. Die is fysiek sterker dan Miladinovic. Speelt op dit moment bij Wolfsberger AC in Oostenrijk en is ook jeugdinternational van dat land. Met acht goals en drie assists uit zeventien wedstrijden is hij ook bezig aan een goed seizoen. Ligt na dit seizoen nog één jaar vast bij zijn club.


Link: http://www.youtube.com/watch?v=Jb8JQY7VJ_U

Of Misehouy proberen te halen.
Mousa Sidi
Fanatic
Berichten: 500
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

Igor Miladinovic. Zeer interessante speler.
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 553
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

Smal kan alweer van de lijst gaat naar Feyenoord. Gemiste kans als je kijkt naar onze linksbacks. Gratis op te pikken en kunnen overtuigen met garantie op basis. Bij Feyenoord is hij back-up.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3247
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Kereltje bevalt me wel; technisch, overzicht, goede pass, scorend vermogen en prima in de combinatie. Lekker om weer creativiteit en diepgang te zien op de 10.
Alleen AZ gebruikt door de jaren heen stuggere fysieke lopers op die positie (box to box) : Hendriksen, Til, de Wit.. waarom weet ik ook niet maar hier zetten ze nog liever Mijnans er neer dan dit prima lichtvoetige spelertje. Tis wachten op Kees Smit.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3247
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Love AZ Til I Die! schreef: 08 mar 2024, 15:50 Smal kan alweer van de lijst gaat naar Feyenoord.
Zelf ontkend hij nog
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

AZ 4 Life schreef: 07 mar 2024, 10:04 En hij staat wel degelijk open voor een terugkeer. Bron: de hoofdrolspeler zelf.
Dan ben ik reuze benieuwd hoe goed je hem kent. Want ik ken hem ook. Regelmatig bij Schalke geweest sinds hij er speelt.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2016
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Langedijk schreef: 08 mar 2024, 21:44 Dan ben ik reuze benieuwd hoe goed je hem kent. Want ik ken hem ook. Regelmatig bij Schalke geweest sinds hij er speelt.
Maar jij haalt dan ook al het negatieve in een mens naar boven, dat telt niet :wink:
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16256
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 08 mar 2024, 21:44 Dan ben ik reuze benieuwd hoe goed je hem kent. Want ik ken hem ook. Regelmatig bij Schalke geweest sinds hij er speelt.
Ik ken ‘m ook en het laatste bericht van zijn moeder is dat ie nog graag in het buitenland blijft.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
vriend
Basisspeler
Berichten: 2609
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Ben ik de enige hier die Ouwejan niet persoonlijk kent?
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16256
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

vriend schreef: 10 mar 2024, 09:02 Ben ik de enige hier die Ouwejan niet persoonlijk kent?
Ik denk het……
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9160
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

vriend schreef: 10 mar 2024, 09:02 Ben ik de enige hier die Ouwejan niet persoonlijk kent?
Als ik Salmonyappi´s bericht lees dan lijkt het er meer op dat ze de moeder van Ouwejan kennen, die is blijkbaar populair :lol:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16256
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

DeZuivelDuivel schreef: 10 mar 2024, 10:35 Als ik Salmonyappi´s bericht lees dan lijkt het er meer op dat ze de moeder van Ouwejan kennen, die is blijkbaar populair :lol:
Klopt eigenlijk wel. Ik ken Thomas via zijn moeder; was een collega van me.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11179
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 10 mar 2024, 08:42 Ik ken ‘m ook en het laatste bericht van zijn moeder is dat ie nog graag in het buitenland blijft.
Zoals ik dus ook zei. Maar AZ 4 Life beweert iets anders en draagt Ouwejan zelf als bron aan. Die hoeven we dus niet serieus te nemen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1347
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

DeZuivelDuivel schreef: 10 mar 2024, 10:35 Als ik Salmonyappi´s bericht lees dan lijkt het er meer op dat ze de moeder van Ouwejan kennen, die is blijkbaar populair :lol:
Een soort Stifler's mom?
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12535
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Wat vinden jullie van Lassina Traore als optie om Pavlidis deze zomer te komen vervangen?
https://www.footballtransfers.com/nl/tr ... ar-donetsk

In de laatste vier seizoenen (1 jaar ajax en 3 jaar Shakhtar) heeft hij in de competities, op één jaar na steeds meer dan 1 goal per 80 speelminuten gemaakt.
we can come an end
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6548
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

differentcook schreef: 14 mar 2024, 17:09 Wat vinden jullie van Lassina Traore als optie om Pavlidis deze zomer te komen vervangen?
Grappige naam. Ik vond het bij ajax wel een aardige speler. Maar het zou geen typische Huiberts aankoop zijn.
Ook valt op dat Traore echt nooit 90 minuten vol maakt in Donetsk.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2252
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

differentcook schreef: 14 mar 2024, 17:09 Wat vinden jullie van Lassina Traore als optie om Pavlidis deze zomer te komen vervangen?
https://www.footballtransfers.com/nl/tr ... ar-donetsk

In de laatste vier seizoenen (1 jaar ajax en 3 jaar Shakhtar) heeft hij in de competities, op één jaar na steeds meer dan 1 goal per 80 speelminuten gemaakt.
Leuke suggestie, maar ik denk zomaar dat die jongen zijn salaris(eisen) ver boven die van het salarisplafond van AZ zit. En ik zie ook niet waarom Shaktar hem met verlies zou willen verkopen aan AZ. Hij is ook heel lang geblesseerd geweest sinds hij weg is bij ajax.
DeTorenburch
Oude garde
Berichten: 1192
Lid geworden op: 31 jan 2023, 13:55

differentcook schreef: 14 mar 2024, 17:09 Wat vinden jullie van Lassina Traore als optie om Pavlidis deze zomer te komen vervangen?
https://www.footballtransfers.com/nl/tr ... ar-donetsk

In de laatste vier seizoenen (1 jaar ajax en 3 jaar Shakhtar) heeft hij in de competities, op één jaar na steeds meer dan 1 goal per 80 speelminuten gemaakt.
Grappig dat ze voor hem kiezen in die competitie speelt ook Vanat bij Dynamo Kiev, dat lijkt mij veel meer een opvolger voor Pavlidis.
Wermegrieder
Herry en/of Berry
Berichten: 69
Lid geworden op: 17 mei 2017, 10:29

Kijkende naar wat er waarschijnlijk weggaat (yuki, de wit), zou ik kiezen voor Arno Verschueren (contract tot juli 2025) en deyo Zeefuik (broer van Lequincio) als alternatieven ophalen. Wordt je m.i. niet significant zwakker van, en voor op 10 heb je nog Mijnans, en in de toekomst Kees Smit. Op rechtsback kun je dan Kasius of Esteves verhuren en laten rijpen.

Goedkope opties, en Zeefuik lijkt me ook qua salaris nog net aan haalbaar. Ik denk ook allebei jongens die wel naar AZ willen komen.

Links centraal mogelijk een echte topper halen, een speler zoals Trauner (ervaren maar nog niet versleten, relatief betaalbaar), en je kunt echt wel 3de worden!
Plaats reactie